Juhani Tamminen – tribuuttiketju

  • 800 094
  • 8 837

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Veli @Turha Kaukalo lukemiesi lehtien perusteella kirjasi " Turhis - My Life " on kaikilla mittareilla TAATUSTI kiinnostava ja VOITTAVA!! Take my word!! Br Tinppa

Komplimentit merkitsevät - eriytyisesti sinun !! Winners win & quitters quit - niin se vain menee !! take My word !! Keep rocking kahvia tarjolla ykkäskentän veljelle aina in case epäselbää !!

Br. Turhis 69 kitisijät Pojhois-Koreaan " oneway ticket" riittää!!
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Ymmärsinkö oikein ettei Manulla ole tähteä Turun Walk Of Famella??

Nyt täytyy tunnustaa, että itsekin ihmettelen. Vuoden turkulaiseksi herra nimettiin muistaakseni vuonna 2013. Joskus olin käsityksessä, että tuolla tittelillä saa myös tähteä. Pitääkö oikeasti kävellä tarkastamaan asia?!
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Nyt täytyy tunnustaa, että itsekin ihmettelen. Vuoden turkulaiseksi herra nimettiin muistaakseni vuonna 2013. Joskus olin käsityksessä, että tuolla tittelillä saa myös tähteä. Pitääkö oikeasti kävellä tarkastamaan asia?!

Kiitos viestistäsi sisar tähän ketjuun. Se lämmittää mieltä etenkin kun se Sinulta on. Nostit hienon asian esille, framelle.
Tässä linkki vielä kyseiseen uutiseen. Ts.fi
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Jatkoajan ykköskentällinen:

@Frankie - Fiftie - @Eetska
@aurora borealis - @WarWas
@Patarouva
Jaahas, @Patarouva hyppäsi sitten metsänlaidasta suoraan ykköskenttään, OMG sanon minä!! Minä jäin tänne pitämään telttaa pystyssä. Joku muu saa ottaa kyllä vastuun siitä kipinästä tänä yönä.

Näin tribuuttiketjun TOP-5 veljenä nöyrästi varaan itselleni paikan kakkosketjusta!! Kakkosketjuun tulevat omalla intuitiolla:

Veli Steril - @Turha Kaukalo - @CuJo#31
@Tinppa - @Turder
@D.Santon
Ylimääräisen lenkin paikasta taistelevat veljet @Numero13, @Niilo sekä @LiiAaa , my fucking congratulations!!
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jaahas, @Patarouva hyppäsi sitten metsänlaidasta suoraan ykköskenttään, OMG sanon minä!!
Taitaa vanhat meriitit ja kokemus painaa sen verran vaakakupissa -i assume!! Tributeketjun founderina ja kaiken " Don Tami" aiheisen sisällön suurkuluttajana ja entusiastina, tiedän- en luule- että em. Lady oli merkitty maalille myös marraskuussa ( silloin vielä A. D. 2021) pelatun ottelun kokoonpanossa :

Patarouva maaliin!!
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Taitaa vanhat meriitit ja kokemus painaa sen verran vaakakupissa -i assume!! Tributeketjun founderina ja kaiken " Don Tami" aiheisen sisällön suurkuluttajana ja entusiastina, tiedän- en luule- että em. Lady oli merkitty maalille myös marraskuussa ( silloin vielä A. D. 2021) pelatun ottelun kokoonpanossa :
Muuan veli AB ei muuten silloin vielä ollut ykkösketjussa!! Nyt veli Niilo on pudonnut kakkoseen kuin golfpallo reikään Aura Golfin vehreillä nurmilla Lion#79:n avauslyönnistä konsanaan!! Taitaa olla tribuuttiketjun luomisella jotain vaikutusta asiaan, I assume!! My respect, Br Steril
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Muuan veli AB ei muuten silloin vielä ollut ykkösketjussa!! Nyt veli Niilo on pudonnut kakkoseen kuin golfpallo reikään Aura Golfin vehreillä nurmilla Lion#79:n avauslyönnistä konsanaan!! Taitaa olla tribuuttiketjun luomisella jotain vaikutusta asiaan, I assume!! My respect, Br Steril
Kiitos viestistä!! Tuntuu uskomattomalta ajatella -että tällä palstalla ( JA: N " The Foorumi") on joskus ollut aika ilman tributeketjua - O` tempora O` mores sanon minä!! Paikka ykköspakkiparissa on kuitenkin tuttu jo noilta ajoilta, siitä eräs erittäin kokenut ja mielipiteitä jakava Kärppäosiossa vaikuttava aktiivinen nimimerkki oli pitänyt huolen!! In case epäselvää; minut oli hänen Kärppäosion aktiivikirjoittajista ( kaikilla sen ajan mittareilla) koostuvassa kokoonpanossa sommiteltu ykköspakkipariin saatesanoin : " aurora borealis on luottopuolustaja kera ison asiantuntemuksen" -Simply Great sanon minä!! Siinä- kokoonpanosta löytymisen hengessä : " Have A Great Business Night" Br AB, maakunnan veli, tributeketjun founder, " veli" koronan selättäjä ; " Tamin" seuraavan somepostauksen odottaja " to name a few"

Edit. pieni lisäys yo. textiin : olikin tammikuussa eikä marraskuussa tuo Kärppäosion All-Stars peli , virhe menee kuin politiikan analyyseissä: " Marginaaliin", AB
 
Viimeksi muokattu:

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä arvasin että tää peli alkaa!! Viimeistään sivulla 3!! My god!! Tässäkin ketjussa on olemassa oikeat ja sitten on väärät,,allekirjoittanut kuuluu niihin vääriin!! Sanokaa jos ette oo pitänyt postauksista!! Mulla nimittäin löytyy lahjakkuutta moneen muuhunkin kuin täällä roikkumiseen ja pelaavaan kokoonpanoon pyrkimiseen!! Siinä katkeroitumisen ja unettoman aamuyön hengessä BR BAT79 tributeketjun pistepörssin #6 kaikilla aikakauden mittareilla mitattuna!!
 
Viimeksi muokattu:

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Veli Steril - @Turha Kaukalo - @CuJo#31
@Tinppa - @Turder
@D.Santon
, my fucking congratulations!!
Kiitos häikäisevästä komplimentista, etenkin kun se tulee SInulta!!! Scouttaus on ollut mallia "par excellence", olenhan jo pitkään laittanut harrastekiekossa avaavaa ykkössyöttöä oikean pakin tontilta, mallia "offensive D-man" ja tehoillut kuin Tami Moskovan "the" illassa, take my word!!! Joten, kiitos tästä kunnioiituksesta (respect) ja pls remember, pidä lapa jäässä maalinkulmalla - Siitä on helppo pistää laattaa pussiin, simply great!!! Br, PS onnittelut ykköskentän veljille ja siskoille: individual effort on Teillä "ns" world class!! Keep rocking!!!
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Jaahas, @Patarouva hyppäsi sitten metsänlaidasta suoraan ykköskenttään, OMG sanon minä!! Minä jäin tänne pitämään telttaa pystyssä. Joku muu saa ottaa kyllä vastuun siitä kipinästä tänä yönä.

Näin tribuuttiketjun TOP-5 veljenä nöyrästi varaan itselleni paikan kakkosketjusta!! Kakkosketjuun tulevat omalla intuitiolla:

Veli Steril - @Turha Kaukalo - @CuJo#31
@Tinppa - @Turder
@D.Santon
Ylimääräisen lenkin paikasta taistelevat veljet @Numero13, @Niilo sekä @LiiAaa , my fucking congratulations!!

Mä kysyn et kun on kirjoitetuissa viesteissä sijalla 3 tähän ketjuun ( tällä hetkellä ) niin sillä ei irtoa paikka edes 2 ketjusta. My GOD
 

ColCbj

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC Sierre
Mä arvasin että tää peli alkaa!! Viimeistään sivulla 3!! My god!! Tässäkin ketjussa on olemassa oikeat ja sitten on väärät,,allekirjoittanut kuuluu niihin vääriin!! Sanokaa jos ette oo pitänyt postauksista!! Mulla nimittäin löytyy lahjakkuutta moneen muuhunkin kuin täällä roikkumiseen ja pelaavaan kokoonpanoon pyrkimiseen!! Siinä katkeroitumisen ja unettoman aamuyön hengessä BR BAT79 tributeketjun pistepörssin #6 kaikilla aikakauden mittareilla mitattuna!!
Damn right my friend -OMG sanon minä!! En luule -vaan tiedän- että meillä on kyllä kompetenssia tehdä muutakin!! Yksi ( 1) toive ; Argumentoikaa edes faktoilla, otamme tämän henkilövittuiluna ja brändin päälle kuseskeluna!! CC, 99+ Lion ps. Yksilö vastaa omasta suorituksestaan " HEAD COACH" kokonaisuudesta -simple as that!!
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Huomaan, että täällä on turhaa klikkiytymistä.

@Fiftie Kiitos komplimenteista!! Voin pelata ykkösketjun maalissa silloin kun tarvitaan. Olen nähtävästi päässyt sinne viestien määrällä mitattuna.

En ole kaksinen veskari, mutta teen aina parhaani. Filmaan, kamppaan, huidon ja räksytän tuomareille tarvittaessa. Ehkä onnistun joskus torjumaan jonkun kiekonkin.

Enimmäkseen vietän aikaa silti metsänlaidassa lueskellen ja lepäillen. Välillä viihdyn nuotiopiirissä höpisten muiden metsänlaidan asukkaiden kanssa makkaraa paistaen ja olutta hörppien
 
Viimeksi muokattu:

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Nyt lyö järjestelmä poikittaista ja pahasti. Tämän sisaren kännykän Safari ei haluakaan avata keskustelua Juhanista. Piti vaihtaa selainta !! Safarin veljet, nyt hommiin!

Mä kysynkin safarin veljiltä, että missä kunnioitus?!! UnenNukkuja oli täällä jo heittämässä komplimenttia ennen ku ne saatanan hiiret ollu edes heränny!!
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Laittakaas nyt sitten ketkä on kymmenen eniten tähän ketjuun kommentoinutta, kun uninen veli fiftie ei osaa katsoa edes omia viestien määrää tähän ketjuun. OMG, sanon minä!!
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mä arvasin että tää peli alkaa!! Viimeistään sivulla 3!! My god!! Tässäkin ketjussa on olemassa oikeat ja sitten on väärät,,allekirjoittanut kuuluu niihin vääriin!! Sanokaa jos ette oo pitänyt postauksista!! Mulla nimittäin löytyy lahjakkuutta moneen muuhunkin kuin täällä roikkumiseen ja pelaavaan kokoonpanoon pyrkimiseen!! Siinä katkeroitumisen ja unettoman aamuyön hengessä BR BAT79 tributeketjun pistepörssin #6 kaikilla aikakauden mittareilla mitattuna!!
Damn right my friend -OMG sanon minä!! En luule -vaan tiedän- että meillä on kyllä kompetenssia tehdä muutakin!! Yksi ( 1) toive ; Argumentoikaa edes faktoilla, otamme tämän henkilövittuiluna ja brändin päälle kuseskeluna!! CC, 99+ Lion ps. Yksilö vastaa omasta suorituksestaan " HEAD COACH" kokonaisuudesta -simple as that!!
Nyt lyö järjestelmä poikittaista ja pahasti. Tämän sisaren kännykän Safari ei haluakaan avata keskustelua Juhanista. Piti vaihtaa selainta !! Safarin veljet, nyt hommiin!
Kertoo jotain tributeketjun kirjoittajien poikkeuksellisen kovasta tasosta ja siitä ( entusiasmi) -jos Teidän tasoisenne " world class" huippukirjoittajat, tribuutin tuottajat ja entusiastit kaikilla mittareilla eivät jokaisessa ottelussa ole merkittynä ns. tulosyksikköön!! Tällä pelaajamateriaalilla me ei olla - veljet ja siskot,, täällä tekemässä tai hakemassa mitään pahviviirejä -take my word!! Br AB
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Laittakaas nyt sitten ketkä on kymmenen eniten tähän ketjuun kommentoinutta, kun uninen veli fiftie ei osaa katsoa edes omia viestien määrää tähän ketjuun. OMG, sanon minä!!
Kas tässä:

@aurora borealis
@Fiftie
@Niilo
@Patarouva
@Steril
@Bat79
@Ilmari Ahde
@WarWas
@UnenNukkuja
@Lemiöö66

Ja kovia tributen tuottajia jää vielä tuonkin ulkopuolelle!! Johtopäätös ( vanhasta coaching metodista tuttu) : " Tami" KIINNOSTAA ja on konseptina VOITTAVA -niin se vaan menee!! AB
 

Tinppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, F1, WRC, Kokudo Keikaku, Cleveland Crusaders
Suoraan kakkosketjuun kulkematta metsänlaidan kautta!! Simply Great!! Kunnianosoitus vailla vertaa ,, vaikka " pistepörssissä " olen vielä kaukana takana -mutta se ,, on asia -joka korjaantuu kyllä ajan kanssa -take my word!! Selkeästi nouseva talentti on huomattu , olenhan ohittanut " pistepörssissä" viime aikoina mm. sellaisia LEGENDOJA kuin ; @Turder @Eetska @McBean to name a few !! Take my word!! Tiedän -en luule , että viestejä olisi ( tribuuttiketjuun) way more , jos tämä uninen veli ois tajunnu aiemmin , että tunnukset JATKOAIKAAN on vain napinpainalluksen ja salasanan ( password) syöttämisen päässä!! Br Tinppa
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Rauhallinen ja leuto perjantai - jo päivä ! - Turhakujalla. Päivän lehdet ( Jallu, Ratto, Kalle to name a few ) käsittelyssä tyylinä "rapid fire " illalla sitten tarkemmin in case epäselvää !! Ylennän itseni tributeketjun "Valtteri Filppulaksi " , kakkossentterinä kovaa työtä ja moraalia kaivataan - take my word !! Kitisijät Pohjois-Koreaan , menolippi riittää - i assume !! Have a great winning day !!
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Suoraan kakkosketjuun kulkematta metsänlaidan kautta!! Simply Great!! Kunnianosoitus vailla vertaa ,, vaikka " pistepörssissä " olen vielä kaukana takana -mutta se ,, on asia -joka korjaantuu kyllä ajan kanssa -take my word!! Selkeästi nouseva talentti on huomattu , olenhan ohittanut " pistepörssissä" viime aikoina mm. sellaisia LEGENDOJA kuin ; @Turder @Eetska @McBean to name a few !! Take my word!! Tiedän -en luule , että viestejä olisi ( tribuuttiketjuun) way more , jos tämä uninen veli ois tajunnu aiemmin , että tunnukset JATKOAIKAAN on vain napinpainalluksen ja salasanan ( password) syöttämisen päässä!! Br Tinppa
Terve Tinppa!! Olen seurannut raketin lailla tapahtuvaa nousuasi " Tami skenessä"!! Se ( nousu ) on ollut nopeaa kaikilla mittareilla ( viestimäärät etc. ..)!! Kohdallasi lahjakkuus, tietämys ja INTOHIMO ovat MAAILMANLUOKKAA ja taustatyöt on tehty huolella!! Em. menestys toimikoon rohkaisevana esimerkkinä muillekin uusille tributentekijöille; homman nimi on " individual effort" ja " skills and energy" -niistä se on menestys ( success) tehty!! AB
 

Tinppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, F1, WRC, Kokudo Keikaku, Cleveland Crusaders
Terve Tinppa!! Olen seurannut raketin lailla tapahtuvaa nousuasi " Tami skenessä"!! Se ( nousu ) on ollut nopeaa kaikilla mittareilla ( viestimäärät etc. ..)!! Kohdallasi lahjakkuus, tietämys ja INTOHIMO ovat MAAILMANLUOKKAA ja taustatyöt on tehty huolella!! Em. menestys toimikoon rohkaisevana esimerkkinä muillekin uusille tributentekijöille; homman nimi on " individual effort" ja " skills and energy" -niistä se on menestys ( success) tehty!! AB
Kiitos komplimentista!! Se lämmittää -erityisesti sinun kirjoittamana!! Voiko tämän kovempaa palautetta enää saada , mä kysyn!! MY MAXIMUM RESPECT!! Keep rocking!! TP
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös