Juhani Tamminen – tribuuttiketju

  • 828 415
  • 8 965

Tinppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, F1, WRC, Kokudo Keikaku, Cleveland Crusaders
Onkohan Buster jätetty teloille kun ei mitään kuulu. Jos ei ole päästy yhteisymmärrykseen venhon säilytys-, huolto-, ja kuljetusmaksuista, toinen osapuoli haluaisi rahaa ja toisen mielestä pitäisi hoitua ilmaiseksi tai korkeintaan laatikollisella vanhoja Don Tami -roskia ja kirjoja.
Tämä kiinnostaisi itseäkin ,, mikä mahtaa olla Buster XXL (150hp) tilanne?? Olisi hienoa päästä jonain kauniina kesäisenä päivänä Mestarin Busterin kyytiin Kukko (cock) kourassa katselemaan kun Airiston Fisherman #1 nostaa kalaa ( Hauki, ahven , kuha to name a few ) Busterin kyytiin väsymättömällä tahdilla -Simply Great!! Mitä tulee veli @Ilmari Ahde :n viimeisiin sanoihin ; My God!! Roska tarkoittaa käsittääkseni ROSKAKORIIN (trashbasket) laitettavaa tavaraa , Don Tami tuotteet ja kirjat ovat AARTEITA joita vaalitaan tuleville sukupolville -Take my word!! Siinä haaveilun ja oikaisun hengessä have a great saturday!! Br Tinppa
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
My god, siinä on Toronto nukkunut onnensa ja menestyksensä ohi 70-luvulla kun ei tarjonnut Tamille kunnon palkkaa. Onneksi pelkkä Manun paikalla käyminen sai aikaan buumin ja halli on aina täynnä, vaikka menestystä ei olekaan vuosikymmeniin tullut.

Kirous on jatkunut näihin päiviin asti, kun viimeisin mestaruus on vuodelta 1967.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Mitä tulee veli @Ilmari Ahde :n viimeisiin sanoihin ; My God!! Roska tarkoittaa käsittääkseni ROSKAKORIIN (trashbasket) laitettavaa tavaraa , Don Tami tuotteet ja kirjat ovat AARTEITA joita vaalitaan tuleville sukupolville -Take my word!! Siinä haaveilun ja oikaisun hengessä have a great saturday!! Br Tinppa
Kiitoksia Tinppa oikaisusta mutta ei minua tarvitse oikaista, olen oikeassa.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC

Tinppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, F1, WRC, Kokudo Keikaku, Cleveland Crusaders
Kiitoksia Tinppa oikaisusta mutta ei minua tarvitse oikaista, olen oikeassa.
Missä kunnioitus ja ARVOSTUS!! Montako kirjaa oot ite kirjottanu? Tai ootko brändänny kuinka monta tuotetta? Onko kirjoillasi ja tuotteillasi miljoonaluokan liikevaihto? Jos zero to none , tiedät missä paikkasi on!! Tinppa
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ja tästä komplimentit ykkösketjun pyyteettömälle soihdunkantaja aurora boreliakselle! In case epäselvää, innoituksen lähde löytyy sivulta 168.
Kiitos komplimentista!! Maakunnassa on tänään harrastettu liikuntaa jo kiitettävästi, mutta Mark Twainin sanoin: " Kannustus päivässä saa miehen juoksemaan vuorokauden", joten Siinä hengessä laitan juuri Asicset jalkaan ja uutta vuorokautta kohti!! Keep rocking, Br AB, Ps. Kannattaa liikkua tributeketjun huudeilla; täällä tarjolla olevat tarinat ovat kovia ja tulikuumia -siitä pitävät " world class" veljet ja siskot huolen " day after day" -take my word!! AB
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Laita sormi revaan! Ja tästä komplimentit ykkösketjun pyyteettömälle soihdunkantaja aurora boreliakselle! In case epäselvää, innoituksen lähde löytyy sivulta 168.
Kaikki tietävät, että minä olen liideri, enkä mikään s****nan huutosakkityttö. Piste. Br, Frankie, CEO EuroFrank Oy, JAYK #79
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Kaikki tietävät, että minä olen liideri, enkä mikään s****nan huutosakkityttö. Piste. Br, Frankie, CEO EuroFrank Oy, JAYK #79
In case epäselvää veli Frankie on futisvisan voittaja kun br Warwas antoi olla tjsp, ehkä...
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Hain innoitusta aikamme kahdelta suurelta besserwisseriltä, Tamilta ja Paavo Väyryseltä. Tunnen onnistuneeni.
Oliko muuta? Mitkä ovat meriittisi ja laita ne tähän niin voidaan katsoa.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaikki tietävät, että minä olen liideri, enkä mikään s****nan huutosakkityttö. Piste. Br, Frankie, CEO EuroFrank Oy, JAYK #79
Ykkösketjun henkilöt ja heidän loistavat ja upeat seuralaisensa johtavat olemuksellaan ja tekemisillään ja sivusta huutelevat vastajännärit pitävät handuissaan one-way ticketiä tiedätte kyllä minne - metsän reunaan. Yritykseni sekoittaa faktat ironialla on sama kuin 90-prosenttinen valmistautuminen.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Ykkösketjun henkilöt ja heidän loistavat ja upeat seuralaisensa johtavat olemuksellaan ja tekemisillään ja sivusta huutelevat vastajännärit pitävät handuissaan one-way ticketiä tiedätte kyllä minne - metsän reunaan. Yritykseni sekoittaa faktat ironialla on sama kuin 90-prosenttinen valmistautuminen.
Kova juttu, respect hemmo!! Br Frankie
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Ykkösketjun henkilöt ja heidän loistavat ja upeat seuralaisensa johtavat olemuksellaan ja tekemisillään ja sivusta huutelevat vastajännärit pitävät handuissaan one-way ticketiä tiedätte kyllä minne - metsän reunaan. Yritykseni sekoittaa faktat ironialla on sama kuin 90-prosenttinen valmistautuminen.

Tiedän kokemuksesta. Metsän reuna, se opettaa!

Respect!
 

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Vähän tuota palkka-asiaa yritin laskeskella ja tutkailla ja jos oikein ymmärsin niin tarjottu palkka olisi ollut todella hyvä.

Tämän jutun mukaan keskipalkka änärissä vuonna 1970 on ollut 18 000 dollaria. Ja vuonna 1972 minimipalkka ollut 15 000 dollaria. Tuon jutun dollarit ovat varmaan jenkkien, mutta jos kurssit on tuohon aikaan olleet vähänkin saman suuntaisia kuin nykyään niin Tamin saama tarjous olisi ollut way over keskipalkan. Joten joku vastajännäri saattaisi epäillä, että Suomessa olisi saanut enemmän rahaa pelaamisesta. Eikös täällä tuohon aikaan moni SM-sarjan pelaaja tehnyt päivätöitä?

Voihan myös olla, että hotellin lobbyssä on nautittu muutama paikallinen Kukko liikaa ja laskut menneet pieleen ja hyvä tarjous mennyt sivu suun.

Nybari laittoi sellaisen pinkan, että maistui pelata Suomessa.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Nybari laittoi sellaisen pinkan, että maistui pelata Suomessa.
Terve Uncle Becker, älä pliis tuo tätä hammaslääkäriin vertautuvaa häviäjää tähän ketjuun, yake my word!! Jos veljet haluavat semmoisen, joka palauttaa uskottavuuden ja ennen kaikkea täyttää häkin, niin tiedän, että Tami on ympäri maailmaa omat näyttönsä antanut. Jos veljillä ei ole puhelinnumeroa, niin Fonecta auttaa! Niin se vaan menee!! Siitä oikeiden voittajien hengessä have a Great fuckin Sunday!! Br, Frankie, CEO EuroFrank Oy, JAYK #79
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki

Tamilta pidempi vastaus komplimenttiin - simply great!! Tami-sanastoonkin saatiin uusia lisäyksiä:

- kotimassa
- Rantasaila

Hyvin sanottu että "ensi kerran". Eipä ole Manu ollut lähelläkään pokaalia sen jälkeen - i assume!!
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+

Tamilta pidempi vastaus komplimenttiin - simply great!! Tami-sanastoonkin saatiin uusia lisäyksiä:

- kotimassa
- Rantasaila

Hyvin sanottu että "ensi kerran". Eipä ole Manu ollut lähelläkään pokaalia sen jälkeen - i assume!!

Nyt unohdit vuoden 1995 Skoda-cupin (oliko se silloin skoda-cup) kun Tami valmensi Ranskan välieriin.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
1995 Skoda-cupin (oliko se silloin skoda-cup)
Kiitos kysymyksestä!! Skodan verkkosivujen ( kts. skoda-storyboard. com -siellä lisää!!) mukaan em. autovalmistaja on toiminut Otsikolla : " main sponsor" näissä karkeloissa jo kolme ( 3) vuosikymmentä putkeen -Simply Great sanon minä!! Muille valmistajille sanoma on yksinkertainen ( Simple); kas tässä : " Tehkää perässä!!" Br AB

 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Menoa kuin Monzassa!!

"Värikäs sunnuntaiaamu Turun Kuusamakujalla!!Lastenlapset Anni ja Ella yökylässä, vauhtia kuin Monzassa - take my word!! Aamun lehdet ( TS & HS ) postilaatikolta , siinä sitten seuraavat tunnit vierähtävät !! Siinä - uuden informaation hengessä!! Have A Great Day, Br Tami, Lion # 79, CEO EUrotam OY , lisää: www.eurotam.com"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös