Juhannus 2019 – LIVE!

  • 9 210
  • 105

redpecka

Jäsen
Pahus. Pitää vähän skarpata. Huomaan että nyt jussihuumassa menen korkeillaseuraavillaleveleillä ja sarkasmini ei ole nyt hyvää tai uppoa eli huonoa ja tulee ikävästi väärinymmärryksiä. Ehkä pitää olla tunnettu aktiivinen kirjoittaja, jotta tulisi ymmärretyksi. Luulen tulevani aika hyvin ymmärretyksi SaiPa-ketjuissa kun sinne suoltelen tekstiä, mutta johonkin maajoukkueketjuun (vaikka saatan vuosia lukeakin) pamautan jonkun sarkastisen kommentin omasta mielestäni ja kukaan ei tajua kun ei siitä ole puhuttu enää puoleentoista vuoteen.

Tarkoitukseni harvoin on nälviä mitään/ketään, mutta tänään jo kaksi väärinymmärrystä.. Syytä ottaa aikalisä ja pohtia onkohan tää keitto sittenkään hyvää!

Joo, on vähän.. yksinäisyys.. ympärillä.. JUICE!! Se on muuten mahtava.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Olen Lapissa ison lammen rannalla sääskihelvetissä. Vain tämän mökin rakenteet estävät lähemmän tutustumisen noihin iniseviin perkeleisiin.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
En tiedä mihin illuminaatin sivuille yritit meikäläistä viedä, mutta koneeni suojelee minua kaikelta eikä päästänyt minua läpi tuonne ah niiiin tüchmaan ja kiellettyyn feisletherbookmaailmaan.

No helvetti. Naamakirjasta vaikka hihna 247 hakuun, niin löytyy linkki. Siellä saa sitten Ulla Taalasmaana seurata ihmisten ostoksia Prismasta.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Kaupunkijuhannus se paras juhannus.
 

Cliffer666

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Jokerit, Järvenpään Haukat
Juhannuksena vaan kaikille.
 

Liitteet

  • FB_IMG_1561132055911.jpg
    FB_IMG_1561132055911.jpg
    91,6 KB · kertaa luettu: 300

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Heräsin puoli kahdeksalta. Aamupala syöty reilu tunti sitten, kamat pakattu, syödään ruoka vielä ennen kuin lähdetään siskon luo (tunnin ajomatka) grillaamaan ja saunomaan. Ajattelin myös käydä kylillä juoksemassa reilu 10 km lenkin viime vuoden tapaan. Pohdin montako olutta riittäisi täksi päiväksi, eilen join neljä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös