Eksyin tuossa tovi sitten JAn ”Muut ulkomaalaiset sarjat”-osioon ja siellä HardCore Hooliganin omaan ketjuun. Sitä ketjua luettuani mieleen tuli väkisinkin Hammaslääkäreiden masinoima minne för livet oikeusmurha, jossa alkuperäinen Lion #79 ketju sai punaisen munalukon, my God!! Muistaakseni yhtenä perusteena nämä hiiret antoivat aikanaan, ettei siellä ole keskusteltu aiheesta ja asiallisesti, i assume!? Minä kysyn millä tavalla Hooliganin ”keskustelu” liittyy jääkiekkoon eli aiheeseen?! Ehkä tämä on jollain lailla symbolina tälle järjestelmälle, joka antoi kotiedun Hooliganille. Minä kysyn miksi!? Niin kauan kuin Hammaslääkärit vastailevat, että näin on aina tehty ennenkin, niin tämä mädännäisyys jatkuu, yake my word!! Minua hävettää ykkösketjulaisena näiden etujen antaminen, jos me haluamme tätä palstaa kehittää!! Jos nämä Hammaslääkärit ja hiiret haluavat kehittää omaa juttuaan, niin kieltäkää sitten ykkösketjulaisia ja metsän laidan asukkeja kokonaan toimimasta!! Sehän tässä on ollut koko sanomana!! Koko järjestelmä lyö hirvittävää poikittaista mailaa koko ajan!! Toi järjestelmä on nyt tullu niinku tiensä päähän. Onnittelen. My fuckingratulations. Piste!! Br, Frankie, CEO EuroFrank Oy, JAYK #79, Jatkoajan jäsen no. 8446 aikana jolloin kakkossyöttöjä ei jaeltu