Juhani Tamminen – tribuuttiketju

  • 797 017
  • 8 829

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Täällä vaan nukutaan ja Turussa on oltu jo pitkään hereillä

"Rauhallinen tiistai ( 24.01.2023 ) lähdössä käyntiin Turun Kuusamakujalla!! Teksti TV ( Yle) auki ja " suurin" kiekkouutinen on Jori Lehterä ja Hifk!! Tehoja ja kohinaa tiedossa - i assume!! Meidän ( Vellu, Hexi, Lion # 79 , etc.. ajoista asti ovat kotiinpalanneet huippupelaajat antaneet väriä, tehoja ja täyttäneet tyhjiä penkkejä, toivon, että sama trendi jatkuu!! Nyt erityisesti, kun niitä- tyhjiä penkkejä - tuntuu olevan joka hallissa pilvin pimein!! Nyt kohta päivän TS postiluukulta , kahvi koneessta ( Insighnia De Longhi) koneesta ja ready to go!! Koulutuskeikkojen ( kts . www.eurotam.com) buukkausta , kirjoja ja Don Tami tuotteita matkahuoltoon ja Jaguarin kyydillä ( lähiseutu Turku + - 50 km ) loput postin vietäväksi!! Iltapäivällä salille, tällä kertaa Kuusamakujan " The Gymiin" talomme alakerrassa!! Siellä on huippuvarustus laitteiden suhteen ja treenin jälkeen sauna aivan vieressä!! Joten siinä - liikunnan ja aamusaunan- hengessäkaikille voittajille: " Winner never quits- quitter never wins" - niin se vaan on!! Ellet usko- kokeile ja huomasat, että olert liittynyt meidän voittajien ; Vellu Ketola, Juha Rantasila , Kai Ortio, Japi Koivunen .. etc.. timantinkovaan joukkoon!! Be there- keep rocking & have a great day!! Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY , lisää: www.eurotam.com"
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hieno, rauhallinen aamu ( 24.01.2023 ) täällä maakunnan maakunnallisissa maisemissa!! Eilinen päivä meni vaalien ( Vuoden JA: lainen) ja niiden promootion tiimoilla!! Olen mukana ja kuten näkyy nimimerkillä @aurora borealis , hienoa symbolikkaa koska @aurora borealis on nimimerkki , jolla olen kirjoittanut palstalle palstaurani ( as writer) alusta asti since 2015!! Aamuteevee ( Yle ) nyt auki, uutiset menossa ( EI mainintaa " Vuoden jatkoaikalainen 2022 " äänestyksestä -OMG sanon minä!!), aamukahvi ja siitä eteenpäin metodilla: " Slow and steady- gets You ready" - simple as that!! Kohta päivän lehti ( Kaleva) näköislehtenä ja sitten tributeketjun businesten kimppuun!! Joten - in case - komplimentit, kurinpalautukset, " Don Tami" tributetaide etc. . kiinnostaa, niin käy ketjussani: " Juhani Tamminen - tribuuttiketju" !! Have a great day!! Br, AB, maakunnan veli, tributeketjun founder ja em. ketjun ns. Oma Poika, " Don Tami" suurkuluttaja ja entusiasti, ehdolla ( candidate) " Vuoden Jatkoaikalainen A. D. 2O 22" -vaaleissa ( 2:s kierros) -Simple as that!!
 

Devon

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
"Ellet usko- kokeile ja huomasat, että olert liittynyt meidän voittajien ; Vellu Ketola, Juha Rantasila , Kai Ortio, Japi Koivunen .. etc.. timantinkovaan joukkoon!! Be there- keep rocking & have a great day!! Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY , lisää: www.eurotam.com"
Hieno, märkä ja pimeä aamu tällä kertaa työpaikan hulppeissa tiloissa. Kai Ortion (SM-kulta -89, I-Divarin voitto -94, II-Divarin voitto -96 - to name a few) nimeäminen meidän voittajien joukkoon lämmittää. Se kaveri todellakin tietää missä mennään !! "Det blir spännande !!", kuten Hans "Virus" Lindberg sanoi kuultuaan Tamin korvaavan hänet Sveitsin maajoukkueen päävalmentajana (Head Coach). Ja tämä kaikki aikana, jolloin toista virusta ei vielä tunnettu. Tehkää perässä !! Tai kuten timantinkovat voittajat sanovat: Keep rocking every day !!
 

Nosebleed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, San Jose Sharks
Kommentteja aamun päivitykseen:

Takahashi-san:
Tami You like Sauna very much ! Remember Big Box Sauna. We took sauna during you are in Tokyo. Good memory!!!

Tami:
Thank You Yaz, i certainly remember golden days in Tokio, with You and the Kokudo Team !! Thank You very much- one more time about those golden years!! Br Tami, Kokudo # 26

Kai Ortio
Tsemppiä päivään hyvä ystävä
:fist pump hymiö

Tami
Kiitos viestistä, jatkat ykköspakkinna Riken kanssa!! Muista treenata Riken kanssa lämäriä ; jotta saamme YV:n kuntoon!! JT

Fani 1
Veikkaan, että Ketola tekis ainakin 50 maalia tänä päivänä SM-liigassa.

Fani 2 Fani 1lle
olisi varmaan viety änäriin jo ennen 18v. Synttäreitä. Aivan ylivertainen fysiikka ja johtajuus.

Tami Fani 2lle
Aikakausien vertaaminen on Waste of time, money, energy.. to keep it simple!! Ainoa vaihtoehto on aikakone , jota en vielä ole saanut vuokrattua!! :kaksi sydänsilmä hymiötä
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hieno päivä nyt jo kääntynyt iltapäivään!! Hyvä treeni takana " AB Gymissä" !! Homman nimi nykyään: Kuntopyörällä ( Tunturi F 250) 30 - 40 min lämpöä, sitten isot lihasryhmät ja metodina: Paljon toistoja, pienet painot!! Simple as that!! In case epäselvää , tänään ( 24.01.2023) vietetään " kansallista kehupäivää" ( National Compliment Day), joten komplimenttini em. päivän ( day) hengessä lähtevät kaikille tributeyhteisön arvokkaille jäsenille sekä erityisesti niille,, jotka ovat muistaneet äänestää tai tulevat äänestämään " Vuoden JA:lainen 2022" vaalissa ja ovat äänestäneet viisaasti ( smart) -ei renkaanpotkijoita ja heinäkenkiä, siitä ( faselilaisuus) puhumattakaan!! Listaus Otsikolla; " Suomalaiset hauskat merkkipäivät" tietää kertoa tänään olevan myös " Oluttölkkien arvostuspäivä" ( National Beer Can Appreciation Day), joten siinä - arvostuksen - hengessä, arvostakaa Kukko / Karhu - tölkkiä; mikäli se tänään huulillenne ( lips) kohoaa!! Have a WINNING afternoon!! Br AB
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Hieno, rauhallinen päivä Waste Alleyllä kääntymässä kohti iltaa , rapid fire -vaihe on ohitettu ja on aika keskittyä ns. "elämän tårkeisiin asioihin " !! Paljon toistoja - pienet painot i assume !! Posti pankki liimailu paketointi lähetys Matkahuolto tehtynä - yksityisyrittäjän kiireet in case epäselbää tai kukko kourassa saunaan !! Terv. keep rocking TK br. ykkösketjun miehiä (men) since thee early days !! CEO EuroTurha
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Moi, täällä puhuu Juhani Tamminen. Back hand fore hand boom. Tajusitteko, niinku siinä hokemassa? Hehe, aika hyvin kekkasin kyllä vaikka itse sanonkin.

Ei muuta ku Kukkoa huuleen ja Kuusamakujalla on Jaguaari. Buster ja 100 koukkua, Pohjois-Korea ja metsän reunassa parkujat. Klubitakki. Club tack.

Ykkösketjun miehet ja madamet. BR, Juhani Tamminen, 79. jääkiekkoleijona.

Äänestäkää minua.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Moi, täällä puhuu Juhani Tamminen. Back hand fore hand boom. Tajusitteko, niinku siinä hokemassa? Hehe, aika hyvin kekkasin kyllä vaikka itse sanonkin.

Ei muuta ku Kukkoa huuleen ja Kuusamakujalla on Jaguaari. Buster ja 100 koukkua, Pohjois-Korea ja metsän reunassa parkujat. Klubitakki. Club tack.

Ykkösketjun miehet ja madamet. BR, Juhani Tamminen, 79. jääkiekkoleijona.

Äänestäkää minua.
Vaikuttaa siltä , että Tami-skenen vahvuus äänestysblokkina on havaittu nyt FASlapsen lämpöisessä campaign officessakin -i assume!! Ja hyvähän täällä on veljien Manu Juhani Tamminen, @aurora borealis , @Fiftie etc. .. auraamia latuja kokeilla!! Br, AB
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Moi, täällä puhuu Juhani Tamminen. Back hand fore hand boom. Tajusitteko, niinku siinä hokemassa? Hehe, aika hyvin kekkasin kyllä vaikka itse sanonkin.

Ei muuta ku Kukkoa huuleen ja Kuusamakujalla on Jaguaari. Buster ja 100 koukkua, Pohjois-Korea ja metsän reunassa parkujat. Klubitakki. Club tack.

Ykkösketjun miehet ja madamet. BR, Juhani Tamminen, 79. jääkiekkoleijona.

Äänestäkää minua.
Perässähiihtäjät ei saa ääntäni!!
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Moi, täällä puhuu Juhani Tamminen. Back hand fore hand boom. Tajusitteko, niinku siinä hokemassa? Hehe, aika hyvin kekkasin kyllä vaikka itse sanonkin.

Ei muuta ku Kukkoa huuleen ja Kuusamakujalla on Jaguaari. Buster ja 100 koukkua, Pohjois-Korea ja metsän reunassa parkujat. Klubitakki. Club tack.

Ykkösketjun miehet ja madamet. BR, Juhani Tamminen, 79. jääkiekkoleijona.

Äänestäkää minua.
Olet todella lähellä metsänlaitaa, olisin aika varovainen sanomisissa. Monestiko olet juossut Karikon lenkkiä, läminut Parkin kentällä to name a few, kysympä vaan!!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Perässähiihtäjät ei saa ääntäni!!
Ei se mitään, minulla on niitä jo 46 kpl. Enemmän kuin mitä Madame Tamminen teki maaleja Izvestija-turnauksessa Dwayne Rolosonin selän taakse. Vai oliko se Svenska Gameseissa Viktor Klimenkon taakse? Miksi en muista enää mitään? Tärisevät kädet, humiseva pää. Peilistä katsova vanha mies, kuka tuo on, miksi hän seuraa minua? Missä on se tuuheatukkainen urheilijanuorukainen, jota naiset katsoivat kaihoten ja miehet kateudesta kihisten? Minä olin tärkeä, olin arvostettu. Minulla oli ystäviä. Olihan? En muista enää. Dementia, Alzheimer. Taudit runtelevat minua. Miksi minulle nauretaan kadulla? Heilutellaan oluttölkkejä ja soitetaan jotain kamalaa musiikkia, missä joku laulutaidoton orvelo hokee back hand fore hand boom boom boom?

Faecebook-viesteihini ei enää vastata. Sen sijaan niitä jaetaan ja niihin tulee nauravia naamoja. Jääkiekkoaiheisella keskustelupalstalla minusta sentään vielä keskusteltiin, mutta vain sekavilla, suomen ja englannin ja välimerkkien sekasotkusta muodostuvilla lauseilla jotka eivät tarkoita mitään. Samat mantrat joka päivä uudestaan. Miksi ne tekevät niin? Onko tämä totta? Kuka minä olen? Miksi vaatekaappini on täynnä värikkäitä ja kammokuosisia vaatteita, asuuko meillä kaikki Sirkus Sariolan pellet? Vaimoni ei enää puhu minulle, eikä katso ihaillen, vaan hieman ohi, halveksuntaa tai sääliä kanavoiden.

Miksei kukaan auta? Miksi kaikki vain kiusaavat? Olen yrittänyt parhaani mukaan auttaa. Ja tämän olen saanut.

Auttakaa. Minä en jaksa enää.

Kuka minä olen?
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
@FASlapsi Veljellä jäänyt äidinkielen opinnot leirikoulujen asteelle!! Jos kaipaat kohennusta asiaan. niin lue erityisemmällä pieteetillä ketjuani " Juhani Tamminen - tribuuttiketju" ja olet jossain vaiheessa joukkueen parissa viltin sijaan -in case kikat riittää, jota kyllä epäilen!!

Faecebook-viesteihini ei enää vastata.
In case epäselvää,, " Tamin" FB-päivityksiä kommentoidaan edelleen Japania myöten!! Henkilö ( fiktiivinen ?) , josta kirjoitat yo. viestissäsi ei siis liity tähän ketjuun mitenkään -i assume!!

Jääkiekkoaiheisella keskustelupalstalla minusta sentään vielä keskusteltiin, mutta vain sekavilla, suomen ja englannin ja välimerkkien sekasotkusta muodostuvilla lauseilla jotka eivät tarkoita mitään.
Kun keskustelun ( comincation) täytyy olla ymmärrettävää " around the globe" mukana täytyy olla elementtejä eri kielistä ( suomi, englanti ,, ranska etc. ..) -Simple as that!!

Samat mantrat joka päivä uudestaan.
Voittavia viisauksia ei vaihdeta , koska ne toimivat!! Siinä se on ns. " KISS" periaatteella!! Kokeile - et pety!! Br, AB
 
Suosikkijoukkue
Ranskan välieräjoukkue 1995, Leijonat 1988
Saakelin tylyä kuittia laittaa. Kitisijöille, keitä he sitten lienevät, näytettiin taas paikkansa metsän laidassa. I assume että tietävät itsekin, etteivät tule koskaan 227 A-maaottelua huipputehoin ohittamaan joten parempi pitää turpa tukossa jos ei muutto Pohjois-Koreaan houkuttele.
Olisi se komeaa, jos vaikka Raipe kävisi fb:ssa kuittaamassa Tamille pelaamiensa A-maaotteluiden määristä. Mikähän mahtaisi olla Heidekenin heinäkengän reaktio, kun huomaisi jäävänsä "viivalle" !! Miettikääpä sitä -sanoisi "veli" Saukkonen!!
 
Suosikkijoukkue
Ranskan välieräjoukkue 1995, Leijonat 1988
Moi, täällä puhuu Juhani Tamminen. Back hand fore hand boom. Tajusitteko, niinku siinä hokemassa? Hehe, aika hyvin kekkasin kyllä vaikka itse sanonkin.

Ei muuta ku Kukkoa huuleen ja Kuusamakujalla on Jaguaari. Buster ja 100 koukkua, Pohjois-Korea ja metsän reunassa parkujat. Klubitakki. Club tack.

Ykkösketjun miehet ja madamet. BR, Juhani Tamminen, 79. jääkiekkoleijona.

Äänestäkää minua.
FASlapsi rocks!! Kuulut ns. "vääriin" joten olet automaattisesti kova jätkä!! Antaa "oikeiden" (lue: hiirien) vinkua, sen ne sentään osaavat -take my word!!
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Olisi se komeaa, jos vaikka Raipe kävisi fb:ssa kuittaamassa Tamille pelaamiensa A-maaotteluiden määristä. Mikähän mahtaisi olla Heidekenin heinäkengän reaktio, kun huomaisi jäävänsä "viivalle" !! Miettikääpä sitä -sanoisi "veli" Saukkonen!!
MY GOD!! 99+ ovat niitä "vääriä", älä edes yritä lisätä sinne tyyppejä ketkä ole ikinä juosseet (run) Karikon lenkkiä, lämineet Parkin kentällä to name a few!!
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Ei se mitään, minulla on niitä jo 46 kpl. Enemmän kuin mitä Madame Tamminen teki maaleja Izvestija-turnauksessa Dwayne Rolosonin selän taakse. Vai oliko se Svenska Gameseissa Viktor Klimenkon taakse? Miksi en muista enää mitään? Tärisevät kädet, humiseva pää. Peilistä katsova vanha mies, kuka tuo on, miksi hän seuraa minua? Missä on se tuuheatukkainen urheilijanuorukainen, jota naiset katsoivat kaihoten ja miehet kateudesta kihisten? Minä olin tärkeä, olin arvostettu. Minulla oli ystäviä. Olihan? En muista enää. Dementia, Alzheimer. Taudit runtelevat minua. Miksi minulle nauretaan kadulla? Heilutellaan oluttölkkejä ja soitetaan jotain kamalaa musiikkia, missä joku laulutaidoton orvelo hokee back hand fore hand boom boom boom?

Faecebook-viesteihini ei enää vastata. Sen sijaan niitä jaetaan ja niihin tulee nauravia naamoja. Jääkiekkoaiheisella keskustelupalstalla minusta sentään vielä keskusteltiin, mutta vain sekavilla, suomen ja englannin ja välimerkkien sekasotkusta muodostuvilla lauseilla jotka eivät tarkoita mitään. Samat mantrat joka päivä uudestaan. Miksi ne tekevät niin? Onko tämä totta? Kuka minä olen? Miksi vaatekaappini on täynnä värikkäitä ja kammokuosisia vaatteita, asuuko meillä kaikki Sirkus Sariolan pellet? Vaimoni ei enää puhu minulle, eikä katso ihaillen, vaan hieman ohi, halveksuntaa tai sääliä kanavoiden.

Miksei kukaan auta? Miksi kaikki vain kiusaavat? Olen yrittänyt parhaani mukaan auttaa. Ja tämän olen saanut.

Auttakaa. Minä en jaksa enää.

Kuka minä olen?
OMG , vertailuin vuoksi, käy netissä katsomassa recordit ja ota jotakin rauhoittavaa asap!! Hiiret vinkuu - karavaani kulkee- simple as that!! F, JAYK # 79, CEO EuroFrank OY
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jaguaari. Madame Tammisen valmistama ruoka-annos. Kalastusta ja kuntosalilla käyntiä. Sanomalehden lukemista. Ranska. Japani. Tretjak. Buumi. Geeliä, kalapaita, Don Cherryltä kopioidut jutut, olemus ja ulkonäkö. Turku ja Kuusamakuja. Sauna, kukko. Kirjoitusvirheitä, omituisia sanalyhenteitä, englannin ja ranskan kielisiä sanoja. Capslock välillä päälle. Kummallisen paljon välimerkkejä. Uhoa, pelkoa, muistattehan te vielä minut?

BR, BRR, BRRRRRRRRRRRR, IHIHIHIHIHI, BRRRRRRRRRRR, ÄYYYyyyy. Tällainen ääni kuuluu Jaguaarista. Kirjoja ja puhetilaisuuksia.

Muistattehan te vielä minut?

Äänestäkää minua.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Uhoa, pelkoa, muistattehan te vielä minut?
Terve, FASlapsi!! Muistamme toki sinut ja sen ( pelko ja uho) jota olet viljellyt tehdessäsi havainnon tributeyhteisön kollektiivisesta voimasta jonka keskiössä on " voittava joukkuepeli" -niin se vaan menee!!

omituisia sanalyhenteitä
" veli" ei vielä selvästikään ole lukenut tarpeeksi erityisellä pieteetillä " Don Tamin" ja tributeyhteisön tekstejä -i assume!! Ehkä ne vielä jonain päivänä aukenevat sinullekin!! Sitä odotellessa suunnaksi lähimetsä / Pohjois -Korea ja kova huuto -it helps- i suppose!! AB
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Jaguaari. Madame Tammisen valmistama ruoka-annos. Kalastusta ja kuntosalilla käyntiä. Sanomalehden lukemista. Ranska. Japani. Tretjak. Buumi. Geeliä, kalapaita, Don Cherryltä kopioidut jutut, olemus ja ulkonäkö. Turku ja Kuusamakuja. Sauna, kukko. Kirjoitusvirheitä, omituisia sanalyhenteitä, englannin ja ranskan kielisiä sanoja. Capslock välillä päälle. Kummallisen paljon välimerkkejä. Uhoa, pelkoa, muistattehan te vielä minut?

BR, BRR, BRRRRRRRRRRRR, IHIHIHIHIHI, BRRRRRRRRRRR, ÄYYYyyyy. Tällainen ääni kuuluu Jaguaarista. Kirjoja ja puhetilaisuuksia.

Muistattehan te vielä minut?

Äänestäkää minua.
Oletko selvinpäin?! Jos et, please stay out of my jatkoaika Juhani Tamminen pages!!

Lisäksi lakimies ottaa yhteyttä, syynä henkilövittuilu ja brändin päälle kuseminen, yake my word!!
 

Nosebleed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, San Jose Sharks
"Hieno, rauhallinen keskiviikkoaamu ( 25.01.2023 ) Turun Kuusamakujalla!! Päivän lehdet ( TS, HS) nopeasti " rapid fire" tyyliin, illalla paremmalla ajalla!! Aamuinen puhelu Vaasaan ex kapteenini ( # 9 C) Markus Jämsän kanssa oli mollivoittoinen !! Mika Kivelä , hieno ex fysioterapettimme ( Sport ) oli siitynyt ajasta ikuisuuteen!! R.I.P. Mika, olit hieno mies ja kova ammattilainen!! Respect, Br Tami, Lion # 79 , CEO Eurotam OY, ex Head Coach Vaasan Sport!! "
 

Nosebleed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, San Jose Sharks
Kommentteja eiliseen päivitykseen


Fani
Taas toista elävää legendaa panetellaan valtakunnan mediassa!! Ala-arvoista toimintaa lehdistöltä, mä häpeän!! Kitisijät Pohjois Koreaan mars , mars ja vielä " one way ticket" mukaan; niin veli Antsan sanoin: " luoja paratkoon"!! Ensin toki roikotus pää edellä jääkylmään Aurajokeen- Tiedätte miltä kitinä tuntuu kun aamulla heräätte!! Loppuu kitinä - i assume!!

Tami vastaa
Kiitos viestistä, juuri näin, ensin Seiska Riitan huippuaikoina ylisti maasta taivaaseen, nyt suunta on toinen!! Pelihommissa puhumme " kääntötakki -ilmiöstä" - take my word!! JT


Fani 2
Sun, Vellu Ketolan ym. saavutukset aikana jolloin ei kakkossyöttöjä saanut puhumalla, ei ollut kaukalon laitoja jotka joustivat, miehet ihan oikeasti taklasivat lujaa olkapää olkapäätä vasten ja jokaisesta päänsärystä ei jääty pitkälle sairauslomalle.

Tami vastaa
Damn right my friend!! Br JT
 
Viimeksi muokattu:

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tami vastaa
Damn right my friend!! Br JT

Joku tauno tasalakki voisi sanoa, että tässä Tamia viedään kuin litran mittaa tms. mutta me Tami-entusiastit emme sano. Tami on aina ajan tasalla (even in time ) in case epälselvää !! Keep rocking kahvia tarjolla mutta pliis soita etukäteen "Tema Modeators " tasajalkaa poikittaista mailaa ei tunnu missään i assume tuo pullaa alakerran timanttinen lady MME Tamminen "world class " diner Kuusamakuja rauhallinen, hieno aamu hit the "gym " parjaat laitteet toistoja pienet painot kukko kouraan saunassa kaksi tuntia nimimerkin metsästäjät ovella "make a line " postitus posti pankki town office mihin jäi timanttinen leidi miksi MME Tamminen teki noin kalavedet airistolla Sputnik Moskovan yössä reikäjuustoa tehot ajalta kun kakkosaikoja ei otettu karvalakki Tatjaana missä olet !! Laura Ruohola
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös