Hieno, rauhallinen päivä kääntymässä jo kohti iltaa !! Päivän businekset hoidettu, checking by Dr. Juha Rinne ( Mehiläinen ) ohi ja oli hienoa kuulla huippuammattilaisen selontekoa lääkärintarkastuksen jälkeen!! Normaalisti peli- ja valmennusuran aikana joukkueeni lääkärit hoitivat suvereenisti homman / kausitarkastuksen ( respect Matti Grönroos; Timo Kolu, Juhani Ikonen ( TPS) Hannu Virtanen ; Niklas Lindblad ( TUTO HOCKEY) , Antti Hakkiluoto, Heikki Korhonen ( Ässät) , Petri Lehtonen ( Sport) , Jyrki Mäkelä ( Kärpät) ; Juha Kataja , Tom Sjöblom ; Timo Kolu , Jussi Ikonen ( Leijonat) , Daniele Mona ( Sveitsin maajoukkue) , Erich Ludi ( HC Sierre) .. to name a few!! Joukkueen kanssa myös kaikki perustestit tuli tehtyä ja siksi nyt A.D. 2021 on hienoa kun on riittävästi faktaa ja dataa omasta terveydestä ja sen tilanteesta!!
Nyt yrittäjänä ( Eurotam OY) on ko. toiminnot lääkäriasema Mehiläisen luotettavissa käsissä!! Simply great sanon minä!! Siihen - terveydenhuoltoon vielä yksi detalji ( koronarokotus ) huomenna kuntoon ja paikkana Turun Messukeskus!! Tärkeitä detaljeja, jotta alkava kesä eri aktiviteetteineen sujuisi suunnitellusti - take my word!! word!! Huomisen aamun agendalla - rokotuksen jälkeen - on Buster XXL:n vesillelasku Hirvensalon luiskalta ( By Venetelakka Ramstedt) ja sitten ajo ( n. 25 min) kohti Raustvuoren laituria ja sieltä välitankkauksen kautta kohti Haapaluodon maisemia!! Simply great sanon minä !! Summer is coming- simply great sanon minä!! Haapaluoto rocks, golfmailat ja varusteet kuntoon - what a great feeling - take my word! Siinä alkavan kesän hengessä kaikille taistelijoille: " Have A Great Summer Time" , keep rocking, Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY, Haapaluodon kalamies # 1 !!
Huomenna se Buster XXXXXL ON VESILLÄ! Jännityksellä odotan onko tämä oikeasti totta!?!