Juhani Tamminen – tribuuttiketju

  • 811 193
  • 8 914
Suosikkijoukkue
Kärpät
Damn right my friend !! Kahvia luvassa, mutta soita etukäteen ja vähän klapeja kans in case epäselvää! Olet edelleen ykkösketjussa !!
Kiitos viestistä ja komplimentista!! Homman nimi on selvä: kun tulen kahvittelemaan metsänlaidan ykkösleaderin luona; klapit mukanani on itsestäänselvyys -niin se vaan menee!! Odotan jo hienoja keskustelujamme nuotion äärellä!! Simply great sanon minä!! Br, AB
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Turhiksen rauhan kommuunissa juodaan kahvi ilman maitoa, i assume!!
Menoissa menee mustana. Sitten kun on katumusharjoitukset, niin tarjolla on pelkkää korviketta. "Don Tami isämme, sulle valan vannomme. Huonoutomme ottaa tuntoon, emme saa ohjauspeliä kuntoon." ja 20 Ave Mar... ei kun 150 Madam Tammista päälle.

Minä perustin Kokoomuksen, in case jotain.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Menoissa menee mustana. Sitten kun on katumusharjoitukset, niin tarjolla on pelkkää korviketta. "Don Tami isämme, sulle valan vannomme. Huonoutomme ottaa tuntoon, emme saa ohjauspeliä kuntoon." ja 20 Ave Mar... ei kun 150 Madam Tammista päälle.

Minä perustin Kokoomuksen, in case jotain.

Damn right my friend ! Niin se vain menee!! Ajalta kun kiekkoa ei ollut ja jää oli mustaa kuin Alma Atassa öljyä ja Konovalenko juustona Moskovan yössä tilulii !!
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Hieno, rauhallinen ma aamu 27.11.2023 Hesan Turhamakujalla, jossa nykyään myös Euroturha OY:n päämaja ( The Head Office ) sijaitsee, osoitteessa : Turhamamakuja 2B, 00690 Hesa!! Joten siinä - kovan tsemppaamisen hengessä kaikille taistelijoille ala Ron Jrremy,, Jenna Jamewon, , Teresa Orlowski , Johnny Holmes .. : Have A Great Business & "Sports " day!! Br Turha, Lion # 69, CEO Euroturha OY , lisää:

at Woodsside
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Hieno, rauhallinen ma aamu 27.11.2023 Hesan Turhamakujalla, jossa nykyään myös Euroturha OY:n päämaja ( The Head Office ) sijaitsee, osoitteessa : Turhamamakuja 2B, 00690 Hesa!! Joten siinä - kovan tsemppaamisen hengessä kaikille taistelijoille ala Ron Jrremy,, Jenna Jamewon, , Teresa Orlowski , Johnny Holmes .. : Have A Great Business & "Sports " day!! Br Turha, Lion # 69, CEO Euroturha OY , lisää:

at Woodsside
Raportti kertoo, että Turhiksen rauhan kommuunissa kuhisee! Kahvipavut loppu ja samaan aikaan ykkösketju @Frankie , fiftie ja @aurora borealis juo Pauligin veljien ja sisarien kahvia lämpimässä officessa!!
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Raportti kertoo, että Turhiksen rauhan kommuunissa kuhisee! Kahvipavut loppu ja samaan aikaan ykkösketju @Frankie , fiftie ja @aurora borealis juo Pauligin veljien ja sisarien kahvia lämpimässä officessa!!

Damn right my friend ! Kahvia tarjolla, mutta vettä uupuu kun ei saa lumestakaan sulatettu - tikut loppu in case epäselvää ja Coltin sytkäri kaonnutt I assume !!
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
En tiennytkään palstaveljien expertiisiä Tribute-ketjun sivulle kaksi ( two ) pudottamisessa - I assume !!

Nyt on kahvia, pullaa, nuotio lämmittää ja muutenkin elämä on elämisen arvoista at Woodsside in ase epäselvää !!
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Eipä noihin päivityksiin sen kummemmin osaa nykyisellään ottaa kantaa. Toivottavasti bisnekset rullaavat ja mies on itse kunnossa.





Kakkossivulle tippuminen on tietysti anteeksiantamatonta, pieni koulutus lienee paikallaan itse kullekin.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Eipä noihin päivityksiin sen kummemmin osaa nykyisellään ottaa kantaa. Toivottavasti bisnekset rullaavat ja mies on itse kunnossa.





Kakkossivulle tippuminen on tietysti anteeksiantamatonta, pieni koulutus lienee paikallaan itse kullekin.

Damn right my friend!! Kyllä siinä lentää yocophonekin seinään kun huomaa ketjun valumisen kakkossivulle!! OMG, sanon minä!! Onneks tosin yocophone kestää mitä vaan, take my word!!
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Damn right my friend!! Kyllä siinä lentää yocophonekin seinään kun huomaa ketjun valumisen kakkossivulle!! OMG, sanon minä!! Onneks tosin yocophone kestää mitä vaan, take my word!!

Olet edelleen ykkösketjussa !! Kahvia tarjolla ja pullaa !! Br. Turha 69 ajalta kun numeroita ei ollut mutta niihin ajettiin i assume
 

Nosebleed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, San Jose Sharks
Fani:

Tami:
Kova juttu, kyllä veljet " Isolla Kirkolla" tietää!! Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY

Ja sitten päivitystä:
"Hieno päivä, ( Tiistai , 28.11 .2023) Suomen Turussa ja Eurotam OY:n officessa Turun Kuusamakujalla!! Päivällä Eurotam OY:n busineksia ja illalla Tepsin peliin , jossa tänään vastassa HPK!! Tänään ei ole kommentaarivuoroa, joten asiakkaiden ( Eurotam OY ) kanssa matsiin!! Haiskahtaa kotivoitolta!! Ennustan 5-1 meille!! Jää nähtäväksi, have a great game!! Br Tami , Lion # 79, CEO Eurotam OY , TPS # 14 C ( 1966-70) ja uudelleen 1977-72!! Päävalmentajaksi sitten 1985-88!! Have A Great Hockey Day!! Br Tami "
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Siellä on veljet läpi Ranskan, Sveitsin, Japanin (Kokudo) ja Pohjanmaan ja ehkä mukana myös pari timanttista leidiä valloittaneet tänään Suomen Turun hienon areenan aitiot. Veikkauksen serverit (computers) huutaa leipää, kun kaikki ottaa kiinni 5-1 kotivoittoon (home wins).
 
Siellä on veljet läpi Ranskan, Sveitsin, Japanin (Kokudo) ja Pohjanmaan ja ehkä mukana myös pari timanttista leidiä valloittaneet tänään Suomen Turun hienon areenan aitiot. Veikkauksen serverit (computers) huutaa leipää, kun kaikki ottaa kiinni 5-1 kotivoittoon (home wins).

Haiskahtihan se... miltä. Veikkauksen kuitteja katsottiin, Maso Lehtoselle otettiin puhelu ja varmaan juosten mentiin tiistai-illassa Artukaisista Kuusamakujalle asiakkaat perässä..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös