Ilmari Ahde
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Haukiputaan huorakuoro
Tai sitten moderaattorit voi tehdä urosmehiläisen työn ja siirtää tämän ketjun Kierrätyskeskuksen puolelle.
Aihetta varten on nyt avattu uusi uljas ketju Kierrätyskeskuksen puolelle:Jos on halu viljellä itse keksittyjä tamismeja ja komplimentteja tms., niin niitä varten voi perustaa ketjun Kierrätyskeskuksen puolelle.
Damn right my friend!! Ja moderaattorit argumentoikaa sitten mistä tää helvetin ketjujen epätasa-arvoinen kohtelu, mistä nää sitten nää ketju-ukaasit johtuu! ARGUMENTOIKAA! Sen sijaan että tulee näitä väsyneitä!Juhani Tamminen ansaitsee ketjun jokaiseen osioon. Tämä on asiallinen viesti.
Pics or didn’t happen!Itse matkustin tätä varten Pariisiin. Juon tässä juuri espressoa ja maistelen tuotetta croissanttia katukahvilassa. Kädessäni minulla on painokoneen tuoksuinen päivän L’equipe, jonka etusivulla on valtava kuva Tamista ja teksti ”Merci!”.
Mitenkäs veljet Japanissa ja Kanadassa? Mitä siellä lehdet kirjoittavat?
Tamminen viittaa neuvostopelaajiin toistuvasti ryssä-sanalla, joka nykyaikana luokitellaan halventavaksi."
Style is never out of fashion.
Laitetaanpa vielä yksi Tamin yläkulma tuosta artikkelista :
”Naapurissani on veljellä diesel-Mersu, mutta kun hyökkään Jaguarin kanssa tuossa motarilla, niin se veli jää kilometrien päähän. Tässä oli vähän samanlainen efekti.”
Itse matkustin tätä varten Pariisiin. Juon tässä juuri espressoa ja maistelen tuotetta croissanttia katukahvilassa. Kädessäni minulla on painokoneen tuoksuinen päivän L’equipe, jonka etusivulla on valtava kuva Tamista ja teksti ”Merci!”.
Mitenkäs veljet Japanissa ja Kanadassa? Mitä siellä lehdet kirjoittavat?
Helsingin Sanomien veljille nostan hattua, että on löytynyt sen verran näkemystä, että kyseinen artikkeli on muista timanttijutuista poiketen kaikkien luettavissa ilmaiseksi.Merkkipäivä. Chapeau, take my word!