Turha Kaukalon rauhan kommuunissa tuliset paikat kuten veli venäläisellä aikanaan tämän viestin jälkeen!!Get out of my fucking pages !!
Turha Kaukalon rauhan kommuunissa tuliset paikat kuten veli venäläisellä aikanaan tämän viestin jälkeen!!Get out of my fucking pages !!
Turha Kaukalon rauhan kommuunissa tuliset paikat kuten veli venäläisellä aikanaan tämän viestin jälkeen!!
Kiitos viestistä!! Se lämmittää, erityisesti sinun!!Damn right! Olet edelleen ykköskentässä !!
Pisteet ajalta kun kommentteja ei ollut.
Turhiksen rauhan kommuunissa juodaan kahvi ilman maitoa, i assume!!En tiennytkään palstaveljien expertiisiä tributeketjun kakkossivulle pudottamisessa !!
Kahvia on, maitoa ei.
Turhiksen rauhan kommuunissa juodaan kahvi ilman maitoa, i assume!!
Menoissa menee mustana. Sitten kun on katumusharjoitukset, niin tarjolla on pelkkää korviketta. "Don Tami isämme, sulle valan vannomme. Huonoutomme ottaa tuntoon, emme saa ohjauspeliä kuntoon." ja 20 Ave Mar... ei kun 150 Madam Tammista päälle.Turhiksen rauhan kommuunissa juodaan kahvi ilman maitoa, i assume!!
Menoissa menee mustana. Sitten kun on katumusharjoitukset, niin tarjolla on pelkkää korviketta. "Don Tami isämme, sulle valan vannomme. Huonoutomme ottaa tuntoon, emme saa ohjauspeliä kuntoon." ja 20 Ave Mar... ei kun 150 Madam Tammista päälle.
Minä perustin Kokoomuksen, in case jotain.
Damn right my friend!! Turhiksen rauhan kommuuni ei millekkään piipertäjille sovikkaan!!Damn right my friend ! Niin se vain menee!! Ajalta kun kiekkoa ei ollut ja jää oli mustaa kuin Alma Atassa öljyä ja Konovalenko juustona Moskovan yössä tilulii !!
Raportti kertoo, että Turhiksen rauhan kommuunissa kuhisee! Kahvipavut loppu ja samaan aikaan ykkösketju @Frankie , fiftie ja @aurora borealis juo Pauligin veljien ja sisarien kahvia lämpimässä officessa!!Hieno, rauhallinen ma aamu 27.11.2023 Hesan Turhamakujalla, jossa nykyään myös Euroturha OY:n päämaja ( The Head Office ) sijaitsee, osoitteessa : Turhamamakuja 2B, 00690 Hesa!! Joten siinä - kovan tsemppaamisen hengessä kaikille taistelijoille ala Ron Jrremy,, Jenna Jamewon, , Teresa Orlowski , Johnny Holmes .. : Have A Great Business & "Sports " day!! Br Turha, Lion # 69, CEO Euroturha OY , lisää:
at Woodsside
Raportti kertoo, että Turhiksen rauhan kommuunissa kuhisee! Kahvipavut loppu ja samaan aikaan ykkösketju @Frankie , fiftie ja @aurora borealis juo Pauligin veljien ja sisarien kahvia lämpimässä officessa!!
ei kun 150 Madam Tammista päälle.
Eipä noihin päivityksiin sen kummemmin osaa nykyisellään ottaa kantaa. Toivottavasti bisnekset rullaavat ja mies on itse kunnossa.
Kakkossivulle tippuminen on tietysti anteeksiantamatonta, pieni koulutus lienee paikallaan itse kullekin.
Damn right my friend!! Kyllä siinä lentää yocophonekin seinään kun huomaa ketjun valumisen kakkossivulle!! OMG, sanon minä!! Onneks tosin yocophone kestää mitä vaan, take my word!!
Ampujalla on jo puhelin valmiina, jotta saadaan Manun kommentit tästä pelleilystä, I assume!!Nyt veli Ampuja hereillä ja jääkiekon keksijältä kommentit tähän Liigan lämpimän officen hiirien farssiin.
Siellä on veljet läpi Ranskan, Sveitsin, Japanin (Kokudo) ja Pohjanmaan ja ehkä mukana myös pari timanttista leidiä valloittaneet tänään Suomen Turun hienon areenan aitiot. Veikkauksen serverit (computers) huutaa leipää, kun kaikki ottaa kiinni 5-1 kotivoittoon (home wins).
Ja ketju kakkossivun puolessa välissä!! OMG, sanon minä!!