Juhani Tamminen – tribuuttiketju

• 899 621
  • 9 273

Sepe72

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Edmonton Oilers ja Liverpool FC
Tänään on Eurotam OY:n ns. " booking day" , jolloin kalenterini kuntoon ja Eurotam OY:n roadshow pääsee todella vauhtiin!! Huomenna jo suuntana Helsinki , jossa vanhan asiakkaan tiloissa 4.n tunnin veto , josta käytän nimitystä" puolipäivä / 4 h) , joten kiirettä riittää ja se on yrittäjälle aina hieno juttu!! Siinä voittamisen kulttuurin ( TPS ja Eurotam OY) hengessä: Have A Great Winning Day !! Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY, gsm: 050 4663701, lisää: www.eurotam.com"

Hyvää uutta viikkoa veljet ja sisaret!!
Harvoin näkee näin osuvaa nimitystä neljän tunnin sessiolle. Samaan sarjaan nousee Kummeli-klassikko Tamppaajat, jossa väline-esittelyssä kerrottiin tamppaajien käyttävän housuja, joita lajipiireissä kutsutaan housuiksi.

Onnea vaan maestrolle uuteen kotiin, premium-tason asumista, niin kuin asiaan kuuluu. Historia ympäröi Tammisen perhettä neljältä sivulta, simply great, sanon minä!!

Ruutu8

Jäsen
Pahoittelun tietämättömyyttäni sekä teen itsestäni nyt pienen, mutta onko Tami ja Madame siis muuttaneet? Onko asunto ollut ihan jossain julkisilla saiteilla myynnissä?

Ja koska olen selkeästi istunut liikaa lämpimässä officessa enkä lukenut tätä ketjua, otan yhden suunnan lipun Pohjois - Koreaan tästä hyvästä.

Huihaihei

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Vantaa
Pahoittelun tietämättömyyttäni sekä teen itsestäni nyt pienen, mutta onko Tami ja Madame siis muuttaneet? Onko asunto ollut ihan jossain julkisilla saiteilla myynnissä?

Ja koska olen selkeästi istunut liikaa lämpimässä officessa enkä lukenut tätä ketjua, otan yhden suunnan lipun Pohjois - Koreaan tästä hyvästä.
Brother Lion #79 muutti uuteen residenssiin! Take my word!

Suosikkijoukkue
Kärpät

Kiitos viestistä ja pahoittelusta!! " Style is never out of fashion" totesivat jo Ronald Reagan ( R.I.P.) ja Frank Sinatra ( R.I.P.) aikanaan -ja olivat taatusti oikeassa!! Sinulla sitä ( tyyli) selvästi on -take my word!! In case epäselvää; Ilta-Sanomien ( IS) todellisille suurkuluttajille ja entusiasteille ( IS EXTRA:N tilaajat) välitettiin päivämäärällä : 24.8. vuonna A.D. 2024 tieto perhe Tammisen muutosta Samppalinnan hulppeisiin maisemiin saman vuoden ( 2024) marraskuussa -kts. linkki -siellä lisää!! Nyt ( A.D. 2025) muutto on mitä ilmeisimmin takana ja päivitykset tuliterästä residenssistä ovat alkaneet -Simply Great sanon minä!! AB

Nosebleed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, San Jose Sharks
"Hieno aamu Suomen Turussa ja uudessa osoitteessa Sepänkatu 1 20700 Turku!! Hieno vaihe ( since 1985) on ohi ja uutta maisemaa pukkaa - take my word!! Kuusamakujalla vierähti pitkä periodi ; koska talomme osoitteeseen Kuusamakuja 5, 20900 Turku valmistui sopivasti kiekkokauden 1985 alkuun, jolloin aloitin TPS:N päävalmentajana!! Hieno fiilis, aloittaa " oman" ; kasvattiseuran päävalmentajana!! Se oli kunnia vailla vertaa!! Sen kunnian minulle antoi TPS:n jääkiekkojaosto PJ Hannu Ansaksen ( R.I.P.) johdolla ja jaostossa kovia kiekkomiehiä ; ex ketjukaverini ( TPS ykkösketju) Pertti Kuismasen johdolla!! Seuran toimisto sijaitsi Turun Sirkkalankadulla ; ja halli ; Kupittaan jäähalli luonnollisesti Kupittaalla ; samalla paikalla , jossa nykyinen Kupittaan Areena sijaitsee!! Väimatkat lyhyitä, joka oli hieno juttu, joukkue kun harjoitteli useimmiten kaksi kertaa päivässä ja pelimääräkin ko. aikaan kasvoi 36:sta aina 44:ään minun kolmen päävalmentajavuoden ( 1985-88) aikana!! Kun ko. aika keväällä 1988 tuli täyteen, kutsuivat kansainväliset areenat ja sarjat !! Aloitin Sveitsin Liigan ( B Liiga) HC Sierren päävalmentajana keväällä 1988 ja kun nostin joukkueen Sveitsin A liigaan ; aukeni padot Euroopan huipulle myös valmentajien keskuudessa!! Nopeassa tahdissa Sveitsin päävalmentajaksi ( keväällä 1990 ) ja siitä sitten Ranskan päävalmentajaksi kevällä 1994!! Ensimmäiset MM kisani Ranskan puikolssa Ruotsin MM kisoissa ( Gävle & Tukholma ) oli todellinen läpimurto valmentajien eliittiin!! Voitimme mm Saksan 4-0, Kanadan 4-1 .. etc.. ja raivasimme tiemme loppupeleihin ; jotka pelattiin Tukholmassa!! Siellä vastaan tuli 1/8 finaalissa Curre Lindstömin Team Finland ja järkyttävän peliohjelman takia alun ( first 30 minutes) , score 0-0 jouduimme taipumaan tulevalle maailmanmestarille ( Team Finland) ja kisat meidän kohdalta ohi, ja leijonat Curren ja Timo Jutilan ( Team Captain " C") johdolla jatkoon ja kultaan historiallisella tavalla!! Meidän ( Equipe De France) menestys (pääsy 1/4 finaaliin) , oli kisojen sensaatio vailla vertaa ; joka herätti niin fanit kuin asiantuntijat pitkästä unestaan!! Sen jälkeen niiin parhaat pelaajat ( Philippe Bozon ) kärkenä signattiin NHL:ään ( ST. Louis Blues) ja Christian Pouget ja Serge Poudrier) Euroopan rahakentille ; Italiaan ( Pouget) ja Saksaan ( Poudrier) .. to name a few!! Lyhyesti " läpimurto " meille kaikille!! On todella hieno fiilis kun päävalmentajana kykenet avaamaan avainmihillesi kokonaan uusia ovia ja rahamäärältään aivan toisen luokan sopimuksia!! Se - pelaajien auttaminen - on minun mielestäni valmentajan ykköstehtävä tuloksen ( Team ) ohella!! Onnistuimme molemmissa oli hieno juttu ja poikii niin minulle muin em. pelaajille mielenkiintoisia kiekkotöitä globaalissa kiekkomaailmassa!! Joten siinä - Ranskan Maajoukkueen ja Globaalin huippukiekon hengessä_ : Have A Great Hockey Day!! Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY, Lisää: www.eurotam.com "

Hyvää viikonloppua kaikille!!

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Ilta-Sanomien ( IS) todellisille suurkuluttajille ja entusiasteille ( IS EXTRA:N tilaajat) välitettiin päivämäärällä : 24.8. vuonna A.D. 2024 tieto perhe Tammisen muutosta Samppalinnan hulppeisiin maisemiin saman vuoden ( 2024) marraskuussa

Koska olen köyhä heinäkenkiin pukeutuja, olikohan tuossa muuten mainintaa, oliko tosiaan Kuusamakuja 5 oikein myynnissä, vai periytyikö?

Br vain turhan utelias Heideken-turkulainen tasalakki

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
"Hieno aamu Suomen Turussa ja uudessa osoitteessa Sepänkatu 1 20700 Turku!!

Maestrolta pulppusi tekstiä " vanhaan malliin" ( those were the days , my friend) kuin Aurajoki konsanaan - simply great , sanon minä!!!

Erityisesti lämmitti tieto Kupittaan jäähallin sijaitsemisesta yhä Kupittaalla - c'est magnifique , sanoisi presidentillinen " veli" Mitterrand ( rip).

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ensimmäiset MM kisani Ranskan puikolssa Ruotsin MM kisoissa ( Gävle & Tukholma ) oli todellinen läpimurto valmentajien eliittiin!! Voitimme mm Saksan 4-0, Kanadan 4-1 .. etc.. ja raivasimme tiemme loppupeleihin ; jotka pelattiin Tukholmassa!! Siellä vastaan tuli 1/8 finaalissa Curre Lindstömin Team Finland ja järkyttävän peliohjelman takia alun ( first 30 minutes) , score 0-0 jouduimme taipumaan tulevalle maailmanmestarille ( Team Finland) ja kisat meidän kohdalta ohi, ja leijonat Curren ja Timo Jutilan ( Team Captain " C") johdolla jatkoon ja kultaan historiallisella tavalla!! Meidän ( Equipe De France) menestys (pääsy 1/4 finaaliin) , oli kisojen sensaatio vailla vertaa ; joka herätti niin fanit kuin asiantuntijat pitkästä unestaan!!

Koko päivitys oli kuin raikas tuulahdus parin vuoden takaa ja ai että mä nautin kun mukana on kunnon Tamismi. Maestro on takuulla ainoa valmentaja maailmassa joka on päässyt joukkueensa kanssa välieriin vaikka hävisi puolivälierät.

Keep rocking ja hyvää viikonlopua arvoisat ykkösketjulaiset (ja menköön toivotukset samalla myös metsänlaitaan).

Huihaihei

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Vantaa
Koko päivitys oli kuin raikas tuulahdus parin vuoden takaa ja ai että mä nautin kun mukana on kunnon Tamismi. Maestro on takuulla ainoa valmentaja maailmassa joka on päässyt joukkueensa kanssa välieriin vaikka hävisi puolivälierät.

Keep rocking ja hyvää viikonlopua arvoisat ykkösketjulaiset (ja menköön toivotukset samalla myös metsänlaitaan).
Damn right my friend! Viikonloppua myös sinne veli Bat79. Keep it simple! Backhand, forehand, pum-pum-pum!

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Meidän ( Equipe De France) menestys (pääsy 1/4 finaaliin) , oli kisojen sensaatio vailla vertaa ; joka herätti niin fanit kuin asiantuntijat pitkästä unestaan!! Sen jälkeen niiin parhaat pelaajat ( Philippe Bozon ) kärkenä signattiin NHL:ään ( ST. Louis Blues)

Tosin Bozon oli jo ennen MM-kisoja -95 pelannut kaksi kautta NHL:ssä (St. Louis , take my word !!) ja noiden kisojen jälkeen loppu-ura meni Saksassa ja Sveitsissä, mutta ei toki Tami kaikkea voi muistaa.

Suosikkijoukkue
Kärpät
Koska olen köyhä heinäkenkiin pukeutuja, olikohan tuossa muuten mainintaa, oliko tosiaan Kuusamakuja 5 oikein myynnissä, vai periytyikö?

Br vain turhan utelias Heideken-turkulainen tasalakki
Kuusamakujan residenssin kohtalosta em. artikkelissa ( IS) oli vain seuraava tiedonmurunen ( knowledge nugget):

ENSI kesänä talossa ovat uudet asukkaat, ja siihen mennessä Marin ja Tamin on tyhjennettävä talo muistoista ja kirjoista.

Yhden myönnytyksen Mari miehelleen tekee ennen kuin astuu ovesta ulos.

– Ehkä nuo sinun urheilukirjat voidaan viedä mukana, hän lupaa.

Avuksi vanha kunnon coaching metodi:Pysähdy-analysoi-tee johtopäätös- jatka matkaa!! Koska talo on tyhjennettävä muistoista & kirjoista -se on myyty suvun ulkopuolelle -i assume!! Toivottavasti hyvällä hinnalla -take my word!! AB

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
Päivän " epistolassaan" ( Facebook , in case epäselvää) Maestro mainitsee " muuttohommat".

Hieno aamu ( la 25.01.2025 ) Suomen Turussa ja kotikonttorilla Turussa!! Aamuteevee ( YLE TV 1 ) auki ja ulkoministeri Valtonen nyt ruudussa!! Päiväni on " liikuntarajoitteinen" , koska eilinen repiminen muuttohommissa veti selän juntturaan ja siksi varasin Fysioterapeutti Jussi Luomalta ajan maanantaiksi!! Nyt on " selvittävä " kotikonstein", eli kova tennispallo tuonini ja selän väliin, toivottavasti vähän helpottaa!! Muuten menee viikonlppu sohvan pohjalla ja TV:n ja lehtien ja kirjojen parissa!! Onneksi olen friikki niin lehtien kuin kirjojen suhteen!! Kaikille taistelijoille ja pienyrittäjille: " Have A Great Day" , Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY, Lisää:

Ei kai Lion#79 ole " huhkinut" oman muuttokuormansa parissa ( pystit , kuntoiluvälineet , urheilukirjasto - to name a few!) ??

Viimeksi muokattu:

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Mitä helvettiä, onko Tami tehnyt päivityksiä FBn puolelle? Kahden Tamin profiilin kaveri, mutta ei siellä mitään uutta ole. Mä häpeän.

Huihaihei

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Vantaa
Mitä helvettiä, onko Tami tehnyt päivityksiä FBn puolelle? Kahden Tamin profiilin kaveri, mutta ei siellä mitään uutta ole. Mä häpeän.
Brother Lion #79 THE Punakoneen kaataja on kirjotellut profiililla, jota en edes näe. My god! Missä kunnioitus? Feisbuukin lämpimässä officessa pienet uniset Tammisvihaaja tietokonemiehet haluaa estää Don Tamin näkyvyyden! Take my word! Järjestelmä antaa poikkaria hirveällä tempolla ja sitten officen Lontoon murteella mongertava uninen vetää high-stickin suoraan pärstää niin kovaa, että leegot tippuu jäälle niin raitapaitainen antaa mulle jäähyn sukeltamisesta!

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brother Lion #79 THE Punakoneen kaataja on kirjotellut profiililla, jota en edes näe. My god! Missä kunnioitus? Feisbuukin lämpimässä officessa pienet uniset Tammisvihaaja tietokonemiehet haluaa estää Don Tamin näkyvyyden! Take my word!

Zuckerberg on Faselin unisia kavereita , I assume?!?
Itse en ole edes ykköskentän "veljes" ( Tamin FB-kaveri) vaan ainoastaan " vilttiketjuun" oikeuttava profiilin tykkääjä ja seuraaja. Uusimmat Maestron viestit on lävähtäneet " eetteriin" Sepänkadun ( the brand new HQ) hulppeista maisemista tämän " FB-profiilin" kautta - be there!!!

Huihaihei

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Vantaa
Zuckerberg on Faselin unisia kavereita , I assume?!?
Itse en ole edes ykköskentän "veljes" ( Tamin FB-kaveri) vaan ainoastaan " vilttiketjuun" oikeuttava profiilin tykkääjä ja seuraaja. Uusimmat Maestron viestit on lävähtäneet " eetteriin" Sepänkadun ( the brand new HQ) hulppeista maisemista tämän " FB-profiilin" kautta - be there!!!
Juuri tuosta profiilista on kyse!
"Sisältö ei ole käytettävissä tällä hetkellä Jos näin käy, syynä on yleensä se, että liite on poistettu tai omistaja on jakanut liitteen vain pienelle joukolle ihmisiä tai muuttanut sitä, ketkä voivat nähdä liitteen." Tää teksti ryntää ruutuun.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Juuri tuosta profiilista on kyse!
"Sisältö ei ole käytettävissä tällä hetkellä Jos näin käy, syynä on yleensä se, että liite on poistettu tai omistaja on jakanut liitteen vain pienelle joukolle ihmisiä tai muuttanut sitä, ketkä voivat nähdä liitteen." Tää teksti ryntää ruutuun.
Siellä sun kolmosläppäri ei vaan toimi!!
"

Juhani Tamminen​

43 t. tykkäystä42 t. seuraajaa
"

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Ketjussa meno kuin Monzassa tai vastaavasti Annin ja Ellan ollessa yökylässä!!

Hieno raportti veli Anssi Karjalaiselta, take my word!!

Aamulehti sen sijaan kuseskelee brändin päälle, OMG sanon minä!!

"Haljalan uusi isäntä on Juhani Tamminen. Hänkin hieman gangsterin näköinen ja kuuloinen. "

Viimeksi muokattu:

Huihaihei

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Vantaa
"Haljalan uusi isäntä on Juhani Tamminen. Hänkin hieman gangsterin näköinen ja kuuloinen. "
My god! Missä kunnioitus? Ensin joku uninen Virolainen pikku gangsteri (John Gotti larppaaja) varastaa Don Tamin nimen ja yrittää tehdä hallaa brändille ja sitten nämä uniset Tammisvihaajat kusee brändin päälle! Mä häpeän! Ilmeisesti Aamulehden uniset lämpimässä officessa on saanut pienen Niki Kuuselan sinne näyttämään brändin päälle kusemisen taidon, take my word! Tää alkaa olla ajojahtia, i assume.

"En tykkää, että tällaiset piipertäjät ovat tuolla lärvi auki tietämättä asioista mitään. Jos nämä olisi mun pelaajia, mä roikottaisin niitä Aurajoen sillalta nilkoista ja sanoisin, että mitäs mieltä olet nyt."

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy