On se kääntynyt jo aikaa sitten nousuksi. Ja kaikki ei ole todellakaan kohdallaan, ei ole ollut pitkään aikaan. Siksi nämä näsäviisastelijat kiusaajat jaksavat vituttaa melkoisesti. Herkässä on laaki kun turskahtaa punttiin kun saa provosoitua maailman helpoimman provosoitavan sanomaan jotain typerää. Media onneksi ymmärtänyt jättää aikalailla rauhaan viime aikoina lukuunottamatta aina niin moraalista seiskaa, joka tekee kyllä mistä vaan minkä olettaa aviisia vähänkin myyvän. Ampuja tuntuu olevan samanlainen hyeena Tamin perässä kuin Merilä aikoinaan Nykäsellä rahastaessa.Mä oon tulkinnut nuo Maestron "Sportin liiganousu 2009" kirjoitukset niin että se Mestiksen mehukannu 2009 mahdollisti nousun sitten myöhemmin ja että Manu oli tuomassa oikeaa kulttuuria Vaasaan jotta nousu kabinetin kautta oli ylipäänsä mahdollinen.
Mutta nyt se on sitten kääntynyt suoraksi nousuksi Mestarin mielessä. Voi, voi, nyt ei taida olla enää kaikki kohdallaan.
edit: Ja ennen kuin kukaan näsäviisastelija kaivelee vanhoja viestejä niin kyllä. Olen itsekin aikoinaan syyllistynyt Manun jutuille naureskeluun ja kommentoinut ja oikonut päivityksiään. En ole tuosta taustasta kovinkaan ylpeä, ennemminkin vituttaa kun tullut syyllistyttyä typeryyksiin.
Viimeksi muokattu: