Juhani Tamminen – tribuuttiketju

  • 811 388
  • 8 914

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Tästä tulikin mieleen, että saiskohan Manulta tilattua koulutuskeikan siihen miten nainen saadaan?

Kai ne olennaisimmat seikat ovat Sebagon kengät, valkea kauluspaita pari ylänappia auki, klubitakki sekä geeliä tukkaan ja vastatuuleen- simple as that!! Tietysti don Tami- kaulahuivi vielä kruunaa kokonaisuuden- jo on kumma, jos ei vientiä ole sen jälkeen. My God!!
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Siellä on vaan yksi high profile-kiekkoilijan polttarikeikka menossa, joten stay tuned yake my word!! Br, Frankie, CEO, EuroFrank Oy
Ei tarvitse sulhasen ystävien tilata stripparia, koska Tami vetää saunatanssin Kukko kädessä ( Cock in hand) - take my word!! Kyseinen suoritus suorastaan tihkua seksiä, kuten tihkui Neuvostoliiton kaatuminen, Kärppien liiganousu, Ranskan välieräpaikka to name a few

Manu laittaa kerralla tulevan avioparin ohjauspelin kuntoon!! Seuraavaksi mies varmaan aloittaa vihkijänä, Tamillahan on siitä tunnetusti kokemusta Veikkauksen world class mainoksesta:


Kyllä tuolla suorituksella saataisiin rooli Kauniista ja rohkeista.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Arvoisat Ykkösketjun Veljet, palstatuttavat ja mahdolliset vastajännärit,

Olen pureutunut tutkivan journalismin ja mielipiteiden esittämisvapauden eri kerrostumiin (tyyli: anti rapid fire). Tiedonvälityksen ja keskustelun tyylit ja tavat ovat erilaisia - lähtökohtani on viestiketjulle ominainen omistautuneisuus, avarakatseisuus ja pyyteetön hyväntahtoisuus ja kunnioitus kaikkia kohtaan.

Helsingin Sanomat otti yhdessä eilisistä pääkirjoituksistaan kantaa Ylioppilaslehden budjettiin ja lehden statukseen ajatusten julkituojana ja sidosryhmiensä äänenkannattajana. Pääkirjoitustekstin viimeinen kappale kuuluu seuraavasti: " Ylioppilaslehti on tärkeä instituutio, jossa saa yrittää uutta, ottaa riskejä, epäonnistuakin. Siksi Ylioppilaslehti on kokoaan suurempi". (Lähde: Helsingin Sanomat, 17.6.2022).

Yhteiskunnan eri saroilla toimimiseen ja oman identiteetin muovautumiseen kuuluu olennaisena osana oppiminen ja erilaiset aistihavainnot. Alla yksi esimerkki Ylioppilaslehden tuottamista artikkeleista, joka saattaa arvioni mukaan ilmentää edellä todettua oppimisesta ja havainnoinnista.

Linkki: Aurinkokuninkaan opissa | Ylioppilaslehti

Linkin kuvaus: Linkki vie Ylioppilaslehden sivulle artikkeliin Aurinkokuninkaan opissa.

Syväluotaukseni (deep diving) aihepiiriin kulminoitukoon seuraavaan toteamukseen:

Kunnioitusta (respect) ei voi kopioida, se ansaitaan.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Tuli äsken puhelimessa joku hokimanager mainos jossa itse #99 selosti miten homma toimii. Mainos loppui 99n sanoihin "Simple as that!"!!
Väinö on selkeästi omaksunut Lion #79n prinsiipit. Simply great!
Aikä härskiä senkin jätkän niillä maaottelumäärillä ruveta ketään neuvomaan.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Veli @Ilmari Ahde kirjoittaa klo 13:28 viestin, jonka jälkeen yli kuuden tunnin armoton hiljaisuus ketjussa!! Missä kunnioitus?!! Jatkoajan veljillä ilmeisesti kukon juonti kovasti kesken, my god!!
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Veli @Ilmari Ahde kirjoittaa klo 13:28 viestin, jonka jälkeen yli kuuden tunnin armoton hiljaisuus ketjussa!! Missä kunnioitus?!! Jatkoajan veljillä ilmeisesti kukon juonti kovasti kesken, my god!!
Siskot ja veljet hiljeni kun ladoin vähän madonlukuja ja jauhot suuhun. Alan saamaan uskottavuutta ketjussa.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Siskot ja veljet hiljeni kun ladoin vähän madonlukuja ja jauhot suuhun. Alan saamaan uskottavuutta ketjussa.
Kävin Parkin kentän veteraanina läpi mentaalisesti lämin Kohon mailalla ja miten se lähtee 160 km/h.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Veli @Ilmari Ahde kirjoittaa klo 13:28 viestin, jonka jälkeen yli kuuden tunnin armoton hiljaisuus ketjussa!! Missä kunnioitus?!! Jatkoajan veljillä ilmeisesti kukon juonti kovasti kesken, my god!!
Kiitos viestistä, veli @Fiftie !! Maakunnassa on tänään pitänyt viikonloppu ( vkl) kiireitä!! Päivän agendalla mm. pyöräilyä ( Nishiki Trekking Master Pro),, uintia; Home gymiä ja jalkapallo - ottelun seuraamista erityisellä pieteetillä ( HJK - ACO)!! Hämmästyttävällä tavalla jalkapallo pelinä muistuttaa jääkiekon menestysreseptiä kun olet altavastaajana ja haluat menestyä!! Timanttinen MV peli ( Calum Ward) , tiivis puolustuskonsepti ja vastaiskujen tehokkuus; niitä ( vastaiskun ) paikkoja kun tulee jokaisessa pallopelissä, oli kyseessä sitten " meidän" hockey tai koripallo ja homman nimi on " transition game , eli väline vaihtaa alituisesti!! Jalkapallo taas on enemmän ns. posession " game, eli väline kun saadaan haltuun , sitä ei luovuteta helpolla, pidetään väline hallinnassa ja odotetaan vastaiskun paikkoja ja sitten mennään " tuhatta ja sataa" ja päätetään hyökkäys aina laukaukseen!! Edelleen yhtäläisyys koskee erikoistilanteita, joissa useimmiten piilee ottelun ratkaisu- niin tänäänkin ; eli Lopez - rankkari ja that"s it!! Ei saanut HJK palkintoa sateisena " The Merkkipäivänä" ( 115 years old) Bolt Arenalla -niin se vaan joskus menee!! Siinä- urheilun ja penkkiurheilun sekä sen ( " Tamin" seuraavan päivityksen odotuksen) hengessä ; " Have A Great Saturday" Br AB, maakunnan veli, tributeketjun founder, intohimoinen penkkiurheilija " to name few"
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Tami muuten oikeassa, mulla oli Pe. töissä keskittyminen 95% niin suorituskin oli 50% :D
Mun töissä kyl ihan sama vaikka olisi 5% keskittyminen :D
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Kiitos viestistä, veli @Fiftie !! Maakunnassa on tänään pitänyt viikonloppu ( vkl) kiireitä!! Päivän agendalla mm. pyöräilyä ( Nishiki Trekking Master Pro),, uintia; Home gymiä ja jalkapallo - ottelun seuraamista erityisellä pieteetillä ( HJK - ACO)!! Hämmästyttävällä tavalla jalkapallo pelinä muistuttaa jääkiekon menestysreseptiä kun olet altavastaajana ja haluat menestyä!! Timanttinen MV peli ( Calum Ward) , tiivis puolustuskonsepti ja vastaiskujen tehokkuus; niitä ( vastaiskun ) paikkoja kun tulee jokaisessa pallopelissä, oli kyseessä sitten " meidän" hockey tai koripallo ja homman nimi on " transition game , eli väline vaihtaa alituisesti!! Jalkapallo taas on enemmän ns. posession " game, eli väline kun saadaan haltuun , sitä ei luovuteta helpolla, pidetään väline hallinnassa ja odotetaan vastaiskun paikkoja ja sitten mennään " tuhatta ja sataa" ja päätetään hyökkäys aina laukaukseen!! Edelleen yhtäläisyys koskee erikoistilanteita, joissa useimmiten piilee ottelun ratkaisu- niin tänäänkin ; eli Lopez - rankkari ja that"s it!! Ei saanut HJK palkintoa sateisena " The Merkkipäivänä" ( 115 years old) Bolt Arenalla -niin se vaan joskus menee!! Siinä- urheilun ja penkkiurheilun sekä sen ( " Tamin" seuraavan päivityksen odotuksen) hengessä ; " Have A Great Saturday" Br AB, maakunnan veli, tributeketjun founder, intohimoinen penkkiurheilija " to name few"

Kiitos viestistä. Kuulut niihin veljiin jolta en odota jatkuvaa panostusta ketjuun, koska olet ykkösketjun paikkasi ansainnut!! Nämä muut veljet(ei @Frankie ja @Eetska) taas eivät ole antanut vielä minkäänlaisia näyttöjä, joten nyt viikonloppuna varsinkin on hyvä panostaa komplimentteihin!!
 

Mr.Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flopit
Mä häpeän, MÄ HÄPEÄN! Nyt on aika katsoa peiliin. Mutta vaikea tällaisen mikki hiiren on yrittää ykkösketjulaisten veljien ja siskojen sekaan. Siinä nopeasti kuuluu tamin vihellys par excellance ja saman tien (same road) lentää kuin leppäkeihäs (alderspear in case kielimiehiä) taas metsän laidalle parkumaan elämän kovuutta, take my word!!
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mä häpeän, MÄ HÄPEÄN! Nyt on aika katsoa peiliin. Mutta vaikea tällaisen mikki hiiren on yrittää ykkösketjulaisten veljien ja siskojen sekaan. Siinä nopeasti kuuluu tamin vihellys par excellance ja saman tien (same road) lentää kuin leppäkeihäs (alderspear in case kielimiehiä) taas metsän laidalle parkumaan elämän kovuutta, take my word!!
Mikki Hiiri on hyvä tyyppi. Hän mahtuu kaikkialle pätemään kuin Juhani konsanaan.

Omasta puolestani voin toivottaa tervetulleeksi metsän laidalle. Ei täällä tarvitse elämän kovuutta parkua. Täällä on varsin leppoisa tunnelma.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Mikki Hiiri on hyvä tyyppi. Hän mahtuu kaikkialle pätemään kuin Juhani konsanaan.

Omasta puolestani voin toivottaa tervetulleeksi metsän laidalle. Ei täällä tarvitse elämän kovuutta parkua. Täällä on varsin leppoisa tunnelma.
Pari kertaa Karikon lenkkiä niin ei pal tartte viettää aikaa metsän laidalla ja parkua elämän kovuutta. Kelpaa jos juossut 80-luvulla.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Kiitos viestistä. Kuulut niihin veljiin jolta en odota jatkuvaa panostusta ketjuun, koska olet ykkösketjun paikkasi ansainnut!! Nämä muut veljet(ei @Frankie ja @Eetska) taas eivät ole antanut vielä minkäänlaisia näyttöjä, joten nyt viikonloppuna varsinkin on hyvä panostaa komplimentteihin!!
Great news, menee seuraavan hallituksen ( EuroFrank OY ) kokouksen esityslistalle!! Toistaiseksi olen ( EuroFrank OY ) sponssannut kiekkojoukkueita; joten menee harkintaan kun itse olen slalom ja syöksymiehiä!! Frankie
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pari kertaa Karikon lenkkiä niin ei pal tartte viettää aikaa metsän laidalla ja parkua elämän kovuutta. Kelpaa jos juossut 80-luvulla.
Ei hitto. En ole koskaan tykännyt juosta 100 metriä pitempää matkaa.

1990-luvulla olen olen asunu Turussa lähellä Aurajoen lukiota, joka oli urheilulukio. Jos se ei riitä urheilemiseksi niin johan on kumma.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Ei hitto. En ole koskaan tykännyt juosta 100 metriä pitempää matkaa.

1990-luvulla olen olen asunu Turussa lähellä Aurajoen lukiota, joka oli urheilulukio. Jos se ei riitä urheilemiseksi niin johan on kumma.
Ei riitä, pitää olla KArikon lenkki, ei mitkään lenkit Puolalanpuistossa katselemassa vinkuvia puluja!!
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Mikki Hiiri on hyvä tyyppi. Hän mahtuu kaikkialle pätemään kuin Juhani konsanaan.

Omasta puolestani voin toivottaa tervetulleeksi metsän laidalle. Ei täällä tarvitse elämän kovuutta parkua. Täällä on varsin leppoisa tunnelma.
"Mikki on semmoinen saatanan kyylä."
- Rauli Badding Somerjoki

Olen tämän ennenkin todennut ja kerron sen uudestaan teille Karikon lenkin ja lyhyempien matkojen taivaltajille: Rehellinen ihminen ei juokse.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös