Jäi vielä mieleen pyörimään Tamin ja Pietarin mahdollinen keskustelun aloitus. Sitä en uskalla arvailla miten keskustelu päättyy.
Pietari: Mikä mies ja minne matka?
Tami: Etkö tosiaan tiedä kuka olen? Et taida lukea Seiskaa? Tässä lyhyt koulutuskeikka sinulle. Olen Juhani Tamminen a.k.a. Tami, Aurinkokuningas, Don Tami, hyvä rakastaja - to name a few. Puhun seitsemää kieltä, jääkiekon parissa työskennellyt kuudessa eri maassa, luonut buumin jokaisessa paikassa - Cleveland, Turku, Oulu, Zürich, Vaasa, Pori - to name a few. Nostanut liigaan TuTon, Kärpät, Sportin - to name a few. Valmentanut Ranskan välieriin. Kaatanut Neuvostoliiton vuonna 1971, points 2+2. Hammaslääkärin saan pakenemaan vessaan pelkällä läsnäolollani. Golfkauden avaaja. Karikon lenkin juoksija. Kirjailija olen, kirjoitan vain itsestäni kirjoja, 11 kirjaa tähän mennessä. Monta olet itse kirjoittanut?
Pietari: En ole yhtään kirjoittanut yhtään, mutta yhdessä seikkailen. Sitä on painettu ainakin kaksi miljardia kappaletta.
Tami: MY GOD!! Way over two ( 2) billion!! MY MAXIMUM RESPECT!! Mitä muuta olet tehnyt kuin seikkaillut kirjassa?
Pietari: Kalastaja olen.
Tami: Niin olen minäkin. Nimittäin Airiston fisherman#1. Tiuraverkot vesille ja 100 hooks myös ja pian ahvenet on savustuspöntössä. Buster XXL ( ei mikään kuuraketti) vesille ja kalaa tulee. Kunhan airot on haettu huollosta ja telakan veljet eivät ole olleet unisia. Minkä verran saat saalista?
Pietari: Ennätys yhdellä verkolla 153 kalaa.
Tami: Eli way over 150!! Chapeau!! Saman verran kuin mulla pisteitä maajoukkueessa aikana jolloin kakkossyöttöjä ei tunnettu hammaslääkärin takia. Poikittaista tuli kaukalossa Ragulinilta ja kaukalon ulkopuolella Faselilta.