Juhani Tamminen – tribuuttiketju

  • 821 264
  • 8 952

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Turhiksella mahtaa olla melkoinen krapula, I assume!!

Mä löysin sen punasen Coltin sytkärin. Luulin että se oli hukkunut. Lopullisesti. Eihän se enää toimi, Coltin sytkäri, mutta mitä siitä. Niki Juusela nuotion kuitenkin kusee sammuksiin. Coltin sytkäri oli puussa. Kuusen oksalla lauloi titityy.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Mä löysin sen punasen Coltin sytkärin. Luulin että se oli hukkunut. Lopullisesti. Eihän se enää toimi, Coltin sytkäri, mutta mitä siitä. Niki Juusela nuotion kuitenkin kusee sammuksiin. Coltin sytkäri oli puussa. Kuusen oksalla lauloi titityy.
Arvaukseni meni väärin!! Turhishan on vielä kännissä kuin veli Venäläinen 1971 Moskovan tapahtumien jälkeen!!
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Toivottavasti Euroturhan Saabissa on alkolukko, että ei tarvi sinisten veljien kanssa olla tekemisissä!!
Damn right, my friend!! Toivottavasti " Turhis" ei ole ottanut yhteen sinisten veljien kanssa -take my word!! En suosittele kenellekään -niin se vaan menee!! Punaisen munalukon veljeskunnan kanssa yhteenotolta ei kuitenkaan pelikieltopalstan tuoreiden otsikoiden mukaan olla vältytty -OMG sanon minä!! Mutta veli " Antsaa" lainatakseni; " Kyllä se siitä!!"

Yli viikko ja ei päivityksiä. Huolissaan olisiko oltava, I assume?
Kiitos viestistä ja huolesta!! " Don Tami " suurkuluttajana ja entusiastina, tiedän- en luule Lion #79: N pitävän tähän aikaan vuodesta lomaa - suosittelen Teillekin!! Kun Eurotam Season taas alkaa on " Tami" back in business!! Niin se vaan menee!! Simply Great sanon minä!! Joten siinä- Eurotamin uuden Seasonin alkamisen odottamisen ja menevän hockey illan hengessä; " Have A Great Hockey Evening", Kärpät ja HIFK mukavassa maalivireessä tänään -it seems!! Tsemppiä kaikille urheille ja sitkeille taistelijoille, olitte sitten JA:N " The Hockey Forum" putkassa tai kotona perheidenne kanssa etc. .. Br, AB, maakunnan veli, tributeketjun founder, Kärppien suurkuluttaja ja entusiasti " to name a few"
 

Sepe72

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Edmonton Oilers ja Liverpool FC
17.12.1986
Viisitoista (15) vuotta ensimmäisestä ja aidosta Moskovan ihmeestä sekä ladunavauksesta seuraaville kiekkosukupolville, Jari ”Toke” Torkki, Risto ”Rise” Kurkinen, Jukka ”Vilu” Vilander, Jukka ”Känä” Virtanen to name a few!!

Minne för livet, hattua ilmaan veljille jotka kunnioittivat merkkipäivää auraamalla jo umpeutumassa olevaa latua aikana, jolloin selostajat keskittyivät selostamiseen eivätkä huutamiseen ja munkkilatinan suoltamiseen.
Moskovan ihme vol 2.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
MY GOD, mitä silmäni näkevätkään?! Lion #79 hautautuneena syvälle kakkossivulle?! Ketju ylös ja have a Great fuckin’ weekend!! Niin se vaan menee!! Br, F
 
Suosikkijoukkue
Ranskan välieräjoukkue 1995, Leijonat 1988
Jatkoajalla oikeat ja väärät!! Jos haluatte pari nimeä vääristä niin @Frankie ja fiftie, tasapuolista? My god!!
Kiitos viestistä, heistä - "veli" moderaattoreista - valtaosa on ns " heinäkenkiä" - muualta Jatkoaikaan tulleita , joiden kotikulmilla on lähinnä kasvatettu perunaa ja naurista ja em. kotikulmien omilla keskustelupalstoilla kasvaa nyt kaikki mahdollinen kasvillisuus ja rikkaruohot etc.. ja ympäröivät viestiketjut nekin " perunapellon " statuksella ja useimmiten pituudeltaan 20 - 30 viestiä!!
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Kiitos viestistä, heistä - "veli" moderaattoreista - valtaosa on ns " heinäkenkiä" - muualta Jatkoaikaan tulleita , joiden kotikulmilla on lähinnä kasvatettu perunaa ja naurista ja em. kotikulmien omilla keskustelupalstoilla kasvaa nyt kaikki mahdollinen kasvillisuus ja rikkaruohot etc.. ja ympäröivät viestiketjut nekin " perunapellon " statuksella ja useimmiten pituudeltaan 20 - 30 viestiä!!
Damn right my friend!! Team Moderatorsin expertiisiin kuuluu lähinnä punaiset munalukot!! OMG, sanon minä!!
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
KETJU YLÖS!! Br, F

PS: Have a Great fuckin’ week!!
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Minua hävettää kertoa seuraava tapaus mutta toivon, että palstaveljet ja -siskotkin voivat antaa minulle tämän anteeksi.

Nimittäin joululomalla lahjaksi saadusta tietopelissä Smart10:ssä tuli kysymys siitä onko seuraavat pelaajat pelanneet yli 200 A-maajoukkueottelua.

Tiesin, että Helminen, Peltonen ja Nummelin ovat varmasti. Ja sen, että Selänne ja Jokinen ei. Nappasin näistä varmasti viisi pistettä.

Sitten tuli Juhani Tamminen. Epäröin. Mietin. Ja tunnustan - en uskaltanut tehdä ratkaisua vaan jätin vastaamatta.

Kaikki tietysti tietävät vastauksen. Ja minä, unisin kaikista, kaukana ykköskentän veljistä, häpesin.

Mutta muistin kuninkaan neuvon. Menin lähimetsään ja huusin. Huusin elämän kovuutta ja omaa unisuutta.

Nöyränä, kiitollisena ja yksinäisenä vaelsin vastatuulessa takaisin, polvistun, myönnän tappioni ja pyydän sielulleni rauhaa.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Minua hävettää kertoa seuraava tapaus mutta toivon, että palstaveljet ja -siskotkin voivat antaa minulle tämän anteeksi.

Nimittäin joululomalla lahjaksi saadusta tietopelissä Smart10:ssä tuli kysymys siitä onko seuraavat pelaajat pelanneet yli 200 A-maajoukkueottelua.

Tiesin, että Helminen, Peltonen ja Nummelin ovat varmasti. Ja sen, että Selänne ja Jokinen ei. Nappasin näistä varmasti viisi pistettä.

Sitten tuli Juhani Tamminen. Epäröin. Mietin. Ja tunnustan - en uskaltanut tehdä ratkaisua vaan jätin vastaamatta.

Kaikki tietysti tietävät vastauksen. Ja minä, unisin kaikista, kaukana ykköskentän veljistä, häpesin.

Mutta muistin kuninkaan neuvon. Menin lähimetsään ja huusin. Huusin elämän kovuutta ja omaa unisuutta.

Nöyränä, kiitollisena ja yksinäisenä vaelsin vastatuulessa takaisin, polvistun, myönnän tappioni ja pyydän sielulleni rauhaa.
Virheiden myöntäminen on rohkea teko, take my word!!
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei oo muuten Tammisen henkilökohtaiselle tilille tullut 14 syyskuuta jälkeen mitään päivitystä.
Havaintosi on oikea ja olet ytimessä, my friend!! " Tamin" tyyli ( style) vaihdella välillä postaustilien välillä on ollut nerokas veto!! Se ( tilien vaihtelu) yhdistettynä #79:N verbaliikkaan pitää shown hienolla tavalla kasassa ja lukijat sananmukaisesti " varpaillaan"!! Osa- tietysti- kitisee kieliasusta- minua se ( kieliasu) ei ole haitannut, koska oma " Tamin" somesisältöjen seuraajan ura alkoi FB:ssä alkuvuodesta 2013 ja siitä asti fb päivitykset by Lion # 79 ovat minua tukeneet, opettaneet, inspiroineet ja VAATINEET kun on ollut se kuuluisa OIKEA HETKI!! Viestit ovat myös hienolla tavalle jääneet elämään " Maakunnan veljen" alitajuntaan!!Syksyn ( A. D. 2023) jälkeen ollaan keskitytty päivityksiin kaverimuurin taakse piilottamattomaan , helpommin saatavilla olevaan formaattiin virallisen fanisivun kautta -Simply Great sanon minä!! Vielä viime kesänä ( A.D2O23) ,meitä " Don Tami" seuraajia hemmoteltiin Eurotam OY:n ( luottoluokitus " five stars")FB- sivujen kautta tarjoilluilla raporteilla -niin se vaan menee!! Joten homman nimi noin pelkistettynä: muutos yhdistettynä perinteisiin -you cant beat that!! Tsemppiä Teille kaikille taistelijoille, pienyrittäjille - ala Eurotam OY - erityisesti!! Winner never quits- quitter never wins- niin se vaan on take my word!! Br AB, maakunnan veli, tributeketjun founder lisää : Juhani Tamminen - tribuuttiketju JA:N " The Hockey Forum" :illa
 

P Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avoimen liigan karsinnat, Marcin Kolusz
Ährm, niin, shake my sword! "Tami Raksilan citymarketissa" on sen verran tunnettu teos, että sen löytää netistä helposti. Muistissa piilotteli myös toinen klassikko, vuodelta 2010. Kun aiemmilla nettihauilla en ole sitä löytänyt, luulin jo, että se oli kadonnut bittiavaruuten. Kysyin jopa itseltäni, että missä kehitys! No, Googlehan on kehittänyt hakuaan, niin nyt löytyi. Juhani Tamminen SaPKon kabinetissa, selittämässä tappiota vuonna 2010:

*Kröhöm*

"Kiitos veli Tirkkoselle hienosta kiekkoillasta ja onnittelut voitosta. Tää menee selkeesti Talvisalon legendojen joukkoon. Painettiin talvisodan hengessä päästä päähän keskellä kiihkeintä kiekkotalvea, ja punakone sai tänään selkään. Tällaistä peliä ette näe edes olympialaisissa. That's It. Mulla on tuolla kopissa kakskymmentä timantinkovaa mutta hiljaista ammattilaista. Solkungenilla on näille herroille huomenna paljon asiaa. Piste".

*Niisk ja kulaus vissyä*

"Kiekkoleijona numero 79 sanoi aikoinaan nuoriherra Tirkkoselle, että Keep the Dream alive. On helvetin hienoa, että tässä mun vierellä istuu nyt kypsynyt valmentaja. Tässä te *aatanan toimittajat saatte nyt mahdollisuuden nähdä, miten suuri tekijä Solkungen on Suomi-kiekossa. Mä elvytin tän sarjan eloon, kun Tammisen Audi saapui Vaasaan pian kuusi vuotta sitten. Tässä on tulos: Helvetin kova ammattilaissarja, jonka viimeisin luomani tuote on Tirkkosen SaPKo - eurooppalainen huippuseura".
 

ColCbj

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC Sierre
Ährm, niin, shake my sword! "Tami Raksilan citymarketissa" on sen verran tunnettu teos, että sen löytää netistä helposti. Muistissa piilotteli myös toinen klassikko, vuodelta 2010. Kun aiemmilla nettihauilla en ole sitä löytänyt, luulin jo, että se oli kadonnut bittiavaruuten. Kysyin jopa itseltäni, että missä kehitys! No, Googlehan on kehittänyt hakuaan, niin nyt löytyi. Juhani Tamminen SaPKon kabinetissa, selittämässä tappiota vuonna 2010:


Kiitos viestistä -keep rocking my friend!! CC
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Way to go, veljet !! Tami-ketju sijalla 12, kun TK ei ole pitämässä "jöötä " ns. "yllä " !! Missä peukalot kakkoseen, missä laatat, missä painen, missä missä kaikki in case epäselvää !! Team Moderatorsin faselilainen tyyli tuotti 7 päivän jäähyn (cooling ) . OMG - I assume !! Br. TK, näytöt tiskillä pää tiskissä ja maila tiskikoneessa
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Way to go, veljet !! Tami-ketju sijalla 12, kun TK ei ole pitämässä "jöötä " ns. "yllä " !! Missä peukalot kakkoseen, missä laatat, missä painen, missä missä kaikki in case epäselvää !! Team Moderatorsin faselilainen tyyli tuotti 7 päivän jäähyn (cooling ) . OMG - I assume !! Br. TK, näytöt tiskillä pää tiskissä ja maila tiskikoneessa
Raikulipoika takaisin.
Simply great!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös