pernaveikko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Crusaders, Lechia
Nyt on niin hieno keli, että heräsi muisto vanhoista mopoajoista. Olispa vielä mopo, niin voisi mennä polttamaan kumia ja aiheuttamaan pahennusta.
Mitä mopolle on tapahtunut.
Nyt on niin hieno keli, että heräsi muisto vanhoista mopoajoista. Olispa vielä mopo, niin voisi mennä polttamaan kumia ja aiheuttamaan pahennusta.
Myyty ja ryypätty.Mitä mopolle on tapahtunut.
Mä jotenkin aavistin, että joku näistä vanhoista sedistä tulee selittää jotain tän kaltaista. Sä tuhosit mun herkän mielen nyt. Onko nyt hyvä fiilis?Ei tähän mopoa tarvita. Riittää kun höylää suviseuroilla jotain niin kovaa että alkaa sulttaani sauhuaan.
-"What should you do if your girl starts smoking?"
-"Slow down and throw in some lube."
Jumalauta. Ekan kerran palstahistoriani aikana mua kutsutaan vanhaksi sedäksi. Mun juhannus on pilalla ja Jatkoaika on rikki! On toki hyvä mieli muuten. Olsit kloppi tyytyväinen. Yleensä jengeihin hakataan sisään. Täälä me vanhat sedät vaan tehdään semmonen gang mindrape. Tosin fyysiset vammat yleensä paranee aikanaan, mutta kun mieltä tarpeeksi raiskataan niin siinä heikko voi haurastua lopuks ikää.Mä jotenkin aavistin, että joku näistä vanhoista sedistä tulee selittää jotain tän kaltaista. Sä tuhosit mun herkän mielen nyt. Onko nyt hyvä fiilis?
Antaakaa tulla vaan. Oikeestihan, kun on seurannut muutaman vuoden tuota tepsin sekoilua, niin mikään ei tuunu enää miltään.Jumalauta. Ekan kerran palstahistoriani aikana mua kutsutaan vanhaksi sedäksi. Mun juhannus on pilalla ja Jatkoaika on rikki! On toki hyvä mieli muuten. Olsit kloppi tyytyväinen. Yleensä jengeihin hakataan sisään. Täälä me vanhat sedät vaan tehdään semmonen gang mindrape. Tosin fyysiset vammat yleensä paranee aikanaan, mutta kun mieltä tarpeeksi raiskataan niin siinä heikko voi haurastua lopuks ikää.
Antaakaa tulla vaan. Oikeestihan, kun on seurannut muutaman vuoden tuota tepsin sekoilua, niin mikään ei tuunu enää miltään.
Luojan kiitos en.Onneksi et sentään kannata Rauman Lukkoa.
Viime kesänä tuli heitettyä pientä reissua asuntoautolla. Voi että se osas aika ajoin kitistä ja natista. Sillon kävi mielessä, että millanen meteli niistä syntyy noilla suviseuroilla illan hämyssä, kun sulttaanit sauhuaa. Liekkö jollain ihan tietoa?Ei tähän mopoa tarvita. Riittää kun höylää suviseuroilla jotain niin kovaa että alkaa sulttaani sauhuaan.
"Shokkisiirto: Kakko TuToon"
- Rahat juotiin jo lentokentällä
MItä hihnanvetoa mahdat katella?