Juhani Tamminen – tribuuttiketju

• 897 519
  • 9 255

Sepe72

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Edmonton Oilers ja Liverpool FC
Tänään on Eurotam OY:n ns. " booking day" , jolloin kalenterini kuntoon ja Eurotam OY:n roadshow pääsee todella vauhtiin!! Huomenna jo suuntana Helsinki , jossa vanhan asiakkaan tiloissa 4.n tunnin veto , josta käytän nimitystä" puolipäivä / 4 h) , joten kiirettä riittää ja se on yrittäjälle aina hieno juttu!! Siinä voittamisen kulttuurin ( TPS ja Eurotam OY) hengessä: Have A Great Winning Day !! Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY, gsm: 050 4663701, lisää: www.eurotam.com"

Hyvää uutta viikkoa veljet ja sisaret!!
Harvoin näkee näin osuvaa nimitystä neljän tunnin sessiolle. Samaan sarjaan nousee Kummeli-klassikko Tamppaajat, jossa väline-esittelyssä kerrottiin tamppaajien käyttävän housuja, joita lajipiireissä kutsutaan housuiksi.

Onnea vaan maestrolle uuteen kotiin, premium-tason asumista, niin kuin asiaan kuuluu. Historia ympäröi Tammisen perhettä neljältä sivulta, simply great, sanon minä!!

Ruutu8

Jäsen
Pahoittelun tietämättömyyttäni sekä teen itsestäni nyt pienen, mutta onko Tami ja Madame siis muuttaneet? Onko asunto ollut ihan jossain julkisilla saiteilla myynnissä?

Ja koska olen selkeästi istunut liikaa lämpimässä officessa enkä lukenut tätä ketjua, otan yhden suunnan lipun Pohjois - Koreaan tästä hyvästä.

Huihaihei

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Vantaa
Pahoittelun tietämättömyyttäni sekä teen itsestäni nyt pienen, mutta onko Tami ja Madame siis muuttaneet? Onko asunto ollut ihan jossain julkisilla saiteilla myynnissä?

Ja koska olen selkeästi istunut liikaa lämpimässä officessa enkä lukenut tätä ketjua, otan yhden suunnan lipun Pohjois - Koreaan tästä hyvästä.
Brother Lion #79 muutti uuteen residenssiin! Take my word!

Suosikkijoukkue
Kärpät

Kiitos viestistä ja pahoittelusta!! " Style is never out of fashion" totesivat jo Ronald Reagan ( R.I.P.) ja Frank Sinatra ( R.I.P.) aikanaan -ja olivat taatusti oikeassa!! Sinulla sitä ( tyyli) selvästi on -take my word!! In case epäselvää; Ilta-Sanomien ( IS) todellisille suurkuluttajille ja entusiasteille ( IS EXTRA:N tilaajat) välitettiin päivämäärällä : 24.8. vuonna A.D. 2024 tieto perhe Tammisen muutosta Samppalinnan hulppeisiin maisemiin saman vuoden ( 2024) marraskuussa -kts. linkki -siellä lisää!! Nyt ( A.D. 2025) muutto on mitä ilmeisimmin takana ja päivitykset tuliterästä residenssistä ovat alkaneet -Simply Great sanon minä!! AB

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy