Juhani Tamminen – Turusta Tokioon

  • 177 809
  • 1 447

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Vai että Rafkin on ollut Tamin kiekkokoulussa, Ruben on siis syntynyt 2002 , os hän on aloittanut harrastuksen noin viisi vuotiaana kuten suurin osa pelureista olisi vuosi siis 2006-2008...ehkä. Eikös Manu ollut Vaasassa noina vuosina?

Vai onko tepsin kiekkokoulut nimetty Maestron mukaan?

On se kyllä seppä.

Take My Bullshit!!
Sääli, että et kuulu ykkösketjuun etkä pääse kysymään tätä Lion #79 itseltään?! Toki, Rafkinin kohdalla tarina kääntyisi nopeasti siihen, kun Tami on ollut aikanaan avaamassa ja perustamassa Pizzeria Dennistä Rubenin isoisän kanssa , yake my word!!
 

Eetska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans

Tässähän tämä. Ei sitten C Moren veljet olleet hereillä, saavutusten olisi pitänyt pyöriä ruudussa koko haastattelun ajan. Missä maininta Kokudo Keikakusta? Entä Kärppien liiganoususta tai Ranskan välieräpaikasta, puhumattakaan Amerikan valloituksesta ja ladun avaamisesta NHL-staroille? Hävettää.
Meijän Manu!!! :' )
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Vai että Rafkin on ollut Tamin kiekkokoulussa, Ruben on siis syntynyt 2002, jos hän on aloittanut harrastuksen noin viisi vuotiaana kuten suurin osa pelureista olisi vuosi siis 2006-2008...ehkä. Eikös Manu ollut Vaasassa noina vuosina?

Vai onko tepsin kiekkokoulut nimetty Maestron mukaan?

On se kyllä seppä.

Take My Bullshit!!
Nyt ei sieltä metsästä ihan hetkeen pääsekkään pois.
Tami on ihan faktana ollut perustamassa hokikoulua missä allekirjoittanutkin on ollut.
Kuinka monta päivää sinä olet mennyt Tamin hokikoulussa, kuinka monta Torspo 100 -mailaa olet saanut sekä stipendin siitä.
Jos zero to none....
 

Eetska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Nyt ei sieltä metsästä ihan hetkeen pääsekkään pois.
Tami on ihan faktana ollut perustamassa hokikoulua missä allekirjoittanutkin on ollut.
Kuinka monta päivää sinä olet mennyt Tamin hokikoulussa, kuinka monta Torspo 100 -mailaa olet saanut sekä stipendin siitä.
Jos zero to none....
Hei veli @WarWas ! Uteliaana toppatakki toimitsijana kysyisin: oletko ollut tuolloin Hokikoulun ykköskentässä?
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Hei veli @WarWas ! Uteliaana toppatakki toimitsijana kysyisin: oletko ollut tuolloin Hokikoulun ykköskentässä?
Ainakin Essi Keskisen muistan kun koutsas meitä niin eikös vähän jokainen ole silloin ykköskenttää?

Ei pal muista viikosta, mutta kerran nappulaliigan kamun kanssa kun oltiin pakkeja mentiin 2-1 tai 2-0 läpiajoon ja ei tehty maalia ja oma pää tietenkin ihan tyjhä kun molemmat pakit haahuilee herra ties missä :D
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Tamilla on yksi saavutus, jota monella ei ole.

Eliten mukaan Tami on ollut Sveitsissä ainakin kahden eri joukkueen päävalmentajana ja pelaajana samaan aikaan. Onkohan peliaikaa tullut head coachilta tuolloin?

Japanin Keikadu kuuluu oletettavasti tähän ryhmään kolmantena.

Siellä on HC Sierressä 88-89 kaudella joukkueen toinen suomalainen Jali Wahlsten ollut ihmeissään, kun Tami on yli kolmen vuoden pelaamattomuuden jälkeen tullut pelikamojen kanssa suoraan koppiin ennen matsia ja pariin peliin näyttämään taitojaan keräten tehot 0+1.

Ja jos kakkossyötöt olisi laskettu jo tuolloin, niin 0+5 olisi mestarin saldo, vähintään.
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Haastattelussa Tami kertoo tekevänsä pelistä aina omat muistiinpanot muistivihkoon, koska Sveitsin, Ranskan etc. mediat pyytää Tamilta otteluraportteja, ei kaikista peleistä, mutta ilmeisesti tosi useasti. Nyt voisi TS ottaa tästä kopin ja pyytää/maksaa yhden tällaisen vaikkapa Ranskaan lähetetyn otteluraportin TPS:n pelistä ja julkaista sen omilla urheilusivuilla. Saisi tällainen tasalakkikin pienen maistiaisen siitä millainen TPS:n runkosarjapelin otteluraportti Tamilta oikein lähtee Sveitsin, Ranskan to name a few!! medioille. Kiinnostus TPS:n otteista tuntuu olevan Sveitsissä ja Ranskassa erittäin kova, koska sieltä " veljet" jopa soittelevat otteluraporttien täydennyksien perään. Tami ei soita, koska se olisi ns. " collect call"
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Haastattelussa Tami kertoo tekevänsä pelistä aina omat muistiinpanot muistivihkoon, koska Sveitsin, Ranskan etc. mediat pyytää Tamilta otteluraportteja, ei kaikista peleistä, mutta ilmeisesti tosi useasti. Nyt voisi TS ottaa tästä kopin ja pyytää/maksaa yhden tällaisen vaikkapa Ranskaan lähetetyn otteluraportin TPS:n pelistä ja julkaista sen omilla urheilusivuilla. Saisi tällainen tasalakkikin pienen maistiaisen siitä millainen TPS:n runkosarjapelin otteluraportti Tamilta oikein lähtee Sveitsin, Ranskan to name a few!! medioille. Kiinnostus TPS:n otteista tuntuu olevan Sveitsissä ja Ranskassa erittäin kova, koska sieltä " veljet" jopa soittelevat otteluraporttien täydennyksien perään. Tami ei soita, koska se olisi ns. " collect call"
Olen huolestunut, jos Juhani uskoo, että muut uskovat näihin juttuihin. Vielä huolestuneempi olen, jos Juhani uskoo itse noihin juttuihinsa.
 

Bruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pori,Boston,Vaasa
Collect call. Tämä. Yokophonesta ei siis voi soittaa ulkomaille muutoin kuin collect callina, I assume. Voisi merileijona#79 päivittää liittymänsä tälle vuosituhannelle- take my word! Tai lopettaa lankapuhelimen käytön.
 

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt ei sieltä metsästä ihan hetkeen pääsekkään pois.
Tami on ihan faktana ollut perustamassa hokikoulua missä allekirjoittanutkin on ollut.
Kuinka monta päivää sinä olet mennyt Tamin hokikoulussa, kuinka monta Torspo 100 -mailaa olet saanut sekä stipendin siitä.
Jos zero to none....

Vastaus Zero...muutan metsänreunaan. Taisi eilinen IFK:n voitto sekoittaa mun pään, aloin leijua joissain pilvilinnoissa ja epäillä suuren mestarin sanomisia...kuten tiedetään mestari ei paskaa puhu. Does not speak shit!!

BR BAT79
 
Viimeksi muokattu:

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Tätä jäin miettimään. Onko herra edelleen katkera kun ei pääse enää kommentoimaan (nolamaan) itseään hassunhauskoissa takeissaan MM lähetyksiin ??

Kyllähän ne asusteet ovat olleet, no aika noloja. En sit tiedä kuuluuko ne "brändiin" ja ovatko ne Maestron itse valitsemia vai onko joku puvustaja ne hänelle valinnnut.
Itse en niitä päälle pukisi. Miksi ei voi olla joku timmisti istuva Georgio Armani puku tai mittatilauksena tehty tumma smokki..
Aikanaan, oliko se ny 2001 oli se "jippiin" animaatio MM-kisoista. Löytyy tuupista. My GOD ne oli upeasti tehty sen aikakauden tekniikalla. Kelatkaa mitä nykyään 20 v myöhemmin saisi aikaan..

Mutta siitä olen "onnellinen" jos Tammista ei tosiaan oteta studioon. Hän on antanut paljon jääkiekolle, sitä ei kukaan voi kieltää ja saavutetut teot, uro teot, eivät ikinä katoa historiasta, mutta Tammisen aika on jo mennyt. Samaan kategoriaan voisi laittaa Mertarannan myös.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Olen huolestunut, jos Juhani uskoo, että muut uskovat näihin juttuihin. Vielä huolestuneempi olen, jos Juhani uskoo itse noihin juttuihinsa.
Kai tämä alkaa olla vanhan miehen epätoivoista pyrkimystä näyttää muille olevansa vielä jääkiekon keskiössä. Väritellään omia saavutuksia ja puhutaan silkkaa paskaa siitä, että toimisi milloin minäkin eurolehden kirjeenvaihtajana. Ei väliä sillä, että kaiken voi nykyään tarkastaa ja jos joku uninen sattuisikin kysymään tarkennuksia, niin hänet voi ampua kuin kanalinnun orrelta läväyttämällä pöytään vuosikymmenten saatossa kellastuneen ansioluettelon. Ja näillä vänkääjillä usein on sen verran hienotunteisuutta, etteivät puolestaan viitsi ampua Tamia, vaikka tonttia olisi, eli jättävät homman usein sikseen. Ehkä myös kahdeksaakymppiä lähestyvä ikä on armollinen siinä mielessä, että se alkaa laskea sumuverhoa tämän kaiken ylle, jolloin on helppoa ainakin itse uskoa näihin väitteisiin.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ykköskentästä päivää,

sitä vain tulin sanomaan, että tasan viikon päästä on juhlapäivä, silloin kaatui Neuvostoliitto.
Kaatuihan se.

Lopullisesta Neuvostoliiton hajoamisesta tulee joulukuun lopussa kolmekymmentä vuotta. Joku heittää hattua sille asialle paljon innokkaammin kuin parille harjoitusturnauksen maalille.

Jatkan makkaran paistamista metsän laidassa.
 

Lemiöö66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelikanat, änärin Pingviinit ja kaikki lätkä...
Kylläpä on vaisu - missä maininta Sveitsin ja Ranskan raporteista sekä omista kiekkokoulun TPS kasvateista...

"Hieno , rauhallinen aamupäivä Turun Kuusamakujalla!! Eilinen hieno kiekkopeli TPS vs. HIFK Turkuhallissa , vielä tuoreessa muistissa!! Hieno asiakasilta , välillä piipahdus Maikkarin haastatteluun kauniin toimittajan kysymysten ristituleen!! Hieno kiekkoilta kaikilla mittareilla, joten näitä lisää sanon minä!! Hyvää viikonloppua Teille kaikille, Be Tami, CEO Eurotam OY, Lion # 79"
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Eilinen hieno kiekkopeli TPS vs. HIFK Turkuhallissa , vielä tuoreessa muistissa!!
Miksi sitten pitää tehdä muistivihkoon niitä muistiinpanoja ottelusta? Vai haluaako Sveitsin, Ranskan etc. media tästä TPS-HIFK ottelusta vielä viikkojen kuluttua Tamilta raporttia? Toki kyseinen peli oli taas Tamin sanoin " yksi klassikoista" jota pelataan Liigassa.

välillä piipahdus Maikkarin haastatteluun kauniin toimittajan kysymysten ristituleen!!
Se ristituli olikin tosi kovaa -Take my word!!
 

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kertokaapa Turun veljet ja siskot heinäkengälle.

Onko TPS markkinoinut 2000-luvulla kiekkokouluja Tamin nimellä ja onko Tami itse ollut jotenkin mukana hommassa?

Vai onko Tami järjestänyt omaa kiekkokoulua Impivaarassa kuten hän eilisessä haastattelussa kertoi?

Onko kuitenkin niin että Tami puhuu kukkua?

Haluaisin olla epäilykseni kanssa väärässä.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Kertokaapa Turun veljet ja siskot heinäkengälle.

Onko TPS markkinoinut 2000-luvulla kiekkokouluja Tamin nimellä ja onko Tami itse ollut jotenkin mukana hommassa?

Vai onko Tami järjestänyt omaa kiekkokoulua Impivaarassa kuten hän eilisessä haastattelussa kertoi?

Onko kuitenkin niin että Tami puhuu kukkua?

Haluaisin olla epäilykseni kanssa väärässä.
Tami ja jotkut muut kai perusti ekan kunnollisen kendokoulun Suomeen ja se missä itse olin n. 1986 taitaa olla peruja siitä.
Ei siellä Tamia kai näkynyt (en ainakaan muista) eikä kai nimikään viitannut mitenkään Solkungeniin. Stiepndit sun muut olen jo muistini kanssa hävittänyt, että en osaa enempää sanoa.
500mk se silloin maksoi kun sai yhden viikon olla kesällä siel "oppimassa"


Täällä jopa kuvia tuosta.

Turun oma Daniel on myös ollut Tamin perustamassa kendokoulussa.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös