Tasapuolista?Minä kerralla!! Jatkoajalle pääsin vasta kolmannella kun laitoin vielä todisteen, että olen Manu Juhani Tammisen FB-kamu.
Tasapuolista?Minä kerralla!! Jatkoajalle pääsin vasta kolmannella kun laitoin vielä todisteen, että olen Manu Juhani Tammisen FB-kamu.
Harvoin näkee näin osuvaa nimitystä neljän tunnin sessiolle. Samaan sarjaan nousee Kummeli-klassikko Tamppaajat, jossa väline-esittelyssä kerrottiin tamppaajien käyttävän housuja, joita lajipiireissä kutsutaan housuiksi.Tänään on Eurotam OY:n ns. " booking day" , jolloin kalenterini kuntoon ja Eurotam OY:n roadshow pääsee todella vauhtiin!! Huomenna jo suuntana Helsinki , jossa vanhan asiakkaan tiloissa 4.n tunnin veto , josta käytän nimitystä" puolipäivä / 4 h) , joten kiirettä riittää ja se on yrittäjälle aina hieno juttu!! Siinä voittamisen kulttuurin ( TPS ja Eurotam OY) hengessä: Have A Great Winning Day !! Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY, gsm: 050 4663701, lisää: www.eurotam.com"
Hyvää uutta viikkoa veljet ja sisaret!!
Brother Lion #79 muutti uuteen residenssiin! Take my word!Pahoittelun tietämättömyyttäni sekä teen itsestäni nyt pienen, mutta onko Tami ja Madame siis muuttaneet? Onko asunto ollut ihan jossain julkisilla saiteilla myynnissä?
Ja koska olen selkeästi istunut liikaa lämpimässä officessa enkä lukenut tätä ketjua, otan yhden suunnan lipun Pohjois - Koreaan tästä hyvästä.
Kiitos viestistä ja pahoittelusta!! " Style is never out of fashion" totesivat jo Ronald Reagan ( R.I.P.) ja Frank Sinatra ( R.I.P.) aikanaan -ja olivat taatusti oikeassa!! Sinulla sitä ( tyyli) selvästi on -take my word!! In case epäselvää; Ilta-Sanomien ( IS) todellisille suurkuluttajille ja entusiasteille ( IS EXTRA:N tilaajat) välitettiin päivämäärällä : 24.8. vuonna A.D. 2024 tieto perhe Tammisen muutosta Samppalinnan hulppeisiin maisemiin saman vuoden ( 2024) marraskuussa -kts. linkki -siellä lisää!! Nyt ( A.D. 2025) muutto on mitä ilmeisimmin takana ja päivitykset tuliterästä residenssistä ovat alkaneet -Simply Great sanon minä!! ABPahoittelun tietämättömyyttäni sekä teen itsestäni nyt pienen, mutta onko Tami ja Madame siis muuttaneet? Onko asunto ollut ihan jossain julkisilla saiteilla myynnissä?
Ja koska olen selkeästi istunut liikaa lämpimässä officessa enkä lukenut tätä ketjua, otan yhden suunnan lipun Pohjois - Koreaan tästä hyvästä.
Nostetaas ketju!
Punakoneen kaataja kertoo joukkueen prinsiipeistä, take my word!
Ilta-Sanomien ( IS) todellisille suurkuluttajille ja entusiasteille ( IS EXTRA:N tilaajat) välitettiin päivämäärällä : 24.8. vuonna A.D. 2024 tieto perhe Tammisen muutosta Samppalinnan hulppeisiin maisemiin saman vuoden ( 2024) marraskuussa
"Hieno aamu Suomen Turussa ja uudessa osoitteessa Sepänkatu 1 20700 Turku!!
Ensimmäiset MM kisani Ranskan puikolssa Ruotsin MM kisoissa ( Gävle & Tukholma ) oli todellinen läpimurto valmentajien eliittiin!! Voitimme mm Saksan 4-0, Kanadan 4-1 .. etc.. ja raivasimme tiemme loppupeleihin ; jotka pelattiin Tukholmassa!! Siellä vastaan tuli 1/8 finaalissa Curre Lindstömin Team Finland ja järkyttävän peliohjelman takia alun ( first 30 minutes) , score 0-0 jouduimme taipumaan tulevalle maailmanmestarille ( Team Finland) ja kisat meidän kohdalta ohi, ja leijonat Curren ja Timo Jutilan ( Team Captain " C") johdolla jatkoon ja kultaan historiallisella tavalla!! Meidän ( Equipe De France) menestys (pääsy 1/4 finaaliin) , oli kisojen sensaatio vailla vertaa ; joka herätti niin fanit kuin asiantuntijat pitkästä unestaan!!
Damn right my friend! Viikonloppua myös sinne veli Bat79. Keep it simple! Backhand, forehand, pum-pum-pum!Koko päivitys oli kuin raikas tuulahdus parin vuoden takaa ja ai että mä nautin kun mukana on kunnon Tamismi. Maestro on takuulla ainoa valmentaja maailmassa joka on päässyt joukkueensa kanssa välieriin vaikka hävisi puolivälierät.
Keep rocking ja hyvää viikonlopua arvoisat ykkösketjulaiset (ja menköön toivotukset samalla myös metsänlaitaan).
Meidän ( Equipe De France) menestys (pääsy 1/4 finaaliin) , oli kisojen sensaatio vailla vertaa ; joka herätti niin fanit kuin asiantuntijat pitkästä unestaan!! Sen jälkeen niiin parhaat pelaajat ( Philippe Bozon ) kärkenä signattiin NHL:ään ( ST. Louis Blues)
Kuusamakujan residenssin kohtalosta em. artikkelissa ( IS) oli vain seuraava tiedonmurunen ( knowledge nugget):Koska olen köyhä heinäkenkiin pukeutuja, olikohan tuossa muuten mainintaa, oliko tosiaan Kuusamakuja 5 oikein myynnissä, vai periytyikö?
Br vain turhan utelias Heideken-turkulainen tasalakki
ENSI kesänä talossa ovat uudet asukkaat, ja siihen mennessä Marin ja Tamin on tyhjennettävä talo muistoista ja kirjoista.
Yhden myönnytyksen Mari miehelleen tekee ennen kuin astuu ovesta ulos.
– Ehkä nuo sinun urheilukirjat voidaan viedä mukana, hän lupaa.
Brother Lion #79 THE Punakoneen kaataja on kirjotellut profiililla, jota en edes näe. My god! Missä kunnioitus? Feisbuukin lämpimässä officessa pienet uniset Tammisvihaaja tietokonemiehet haluaa estää Don Tamin näkyvyyden! Take my word! Järjestelmä antaa poikkaria hirveällä tempolla ja sitten officen Lontoon murteella mongertava uninen vetää high-stickin suoraan pärstää niin kovaa, että leegot tippuu jäälle niin raitapaitainen antaa mulle jäähyn sukeltamisesta!Mitä helvettiä, onko Tami tehnyt päivityksiä FBn puolelle? Kahden Tamin profiilin kaveri, mutta ei siellä mitään uutta ole. Mä häpeän.
Brother Lion #79 THE Punakoneen kaataja on kirjotellut profiililla, jota en edes näe. My god! Missä kunnioitus? Feisbuukin lämpimässä officessa pienet uniset Tammisvihaaja tietokonemiehet haluaa estää Don Tamin näkyvyyden! Take my word!
Juuri tuosta profiilista on kyse!Zuckerberg on Faselin unisia kavereita , I assume?!?
Itse en ole edes ykköskentän "veljes" ( Tamin FB-kaveri) vaan ainoastaan " vilttiketjuun" oikeuttava profiilin tykkääjä ja seuraaja. Uusimmat Maestron viestit on lävähtäneet " eetteriin" Sepänkadun ( the brand new HQ) hulppeista maisemista tämän " FB-profiilin" kautta - be there!!!
Siellä sun kolmosläppäri ei vaan toimi!!Juuri tuosta profiilista on kyse!
"Sisältö ei ole käytettävissä tällä hetkellä Jos näin käy, syynä on yleensä se, että liite on poistettu tai omistaja on jakanut liitteen vain pienelle joukolle ihmisiä tai muuttanut sitä, ketkä voivat nähdä liitteen." Tää teksti ryntää ruutuun.
"Ja sitten kun mä tiedän, että teistäkin valtaosa teistä unisista, kun te ette ymmärrä pelistä hevonpaskaa, niin sitten taas alkaa kitinä." Kännykälläki feisbuukki henkilövittuilee.Siellä sun kolmosläppäri ei vaan toimi!!
My god! Missä kunnioitus? Ensin joku uninen Virolainen pikku gangsteri (John Gotti larppaaja) varastaa Don Tamin nimen ja yrittää tehdä hallaa brändille ja sitten nämä uniset Tammisvihaajat kusee brändin päälle! Mä häpeän! Ilmeisesti Aamulehden uniset lämpimässä officessa on saanut pienen Niki Kuuselan sinne näyttämään brändin päälle kusemisen taidon, take my word! Tää alkaa olla ajojahtia, i assume."Haljalan uusi isäntä on Juhani Tamminen. Hänkin hieman gangsterin näköinen ja kuuloinen. "