Mainos

Juhani Tamminen – tribuuttiketju

• 878 391
  • 9 149

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Damn right my friend!! Veli McBean on kova jätkä, mutta jatkossa veli venäläinen pidetään kaukana tästä ketjusta, take my word!!

Veljet ovat hereillä , simply great!!!
Veli Zuckerbergin " sosiaalinen media" taikoi " URLin" kopioinnin jälkeen jostain syystä linkkiin itärajan saatetekstin tänne " tribute threadin" hulppeisiin maisemiin - sori siitä! Asialla uninen veli Fasel kätyreineen - I assume!!!! Itse linkki on " legit" ( legitiiminen) ja Viaplayn " klippi" , take my word!!

Paikatakseni erheeni , että pääse pois " vilttiketjusta" , tässä veli TOPIonParas tuore " klippi" par excellence!!!

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Veljet ovat hereillä , simply great!!!
Veli Zuckerbergin " sosiaalinen media" taikoi " URLin" kopioinnin jälkeen jostain syystä linkkiin itärajan saatetekstin tänne " tribute threadin" hulppeisiin maisemiin - sori siitä! Asialla uninen veli Fasel kätyreineen - I assume!!!! Itse linkki on " legit" ( legitiiminen) ja Viaplayn " klippi" , take my word!!

Paikatakseni erheeni , että pääse pois " vilttiketjusta" , tässä veli TOPIonParas tuore " klippi" par excellence!!!

Kiitos korjauksesta!! Ykkösketju hyväksyy , vai mitä @Frankie ?

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Suosikkijoukkue
Kärpät
@McBean kuuluu kategoriaan " hyvät jätkät " joissa mm Vellu Ketola, Juha Rantasila , Pertti Kuismanen, @Fiftie , @aurora borealis .. etc.. to name a few!! Keep rocking, Br F
Damn right, my friend!! Olen aina arvostanut ( respect) veljeä @McBean kovana sisällöntuottajana ( termi on " content creator" -in case olette kieliveljiä!!) ja hänen selkeitä " Up To The Point" kirjoituksiaan ilman munkkilatinaa ja muuta jaarittelua -Simple as that!! In case epäselvää ,sitä ( arvostus) ei yksi " veli" Zuckerbergin alustan ( facebook) mystinen / kryptinen viittaus itään heilauta suuntaan eikä toiseen -niin se vaan menee!! Nyt aamukahvi koneesta ( OBH Nordica ) ja kohti päivän busineksia!! Illalla agendalla Kärppien peli , jonka jälkeen jännitämme millaisella volyymilla Coach Mäntymaata vaaditaan korvattavaksi " Tamilla"!! Jää nähtäväksi!! Siinä hienon kiekkoillan ja kunnioituksen hengessä: " Have A Great Tribute Day & Hockey Night" Br, AB, maakunnan veli, Kärppien suurkuluttaja ja entusiasti etc. ..

Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Me luodaan sellainen buumi, että pylväät hohtaa puhtautta sillä tavalla, että liigan portit aukeaa Suomi-sarjasta suoraan ylös asti.

Josh you guys take these washing materials and fucking go!!!!

Liitteet

• IMG_6211.jpeg
    IMG_6211.jpeg
    430 KB · kertaa luettu: 134

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Me luodaan sellainen buumi, että pylväät hohtaa puhtautta sillä tavalla, että liigan portit aukeaa Suomi-sarjasta suoraan ylös asti.

Josh you guys take these washing materials and fucking go!!!!

Elokapinan veljet miettii elämän kovuutta, kun Lion #79 laittaa backhand forehand boom boom boom pylväät minttiin.

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Katselin tuossa pari päivää sitten kotimaista komediaklassikkosarjaa Kumman Kaa, Anne ja Ellu istuskelevat tapansa mukaan Annen kämpän sohvalla ja tuhoavat "pänikkää" eli laatikkopunkkua.

Anne kysyy Ellulta, kumman kaa olisit Mel Gibson vai Tami Tammisen? Tähän vastaavat sit yhteen ääneen Tami Tammisen.

Damn right my friend, kyllä Anne ja Ellu tietää. Siinä jää Hollywood-tähdet aina kakkoseksi.

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Katselin tuossa pari päivää sitten kotimaista komediaklassikkosarjaa Kumman Kaa, Anne ja Ellu istuskelevat tapansa mukaan Annen kämpän sohvalla ja tuhoavat "pänikkää" eli laatikkopunkkua.

Anne kysyy Ellulta, kumman kaa olisit Mel Gibson vai Tami Tammisen? Tähän vastaavat sit yhteen ääneen Tami Tammisen.

Damn right my friend, kyllä Anne ja Ellu tietää. Siinä jää Hollywood-tähdet aina kakkoseksi.
"Hän on hyvä rakastaja"

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kai tämän uutisen voi tähän ketjuun linkittää, vaikka kyse ei olekkaan juuri tästä tämän ketjun Juhani Tammisesta?
Hän on ottanut yhteyttä eduskunnan kansliaan ja ilmoittanut, että laserpuhdistuksen korkeat kulut eivät ole pylväiden tapauksessa esteenä.

– Seison sen takana, että teen sen ilmaiseksi.

Hienoja miehiä nuo Juhani Tammiset!

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Kai tämän uutisen voi tähän ketjuun linkittää, vaikka kyse ei olekkaan juuri tästä tämän ketjun Juhani Tammisesta?

Hienoja miehiä nuo Juhani Tammiset!
Toisaalta näissä pitäis muistaa, että on olemassa vaan yks ja ainut oikea Juhani Tamminen. Muut on sitten brändin päälle kuseskelijoita, brändistä hyötyjiä jne.

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketju ylös ( upp) Maestron ( JT#79) Facebook ( Lärvikirja in case epäselvää!!!) - päivityksen " merkeissä" - simply great!!!

Hieno aamu ( lokakuun kahdeksas 2024) Suomen Turussa ja Eurotam OY:n päämajassa, osoitteessa: Kuusamakuja 5, 20900 Turku!!Soittamalla / textaamalla tavoitat: 050 4663701!! Facebookissa, twitterissä samoin ; facessa nimellä ja twitterissä at Tami 2605; joten be there, get there , jos koulutukset ( see. www.eurotam.com) kiinnostaa!!?? Kaikille asiakkaille, ystäville etc..: Have A Great Day!! Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY, lisää: www.eurotam.com

HQ näyttää vielä sijaitsevan Kuusamakujan hulppeissa maisemissa - I assume!!

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maestro ampuu taas päivityksen " sosiaaliseen mediaan" kuin kiekon " veli" Konovalenkon taakse ja kansa ( ei Tapani) heittää lakkia ilmaan:

Hieno, rauhallinen keskiviikko ( 9.10 .2024) Suomen Turussa ja Eurotam OY:n päämajassa Turun Hirvensalon saarella, osoitteessa: Kuusamakuja 5, 20900 Turku!!Täällä minulla ( Eurotam OY) on nyt kaikki oleellinen: Toimisto, varasto kirjoille ja kaikille " Don Tami " tuotteille ( t-paidat, golfpaidat, lippikset etc.. ) ja luonnollisesti kirjoille, koita löytyy joka makuun ja lähtöön!! Aurinkokuningas, Dan Tami -My Story - Peli- Yhteispeli, Pelin jälkeen etc.. to name a few!! Joten jos / kun kiinnostaa, please soita ennen kun tulet ( gsm; 050 4663701) ja varmista, että olen paikalla!! Pienyrittäjän kun pitää ehtiä joka paikkaan , jotta business rokkaa ja kannattaa! Joten siinä menestyksen hengessä kaikille yrittäjille ja taistelijoille: " Have A Great Day"; Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY, lisää: www.eurotam.com

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
"please soita ennen kun tulet ( gsm; 050 4663701) ja varmista, että olen paikalla!! Pienyrittäjän kun pitää ehtiä joka paikkaan , jotta business rokkaa ja kannattaa! "

Tästä on helppo olla samaa mieltä!!

Suosikkijoukkue
Kärpät
" Tamista" ja Marista juttua IL :n sivuilla , in case epäselvää ,tyylikäs pari oli edustavana elokuvan otsikolla : " Vares X" kutsuvierasensi-illassa Turussa!! Elokuvatuottaja Rimbo Salomaalla on selvästi silmää sille ,ketä em. näytökseen tulee kutsua -Simply Great sanon minä!! Br, AB, maakunnan veli, leffaentusiasti itsekin!!

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
" Tamista" ja Marista juttua IL :n sivuilla , in case epäselvää ,tyylikäs pari oli edustavana elokuvan otsikolla : " Vares X" kutsuvierasensi-illassa Turussa!! Elokuvatuottaja Rimbo Salomaalla on selvästi silmää sille ,ketä em. näytökseen tulee kutsua -Simply Great sanon minä!! Br, AB, maakunnan veli, leffaentusiasti itsekin!!

Onnittelut Rimbo Salomaalle ja koko Teamille!!

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
"Valmentajalegenda Risto Dufva on tehnyt paluun huippukiekon pariin, vaikka antoi ymmärtää viime kaudella, että ura valmentajana olisi huipputasolla ohi.

Dufva on ottanut vastaan kunnianhimoisen projektin Jokereiden päävalmentajana. Hän pyrkii nostamaan Jokerit takaisin pääsarjatasolle.

- Minä palasin valmennukseen, koska kysyttiin. Viime vuodet on tuntunut siltä, että olen Benny Hillistä seuraava, kommentoi Dufva Kiekkouutiset.fi -sivuston haastattelussa.

Dufva epäonnistui vastaavanlaisessa projektissa 1990-luvulla. Silloin hän valmensi Kärppiä, joka päätti kuitenkin ottaa hänen tilalleen Juhani Tammisen.

Dufva myöntää, ettei se projekti mennyt putkeen hänellä itsellään. Tamminen taas nosti Kärpät Liigaan 2000.

- Enemmän ne palikat olivat hukassa, minulla. Olin liian nuori, mutta sain oppia, josta on ollut paljon hyötyä uran aikana: valmentajan pitää olla kiinteästi mukana rakentamassa joukkuetta, jota valmentaa."

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Seurattuani tovin @WarWas koodausta tuolla ”Kysymyksiä Team Moderatorsille-ketjussa” niin nostan hänet samoihin voittajiin " guru " Kasper Kronborgin busineksen( Arch-Tech) Paraisten Alöntiellä kanssa!! Niin se vaan menee!! Br, F

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Seurattuani tovin @WarWas koodausta tuolla ”Kysymyksiä Team Moderatorsille-ketjussa” niin nostan hänet samoihin voittajiin " guru " Kasper Kronborgin busineksen( Arch-Tech) Paraisten Alöntiellä kanssa!! Niin se vaan menee!! Br, F
10 print "voittaja"
20 goto 10
30 run

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy