Juhani Tamminen – tribuuttiketju

  • 795 021
  • 8 810

ColCbj

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC Sierre
Tämän ketjun timanttisilla ladyilla ja veljillä ei todistetusti mene sormi suuhun kovassakaan paikassa -in case epäselvää siis siinäkään tapauksessa -että Kuusamakujalta ei tärähdä päivitystä -take my word!!
Tiedotus, rauhallisuus ja jämäkkyys tapaavat ketjussa olla " first class" niin business tuntien ( hours) aikana kuin niiden ulkopuolellakin!!Tekstiä tuleekin ketjuun " rapid fire" ja sen ( suu) sijasta sormi menee sujuvasti revaan ja Kukko huuleen , toimii- ellet usko- kokeile!!
Damn right my friend!! Sinä -jos kuka- tämän tiedät -i assume!! Mun termi tähän on " vähän geeliä ja vastatuuleen" ; pätee näilläkin pelikentillä -take my word!! Vanhana tribuuttiketjuleijonana ( 99+) olen saanut suureksi ilokseni huomata, että ketju ( tribute) on tämän viikon ajan käynyt kuumana kuin Kupittaan kiekkopyhättö -66 ,, jolloin muuan " veli" Tamminen istutettiin ensimmäistä kertaa legendaarisen Turun Palloseuran ykköskenttään otsikolla " märkäkorva" -rest is history, kuten tiedätte!! Allekirjoittaneella busineksen " high season" painaa päälle -unohtamatta muita kesään kuuluvia aktiviteetteja- joten miten se nyt menikään ; " silloin on taottava kun rauta on kuumaa" -take my word!! Siinä, kaikkien tribuuttiketjun veljien ja upeiden leidien hengessä : " hard work pays off" -niin se vaan menee!! BR CC , työputki " 10 pv" ( and still counting), hiiret, laiskat, häviäjät, tasalakit, heinäkengät ( ym. losers) , viestini Teille: Tehkää perässä, palataan sitten asiaan -simple as that!! CC
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
On kyllä outua että pariin päivään ei ole facessa kuulunut mitään. Onko viimeksi ollut yhtä pitkä hiljaisuus kun Ilkka "Ike" Kanerva siirtyi yläkerran kentille?
Helteet käyvät monen kropalle varsin raskaaksi ja kun on hiljakkoin ollut flunssassa niin voi olla tavallista väsyneempi jo muutenkin.

Toivottavasti hiljaisuus Tamin kohdalla on vain normaalia yrittäjän highseasonia tai lastenlasten kanssa oleilua jolloin vauhtia on kuin Monzassa. Mökilläkin aika rientää (time flies) kun Suomen suvi tarjoilee parastaan.
 

perro

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kävin eilen Apulannan keikalla ja sain idean sanoittaa Mitä kuuluu -biisin uudestaan.


Hei Tami mitä kuuluu
Mä kysyn onko koulutuskeikkaa
No pakko mun on kysyy
Ku sä et päivitä sun facebookii

Hei Tami mitä kuuluu
Mä kysyn onko monta hooksii
No pakko mun on kysyy
Ku sä et päivitä sun facebookii

Mä oon niin iloinen kun näin sut jossakin
Seiskassa tai lätkästudiossa kanssa Tapsa Suomisen
Onnelliset kulkee Jaguarilla ja Jopollakin
Ykkösketju kutsuu
Metsän laitaan mä kuulu en

Hei Tami mitä kuuluu
Mä kysyn onko Buster vesillää
No pakko mun on kysyy
Ku sä et päivitä sun facebookii

Hei Tami mitä kuuluu
Mä kysyn onko high season
No pakko mun on kysyy
Ku sä et päivitä sun facebookii

Kirjoitin susta Jatkoaikaan päivitystäs oottaen
Katsot alas metsänasukkiin kuin tauno tasalakkiinkin
Kai sulla on koulutuksii
Ainakin sä luulet niin
Kun puolimatkassa päivitystäs
Aina menee tunteisiin

Hei Tami mitä kuuluu
Mä kysyn ootko Kuusamakujallaa
No pakko mun on kysyy
Ku sä et päivitä sun facebookii

Hei Tami mitä kuuluu
Mä kysyn paljon maajoukkuepisteitää
No pakko mun on kysyy
Ku sä et päivitä sun facebookii

Hei Tami mitä kuuluu
Sä kysyt oliko muuta
No pakko sun on kysyy
Ku vastajännäri alkaa vittuilee

Hei Tami mitä kuuluu
Sä kysyt oletko selvinpäin
No pakko sun on kysyy
Ku hiirulainen päätä aukoo
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
@perro sai liikuttumaan ja ajattelin, että tämän ketjun henkeen ja tunnelmaan sopii Apulannalta tämä biisi.

”Jää, älä jää
Miten vaan
Mut miksi nauraa?
Taas suolaat mun haavaa
Saa rakastuu uudelleen
Punaiseen luuriin
Sinä teet meistä hautaa
Sinä teet
Teit meistä kauniin, teit meistä kauniimpaa kuin muut
Teit unelmaa, teit parempaa
Teit meistä kauniin, teit meistä kauniimpaa kuin muut
Teit unelmaa, teit parempaa
Juniin, tuhansiin haluttiin
Me nousta kyytiin
Uniin, niin rumiin herättiin
Teet mitä teet ja varkain
Se luisuu hukkaan
Sinä teet meistä juhlaa, sinä teet
Teit meistä kauniin, teit meistä kauniimpaa kuin muut
Teit unelmaa, teit parempaa
Teit meistä kauniin, teit meistä kauniimpaa kuin muut
Teit unelmaa, teit parempaa
Hiljaa, niin hiljaa
Mä huusin sen nimen kultaa
Sen eilisen ikuisen
Viet mitä viet
Ja velkaa on halpaa maksaa
Sinä teet meistä tuhkaa
Sinä teet
Teit meistä kauniin, teit meistä kauniimpaa kuin muut
Teit unelmaa, teit parempaa
Teit meistä kauniin, teit meistä kauniimpaa kuin muut
Teit unelmaa, teit parempaa”
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
On kyllä outua että pariin päivään ei ole facessa kuulunut mitään. Onko viimeksi ollut yhtä pitkä hiljaisuus kun Ilkka "Ike" Kanerva siirtyi yläkerran kentille?
Jospa Tami vain tällä hetkellä keskittyy mökillään omien kirjojensa lukemiseen ja sähkösahalla ( ilman sähköä) polttopuiden tekemiseen. Latailee vain pikkuisen akkuja ( ei sahan akkuja), koska kohta taas räjähtää koulutusbussineksen ” High season” käyntiin -take my word!! ” Don Tami” tuotteita tulevat maakuntien ” veljet” ja ” siskot” hakemaan kahmalokaupalla ( kahmaloshopping). Siinä taas ” Town Officen” ovipumppu huutaa Hoosiannaa ja alakerran ” timanttinen leidi” on ihmeissään. Take my word!! Huomennahan on Tamin ” booking day” jolloin kalenterit laitetaan taas ns. ” iskuun”, joten eiköhän sieltä ” slow and steady gets you ready” hengessä jonkinlainen päivitys putkahda I assume!!
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Nyt kun on Apulanta-buumia, koitanpa minäkin. Päässäni on soinut Paha Ihminen ja nyt kun lyriikoita pohtii tarkemmin, johtaa ajatukset Pohjois-Koreaan, sveitsiläiseen hammaslääkäriin, metsänlaitaan, saunatanssiin to name a few! Tami on varmasti ollut mielessä, kun Toni on näitä lyriikoita kyhäillyt.

Halvaantunut tunnelohko, jonka voivat elvyttää kuluneet ajatukset,
Jonkun toisen näkemysten muotoon tehdyt linjat ja loputon rakkaus,
Jottei kävisi sen osuessa atmosfääriin,
Niin kuin käy avaruusromulle,
Kun se tahtoo palata kotiinsa, eikä usko ennusmerkkien
Voivan tarkoittaa mitään.
Ota valta pois niiden käsistä,
Jotka kuitenkaan eivät ymmärrä.
Ole ilolla
Paha ihminen.
Tämä ei ole kuolinvuode: ole hyvä ja tee se muualla.
Hygienian vuoksi on syytä kantaa verhoo,
Ettei aivan kaikkien tarvi nähdä tuollaista,
Vaikka ne rakastaa kyllä tirkistellä
Ja tuntea ylemmyydentunnetta, jota ne ei koskaan lunasta.
Niille on vahingonilo iloa puhtaimmillaan
Ota valta pois niiden käsistä,
Jotka kuitenkaan eivät ymmärrä.
Ole ilolla
Paha ihminen.
Älä kumarra niiden patsaita,
Joiden tuottamat on sun ongelmat.
Ole ilolla
Paha ihminen.
Niin vielä käy kuin avaruusromulle,
Kun se tahtoo palata kotiinsa, eikä usko ennusmerkkien
Voivan tarkoittaa mitään.
Ota valta pois niiden käsistä,
Jotka kuitenkaan eivät ymmärrä.
Ole ilolla
Paha ihminen.
Älä kumarra niiden patsaita,
Joiden tuottamat on sun ongelmat.
Ole ilolla
Paha ihminen.
Hammaspyörän rattaana,
Rasvan alla piilossa.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
My God rakkaat Siskot ja Veljet!! Apulannan tuotannossa on tasan yksi (one) Lion #79 uraa kuvaava kappale ja sitä ei ole vielä mainittu, i assume?! Ja sehän on ”Vääryyttä!!1!” siinä on ykkösketjulaisten tapaan huutomerkit kohdallaan ja se kertoo melko tarkasti niistä poikittaisista, joita Tami on ottanut vastaan mm. hammaslääkäriltä, Ässien kutoskoutsilta ja järjestelmältä, yake my word!! Niin se vaan menee!! Br, Frankie, CEO EuroFrank Ky, JAYK #79
 

ColCbj

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC Sierre
Olen melko varma, että jos Juhani ei olisi niin herrasmies kuin hän on, hän laulaisi vastajännäreille ja kitisijöille Apulannan reippaan rallin ”Poistuisitko mun elämästäni”.
Terve Patarouva!! Uniset Apulannan veljet tuskin saavat rallatuksillaan edes Maestron kättä pois Kukosta ( large one) -i assume!! Vieraillessaan Ylen " veljien" " world class" musiikkiohjelmassa ( Elämäni biisi, ks. Yle Areena -siellä lisää) " Tami" valitsi elämänsä biisiksi Sir Tom Jonesin tutuksi tehneen sävelmän " Delilah" !! Se -( Delilah)- ja tietenkin timanttinen " Sir" Tom Jones edustavat musiikkitaivaan parhaimmistoa ranskalaistermein otsikolla " creme de la creme" -niin se vaan menee!! CC
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Terve Patarouva!! Uniset Apulannan veljet tuskin saavat rallatuksillaan edes Maestron kättä pois Kukosta ( large one) -i assume!! Vieraillessaan Ylen " veljien" " world class" musiikkiohjelmassa ( Elämäni biisi, ks. Yle Areena -siellä lisää) " Tami" valitsi elämänsä biisiksi Sir Tom Jonesin tutuksi tehneen sävelmän " Delilah" !! Se -( Delilah)- ja tietenkin timanttinen " Sir" Tom Jones edustavat musiikkitaivaan parhaimmistoa ranskalaistermein otsikolla " creme de la creme" -niin se vaan menee!! CC
Terve ColCbj!! Kiitos huomiostasi. Tuon ohjelman ja suosikin olen täälläkin tuonut esiin. Kyseinen laulu olkoon osoituksena Juhanin intohimoisuudesta.

Mutta niin kuin elämässä joskus käy niin tuossakin laulussa holtiton tunne ja intohimo johtavat välillä murheeseen ja helvetilliseen kitinään.
 

Alligator

Jäsen
Suosikkijoukkue
Cleveland Crusaders, Phoenix Roadrunners
Hieno,rauhallinen aamupäivä kääntymässä päivän puolelle pääkaupunkiseudulla!! Päivän agendana iltavuoroon meneminen ( evening shift) , onneksi töissä on rauhallista kesästä johtuen - syksyllä sitten on taas menoa kun Monzassa- take my word!! Keskiviikkona alkaa pitkät vapaat- joten allekirjoittanut syöksyy kohti kaupan oluthyllyjä kun kiekko '' Veli'' Konovalenkoa Moskovan hikisessä illassa!! Tiedättekö muuten uniset siskot ja veljet ketä lopetti Konovalenkon uran?? If you don't , please book a one way ticket to north Korea , siellä '' veli '' Kim Jong-un opettaa- ttake my fucking word!! Keep rocking my overtime friends & enjoy Your Summer!! Kitisijöille tiedoksi- pullo kossua alkosta- if it doesn't help , get a new one -simple as that!! Br. Alligator CEO of Alligator Industries , future Lion #??
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Rauhallinen ma aamu ( 4.7 .2022) kääntynyt jo iltapäivään ( 14.34) maakunnassa!! " Case Koronan" hallitsema hikinen yö takana!! Se ( hiki) virtasi kuin legendaarisen " Punakoneen" pelaajilla Moskovan historiallisessa illassa 17.12. 1971 ( " Moskovan ihme") tai veli " Antsan" selostuksien pojalla,, joka käsi täristen odottaa milloin saa pitää tyttöä kädestä kiinni tai kusi Niki Juuselan suhauttaessa kiireisen koulutusyrittäjän kiiltävän brändin päälle mauttomalla videolla -OMG sanonn minä!! Perinteistä coaching metodia ( 1. Pysähdy, 2. Analysoi, 3.Tee johtopäätös, 4: Jatka matkaa ja please muista kysyä niiltä jotka ovat ko. leikin käyneet läpi omakohtaisesti - EI KUULOPUHEEN voimin!!) käyttämällä ; tulin jo johtopäätökseen -jonka myöhemmin varmisti positiivista tulosta kirkuva kotitesti -take my word!! Em. tulos pakotti tekemään muutoksia maakunnan veljen proggikseen!! Terveys edellä , niin vaan menee - tälläin kertaa !! Parempia aikoja odotellessa ja kuumaa juotavaa ja hubajaa ja lepoa kunnes hellittää - toivottavasti pian!! Nyt on juotava kuumaa ämpärikaupalla ja pysyttävä residenssin sohvalla maakunnassa, muuten tämä tauti vaan jatkuu!! Shit happens - kulunut sanonta, mutta tänään xse on kohdallani totista totta!! Koska keskelle Tyyntä valtamerta muuttaminen tuntuu vaivalloiselta -olen luonnollisesti ottanut rokotteet ns. mukisematta ja oireet ilman niitä ( rokotteet)voisivat olla pahemmatkin -i assume!! Parempia , terveitä aikoja odotellessa!! Siinä - niiden ( aikojen) odottelun hengessä kaikille ketjun urheille ja sitkeille taistelijoille ;veli " Antsaa" lainaten : " Kyllä se siitä!!" Ja " veli" Antsa tietää kuten kokemuksesta olemme oppineet!! - i do hope!! Br AB
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Rauhallinen ma aamu ( 4.7 .2022) kääntynyt jo iltapäivään ( 14.34) maakunnassa!! " Case Koronan" hallitsema hikinen yö takana!! Se ( hiki) virtasi kuin legendaarisen " Punakoneen" pelaajilla Moskovan historiallisessa illassa 17.12. 1971 ( " Moskovan ihme") tai veli " Antsan" selostuksien pojalla,, joka käsi täristen odottaa milloin saa pitää tyttöä kädestä kiinni tai kusi Niki Juuselan suhauttaessa kiireisen koulutusyrittäjän kiiltävän brändin päälle mauttomalla videolla -OMG sanonn minä!! Perinteistä coaching metodia ( 1. Pysähdy, 2. Analysoi, 3.Tee johtopäätös, 4: Jatka matkaa ja please muista kysyä niiltä jotka ovat ko. leikin käyneet läpi omakohtaisesti - EI KUULOPUHEEN voimin!!) käyttämällä ; tulin jo johtopäätökseen -jonka myöhemmin varmisti positiivista tulosta kirkuva kotitesti -take my word!! Em. tulos pakotti tekemään muutoksia maakunnan veljen proggikseen!! Terveys edellä , niin vaan menee - tälläin kertaa !! Parempia aikoja odotellessa ja kuumaa juotavaa ja hubajaa ja lepoa kunnes hellittää - toivottavasti pian!! Nyt on juotava kuumaa ämpärikaupalla ja pysyttävä residenssin sohvalla maakunnassa, muuten tämä tauti vaan jatkuu!! Shit happens - kulunut sanonta, mutta tänään xse on kohdallani totista totta!! Koska keskelle Tyyntä valtamerta muuttaminen tuntuu vaivalloiselta -olen luonnollisesti ottanut rokotteet ns. mukisematta ja oireet ilman niitä ( rokotteet)voisivat olla pahemmatkin -i assume!! Parempia , terveitä aikoja odotellessa!! Siinä - niiden ( aikojen) odottelun hengessä kaikille ketjun urheille ja sitkeille taistelijoille ;veli " Antsaa" lainaten : " Kyllä se siitä!!" Ja " veli" Antsa tietää kuten kokemuksesta olemme oppineet!! - i do hope!! Br AB
Kiitos viestistä, pikaista paranemista ja tsemppiä Sinulle!! Ykköskenttä selättää aina ongelman kuin ongelman!! Hengessä mukana, Br Steril
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Me kaikki, jotka ihailemme Tamia, voimme seurata tällä hetkellä legendaarista suurin pudottaja - sarjaa neloselta juuri nyt. Tami tais selvittää tämänkin koettelemuksen muutamassa jaksossa, jos oikein muistan.

#98

Tamin slap shot hoiti homman nopeasti kuin Moskovan yössä joulukuussa 1971. Take my word!

BR. TK tykkäykset way over 150 ajalta kun hammaslääkäri ei osannut kirjoittaa !!

PS: veli @Sebukärppä n kanssa olemme 98 viestissä vaikka molemmilla take my word in case epäselvää viestejä paljon enemmän koska sveitseiläinen hammaslääkäri !!
 

ColCbj

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC Sierre
Pikaista paranemista " veli" AB ,, Tamin prinsiipeillä korona lähtee yhtä liukkaasti kuin " veli" Konovalenko koppiin A.D. 17.12.71. -take my word!! Ämpärikaupalla hunajaa ja kuumaa juotavaa,, jenkkitermein " slow and steady gets you ready" ja vauhtia on taas kuin Monzassa alta aikayksikön -niin se vaan menee!! Joten legendaarisen Curt " Curre" Lindströmin sanoin ; " tålamod" , keep rocking!! CC
 

Tinppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, F1, WRC, Kokudo Keikaku, Cleveland Crusaders
Kiireinen maanantaiaamu kääntynyt jo hiljalleen rauhalliseksi iltapäiväksi , ( mennyt) viikonloppu tuntui noin kolmelta sekunnilta ( in case epäselvää olin pitkästä aikaa ns . " Kupilla " ( enemmänkin kuin muutama ( 1-4) Kukkoa ( cock ) " kerralla" suussa !! Nyt on palattu " sorvin ääreen " ja kiireinen pientyöntekijän arki rullaa taas totutusti eteenpäin -Take my word!! Alkuviikon agendalla ; TAISTELUN 100% " kunnossa" pysyminen!! Nyt tarvis Tamilta päivitystä - i assume!! Tähän pienimuotoiseen alhoon ( viikonlopun jäljiltä olo on kuin Sveitsiläisellä hammaslääkärillä vessaan karkuun juostessaan ) -auttaisi varmasti ytimekäs Prinsiippi itse Maestrolta ,, jotta selviäisi TAATUSTI kunnialla tulevat aamuherätykset ynnä muut pientyöntekijän SISUKKUUTTA vaativat " askareet "!! Voi muuten pian käydä Klassinen 95-50 , kuten veli Konovalenkolle kävi Moskovassa ( 17.12.71 ) -ja sehän ei taistelijalle kelpaa!! Take my word!! Siinä päivitysten odottelun ja taistelun hengessä Have a great week everybody!! Br Tinppa Veli @aurora borealis joutuu nyt taistelemaan toisenlaisen asian kanssa ,, mutta en luule -vaan TIEDÄN , että jatkat 100% varmuudella taistelua!! Tsemppiä sinulle!! Br Tinppa
 

perro

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa

Tämän uutisen myötä uskoisin selviävän syyn FB-hiljaisuudelle. Selänne takaa, että buumi on tulossa. Kaikki varmasti tietää kuka on tämän valtakunnan paras buumien luoja, I assume!! Siellä ei nyt Kuusamakujalla ehditä mitään unista facebookia räpelöimään, kun buumin luominen on alkanut, take my word!!
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
My God!! Timanttiselle veljelle, voittajalle, ketjun ja buumin luojalle @aurora borealis ille- täysillä 60 minuutin painetta sekä armotonta poikittaista "veli" koronalle!! Taistelijat ja voittajat ovat puolellasi!! Keep rocking!! Kiireiset businesspäivät ja koulutuskeikat joutavat odottamaan!! Toipumisen hengessä- kuten veli Antsa sen sanoo- kyllä se siitä!!
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Veli-AB on hyvä, ja muistaa prinsiipit case-korona etc. hoidossa; termi ns. coaching ("head" FR, JP, FI, SUI etc) kielellä, on "four drugs breaks any disease!!" Take my word!! 1. ämpärikaupalla kuumaa juomaa 2. lepo "rest is a weapon" 3. sauna 3x 60min (kts. lisää WWW.HARVIA.COM) 4. "hit the sack!!!" Näin se vain menee noissa "räkätaudeissa" I assume?! Veli-Antsan sanoin - tauti on lyötyyyhhh, trust me kun laitetaan laattaa pussiin jatkoajalla tai buranaa huuleen!! Ainoa positiivinen asia näissä "case-korona" on testitulos, näin se vain menee!! Poikkaria kyllä tulee kivun ja huonon olon muodossa, JOten, Nyt on siis hyvä aika rauhoittua (calm down) ja lukea mm. useita award-winning kirjoja by Tami; niistä lisää elämänohjeita erilaisten vastoinkäymisten voittamiseen - Simply great!! Siinä voittajien hengessä, have great recovery day!!!, Br,
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Liityin itse jatkoaikaan vuonna 2010. Tunnistin jo vuonna 2016 veli @aurora borealis armottoman lahjakkuuden!! Silloin kun kitisijät ja muut piipertäjät parkui elämän kovuutta!! Buumin luonti, viestimäärät ja kaikki muu on osoittanut sen, että meillä on joukossamme todellinen voittaja!!

Siinä hengessä kaikille taistelijoille ja voittajille keep rocking!! Kitisijät Pohjois-Koreaan!!
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Liityin itse jatkoaikaan vuonna 2010. Tunnistin jo vuonna 2016 veli @aurora borealis armottoman lahjakkuuden!! Silloin kun kitisijät ja muut piipertäjät parkui elämän kovuutta!! Buumin luonti, viestimäärät ja kaikki muu on osoittanut sen, että meillä on joukossamme todellinen voittaja!!

Siinä hengessä kaikille taistelijoille ja voittajille keep rocking!! Kitisijät Pohjois-Koreaan!!

#99

Liityin Jatkoaikaan vuona 2013 ja veli Fiftien sanoin tunnistin velin @aurora borealis ken lahjakkuuden buumin luomisessa, viesteissä, ykköstykkäyksissa, kakkostykkäyksissä ja yleensä asenteesa - 100 % effort tuo 100 % tuloksen - in case epäselbää veli Antsan sanoin " vaaraallinen tilanne " on nyt " veli " Coronalla jolle en usko pitkää ikää - i assume !!

Br. TK ajalta joilloin Moskovan yössä Konovalenko oli reikäjuusto
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös