Sellainen että ns. iso rauta tottelee - take my word!!Mikähän on Madame Tammisen valmistama treenipäivän brekkari?
Kiitos viestistä!! Tributehommissa opittua; joukkueen JOKAINEN jäsen on tärkeä ja voi omalla kontribuutiollaan auttaa tributen populariteetin rakentamisessa ja siksi se- kontribuutio- on NIIN TÄRKEÄÄ meille kaikille tributeihmisille!! Joten näiden hienojen tributeveljien ja -siskojen hengessä: Have A Great Winning Evening & Night!! Br AB, maakunnan veli, founder tributeketju ( JA: N " The Hockey Forum")Legendan ketju sivulla kolme, on se nyt jumalauta että tämmöisen ysipakin pitää tulla korjaamaan tilanne.
MÄ HÄPEÄN
Damn right Lubeman!! Kyseiset veljet ja siskot kyllä tietää mistä saa oikeat toimenpiteet, mutta riittääkö nöyryys ottamaan soiton?Olympialaisia katsoessani olen usein hiljaa mielessäni todennut että " MY GOD !!" Sellaista hiirulaista ollut kisakone täynnä ettei muuta voi sanoa kuin " If you can't stand the heat, get out of the sauna!!" Nyt täytyisi olympiakomitean veljien ( Vapaavuori, Rahkamo, Multala.. to name a few) nousta esiin ja nostaa käsi ylös virheen merkiksi (hands up -in case olette kieliveljiä !!) Ellette tiedä -kysykää !! Siinä -seuraavaa olympiadia odotellen -Br LM.
Kiitos uutisesta!! Maakunnan veli toivottaa pikaisia paranemisia " veli" Eetu Ampujalle -take my word!! Jo pelkällä LEGENDAARISEN " Saunatanssin " luomistyöllä päästään minun kirjoissani osastoon " Hall of Fame"!! Se on MENEVÄ kesäbiisi " par excellence" kera INNOVATIIVISEN ja VOITTAVAN koreografian -niin se vaan menee!! Toivottavasti tämä nyt jää ainoaksi loukkaantumiseksi tamiversumissa , eikä seuraavina päivinä lööpit vingu Otsikoin ; " Guru Kasper loukkaantui - katso kuvat!!" tai " Alakerran Timanttinen Lady joutui sairaalaan" etc. etc.!! Joten siinä - tapaturmien välttelyn hengessä kaikille tributeihmisille; " Have A Great Tribute Tuesday!!" Br, ABMY GOD!! Veli Eetu Ampujalle sattunut tapaturma jäätelöä syödessä.
Eetu sai jäätelöstä silmävamman: Söi puikkoa, kun šokeeraava kipu pudotti lattialle
Jäätelöpuikon muovikääreen reuna voi olla tarpeeksi terävä haavoittamaan silmää. Sen koki helsinkiläinen Eetu.www.iltalehti.fi
MY GOD!! Veli Eetu Ampujalle sattunut tapaturma jäätelöä syödessä.
Seinäjoelta kovasti voimia koko Team Ampujalle." Slow and steady" mieluummin kuin " rapid fire" mitä jäähdytettyihin " herkkuihin" ( jäätelö etc.) tulee - take my word!!!
– Pasin nimellä sain parhaan pöydän parhaasta ravintolasta. Yksi pormestari, eiku mikä tämä on, ovella oleva kaveri. Se melkein haki meidän porukan sisään ja sanoi: ”Pasi on paras valmentaja, mitä TPS:llä on ikinä ollut”, Kottila sanoi.
– Kiitos kiitos, en tiedä mitä mä tuohon sanon, Rautiainen vastasi.
– Koska sä olit siellä, 60-luvulla? Kottila heitti Rautiaiselle.
– Mähän olisin jäänyt sinne, mutta kun mä asuin Tamin [Juhani Tamminen] kämpässä. Kun mä vuoden kitisin: ”Hanki nyt Tami tänne telkkarin alle televisiojalka, ettei tuossa toi pahvilaatikko…” Jos Tami olisi sen tehnyt, olisin siellä ehkä vieläkin, Rautiainen nauroi.
KETJU YLÖS!! Niin se vaan menee!!
Samalla tuli mieleen, että onko kukaan ykkösketjulaisista tai metsänlaidan asukeista todistanut Lion #79 liveperformanssia Spandexin kanssa?! Lähinnä kiinnostaisi tietää, että onko yo. musiikkivideon tapaan Tamille laitettu valtaistuin lavalle?! @aurora borealis onko expertiisiä tähän?! Br, F
Ykkösketjulaisena pääsin tämän tietysti lukemaan, yake my word!! Olennaisin tieto kaikille on se, että marraskuussa Lion #79 ja Mme Tamminen jättävät Kuusamakujan taakseen muuttaessaan Samppalinnaan, my God!! Br, FVaimo kantaa nyt vastuun – Juhani ”Tami” Tamminen katosi tv-ruudusta ja kertoo uudesta elämästään: edessä valtava muutos
IS EXTRA | Koko kansan Tamina tunnetun jääkiekko- ja tv-legenda Juhani Tammisen elämä on muuttunut rajusti, ja vielä suurempi muutos on vasta edessä. Harvinaisessa haastattelussa hän lataa suorat sanat myös Suomen huippu-urheilun alennustilasta.www.is.fi
Tamista juttu IS, mutta maksumuuri lyö poikittaista!!
Br, FOlen sanonut pelaajillekin aina, että me tehdään julkista duunia ja sitä saa arvostella. Siihen on yksinkertainen sääntö. If you can’t stand the heat, get out of the fucking kitchen, Tami perustelee.
marraskuussa Lion #79 ja Mme Tamminen jättävät Kuusamakujan taakseen muuttaessaan Samppalinnaan, my God!!
Sen verran on sanottava, että lämmin suositus Lännentilan veljien tuotteille, tuskin Br#79 turhaan suositteli. Maailmaa kiertäessä on varmasti erilaisia leipomotuotteita tullut testattua. Sanotaanko näin, että huushollissani on nyt käynnissä ns. rieskabuumi, monilla eri tavoilla testaillut eri ainesten kanssa.
Hyvää viikonloppua ( vecko slut -in case olette kielimiehiä!!) kaikille veljille ja siskoille, muistakaa tehdä tästä viikonlopusta mestariteos !! Itse korkkaan nyt yhden laitilan veljien panimotuotteen, testissä " tuima" hallituksen veljien maitokauppoihin vapauttama tuote jota ei hiirille suositella !! Sauna on myös lämpeämässä ja klassikkosoittolista ( Deep purple, j geils band, Queen etc.) valmiina in case tanssijalkaa alkaa vipattamaan!! Kunnon rentoutuminen maistuu pitkän business viikon jälkeen -take my word!! Siinä -loppukesän hengessä; Have a great weekend ans enjoy it !! BR, LM
Tämä se, jolle Juhani on tehnyt koulutuskeikankin? Muistaakseni oli kyllä Nonna Linna.
terv. Heidekenin hyvin tarkka sisar
- Muutamme marraskuussa kerrostaloasuntoon Samppalinnaan. Olemme asuneet tässä 39 vuotta, mutta on vähän liikaa portaita, vähän liikaa pihaa ja vähän liikaa lumitöitä, Mari kertoo.
Sopivaa asuntoa etsittiin kahden vuoden ajan. Samppalinna on sijainniltaan täydellinen.
- Se on hieno paikka, näkee Urheilupuistoon, Kauppatorille ja joka puolelle, Tami sanoo.
- Sillä minä sen sinulle myinkin, että parvekkeelta näkee Paavo Nurmen kisat, Mari huomauttaa.