Juhani Tamminen – tribuuttiketju

  • 811 171
  • 8 914

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tässä järjestelmässä on oikeat ja - väärät in case epäselvää !! Tuli reissuvihkoon viesti, että "meidän poika Juuselan Niki ei nuotioon kuse kännissä, hän on aina selvinpäin." Vastasin, että hyvä tietää, mutta OMG maanantaina koulussa rehtori kuulutti että Kaukalo, Turha rehtorin kansliaan ja sassiin !! Minä menin. Ajattelin, että nyt asia selvitetään ja Juuselan Nikin nuotioonkusemiselle pannaan piste - mutta - o tempora o mortes !! Ei Juuselan Niki - hiiri - ollut uskaltautunut paikalle vaan koko Vanhempainyhdistyksen väki, jonka mielestä olin toiminut väärin sanoessani Juuselan Nikiä nuotioonkusijaksi ja erityisen väärässä olin ollut sanoessani, että hän kusisi nuotioon kännissä, hän tekee kaiken hölmöytensä ihan selvin päin. Vastasin: Hyvät herrat, paljon olen eloni tiellä nähnyt ja Juuselan Nikin nähnyt seisaaltaan kusemassa nuotioon vaikka miten monta kertaa !! Tähän Vanhempainyhdistyksen pj sanoi, että puhuin mahdottomia, ei Juuselan Nikillä ole munaa ja jos hän pissii hän pissii istualtaan eikä, kuten tänäaamuna viimeksi tuli todettua, Juuselan Nikillä ole perskarvat palaneet. Tosin hänellä ei karvoitusta ole alapäässä lainkaan, mutta ei siellä muutenkaan palaneelta näyttänyt. Kimmastuin ja sanoin, että miksei herra itse ole täällä vastaamassa teoistaan! Siihenm inulle vastattiin, että enkö tajua, mitä minulle äsken sanottiin, nimittäin ettei Juuselan Nikillä ole munaa in case epäselvää !! Sanoin, hyvät herrat, paljon olen kuullut ja monilla kielillä mutta tämä on jo liikaa. Lähdin Skodalla kohti Turhamakujaa ja vartin päästä rehtori soitti: allekirjoittaneelle viikon penaltti !! Järjestlemä oli näyttänyt mahtinsa.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Tässä järjestelmässä on oikeat ja - väärät in case epäselvää !! Tuli reissuvihkoon viesti, että "meidän poika Juuselan Niki ei nuotioon kuse kännissä, hän on aina selvinpäin." Vastasin, että hyvä tietää, mutta OMG maanantaina koulussa rehtori kuulutti että Kaukalo, Turha rehtorin kansliaan ja sassiin !! Minä menin. Ajattelin, että nyt asia selvitetään ja Juuselan Nikin nuotioonkusemiselle pannaan piste - mutta - o tempora o mortes !! Ei Juuselan Niki - hiiri - ollut uskaltautunut paikalle vaan koko Vanhempainyhdistyksen väki, jonka mielestä olin toiminut väärin sanoessani Juuselan Nikiä nuotioonkusijaksi ja erityisen väärässä olin ollut sanoessani, että hän kusisi nuotioon kännissä, hän tekee kaiken hölmöytensä ihan selvin päin. Vastasin: Hyvät herrat, paljon olen eloni tiellä nähnyt ja Juuselan Nikin nähnyt seisaaltaan kusemassa nuotioon vaikka miten monta kertaa !! Tähän Vanhempainyhdistyksen pj sanoi, että puhuin mahdottomia, ei Juuselan Nikillä ole munaa ja jos hän pissii hän pissii istualtaan eikä, kuten tänäaamuna viimeksi tuli todettua, Juuselan Nikillä ole perskarvat palaneet. Tosin hänellä ei karvoitusta ole alapäässä lainkaan, mutta ei siellä muutenkaan palaneelta näyttänyt. Kimmastuin ja sanoin, että miksei herra itse ole täällä vastaamassa teoistaan! Siihenm inulle vastattiin, että enkö tajua, mitä minulle äsken sanottiin, nimittäin ettei Juuselan Nikillä ole munaa in case epäselvää !! Sanoin, hyvät herrat, paljon olen kuullut ja monilla kielillä mutta tämä on jo liikaa. Lähdin Skodalla kohti Turhamakujaa ja vartin päästä rehtori soitti: allekirjoittaneelle viikon penaltti !! Järjestlemä oli näyttänyt mahtinsa.
Tämä on sisällöltään täysin turha ja sekava viesti, jossa on vielä sisällöntuottajaan kohdistuva epäasiallinen vihjauskin mukana. Viestistä on annettu viikko metsänlaidassa!! Br, Ykkösketju

PS: Niin se vaan menee!!
 
Suosikkijoukkue
Ranskan välieräjoukkue 1995, Leijonat 1988
Tässä järjestelmässä on oikeat ja - väärät in case epäselvää !! Tuli reissuvihkoon viesti, että "meidän poika Juuselan Niki ei nuotioon kuse kännissä, hän on aina selvinpäin." Vastasin, että hyvä tietää, mutta OMG maanantaina koulussa rehtori kuulutti että Kaukalo, Turha rehtorin kansliaan ja sassiin !! Minä menin. Ajattelin, että nyt asia selvitetään ja Juuselan Nikin nuotioonkusemiselle pannaan piste - mutta - o tempora o mortes !! Ei Juuselan Niki - hiiri - ollut uskaltautunut paikalle vaan koko Vanhempainyhdistyksen väki, jonka mielestä olin toiminut väärin sanoessani Juuselan Nikiä nuotioonkusijaksi ja erityisen väärässä olin ollut sanoessani, että hän kusisi nuotioon kännissä, hän tekee kaiken hölmöytensä ihan selvin päin. Vastasin: Hyvät herrat, paljon olen eloni tiellä nähnyt ja Juuselan Nikin nähnyt seisaaltaan kusemassa nuotioon vaikka miten monta kertaa !! Tähän Vanhempainyhdistyksen pj sanoi, että puhuin mahdottomia, ei Juuselan Nikillä ole munaa ja jos hän pissii hän pissii istualtaan eikä, kuten tänäaamuna viimeksi tuli todettua, Juuselan Nikillä ole perskarvat palaneet. Tosin hänellä ei karvoitusta ole alapäässä lainkaan, mutta ei siellä muutenkaan palaneelta näyttänyt. Kimmastuin ja sanoin, että miksei herra itse ole täällä vastaamassa teoistaan! Siihenm inulle vastattiin, että enkö tajua, mitä minulle äsken sanottiin, nimittäin ettei Juuselan Nikillä ole munaa in case epäselvää !! Sanoin, hyvät herrat, paljon olen kuullut ja monilla kielillä mutta tämä on jo liikaa. Lähdin Skodalla kohti Turhamakujaa ja vartin päästä rehtori soitti: allekirjoittaneelle viikon penaltti !! Järjestlemä oli näyttänyt mahtinsa.
Oletko selvinpäin??
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Myös vuoden turkulainen on " piece of cake" -take my word!! CC

Olettehan kaikki jo klikanneet äänestykseen ja laittaneet oman ehdotuksenne?!

Tässä osoitetta, luotan ketjun voimaan!


Jos joku väittää, että Juhani Tamminen on jo tittelin saanut, ykkösketju on niin suuri, että murtaa tuon väitteen.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Kansalaisvelvollisuus täytetty ja ääni Tamille laitettu. Odotan ulkopaikkakunnilta (Oulu, Pori, Vaasa to name a few) myöskin äänivyöryä. Ulkomaillaovat luonnollisesti veljet ja sisaret hereillä (Cleveland, Phoenix, Tokio, Pariisi, Sierre etc). Jos Solkungen ei titteliä saa, niin taustalla lienee taas kerran "veli" Faselin masinoima salaliitto ja henkilövittuilu.
 

ColCbj

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC Sierre
Kansalaisvelvollisuus täytetty ja ääni Tamille laitettu. Odotan ulkopaikkakunnilta (Oulu, Pori, Vaasa to name a few) myöskin äänivyöryä. Ulkomaillaovat luonnollisesti veljet ja sisaret hereillä (Cleveland, Phoenix, Tokio, Pariisi, Sierre etc). Jos Solkungen ei titteliä saa, niin taustalla lienee taas kerran "veli" Faselin masinoima salaliitto ja henkilövittuilu.
Damn right my friend!! Puhutko koskaan muuta kuin asiaa -epäilen!! Tsemppiä Sinulle businesskiireiden keskelle!! BR CC
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Damn right my friend!! Puhutko koskaan muuta kuin asiaa -epäilen!! Tsemppiä Sinulle businesskiireiden keskelle!! BR CC
Kiitos viestistä, se lämmittää- erityisesti sinulta!! Tee päivästäsi mestariteos- keep rocking!! Br S, proud member of Overtime since 2012
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Olettehan kaikki jo klikanneet äänestykseen ja laittaneet oman ehdotuksenne?!

Tässä osoitetta, luotan ketjun voimaan!


Jos joku väittää, että Juhani Tamminen on jo tittelin saanut, ykkösketju on niin suuri, että murtaa tuon väitteen.
Kiitos viestistä ja linkistä!! Välittömästi linkin avattuani otin käyttöön vanhan coaching methodin: Pysähdy-analysoi-tee johtopäätös- jatka matkaa!! Se ( johtopäätös) oli ilmeinen; järjestelmän ehdottamien valmiiden ehdokkaiden joukossa ei ollut ainoatakaan kandidaattia; jolta löytyisi ketju otsikolla; " henkilön nimi - tribuuttiketju" JA:N " The Hockey Forum" maineikkaasta Kierrätyskeskuksesta -niin se vaan menee!! Lisäksi kun muistelen , kuka oli penkin takana huhtikuussa A. D. 2000 päävastuussa ( Head Coach)kun Raksila räjähti ja Kärpät nousi historiallisesti liigaan; nimet " Douglas Blair", " Paiwand Zahid" "Kati Leskinen" etc. etc. " to name a few" eivät soita kelloja -take my word!! Joten ääni ja perustelut " Tamille" -Simple as that!! Jo pelkät ns. vanhat meriitit riittävät vuoden turkulaisuuteen A. D. 2023 , uusista ( Tami Cornernin paluu etc. ..) puhumattakaan!! Br, AB, maakunnan veli, tributeketjun founder, Kärppien suurkuluttaja ja entusiasti " to name a few"
 

ColCbj

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC Sierre
Tässä tributeketjulaisille arvoistansa viihdettä viikonlopun viettoon muistin virkistykseksi, sillä miten se nyt menikään; " kertaus on opintojen äiti" -simple as that!! Lauteilla todelliset maailmanmiehet ja suomalaisen urheilun " creme de la creme" jotka eivät toden totta esittelyjä kaipaa unisimmillekaan hiirille -take my word!! " Sir Alex" ja " Tami" ovat dynaaminen kaksikko vailla vertaa,, heiltä löytyy expertiisiä ja KOMPETENSSIA siitä, miten luodaan buumeja ja täytetään häkki ( ks. TUTO Dream Team 2k lehdistötilaisuus -siellä lisää!!) jota muilla ei näytä olevan ( veli Aaltola kuuluu myös ykköskenttään),, joten nyt arvon siskot ja veljet otsikolla " TURPA KIINNI KUN KOKENUT KOUTSI PUHUU" videon ääreen ja enjoy!! BR CC



 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Enteilen, että tänä vuonna on tulossa melkoinen Tami buumi ympäri Suomen!! Täällä Seinäjoen keskustassa on joku kahvila nimeltään "Stubbila", mutta toivoisin että uniset Seinäjoen veljet osaisivat laittaa siihen veli Aaltolan kahvilan, koska ei Tamikaan mitään Stubbia enää äänestä!! Seinäjoen veljet tietysti hiihtää perässä tällä kertaa, OMG sanon minä!!
 

Sepe72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Cleveland Crusaders ja Kokudo Keikaku (vähän TPS)
Unisille tiedoksi, että valinta Vuoden turkulaiseksi on kertaalleen kohdistunut meidän Juhaniin (vuonna 2012 eli valovuosi sitten!!!) mikä ei TIETENKÄÄN estä uudelleenvalintaa. Onhan jv-kenraali Adolf Ehrnrooth (rip sekä my maximum respect) valittu kahdesti samoin kuin natiiveille tuttu Anja Eerikäinenkin (rip), hän jopa kolmesti.

Tällä kertaa ehdokkaina on julkisuudesta vähemmän tuttuja henkilöitä, mutta Tami-entusiastien keskuudessa vallitsee varmasti yhteinen näkemys siitä, että ehdokasasettelun perustana tulisi olla Tamin vuosittainen mukanaolo, i assume. Tämä voisi tosin johtaa pitkään voittoputkeen, koska Tamin lyödessä meriitit (cv) pöytään voisi haastajien keskuudessa tulla vähän hiljaista.

Winners never quit - quitters never win!!
Br, Sepe 72
Heidekenin oma poika
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
nimet " Douglas Blair", " Paiwand Zahid" "Kati Leskinen" etc. etc. " to name a few" eivät soita kelloja -take my word!! Joten ääni ja perustelut " Tamille" -Simple as that!!

Onko tämä kateutta Turun suuntaan, että meillä asustelee W.A.S.P.:n kitaristi Douglas Blair, MY GOD!
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Laitoin pelkän numeron #79, sillä kaikkihan tietävät, että Lion #79 postiinkaan ei tarvitse osoitetta merkata. Riittää ”Tami, Turku), yake my word!! Niin se vaan menee!! Br, F
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Laitoin pelkän numeron #79, sillä kaikkihan tietävät, että Lion #79 postiinkaan ei tarvitse osoitetta merkata. Riittää ”Tami, Turku), yake my word!! Niin se vaan menee!! Br, F

Ja täytyy olla todella " world class" uninen , ettei tiedä Eurotam HQ :n hulppeiden tilojen ( lämmin office , The Gym , varastotilat " fanituotteille" , urheilukirjasto , parkkipaikkoja ilman " parkkiveljien" kyyläystä , parhaat löylyt by far - to name a few!!!) osoitetta. Jos on kuitenkin " tottumuksesta" harhautunut Nereis business garden ( entinen päämaja) , niin alakerran timanttinen leidi naturligtvis " leads the way" , I assume!!
 

Simolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikko
Unisille tiedoksi, että valinta Vuoden turkulaiseksi on kertaalleen kohdistunut meidän Juhaniin (vuonna 2012 eli valovuosi sitten!!!) mikä ei TIETENKÄÄN estä uudelleenvalintaa. Onhan jv-kenraali Adolf Ehrnrooth (rip sekä my maximum respect) valittu kahdesti samoin kuin natiiveille tuttu Anja Eerikäinenkin (rip), hän jopa kolmesti.

Tällä kertaa ehdokkaina on julkisuudesta vähemmän tuttuja henkilöitä, mutta Tami-entusiastien keskuudessa vallitsee varmasti yhteinen näkemys siitä, että ehdokasasettelun perustana tulisi olla Tamin vuosittainen mukanaolo, i assume. Tämä voisi tosin johtaa pitkään voittoputkeen, koska Tamin lyödessä meriitit (cv) pöytään voisi haastajien keskuudessa tulla vähän hiljaista.

Winners never quit - quitters never win!!
Br, Sepe 72
Heidekenin oma poika
Pidän itseäni aika aktiivisena eri alojen median seuraajana, mutta nyt kävi niin, et en tunnistanu ensimmäistäkään Vuoden Turkulainen - ehdokasta. Toki näitä on ihan turha järjestää, koska pytyllä pitäis olla aina vaan yksi osoite, jonka kaikki täällä edelläkävijöiden ketjussa tietää.
Btw, kiersin tänään Karikon Karikon ulkopuolelta, eli tehkää perässä!
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Pidän itseäni aika aktiivisena eri alojen median seuraajana, mutta nyt kävi niin, et en tunnistanu ensimmäistäkään Vuoden Turkulainen - ehdokasta. Toki näitä on ihan turha järjestää, koska pytyllä pitäis olla aina vaan yksi osoite, jonka kaikki täällä edelläkävijöiden ketjussa tietää.
Btw, kiersin tänään Karikon Karikon ulkopuolelta, eli tehkää perässä!
Terve Simolainen, moniko näistä ehdokkaista on syntynyt Heidekenilla?! Vaikuttavat junantuomilta Heinäkengiltä, yake my word!! Br, F
 

Sepe72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Cleveland Crusaders ja Kokudo Keikaku (vähän TPS)
Terve Simolainen, moniko näistä ehdokkaista on syntynyt Heidekenilla?! Vaikuttavat junantuomilta Heinäkengiltä, yake my word!! Br, F
Vastaan, vaikka minulta ei edes kysytty. En toki voi olla varma, mutta tohdin epäillä, että ehdolla oleva W.A.S.P. -kitaristi Douglas Blair EI ole syntynyt Heidekenillä. Tuskin junantuomakaan, mutta heinäkenkä, i assume. Ei pelejä A-maajoukkueessa, ei Tepeksen kapteeni, ei mitään. He still wants to be somebody!!
 

ColCbj

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC Sierre
Vastaan, vaikka minulta ei edes kysytty. En toki voi olla varma, mutta tohdin epäillä, että ehdolla oleva W.A.S.P. -kitaristi Douglas Blair EI ole syntynyt Heidekenillä. Tuskin junantuomakaan, mutta heinäkenkä, i assume. Ei pelejä A-maajoukkueessa, ei Tepeksen kapteeni, ei mitään. He still wants to be somebody!!
Terve Sepe72!! " Tamin" komplimentit ovat todistetusti saaneet " veljet" Frank Sinatra ja Tom Jones -mahtaakohan Blairilla riittää tähän kerhoon? Pistetään CV rinnalle niin vertaillaan -OMG sanon minä!! CC
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös