Juhani Tamminen – tribuuttiketju

  • 794 670
  • 8 809

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tami johtamaan maamme koronanyrkkiä ja samalla näyttämään miten johdetaan menestyksekkäästi isompaakin organisaatiota. Loppuu tämä puuhastelu ja saadaan yleisökin katsomoihin.

Tami pitäisi palkata pikemminkin HC Koronaan töihin. Vähän aikaa olisi helvetinmoinen buumi, eli ennätysmäärä tartuntoja ja yhteiskunta ihan sekaisin, mutta vähitellen pandemia laantuisi ja lopulta siitä olisi jäljellä vain savuavat rauniot. Tämä olisi vissiin vähän sama juttu kuin laumasuoja.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ellei sitten Kärpät ehdi ensin, veli @Roger Moore world class kyselyssä murskaava enemmistö (88 per cent) kannatti Tamin paluuta Ouluun - simply great!!
Pahoin pelkään,, että ko. seuran nykyisillä päättäjillä ei ole tarpeeksi pelisilmää ja rohkeutta reagoida ja puhelimet kiinni!! -voisikin aiheesta kysyä mistä heille( päättäjille / johto) maksetaan ?? - OMG sanon minä!! " O Tempora O Mores" sanoivat puolestaan jo muinaiset roomalaiset!! ;AB
 
Suosikkijoukkue
TPS, Vallin-Kivi
" Hieno, talvinen perjantai ilta Turussa. Tänään päättyi Tpsn (ex-headcoach, ykköskenttä, Captain etc..!) pitkä tappioputki, joka oli siis hävinnyt ennen tätä ottelua ei kerran, eikä kaksi kertaa vaan seitsemän kertaa!! My god! Mä häpeän! Itse 50 vuotta maailmaa kiertäneenä viidellä eri mantereella ammattiurheilijana en ole ikinä ollut vastaavassa tilanteessa en a) urheilijana( Tps,Phoenix,Kokudo to name a few)) ja b) coachina (Tps,Ranskan maajoukkue,Zurich etc..),. In case epäselvää soita ja kysy, simple as that! "" Tässä voittajien hengessä muutama karhu rapidfire tyyliin ja sitten time to hit the sack! "" Häviäjille one way ticket to northkorea, missä voi parkua elämän kovuutta!! Br, 8P
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Rauhallinen lauantai ( 8.1.2022 ) lähdössä käyntiin Turun Kuusamakujalla!! Aamukahvi koneesta ( De Longhi Intensa) , teksti TV auki ja ready to go!! Urheilun puolella nautittavammat uutiset koskee tennistä, jossa Ruusuvuori vs. Nadal kärjessä!! Simply great sanon minä!! SM hiihdot Ylellä , mutta minulla menee sarjaan " not high priority" - take my word!! Alppihiihto ( suurpujottelu M ) klo 14.25 kuuluu ohjelmaani , sen verran vuodet Sveitsissä ( 6 years ) ja Ranskassa ( 2 years ) ja erityisesti kotirinteessäni Crans Montana olin aina paikanpäällä kun kovimmat starat olivat paikalla!! Kesällä sitten samat maisemat tulivat tutuksi hienon golfkentän muodossa ja niillä greeneillä pelaan edelleen aina kun reissu sinne , yleensä elo-syyskuussa tulee eteen!! Loistavat maisemat, kelit ja kentät - take my word!! Lisöksi - nostettuani ( As Head Coach) paikallisen HC Sierren Sveitsin A liigaan ( 1989-90 ) , se oli temppu, jonka paikallisen kentän ( Crans Montana) johto palkitsi ikuisella membershipillä , joka oikeuttaa vapaaseen pelioikeuteen ( green fee paid) ja yhden vieraan tuomiseen kun olen pelipaikalla!! Se on muisto ja lahja sarjasssa " minne för livet" kuten ruotsin veljet "Virus " Lindgerg & K:nit sen sanoisivat!! Joten nyt aamusauna, lehdet postikuukusta ja valmistautumaan Eurotam OY:n vieraiden ( kirjamyynti) tuloon Kuusamakujalle klo 10.00 !! Siinä - kiihtyvän koulutusbusineksen ja kirjamyynnin hengessä: " Winner never quits- quitter never wins" ; Br Tami, Lion # 79, 227 A MO , niissä " way over 100 points ", joten gtee perässä!! Keep rocking & have A Great Day" JT
 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Simply great sanon minä! Nyt ei aikaa tuhlata Business Gardeniin menoon, vaan asiakkaat tulevat kirjamyynnin high seasonin huomioiden Kuusamakujalle, jotta hommat saadaan pakettiin rapid fire -tyylillä! Hienoa että sitä ennen ehtii saunoa ja kenties muutama Karhukin kaatuu. I assume.

Ikuinen vapaa pelioikeus Crans Montanalle. Chapeau! Ainoa mikä tuossa arveluttaa, niin vaan yksi seuralainen kerrallaan pelikentällä! Mitäs jo matkassa on Vellu, Hexi, Juha, Valavuori ja Ike? To name a few! Toki ykköskenttä edellä ja Valavuori minigolfin pariin perässähiihtäjänä. Mutta silti jää kovia pelimiehiä ilman pelipaikkaa. Tuon täytyy olla niin, että 2 per reikä. Melkein voi jonkun kovan elämän parkujankin sitten jo ottaa mukaan Allua lohduttamaan. Keep rocking!
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Jaaha. Lauantaiaamuna kello kymmeneltä jo tulossa vieraita. Jotenkin voisin omalla kohdalla kuvitella, että jos pitkin viikkoa paahtaa pitkin maita ja mantuja (posti, pankki, Nereis Business Garden, kirjatoimitukset Turku +-50km- to name a few), niin viikonloppuna haluaisin kyllä rentoutua ja levätä.

Ei tosiaan tulisi mieleen ottaa lauantaiaamuna heti kello 10 vieraita vastaan- tosin en ole pelannut saati valmentanut Japanissa 80-luvulla, joten ehkäpä ei sitten itselläni ole kompetenssia sanoa asiaan mitään.
 

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, #89; lentosuukko KooKoolle
Oikeastaan näitä Tamin päivityksiä on aika kivaa lukea, koska häntä ei korona liiemmin hetkauta. Bisnes sujuu, kuntosalin ovi käy, vieraita ramppaa ylimaakunnallisesti, ulkomaantoimittajat eivät kysele joutavia covid-kommentteja vaan pyytävät olennaista sisältöä ja golfmatkaa on tyrkyllä syksystä toiseen. Tamilla tuntuu olevan oikein mukava pikku kupla. Chapeau!! (Voin heittää sen myös ilmaan.)
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Herranjestas! Jos kirjamyynti edelleen vain kiihtyy niin Juhani saa lähes asua Jaguarissa. Kasvavien ajokilometrien hengessä todellakin ollaan.

Hyviä ajokelejä toivottelen hänelle täältä metsän laidasta.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
" Hieno, talvinen perjantai ilta Turussa. Tänään päättyi Tpsn (ex-headcoach, ykköskenttä, Captain etc..!) pitkä tappioputki, joka oli siis hävinnyt ennen tätä ottelua ei kerran, eikä kaksi kertaa vaan seitsemän kertaa!! My god! Mä häpeän! Itse 50 vuotta maailmaa kiertäneenä viidellä eri mantereella ammattiurheilijana en ole ikinä ollut vastaavassa tilanteessa en a) urheilijana( Tps,Phoenix,Kokudo to name a few)) ja b) coachina (Tps,Ranskan maajoukkue,Zurich etc..),. In case epäselvää soita ja kysy, simple as that! "" Tässä voittajien hengessä muutama karhu rapidfire tyyliin ja sitten time to hit the sack! "" Häviäjille one way ticket to northkorea, missä voi parkua elämän kovuutta!! Br, 8P
Boldattu oma.
Mistäs me saadaan viisi eri mannerta missä hän on pelannut hokia?
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Boldattu oma.
Mistäs me saadaan viisi eri mannerta missä hän on pelannut hokia?
Hieman luovaa maantietoa täytyy käyttää mutta kokeillaan: Eurooppa, Pohjois-Amerikka, Aasia, Neuvostoliitto, Japani. Siitähän tulee viisi.

Ykkösketjulainen voi käydä kysymässä tarkennusta ja pyytää samalla kyytiä Jaguarilla metsän laitaan, ottakoon kyytiin laatikon kirjoja nuotioon poltettavaksi, alkaa olemaan holotna.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hieman luovaa maantietoa täytyy käyttää mutta kokeillaan: Eurooppa, Pohjois-Amerikka, Aasia, Neuvostoliitto, Japani. Siitähän tulee viisi.

Ykkösketjulainen voi käydä kysymässä tarkennusta ja pyytää samalla kyytiä Jaguarilla metsän laitaan, ottakoon kyytiin laatikon kirjoja nuotioon poltettavaksi, alkaa olemaan holotna.
Jos on jäänyt kertomatta jotain oleellisia tietoja.

En yhtään ihmettelisi jos ammoisina aikoina Juhani olisi pelannut Atlantiksella ja myöhemmin valmentanut Etelämantereen Keisaripingviinit-seuraa.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
TPS, Vallin-Kivi
Boldattu oma.
Mistäs me saadaan viisi eri mannerta missä hän on pelannut hokia?
My god mitä henkilövittuilua sieltä yhdeltä uniselta veljeltä, joka ei varmasti ole eläessään laittanut yhtään ohjauspeliä kuntoon, luonut buumia, saanut häkkiä täyteen saati mennyt unisella ranskan maajoukkueella mm kisoissa välieriin asti, I assume??! Missä kunnioitus? Sanon saman mitä sanoin sveitsiläiselle hammaslääkärille joka antoi minulle ammattilaisurani ainoat potkut kesken buumin, " mind your own fucking business!" Olen jo vuosisadan sanonut näille epäilijöille jotka milloin kitisevät jaguaarin kilometreistä, maajoukkueen tehopisteistä, kirjani myyntiluvuista etc etc, tehkää itse perässä! Br, 8P
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Kuiskaan varovasti täältä metsänlaidasta, pakkaspäivät saa äänen vähän käheäksi.

Eurotam Oy:n vieraita saapumassa Kuusamakujalle klo 10. Ei ihme, että lehdet pitää selata rapid fire -tyyliin, kun saunassahan menee se 2h.

Ja nuo kirja-ajelut viikolla. Kulkisiko oikeasti pari kirjaa Jaggessa eestaas, kun herra ajaa Kuusamakujan ja Postikadun väliä poiketen välillä Puutorin suunnalla pankissa? Nuo kunnat +- 50km onkin sitten varsin hiljaisia hiiirulaisia täynnä.

Onkohan muuten ensimmäisellä teoksella minkälainen arvo antikvariaatissa? Tuossa pankin naapurissa aika isokin tuollainen. Tämä tori-myyjä ei ymmärrä hyvän päälle: Juhani Tamminen, Aurinkokuningas kirja, Espoo.

Jokin kuuma juoma voisi auttaa.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mistäs me saadaan viisi eri mannerta missä hän on pelannut hokia?
Tehopisteet A maajoukkuessa vain jatkavat kasvuaan,, Liigaan nostettujen joukkueiden määrä paisumistaan ja viime vuodet ovat tuoneet vertaansa vailla " par excellence" olevaan meriittien listaan pari uutta mannerta ammattiurheilijan ominaisuudessa ( in case epäselvää kts. linkki -siellä lisää!!) - Simply Great sanon minä!! ;AB

Manu Juhani Tamminen (17.1.2017) kirjoitti:
Olen tehnyt ammattilaisena töitä seitsemässä eri maassa ja kolmella eri mantereella.

 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
My god mitä henkilövittuilua sieltä yhdeltä uniselta veljeltä, joka ei varmasti ole eläessään laittanut yhtään ohjauspeliä kuntoon, luonut buumia, saanut häkkiä täyteen saati mennyt unisella ranskan maajoukkueella mm kisoissa välieriin asti, I assume??! Missä kunnioitus? Sanon saman mitä sanoin sveitsiläiselle hammaslääkärille joka antoi minulle ammattilaisurani ainoat potkut kesken buumin, " mind your own fucking business!" Olen jo vuosisadan sanonut näille epäilijöille jotka milloin kitisevät jaguaarin kilometreistä, maajoukkueen tehopisteistä, kirjani myyntiluvuista etc etc, tehkää itse perässä! Br, 8P
Olen laittanut yhden skriinipelin kuntoon kamun työpaikan sählyporukassa eli ohjauspelit on tehty!
Loin buumin sinne kun kaikki halus pelata perjantai-iltana sählyä eli tehty!
Häkki oli täynnä aina kun pelattiin!
P.S. Stay out of my fuckin pages
T: BR Warwas, Tami´s hockey school veteran, Parkinkentän veteraani, Karikon lenkin veteraani, monta ainekirjoitusta ala-asteella kirjoittanut ja aina opettaja luki sen, eli oli täydellinen success!!!
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Tämä tori-myyjä ei ymmärrä hyvän päälle: Juhani Tamminen, Aurinkokuningas kirja, Espoo.
Onhan tuo häpeällistä, että kahdella eurolla myydään tuollaista mestariteosta ja siltikään ei mene kaupaksi. No, onhan se täältäkin monta kertaa luettu että Espoossa ei ole kiekkokulttuuria tai mitään muutakaan tyyliä. Uskottava se kai on. Kai se pitäisi itse käydä tuo ostamassa sitten.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Onhan tuo häpeällistä, että kahdella eurolla myydään tuollaista mestariteosta ja siltikään ei mene kaupaksi.
OH MY GOD - sanon minä!! Potentiaalisten asiakkaiden pitäisi aidosti heittää lakkia ilmaan - erityisesti vertaansa vailla olevan tarjouksen ja sen ( mestariteoksen) " up to the point" tekstien takia ns. " big time"!!

No, onhan se täältäkin monta kertaa luettu että Espoossa ei ole kiekkokulttuuria tai mitään muutakaan tyyliä. Uskottava se kai on. Kai se pitäisi itse käydä tuo ostamassa sitten.
Olet oikeassa, ilmiselvästi ko. kunnassa " style is out of fashion" M.O.T. sanon minä!! AB; JA:n kirjoittaja since 2015 etc .. " to name a few"
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Itse en suostuisi hankkimaan Tamin kirjoja kun suoraan maestrolta itse!! Kaikki muu on unista toimintaa!!

Jos asuisin Turussa (+- 50 km), niin ehdottomasti tilaisin Maestrolta kirjan kotiinkuljetuksella sekä omistuskirjoituksella (luonnollisesti). Se näky, kun Jaguar kaartaa pihaan, ja itse Mestari astuu ulos autostaan kirja kädessään...se tunne, kun Neuvostoliiton kaataja, Kiekkoleijona #79, miljoonaluokan koulutusbusineksen vetäjä (take my word!!), buumien luoja ympäri planeetan, Kokudon ja Sierren legenda, ojentaa käteeni nimmaroidun teoksensa...siinä vaiheessa olen kokenut täyttymyksen.

Vielä jos Maestro puristaisi kättäni kirjaa ojentaessaan, sekä katsoisi syvälleni silmiini sanoen "keep rocking!!"...kaikki tähänastinen menettäisi merkityksensä. Olen saavuttanut kaiken. Elämäni olisi täysi. Mikään ei enää voisi korvata tuota kokemusta.

Ehkä sittenkin on hyvä, että asun usean sadan kilometrin päässä Turusta. Mikään hyvä asia ei tule helpolla. Veljet ja sisaret Turussa ja lähialueilla- käyttäkää tilaisuus hyväksenne. Tilatkaa Tami tuomaan (tuorein) elämäkerta kotiovellenne. Kaikki meistä eivät ole kaltaisianne voittajia. Chapeau!
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Jos asuisin Turussa (+- 50 km), niin ehdottomasti tilaisin Maestrolta kirjan kotiinkuljetuksella sekä omistuskirjoituksella (luonnollisesti). Se näky, kun Jaguar kaartaa pihaan, ja itse Mestari astuu ulos autostaan kirja kädessään...se tunne, kun Neuvostoliiton kaataja, Kiekkoleijona #79, miljoonaluokan koulutusbusineksen vetäjä (take my word!!), buumien luoja ympäri planeetan, Kokudon ja Sierren legenda, ojentaa käteeni nimmaroidun teoksensa...siinä vaiheessa olen kokenut täyttymyksen.

Vielä jos Maestro puristaisi kättäni kirjaa ojentaessaan, sekä katsoisi syvälleni silmiini sanoen "keep rocking!!"...kaikki tähänastinen menettäisi merkityksensä. Olen saavuttanut kaiken. Elämäni olisi täysi. Mikään ei enää voisi korvata tuota kokemusta.

Ehkä sittenkin on hyvä, että asun usean sadan kilometrin päässä Turusta. Mikään hyvä asia ei tule helpolla. Veljet ja sisaret Turussa ja lähialueilla- käyttäkää tilaisuus hyväksenne. Tilatkaa Tami tuomaan (tuorein) elämäkerta kotiovellenne. Kaikki meistä eivät ole kaltaisianne voittajia. Chapeau!

Damn right my friend!! Vielä kovempi olisi ehkä ottaa puhelin käteen ja soittaa itse maestrolle, että ois vähän bisneksiä tehtävänä, joten sopiiko tapaaminen Eurotam Oy:n tiloissa!! Sitten vaan bisnesten tekoon itse maestron luo!!
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Damn right my friend!! Vielä kovempi olisi ehkä ottaa puhelin käteen ja soittaa itse maestrolle, että ois vähän bisneksiä tehtävänä, joten sopiiko tapaaminen Eurotam Oy:n tiloissa!! Sitten vaan bisnesten tekoon itse maestron luo!!
Itsehän jos asuisin Lähialueella ( Turku + - 50 km ) kävisin vuoroin Eurotam OY:n officen hulppeissa tiloissa Turun Pitkämäen Business Centerissä, ( kts. IT Point.fi- siellä lisää!!) tervehtimässä sekä alakerran timanttista ja ystävällistä Ladya ( Reception) että Maestroa itseään unohtamatta tietenkään " world class" buffet - lounasta Ravintola " Nereidin" tiloissa!! Luonnollisesti soittaisin ( call) before tulemista varmistaakseni ettei pienyrittäjä ( Eurotam OY ) ole keikalla , kuten tiedätte- i assume?? Ja välillä olisi vuorossa kotiinkuljetus Autolla ( Jaguar) jolloin heittäisin joka kerta lakkia ilmaan kotipihallani # 79:N saapumisen merkiksi -take my word!! Siinä ( Lähialueella asumisesta haaveilun) hengessä; " Have A Great Weekend" ans " Enjoy IT!!"; BR aurora borealis, kirjoittaja ( JA:N " foorumi") since 2015 etc.. !!
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jaaha. Lauantaiaamuna kello kymmeneltä jo tulossa vieraita. Jotenkin voisin omalla kohdalla kuvitella, että jos pitkin viikkoa paahtaa pitkin maita ja mantuja (posti, pankki, Nereis Business Garden, kirjatoimitukset Turku +-50km- to name a few), niin viikonloppuna haluaisin kyllä rentoutua ja levätä.

Ei tosiaan tulisi mieleen ottaa lauantaiaamuna heti kello 10 vieraita vastaan- tosin en ole pelannut saati valmentanut Japanissa 80-luvulla, joten ehkäpä ei sitten itselläni ole kompetenssia sanoa asiaan mitään.
Nostan ja nostin tasalakkia Juhanille ilmaan, kun otti vieraat kaukaa pohjoisesta vastaan lauantai aamuna ja vielä kotiinsa!! Tehtiin kirjakaupat, käytiin miehen luoma buumi Ouluun vuosituhannen vaihteessa läpi, hörpättiin aamukahvit ( De Longhi ) ja päiviteltiin maailman menoa. Voin vahvistaa, oli rauhallinen lauantaiaamu Turun Kuusamakujalla. Oli ilo olla osa sitä. Vähän kyllä hävetti kymmenvuotiaalla japanilaisella parkkeerata Jaguarin kanssa samaan pihaan..

Ps. Onko ykkösketjussa vielä tilaa?
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Nostan ja nostin tasalakkia Juhanille ilmaan, kun otti vieraat kaukaa pohjoisesta vastaan lauantai aamuna ja vielä kotiinsa!! Tehtiin kirjakaupat, käytiin miehen luoma buumi Ouluun vuosituhannen vaihteessa läpi, hörpättiin aamukahvit ( De Longhi ) ja päiviteltiin maailman menoa. Voin vahvistaa, oli rauhallinen lauantaiaamu Turun Kuusamakujalla. Oli ilo olla osa sitä. Vähän kyllä hävetti kymmenvuotiaalla japanilaisella parkkeerata Jaguarin kanssa samaan pihaan..

Ps. Onko ykkösketjussa vielä tilaa?
Unohda ykkösketju, tuolla suorituksella pääsee Busterin rattiin ja koutsaamaan penkin eteen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös