Juhani Tamminen – Turusta Tokioon

  • 176 722
  • 1 447
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jos on halu viljellä itse keksittyjä tamismeja ja komplimentteja tms., niin niitä varten voi perustaa ketjun Kierrätyskeskuksen puolelle.
Aihetta varten on nyt avattu uusi uljas ketju Kierrätyskeskuksen puolelle:

 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Juhani Tamminen ansaitsee ketjun jokaiseen osioon. Tämä on asiallinen viesti.
Damn right my friend!! Ja moderaattorit argumentoikaa sitten mistä tää helvetin ketjujen epätasa-arvoinen kohtelu, mistä nää sitten nää ketju-ukaasit johtuu! ARGUMENTOIKAA! Sen sijaan että tulee näitä väsyneitä!
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Manun aikana syntyneenä koen olevani vapaa, en kierrätettävissä.

Näin myös livenä kerran. Lisäys oli pakollinen, mutta ei toivottava.
 

Lemiöö66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelikanat, änärin Pingviinit ja kaikki lätkä...
Dear moderados. Oletteko nähneet Tamin pelaavan ? Mä olen kuusi vuotiaana. Vaikutuksen teki Jiří Holeček maalissa, pakkina František Pospíšil ja Neuvoston ykkönen - silti hopeaa kun Tšekkoslovakia kultaa. Vahva esitys 6-vee silmille. Oletteko nähnyt yhtään Tamin peliä ? Mä olen ja pakko myöntää että Suomesta löytyi tuohon aikaan paljon parempia pelaajia kuin Don muttei yhtä kovalla itse varmuudella / luottamuksella varustettuina kuin Kuusamakujan kuningas. Toisaalta ymmärrän kantanne mutta toisaalta en. Tässäkään ketjussa ei ole kyse henkilö vittuilusta vaan kaikki pohjautuu pääsääntöisesti hahmon omiin kommentteihin. Onko teillä arvon modet joku pakko mielle ajaa alas kaikki mukava....
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Ainoa oikea ratkaisu Moderaattoreilta olisi yhdistää tämä, the one and only alkuperäinen veli @Barnes in avaama ketju sekä uusin tulokas @aurora borealis in ketju yhdeksi ”Manu Juhani Tamminen- take my word”- ketjuksi vaikka sitten kierrätyskeskuksen puolelle, jos se aiheuttaa vähiten mielipahaa.
 

Lemiöö66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelikanat, änärin Pingviinit ja kaikki lätkä...
"Rauhallinen startti päivään Turun Kuusamakujalla!! Kohta aamusauna, kahvi, ja ready to go ja kohti Eurotam OY:n päämajaa Turun Pitkämäen Business Cityä!! Siellä Eurotam OY löytyy Nereis Business Gardenin neljännestä ( 4.) kerroksesta !! In case tulet käymään ?- please call before- koska pienyrittäjänä olen liikkeellä jatkuvasti ; milloin posti, pankki, asiakkaat, briiffit etc.. !! Lisäksi Kiekkomuseon auto tulee käymään Tampereelta ja haluavat rekvisiittaa mukaan minun kiekkomuseosta , joka sijaitsee toimistoni viereisessä tilassa ja Kuusamakujan takkahuoneen lämmössä!! Molemmissa paikoissa riittää tavaraa ja ihmettelemistä, olenhan ottanut talteen minulle tärkeitä kiekkomuistoja jo urani alusta ( TPS - syksy 1966 ) alkaen!! Silloin aloitin silloisessa Liigassa ( Mestaruussarja) TPS:N ykkösketjussa ( Kuismanen # 12- Wahlsten ( R.I.P.) # 8- Tamminen# 14 ) ja ketjun oikeana laitahyökkääjänä ( RW) !! Se oli " kanuuna-alku" kaikilla mittareilla ; TPS otti hopeaa ( RU-38 / Pori Champion) ja minä olin pistepörssissä " Top 20" joukossa!! Siitä oli hyvä jatkaa ja " rest is history" - take my word!! Sen jälkeen on ykkösketjuja piisannut ; Leijonissa : Peltonen -Ketola- Lion # 79, HIFK:ssa Peltonen _ Hagman ( R.I.P.) - Tamminen , Phoenix Roadrunners ( Mononen- Repo - Tamminen ) ; TPS: Leppänen- Jarkko- Tamminen , Kokudo Keikaku : Misawa - Hoshino-Tamminen .. to name a few!! Hienoja , kovia ketjuja ja loistavia pelaajia ympärillä!! Great memories - take my word!! Siinä - tehoketjujen - hengessä: Have A Great Day, Br Tami, Lion # 79, Leijonat # 14 C, TPS # 14 C , HJK # 14, HIFK # 9, Kokudo # 26 , Cleveland # 9, Phoenix # 23 ; EHC VISP # 26, HC Sierre # 26, .. to name a few!! Joten siinä tehojen merkeissä: " Have A Great Day" , Br.Tami, CEO Eurotam OY, lisää www.eurotam.com"
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Pakko myöntää, että tämän metsänlaidan asukas ei ollut ikinä lukenut tätä Ässät-Sport 10 years after raporttia, my god!! En siis tietänyt Lion #79 ilmoittaneen Kaukorannalle, että ”Saatanan hiiri, nyt riitti tai revin sulta pään irti"?! Muutenkin aivan timanttinen yhteenveto Tamilta, yake my word!!
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Hyvät veljet ja siskot - tänään on se Päivä! Nyt jos koskaan kannattaa lukea hesaria, joka on tehnyt ansiokkaan jutun Moskovan illasta 50 vee sitten ja tietysti pääosassa itse Mestari joka juhlan kunniaksi ampuu jutussa kaikilla sylintereillä, take my word!
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Metsänlaitaan ei posti kuljeta isojen kansainvälisten medioiden painoksia niin voisiko arvon siskot ja veljet referoida Lion #79 sitaatteja tänne. Br, Frankie, CEO, FTam Oy
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Itse matkustin tätä varten Pariisiin. Juon tässä juuri espressoa ja maistelen tuotetta croissanttia katukahvilassa. Kädessäni minulla on painokoneen tuoksuinen päivän L’equipe, jonka etusivulla on valtava kuva Tamista ja teksti ”Merci!”.

Mitenkäs veljet Japanissa ja Kanadassa? Mitä siellä lehdet kirjoittavat?
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Itse matkustin tätä varten Pariisiin. Juon tässä juuri espressoa ja maistelen tuotetta croissanttia katukahvilassa. Kädessäni minulla on painokoneen tuoksuinen päivän L’equipe, jonka etusivulla on valtava kuva Tamista ja teksti ”Merci!”.

Mitenkäs veljet Japanissa ja Kanadassa? Mitä siellä lehdet kirjoittavat?
Pics or didn’t happen!
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hieno ja kattava juttu, paljon perspektiiviä asioihin.

Esimerkkinä yksi sitaatti jutusta (lähde: Helsingin Sanomat 17.12.2021):

” Meillä oli dna:ssa, että emme ole tulleet parkumaan tänne elämän kovuutta.”
 

CreaseMonkey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Samaisesta artikkelista käy myös ilmi, että Tami niin sanotusti ryssittelee:

"Myös herääminen ammattimaiseen harjoitteluun tapahtui myöhään. Tamminen muistelee oheisharjoittelun olleen taannoin ”melkein käsien pyöritystä ja hei-huutoja”.

”Sen jälkeen veljet ihmettelivät, että ryssän kanssa alkoi tulla vähän kiire”, hän lisää.

Tamminen viittaa neuvostopelaajiin toistuvasti ryssä-sanalla, joka nykyaikana luokitellaan halventavaksi."

Style is never out of fashion.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Laitetaanpa vielä yksi Tamin yläkulma tuosta artikkelista :
”Naapurissani on veljellä diesel-Mersu, mutta kun hyökkään Jaguarin kanssa tuossa motarilla, niin se veli jää kilometrien päähän. Tässä oli vähän samanlainen efekti.”
 

CreaseMonkey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Tässä HS:n verkkolehdessä 17.12.2021 julkaistu artikkeli kokonaisuudessaan. Kirjoittaja Mika Moilanen. Kuvien oikeuksien haltijat ilmenevät kuvateksteistä. Edit. kuvat eivät näy julkaistussa viestissä, vaikka esim. muokkaustilassa näkyvät.

Jos tällainen artikkelin välittäminen rikkoo palstan sääntöjä tai käytänteitä, niin @Moderaattorit varmaankin poistavat tämän viestin.

Modet: Rikkoohan se ja siksi artikkeli on poistettu. Linkki juttuun taitaa löytyä jo edeltä.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Laitetaanpa vielä yksi Tamin yläkulma tuosta artikkelista :
”Naapurissani on veljellä diesel-Mersu, mutta kun hyökkään Jaguarin kanssa tuossa motarilla, niin se veli jää kilometrien päähän. Tässä oli vähän samanlainen efekti.”

Tässä takerrun tuohon ”tuossa motarilla”. Kuinka todennäköisesti herra päätyy naapurinsa kanssa rinnakkain motarille, joka ei aivan Kuusamakujan vierestä mene? Toisaalta joku paikallinen juuri valitti, kuinka Stålarminkadulla ohitellaan aivan vastoin liikennesääntöjä.

Joo, metsään. Eihän turkulainen mistään mitään tiedä.
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itse matkustin tätä varten Pariisiin. Juon tässä juuri espressoa ja maistelen tuotetta croissanttia katukahvilassa. Kädessäni minulla on painokoneen tuoksuinen päivän L’equipe, jonka etusivulla on valtava kuva Tamista ja teksti ”Merci!”.

Mitenkäs veljet Japanissa ja Kanadassa? Mitä siellä lehdet kirjoittavat?

Just laskeuduin lennolta HEL - HND, Haneda Tokion lentokenttä. Ja täällä paikalliset veljet heittää hattua ilmaan ja heiluttaa Tamin pieniä punaisia kirjoja, vain huomatakseen, että Tami ei ollut koneessa. Saa nähdä miten mellakkapoliisit saavat pidettyä homman aisoissa. Itsekin tainnut päätyä useamman Nikonin muistikortille, kun paikalliset räpsii Juhanin toiveessa kuvia.

Tamihan tullee Keikodu Kokadun yksityiskoneella Tokioon.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Merkkipäivä. Chapeau, take my word!
Helsingin Sanomien veljille nostan hattua, että on löytynyt sen verran näkemystä, että kyseinen artikkeli on muista timanttijutuista poiketen kaikkien luettavissa ilmaiseksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös