Mä myönnän nyt vasta tällä viikolla tajunneeni että mulla taisi livahtaa päivänverran liian aikaisin aikaraja. Eli tännepäin saa heittää tervaa ja höyheniä.
#tuomarifarssi
Paskan marjat! Päivämäärä oli lähes ainoa asia, joka tuossa avausviestissäsi oli oikein.
- Juhannuksen Supertripla XIV 2015: peliaika on torstai 18.06.2015 klo 12:00 - sunnuntai 21.06.2015 klo 24:00
- peliaikaa on siis tasan 84 tuntia
- virallisien veikkausten viimeinen hyväksytty kellonaika on siis 18.06.2015 11:59.
Mä ihmettelin sitä jo silloin toukokuussa, että mistä helvetistä sä olit repinyt sen... "
sovitaan nyt vaikkapa kello 13 mennessä". Vielä enemmän mä ihmettelin noita sun kauppojesi aukioloaikoja. Otsikkoonkin sä olit saanut mahdutettua kaksi virhettä: mitä helvettiä se "vm." siellä tekee? Entä miksi Supertripla on kirjoitettu pienellä? Edellisistä kisoista taisit linkittää vain 10/13 (eli vajaat 80%) - lisäksi niistäkään linkeistä noin puolet ei toimi. Toisin sanoen se aloituspäivämäärä oli lähes ainoa oikein mennyt asia siinä avausviestissäsi.
Vittu että pistää tommoset puuhastelijanuijat ja harrastelijaraitapaidat vihaksi - "
Varo Hidas Kapteeni ettei saunas' pala!!!"
Onneksi tää on ihan leikkimielinen kisa, jota yksikään ei ota liian tosissaan...
Korjataan nyt sen verran, että huomennakin vielä Alkoon ehtii, kunhan hoitaa asiansa ennen puoltapäivää.
Onko noin? Jostain juhannusmuistiosta mun mieleeni vain jäi, että Alkot menisivät kiinni torstaina kello 20:00. Tai niinhän ne menivätkin, mutta en tajunnut, että ne olisivat kuitenkin hetken auki aattoaamuna.
Toisaalta voidaan ajatella näin, että nuo T-sarakkeen potentiaaliset osanottajat tuskin ovat ennen puoltapäivää Alkoon menokunnossa. Jos joku niistä kuitenkin päättää sinne lähteä, niin L-sarakkeen voima voi olla melko kutsuva. Pikku-pikku krapula, Jokken katsastamaton Fiat sekä kiire Alkoon ei välttämättä ole se kaikkein liikenneturvallisin yhdistelmä.
EDIT: kappas...
@Gagne näytti pohtivan samalla sekunnilla tismalleen samaa asiaa