Miten Kuusamakujan kymmenien tuhansien kirjojen kokoelmalle käy, voi tulla kerrostalossa neliöt vastaan aikas nopeasti?
Mari on ihana. Hän ymmärtää, että kaikista toiselle tärkeistä asioista ei tarvitse luopua, vaikka vähän tulisi ahdasta.Kiitos viestistäsi!!!
Mme Tamminen ( chapeau!) on " tilanteen tasalla" - in case epäselvää!!!
Ensi kesänä talossa ovat uudet asukkaat, ja siihen mennessä Marin ja Tamin on tyhjennettävä talo muistoista ja kirjoista.
Yhden myönnytyksen Mari miehelleen tekee ennen kuin astuu ovesta ulos.
– Ehkä nuo sinun urheilukirjat voidaan viedä mukana, hän lupaa.
Ympyrä sulkeutuu harvinaisen tyylikkäällä tavalla, jota ei voi pitää muuna kuin itsestään selvyytenä. Vaikka en voi varmasti sanoa tietäväni mihin pariskunta muuttaa, niin paras veikkaukseni on Heidekenin kylkeen valmistuneet ja rakenteilla olevat world class -uudiskohteet. Kivenheiton päässä sijaitsee ikoninen Urheilupuisto ja Karikon lenkki. Siellä on pariskunnan hyvä käyskennellä nauttien erikseen Karikon jokaisesta 1500 metristä ilman hienvuodatusta ja huippu-urheilijan tavoitteellista harjoittelua.Ykkösketjulaisena pääsin tämän tietysti lukemaan, yake my word!! Olennaisin tieto kaikille on se, että marraskuussa Lion #79 ja Mme Tamminen jättävät Kuusamakujan taakseen muuttaessaan Samppalinnaan, my God!! Br, F
Onneksi tuosta on jätetty liitto, lehdistö ja tuomarit pois, noita kohtaan Maestro ei välttämättä aina ollut korrekti."Hänen ensimmäisiä valmentajiaan Sportissa oli Juhani Tamminen. Tältä Riska sai ohjeen, jonka muistaa yhä.
– Tamminen sanoi, että ”Filip, jääkiekko on yksi Suomen suosituimpia lajeja, jossa liikkuu paljon sponsoreja ja paljon rahaa. Siksi kannattaa aina käyttäytyä muita kohtaan niin, että voit kysyä samoilta ihmisiltä töitä, kun kiekkotyöt loppuvat”.
Kertaus on opintojen äiti!!
mutta ei koskaan syyttä, take my word!!!Onneksi tuosta on jätetty liitto, lehdistö ja tuomarit pois, noita kohtaan Maestro ei välttämättä aina ollut korrekti.
Damn right, my friend!! Mari on timanttinen Lady " par excellence" ja olen aina arvostanut " Tamin" ja Marin hienoa " The Love Story" :a , johon on uusia lukuja kirjoitettu since 1963 , jolloin "Tamin" ja Marin tiet kohtasivat Turun Tyttölyseon bailuissa ja " rest is history!! Nyt ( A. D. 2024) tarinassa alkaa " New Chapter" Otsikolla ; muutto Samppalinnaan ( kts. samppalinna .info -siellä lisää!!) Kuten veli @Sepe72 ansiokkaasti ylempänä selvittää , kyseessä on upea asuntokokonaisuus " world class" - paikalla, Turun ytimessä!! Toivon myös todella , että Kuusamakuja 5 :N uudet asukkaat ARVOSTAVAT, KUNNIOITTAVAT ja VAALIVAT maineikasta kiinteistöä sen ansaitsemalla tavalla , koska miten se nyt menikään " Ellet tunne historiaa - et voi suunnitella tulevaisuutta " -i agree!! Joten siinä- muutoksen ja historian kunnioituksen hengessä kaikille Tami-entusiasteille ; Keep Rocking & Have A Great New Tribute Week and Month!! Br, AB, maakunnan veli, Lion # 79 ja Kärppäentusiasti Suomen Oulusta!!Mari on ihana. Hän ymmärtää, että kaikista toiselle tärkeistä asioista ei tarvitse luopua, vaikka vähän tulisi ahdasta.
Hyvät veljet , rakkaat siskot - in case epäselvää - Tami tietää!!!
Mitä sanoisi itse ketjun päähenkilö tuosta linkistä, josta olen huomaavani veli venäläisen tekstiä. OMG, sanon minä!!Видео
www.facebook.com
"Ja tää ei ollut Tamin vika!", damn right , my friend Pasi!!!!
Terve Fiftie!! Yksi sana: HÄPEÄLLISTÄ!! -take my word!! Br, CCMitä sanoisi itse ketjun päähenkilö tuosta linkistä, josta olen huomaavani veli venäläisen tekstiä. OMG, sanon minä!!