Rauhallinen lauantai ( 8.1.2022 ) lähdössä käyntiin Turun Kuusamakujalla!! Aamukahvi koneesta ( De Longhi Intensa) , teksti TV auki ja ready to go!! Urheilun puolella nautittavammat uutiset koskee tennistä, jossa Ruusuvuori vs. Nadal kärjessä!! Simply great sanon minä!! SM hiihdot Ylellä , mutta minulla menee sarjaan " not high priority" - take my word!! Alppihiihto ( suurpujottelu M ) klo 14.25 kuuluu ohjelmaani , sen verran vuodet Sveitsissä ( 6 years ) ja Ranskassa ( 2 years ) ja erityisesti kotirinteessäni Crans Montana olin aina paikanpäällä kun kovimmat starat olivat paikalla!! Kesällä sitten samat maisemat tulivat tutuksi hienon golfkentän muodossa ja niillä greeneillä pelaan edelleen aina kun reissu sinne , yleensä elo-syyskuussa tulee eteen!! Loistavat maisemat, kelit ja kentät - take my word!! Lisöksi - nostettuani ( As Head Coach) paikallisen HC Sierren Sveitsin A liigaan ( 1989-90 ) , se oli temppu, jonka paikallisen kentän ( Crans Montana) johto palkitsi ikuisella membershipillä , joka oikeuttaa vapaaseen pelioikeuteen ( green fee paid) ja yhden vieraan tuomiseen kun olen pelipaikalla!! Se on muisto ja lahja sarjasssa " minne för livet" kuten ruotsin veljet "Virus " Lindgerg & K:nit sen sanoisivat!! Joten nyt aamusauna, lehdet postikuukusta ja valmistautumaan Eurotam OY:n vieraiden ( kirjamyynti) tuloon Kuusamakujalle klo 10.00 !! Siinä - kiihtyvän koulutusbusineksen ja kirjamyynnin hengessä: " Winner never quits- quitter never wins" ; Br Tami, Lion # 79, 227 A MO , niissä " way over 100 points ", joten gtee perässä!! Keep rocking & have A Great Day" JT