Tässä järjestelmässä on oikeat ja - väärät in case epäselvää !! Tuli reissuvihkoon viesti, että "meidän poika Juuselan Niki ei nuotioon kuse kännissä, hän on aina selvinpäin." Vastasin, että hyvä tietää, mutta OMG maanantaina koulussa rehtori kuulutti että Kaukalo, Turha rehtorin kansliaan ja sassiin !! Minä menin. Ajattelin, että nyt asia selvitetään ja Juuselan Nikin nuotioonkusemiselle pannaan piste - mutta - o tempora o mortes !! Ei Juuselan Niki - hiiri - ollut uskaltautunut paikalle vaan koko Vanhempainyhdistyksen väki, jonka mielestä olin toiminut väärin sanoessani Juuselan Nikiä nuotioonkusijaksi ja erityisen väärässä olin ollut sanoessani, että hän kusisi nuotioon kännissä, hän tekee kaiken hölmöytensä ihan selvin päin. Vastasin: Hyvät herrat, paljon olen eloni tiellä nähnyt ja Juuselan Nikin nähnyt seisaaltaan kusemassa nuotioon vaikka miten monta kertaa !! Tähän Vanhempainyhdistyksen pj sanoi, että puhuin mahdottomia, ei Juuselan Nikillä ole munaa ja jos hän pissii hän pissii istualtaan eikä, kuten tänäaamuna viimeksi tuli todettua, Juuselan Nikillä ole perskarvat palaneet. Tosin hänellä ei karvoitusta ole alapäässä lainkaan, mutta ei siellä muutenkaan palaneelta näyttänyt. Kimmastuin ja sanoin, että miksei herra itse ole täällä vastaamassa teoistaan! Siihenm inulle vastattiin, että enkö tajua, mitä minulle äsken sanottiin, nimittäin ettei Juuselan Nikillä ole munaa in case epäselvää !! Sanoin, hyvät herrat, paljon olen kuullut ja monilla kielillä mutta tämä on jo liikaa. Lähdin Skodalla kohti Turhamakujaa ja vartin päästä rehtori soitti: allekirjoittaneelle viikon penaltti !! Järjestlemä oli näyttänyt mahtinsa.