Juhani Tamminen – tribuuttiketju

  • 814 978
  • 8 925

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Damn right my friend!! Kun tulet Seinäjoelle, niin tarjoan sinulle kahvit!! Kerro vain aika ja paikka, niin olen valmiina!! Soita puhelinnumerooni tai laita sähköpostia. Keep rocking!!
Kova juttu @Fiftie , voittajakahvit tarjolla, Kahvila-Konditoria Hanna & Kerttu , siellä Kalevankadun huudeilla, let me know, kun sopii!! Munkki bonuksena koska kuulut kategoriaan " hyvät jätkät " joissa mm @Eetska , @aurora borealis , @Turha Kaukalo .. etc.. to name a few!! Keep rocking, Br Frankie
 
Suosikkijoukkue
Ranskan välieräjoukkue 1995, Leijonat 1988
My God!! Joku Oulun "veli" kauppaa Torissa neljää Tamin kirjaa vitosella (5€). Ei mitään pokkareita vaan ihan kovakantisia. Ilmoitus on jo kuukauden päivät maannut eikä ostajaa ole löytynyt. Toinen "veli" Varsinais-Suomesta pistää vielä paremmaksi ja neljä kirjaa lähtee neljällä eurolla (4€). Tämän "veljen" ilmoitus on jo yli puoli vuotta kestänyt aikaa ilman kauppoja. Espoon "sisar" pitää kohta vuosipäivää Aurinkokuningas niteen myynti-ilmoituksen kanssa. Tämä klassikko on siis ollut kohta vuoden myynnissä huokeaan kahden euron (2€) hintaan ja vielä ei ole kukaan tätä itselleen napannut.
Kiitos viestistä. Oletko kuullut sanontaa "paskan saa maksamattakin" ?! Niin se menee tässäkin asiassa -take my word!!
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kova juttu @Fiftie , voittajakahvit tarjolla, Kahvila-Konditoria Hanna & Kerttu , siellä Kalevankadun huudeilla, let me know, kun sopii!! Munkki bonuksena koska kuulut kategoriaan " hyvät jätkät " joissa mm @Eetska , @aurora borealis , @Turha Kaukalo .. etc.. to name a few!! Keep rocking, Br Frankie
Kiitos komplimentista, samat sanat sinnepäin!! Tsemppiä jatkoon Sinulle, br AB
 

Devon

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Olen odottanut, että Tami olisi jollain lailla kommentoinut Jokereiden paluuhanketta, mutta ymmärrän kyllä yksityisyrittäjän kiireet ja varsinkin kirjojen sekä Don Tami -tuotteiden lähettämiset ( Posti tai Matkahuolto) ja toimitukset (Jaguarilla +-30-50 km) sekä kuntoilu (alakerran takkahuoneen gym), sauna (sauna), aamu-tv (Yle) ja sanomalehtien lukeminen (HS ja TS kätevästi omasta postilaatikosta) Airiston parhaiden kalastusvesien välittömässä läheisyydessä (Hirvensalo, Pitkäsalmen äärellä), niin eihän aika yksinkertaisesti riitä kaikkeen. Illalla paremmin.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Olen odottanut, että Tami olisi jollain lailla kommentoinut Jokereiden paluuhanketta, mutta ymmärrän kyllä yksityisyrittäjän kiireet ja varsinkin kirjojen sekä Don Tami -tuotteiden lähettämiset ( Posti tai Matkahuolto) ja toimitukset (Jaguarilla +-30-50 km) sekä kuntoilu (alakerran takkahuoneen gym), sauna (sauna), aamu-tv (Yle) ja sanomalehtien lukeminen (HS ja TS kätevästi omasta postilaatikosta) Airiston parhaiden kalastusvesien välittömässä läheisyydessä (Hirvensalo, Pitkäsalmen äärellä), niin eihän aika yksinkertaisesti riitä kaikkeen. Illalla paremmin.
En tiennytkään, että olet kommentoimisen asiantuntija!!
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Hieno, rauhallinenaamu päivä jo menossa Turhakujan kauniissa merellisissä maisemissa !! Aamuteeveet (Janne Jameson, to name a few !! ) katsottu tarkkaan läpi ja lehdet (Husse, Jallu, Kalle, EM ) teemalla "rapid fire " illalla siten tarkemmin !! Kohta aika "hit the gym " (jacuzzi ) ja sitten ns. "home oficeen " päivän töiden (work ) pariin in vase eoäselvää i ssume ! Päivä menee yksityisyrittäjän kiireissä lehtien sivuja "liimoista " (glues ) erotellessa - aika aikansan kutakin time flies !! Nissä merkeissä erinomaista (exellent ) päivää voittajille (winers ) ja kitisijät (shiteaters ) one way ticket to Pohjois Korea !! Terveisen, TK, voittajien tiimissä aina kaikila mantereilla (America, Europa, Japan etc. to name a few ) ajalta kun "veli " Fazer määritteli oikear javäärät poikittaisella selkään ja parrua mihin meni, terveisin TK, CEO EuroTurha since kuka vei MME Turhiksen dinnerin " world class " mitä
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Veljillä jäänyt äidinkielen opinnot leirikoulujen asteelle!! Jos kaipaatte kohennusta asiaan. niin käykää sivuillani www.EuroFrank .ee, varatkaa " tunnin tietoisku" niin olette pian joukkueen parissa viltin sijaan!! Niin se vaan menee!! JAYK #79
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Veljemme ( I Assume ) @Devon ottaa hienosti esille tämän kuinka Tamminen on täysin sivuttanut Jokereiden koomailut.
Olettaisi, että Tammisen kokemuksella ja näkemyksellä jääkiekosta, voisi hän antaa aika kovan analyysin tapahtumista. Siitä ei varmaan kovin kaunista tekstiä tulisi.
 

Devon

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Veljemme ( I Assume ) @Devon ottaa hienosti esille tämän kuinka Tamminen on täysin sivuttanut Jokereiden koomailut.
Olettaisi, että Tammisen kokemuksella ja näkemyksellä jääkiekosta, voisi hän antaa aika kovan analyysin tapahtumista. Siitä ei varmaan kovin kaunista tekstiä tulisi.
Kiitos komplimentista !! Se lämmittää, varsinkin sinulta saatuna. Tiesin, että kun alan menestyä, niin tämä saatanan sirkus alkaa !!
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Lasse Oksanen näyttää viime aikoina nousseen ansaitusti ykkösketjun veljeksi. Alkaa kohta olla "Team Tamilla" ylitarjontaa kärkihyökkääjistä -i assume!!

My God!!! Tässä alkaa kohta väärä vaihto ( too many men - not mice - on ice, in case epäselvää!!! ) , sen verran kova miehitys " ykköskentässä " on . " Videotarkistuksen ( VHS , BetaMax , SuperVHS - to name a few!!!) mukaan " ykköskenttään" on nimetty ( nominoitu ) myös Narvin " timanttiset " " veljet" ( in case ylälauteille " hyökkääminen " on tuottanut par excellence hyväksynnän ).


 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
"Rauhallinen torstai ( 19.01.2023) lähdössä käyntiin Turun Kuusamakujalla, jossa Eurotam OY:n päämaja sijaisee , osoitteessa Kuusamakuja 5, 20900 Turku!! Päivä menee byrokratian parissa, pankki, posti etc.. joten kiirettä riittää!! Illalla treeni Kuusamakujan The Gymissä, talomme takkahuoneen viihtyisässä ilmapiirissä!! "Winner never quits- quitter never wins" - take my word!! Tsemppiä päivään Teille kaikille, Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY, , gsm: 050 4663701, lisää:"

Aika rauhallista ku päivitys tullut vasta äsken
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
"Rauhallinen torstai ( 19.01.2023) lähdössä käyntiin Turun Kuusamakujalla, jossa Eurotam OY:n päämaja sijaisee , osoitteessa Kuusamakuja 5, 20900 Turku!! Päivä menee byrokratian parissa, pankki, posti etc.. joten kiirettä riittää!! Illalla treeni Kuusamakujan The Gymissä, talomme takkahuoneen viihtyisässä ilmapiirissä!! "Winner never quits- quitter never wins" - take my word!! Tsemppiä päivään Teille kaikille, Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY, , gsm: 050 4663701, lisää:"

Aika rauhallista ku päivitys tullut vasta äsken
My god, maestro byrokratian rattaiden puristuksessa!!!!
Taas.
Sitä täältä metsän laidasta ihmettelen, että mitä siellä pankissa, postissa ja etc:ssä monta kertaa viikossa toimitetaan?
Itse en ole käynyt pankissa kolmeen vuoteen.
Ja Posti nyt on nykyään hiukan hatara käsite ylipäätään. Lasketaanko Ärrällä käynti?
 

Devon

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Kyllä Kuusamakujan lähellä se Ärräkin on. Tullut joskus bussissa jumitettua tuon pihassa ja olen odotellut Tamin ilmestymistä.
Totta. Olen joskus Kakskerrantietä ajaessa nähnyt sen (Ärrän) jossain siinä Hesen ja K-Marketin nurkilla. Sieltä saa kyllä Gevaliaa, mutta saako geeliä?
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Totta. Olen joskus Kakskerrantietä ajaessa nähnyt sen (Ärrän) jossain siinä Hesen ja K-Marketin nurkilla. Sieltä saa kyllä Gevaliaa, mutta saako geeliä?

Tämä hyvä kysymys. Itsekään en ole näissä sisällä asioinut. Hirvensalon K-supermarketissa olen montakin kertaa. Aina jäänyt Tami bongaamatta.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Tämä hyvä kysymys. Itsekään en ole näissä sisällä asioinut. Hirvensalon K-supermarketissa olen montakin kertaa. Aina jäänyt Tami bongaamatta.
Nyt on sisar lähellä metsän reunaa jos Aaltosen Kupittaan cittaria tiedä ykköskentän kaupaksi!! Itse olen ennen syntymääni jo siellä asioinut kun kauppa perustettiin, isäni oli ensimmäinen KOFF-kuski siellä ja aina 90-luvulle asti.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Nyt on sisar lähellä metsän reunaa jos Aaltosen Kupittaan cittaria tiedä ykköskentän kaupaksi!! Itse olen ennen syntymääni jo siellä asioinut kun kauppa perustettiin, isäni oli ensimmäinen KOFF-kuski siellä ja aina 90-luvulle asti.

Sisar tuntee Kupittaan Cittarin erittäin hyvin. Oli kauan lähikauppani, take my word!
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Joku veli FB:ssä:
"Suosittelen vaihtamaan matkahuollon asiakkaaksi-take my word!! Säästät ison määrän hermoja ja euroja!! Ja nettipankki on todella kätevä!! Ei tarvitse käydä joka viikko tiskillä jonkun väsyneen madamen armoilla- simple as that!! Toki jos haluaa käydä pöyhimässä isoja rahakasoja!! Keep rocking!!"

Juhani Tamminen:
; Kiitos vihjeestä, pitää kokeilla!! JT
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös