Juhani Tamminen – tribuuttiketju

  • 864 785
  • 9 087

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku

"Ja tää ei ollut Tamin vika!", damn right , my friend Pasi!!!!
Mitä sanoisi itse ketjun päähenkilö tuosta linkistä, josta olen huomaavani veli venäläisen tekstiä. OMG, sanon minä!!
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Damn right my friend!! Veli McBean on kova jätkä, mutta jatkossa veli venäläinen pidetään kaukana tästä ketjusta, take my word!!

Veljet ovat hereillä , simply great!!!
Veli Zuckerbergin " sosiaalinen media" taikoi " URLin" kopioinnin jälkeen jostain syystä linkkiin itärajan saatetekstin tänne " tribute threadin" hulppeisiin maisemiin - sori siitä! Asialla uninen veli Fasel kätyreineen - I assume!!!! Itse linkki on " legit" ( legitiiminen) ja Viaplayn " klippi" , take my word!!

Paikatakseni erheeni , että pääse pois " vilttiketjusta" , tässä veli TOPIonParas tuore " klippi" par excellence!!!



 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Veljet ovat hereillä , simply great!!!
Veli Zuckerbergin " sosiaalinen media" taikoi " URLin" kopioinnin jälkeen jostain syystä linkkiin itärajan saatetekstin tänne " tribute threadin" hulppeisiin maisemiin - sori siitä! Asialla uninen veli Fasel kätyreineen - I assume!!!! Itse linkki on " legit" ( legitiiminen) ja Viaplayn " klippi" , take my word!!

Paikatakseni erheeni , että pääse pois " vilttiketjusta" , tässä veli TOPIonParas tuore " klippi" par excellence!!!



Kiitos korjauksesta!! Ykkösketju hyväksyy , vai mitä @Frankie ?
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Suosikkijoukkue
Kärpät
@McBean kuuluu kategoriaan " hyvät jätkät " joissa mm Vellu Ketola, Juha Rantasila , Pertti Kuismanen, @Fiftie , @aurora borealis .. etc.. to name a few!! Keep rocking, Br F
Damn right, my friend!! Olen aina arvostanut ( respect) veljeä @McBean kovana sisällöntuottajana ( termi on " content creator" -in case olette kieliveljiä!!) ja hänen selkeitä " Up To The Point" kirjoituksiaan ilman munkkilatinaa ja muuta jaarittelua -Simple as that!! In case epäselvää ,sitä ( arvostus) ei yksi " veli" Zuckerbergin alustan ( facebook) mystinen / kryptinen viittaus itään heilauta suuntaan eikä toiseen -niin se vaan menee!! Nyt aamukahvi koneesta ( OBH Nordica ) ja kohti päivän busineksia!! Illalla agendalla Kärppien peli , jonka jälkeen jännitämme millaisella volyymilla Coach Mäntymaata vaaditaan korvattavaksi " Tamilla"!! Jää nähtäväksi!! Siinä hienon kiekkoillan ja kunnioituksen hengessä: " Have A Great Tribute Day & Hockey Night" Br, AB, maakunnan veli, Kärppien suurkuluttaja ja entusiasti etc. ..
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Me luodaan sellainen buumi, että pylväät hohtaa puhtautta sillä tavalla, että liigan portit aukeaa Suomi-sarjasta suoraan ylös asti.

Josh you guys take these washing materials and fucking go!!!!
 

Liitteet

  • IMG_6211.jpeg
    IMG_6211.jpeg
    430 KB · kertaa luettu: 47

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Me luodaan sellainen buumi, että pylväät hohtaa puhtautta sillä tavalla, että liigan portit aukeaa Suomi-sarjasta suoraan ylös asti.

Josh you guys take these washing materials and fucking go!!!!

Elokapinan veljet miettii elämän kovuutta, kun Lion #79 laittaa backhand forehand boom boom boom pylväät minttiin.
 

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Katselin tuossa pari päivää sitten kotimaista komediaklassikkosarjaa Kumman Kaa, Anne ja Ellu istuskelevat tapansa mukaan Annen kämpän sohvalla ja tuhoavat "pänikkää" eli laatikkopunkkua.

Anne kysyy Ellulta, kumman kaa olisit Mel Gibson vai Tami Tammisen? Tähän vastaavat sit yhteen ääneen Tami Tammisen.

Damn right my friend, kyllä Anne ja Ellu tietää. Siinä jää Hollywood-tähdet aina kakkoseksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös