Virveliä kainaloon
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- 4.11., 7.4. ja pyhä henki
Avauspäivä miteltiin varsin rauhallisissa merkeissä. Hyvä Suomi!
Savonlinnassa etsitty soutuveneilijää eilisestä lähtien. Toivotaan, että kategoria H ei saa ensimmäistä merkintää.
Kadonnut näköjään jo keskiviikkona illalla, mutta toivottavasti case päättyy hyvin, vaikka huonot ennusmerkit ovat ilmassa aina, kun ollaan veden äärellä.
Savonlinnassa etsitty soutuveneilijää eilisestä lähtien. Toivotaan, että kategoria H ei saa ensimmäistä merkintää.
Kyseessä siis tämä tapaus?Teoreettisesti, lasketaanko Juhannuksen satoon, jos löytyy menehtyneenä, mutta ajankohta jää epävarmaksi? Tuomariiii!?
Itse näkisin syyksi puhtaasti tämän nykyisen vapaan puolen jaottelun. Ennen aikaan (siis silloin kun kaikki oli paljon paremmin) supertripla pyöri tuossa vapaan etusivulla ja suorastaan hyökkäsi silmille heti kun vaan osion avasi. Itsekään ei enää tule käytyä paljoa täällä kierrätyskeskuksen puolella ja tälläkin kertaa sattumalta huomasin, kun otsikko oli ylimmäisenä näkösällä.Aikarajaan mennessä tuli 55 hyväksyttyä veikkausta + luonnollisesti pari kohteen sulkeutumisen jälkeen. JST:n kulta-aikoina veikkauksia tuli reippaasti tuplamäärä ja käytännössä vuosittain mentiin kolmenumeroisiin lukemiin.
En mä nyt ihan täysin tätä Kierrätyskeskuksen syyksikään laittaisi.Itse näkisin syyksi puhtaasti tämän nykyisen vapaan puolen jaottelun. Ennen aikaan (siis silloin kun kaikki oli paljon paremmin) supertripla pyöri tuossa vapaan etusivulla ja suorastaan hyökkäsi silmille heti kun vaan osion avasi. Itsekään ei enää tule käytyä paljoa täällä kierrätyskeskuksen puolella ja tälläkin kertaa sattumalta huomasin, kun otsikko oli ylimmäisenä näkösällä.
kussut siihen saatanan äyskäriin
25.06.2021 14:00:00 - ihmisen pelastaminen vedestä - hellsinki
25.06.2021 16:08:46 - ihmisen pelastaminen vedestä - Ilomantsi
Savonlinnassa näköjään salama iskenyt kerrostaloon, mistä onneksi kaikki asukkaat saatu evakuoitua. Ainekset ilkeämpäänkin tilastointiin on ollut olemassa. Luontoäiti osaa olla julma.
Ilta-Sanomien mukaan ainakin neljä jo hukkunut.
Taitaa olla jopa kuusi?Nokialla hukkuneesta tilannehuoneessa 13.41, joten lukema lie 5?