Juhannus 2019 – LIVE!

  • 9 186
  • 105

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei tähän mopoa tarvita. Riittää kun höylää suviseuroilla jotain niin kovaa että alkaa sulttaani sauhuaan.

-"What should you do if your girl starts smoking?"
-"Slow down and throw in some lube."
Mä jotenkin aavistin, että joku näistä vanhoista sedistä tulee selittää jotain tän kaltaista. Sä tuhosit mun herkän mielen nyt. Onko nyt hyvä fiilis?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mä jotenkin aavistin, että joku näistä vanhoista sedistä tulee selittää jotain tän kaltaista. Sä tuhosit mun herkän mielen nyt. Onko nyt hyvä fiilis?
Jumalauta. Ekan kerran palstahistoriani aikana mua kutsutaan vanhaksi sedäksi. Mun juhannus on pilalla ja Jatkoaika on rikki! On toki hyvä mieli muuten. Olsit kloppi tyytyväinen. Yleensä jengeihin hakataan sisään. Täälä me vanhat sedät vaan tehdään semmonen gang mindrape. Tosin fyysiset vammat yleensä paranee aikanaan, mutta kun mieltä tarpeeksi raiskataan niin siinä heikko voi haurastua lopuks ikää.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jumalauta. Ekan kerran palstahistoriani aikana mua kutsutaan vanhaksi sedäksi. Mun juhannus on pilalla ja Jatkoaika on rikki! On toki hyvä mieli muuten. Olsit kloppi tyytyväinen. Yleensä jengeihin hakataan sisään. Täälä me vanhat sedät vaan tehdään semmonen gang mindrape. Tosin fyysiset vammat yleensä paranee aikanaan, mutta kun mieltä tarpeeksi raiskataan niin siinä heikko voi haurastua lopuks ikää.
Antaakaa tulla vaan. Oikeestihan, kun on seurannut muutaman vuoden tuota tepsin sekoilua, niin mikään ei tuunu enää miltään.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Äsken tuli herättyä naapurin remontin vuoksi, kun ilmastointikanavasta alkoi tippumaan tavaraa kämppään. Nyt Löfbergin vitoset tippumaan ja katsomaan F1 harjoituksia ja illalla sitten kokeillaan juhannuksen viettoa.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Ei tähän mopoa tarvita. Riittää kun höylää suviseuroilla jotain niin kovaa että alkaa sulttaani sauhuaan.

-"What should you do if your girl starts smoking?"
-"Slow down and throw in some lube."
Viime kesänä tuli heitettyä pientä reissua asuntoautolla. Voi että se osas aika ajoin kitistä ja natista. Sillon kävi mielessä, että millanen meteli niistä syntyy noilla suviseuroilla illan hämyssä, kun sulttaanit sauhuaa. Liekkö jollain ihan tietoa?
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Minä taidan suunnata Jätkäsaareen saunomaan
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Jonkun hämäräkuppilan terassilla ja tietenkään ei kortti käy, mutta onneksi oli kolikoita.

Maailmassa vain on näitä maita, kai näillä automaattikin on sitten jossain.

Niin ja Stella oli loppu, no tietenkin oli. Tyhmäähän se on tyhmiä kysellä.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kaveri tuli kaljalle. Lähetään kohta johonkin kaljalle.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
Viime hetkellä sain kaupasta monta pinttiä bisseä ja ehkä porttikiellon..On ihanaa olla nuori ja ELÄÄ!!
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Joen rannassa oli parikymppisiä lespoja pussailemassa. On se vain kaunis näky. En stalkannut, mutta minkäs teet, kun siinä viiden metrin päässä olivat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös