Juhani Tamminen – tribuuttiketju

  • 794 923
  • 8 810
Suosikkijoukkue
Kärpät
Heitetäänpä itsekin vähän videopätkää menneiltä vuosilta. Kyseessä TUTO Hockeyn kauden 2012–13 viimeinen Pre Game Press Café ja äänessä leijonanosan ajasta #79, joka vetää yhteen aikaansa TUTOssa. Mukaan mahtuu sellainenkin mielenkiintoinen yksityiskohta, että seuran pääomistajiin lukeutuvan Heikki Salmelan toimisto on jalkapallokentän kokoinen!!



 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Ja jatkuu! On vastannut veljen postaukseen, kun on ihmetelty, missä herra on:

”Kiitos terveisistä!! Kesällä pidän lomaa - suosittelen Teillekin!! Kun The Hockey ja Eurotam Season taas alkaa olen back in business!! JT”
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Ja jatkuu! On vastannut veljen postaukseen, kun on ihmetelty, missä herra on:

”Kiitos terveisistä!! Kesällä pidän lomaa - suosittelen Teillekin!! Kun The Hockey ja Eurotam Season taas alkaa olen back in business!! JT”

Olin tulossa samaa päivittään. Hän siis elää ja voi hyvin
 

Nosebleed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, San Jose Sharks
Fäni kysyy:
Moro Tami vietin 50v juhlia viikonloppuna ja sain tälläset hanskat lahjaksi kaveri sanoi, että on sun peli hanskat 60-luvulta muistatko tälläsiä? Jos on niin pistän TPS kokoelmiin


Tami vastaa:
Terve ; kiitos viestistä, yö hanskat eivät ole minun, pelasin ammatikseni 19 vuotta, kuvan mopokintailla en olisi pelannut päivääkään!!Pro Hockey ja lumenluonti ovat kaksi ( 2 ) eri asiaa!! JT
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Nyt on kyllä aikamoinen juhlapäivä. Voisin vannoa, että äsken vastaan ajanutta autoa ajoi Juhani Tamminen. Auto oli punainen avo-BMW. Istun itse bussissa, joten ruuhka saattoi peittää jotain, mutta kovin Juhanilta tuo näytti.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Ja jatkuu! On vastannut veljen postaukseen, kun on ihmetelty, missä herra on:

”Kiitos terveisistä!! Kesällä pidän lomaa - suosittelen Teillekin!! Kun The Hockey ja Eurotam Season taas alkaa olen back in business!! JT”
Tami on kunnossa!! Ai että tuli hieno fiilis, pakko myöntää että Loirin poismeno sai ajattelemaan veljestämme ikäviä.

Tami rocks!! On se kone ja ainoa ketä oikeasti jaksaa somessa seurata (Valavuori on toinen mutta eri syistä).
 

Big Joe

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, IPK, Manchester United, San Jose Sharks, NFL
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ja jatkuu! On vastannut veljen postaukseen, kun on ihmetelty, missä herra on:

”Kiitos terveisistä!! Kesällä pidän lomaa - suosittelen Teillekin!! Kun The Hockey ja Eurotam Season taas alkaa olen back in business!! JT”
Sometauko vihdoinkin ohi- THE TIGER IS BACK!!! Simply great!! Br AB, maakunnan veli, " Don Tami" suurkuluttaja ja entusiasti
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Tästä kaikille vastajännäreille ja elämänkovuuden parkujille Tamin terveiset Ilta-Sanomista A.D. 23.5.2020:

”Tuntuuko 70 erilaiselta kuin 60?

– Ei mielestäni. Teen duunia samalla lailla kuin silloin. Ihmistä mittaa kolme kuntoa, fyysinen, henkinen ja moraalinen. Silläkään puolella ei ole tapahtunut muutosta. Kunto on vähän rapistunut, kun on ollut niin paljon keikkaa ja autossa istumista. Kesällä on enemmän aikaa, ja 6–8 viikossa olen taas kondiksessa. Mutta ei siinäkään ole järkeä, että on kovassa fyysisessä kunnossa mutta banaani otsassa joka aamu.”
Niin se vaan menee!! Siitä kaikkien voittajien Lion #79 kunniaksi Have a Great Fuckin’ Evening!! Br, Frankie, CEO EuroFrank Ky, JAYK #79
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Kyllä se vanha kunnon aamupäivitys tekisi terää- alkaa olla itsekin aika hukassa ilman päivittäistä epistolaa. Saa nähdä, tuleeko Loirista muistokirjoitusta- kuten veljet ovat aiemminkin todenneet, niissä Tami on aina ollut erittäin hyvä. Veli Kanervan poismenoa koskeva teksti esimerkkinä oli ehdottomasti ns. "world class". Ja tietysti on toivottavaa, että Maestrolla itsellään olisi kaikki kunnossa.
 
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Tasuno Tasalakki
Rauhaton päivä Seinäjoen Tapparakujalla tuli päätökseen ja vieläkään tämä maakunnan veli ei ole päässyt uneen!! Legenda par excellence eli Vesku kun poistui juuri keskuudestamme toisen suurmiehen Jussi Hakulisen perässä tuntui siltä, että todelliset legendat ja eri alojen-urheilu, musiikki, elokuvat-to name a few!! syvälliset uranuurtajat alkavat olla kuolleet sukupuuttoon ja teennäinen jumputus à la villegallet etc.. trendien perässä juokseminen on vallannut populaarikulttuurin!! O tempora o mores sanoisivat kieliveljet-I assume!! Sitten tämän maakunnan veljen näytölle ilmestyi iltapäivällä teksti, jota sai tavata useamman hetken-OMG sanon minä!! Maestromme nimittäin ilmoitti palanneensa entistä vahvempana Holiday Seasonin virkistämänä ja me ykkösketjun veljet saamme taas hengen ravintoa tästä legendaariseen Aurajokeen verrattavasta lähteestä, joka tunnetaan nimellä Manu Juhani Tamminen-Simply Great sanon minä!! Siispä masennus menetyksistä lieveni, kun uuden odotus valtasi mielen-The Solkungen Season 73.. on siis alkamassa ja jo tulevana rauhallisena aamuna saatamme saada päivityksen ( post), joka eittämättä on tasoa World Class ja ehkä jopa minne för livet kuten pakahduttava ilo Aurinkokuninkaan palattua facebookin veljien palveluun!! Veli Antsan sanoin : Kyllä se siitä!! Siinä odotuksen hengessä mukavaa aamua kaikille Tamientusiasteille ja heidän upeille leideilleen-vastajännäreille ja väärän tiedon levittäjille tarjolla one way ticket to North Korea-Simple As That!! Br TS maakunnan veli, " pelaaminen kielletty" -kylttien vaihtaja muotoon "tervetuloa pelaamaan ", Tamientusiasti ja voittaja kolmella vuosikymmenellä
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Tästä jonkinlaisella deja vu -fiiliksellä tämä päivä käyntiin:

Hieno, aurinkoinen aamu nyt Turun Kuusamakujalla!! Eilinen " Ike Golf"( Harjattulan kentällä) piti jättää väliin- too bad , mutta sitkeä kesäflunssa on nyt siinä vaihessa , että pelaaminen ei ole ykkösenä juuri nyt!! Kuumaa juotavaa ja lepoa on homman nimi!! Onneksi kirjastoni on pullollaan mielenkiintoisia sporttiteoksia, joten niissä ( kirjat) merkeissä menee lähipäivät!! Joten lyhyt visiitti toimistolle Nereis Business Gardeniin , jossa asiakkaat maakunnasta ( Pori, Vaasa , Ylivieska, Kalajoki) tulossa joten siinä hengessä menee tämäkin business day!! !! Slow and steady gets You ready on homman nimi - suosittelen välillä kaikille suorittajille!! Kovasta trrenistäkin on apua vasta kun muistat levätä riittävästi!! Siitä totuudesta huippu-urheilun maailma muistuttaa tehokkaasti - take my word!! Joten siinä - huippusuorituksen , levon ja rasituksen hengessä: "Winner never quits- quitter never wins" - take my word!! Tsemppiä päivää Teille kaikille: Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY, lisää:
 

Nosebleed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, San Jose Sharks
Fani :
Törkeitä kommentteja minäkin luin, että Esperin ykkösketjussa mukamas, my god!! Keep rocking!! Kitisijät taas muistakaa: Pullo Kossua raakana ( straight) niin tiedätte miltä kitinä tuntuu kun aamulla heräätte!! Loppuu kitinä - i assume!!

Tami vastaa:
Kiitos kannustuksesta, minulla iso kahvi, kylmä suihku ja ready to go!! Kossua raakana - not my brand- take my word!! JT

Fani 2 :
Hienoa, että kaikki hyvin ! Niin moni on kysellyt Turuilla ja toreilla, että missä Tami on ?!

Tami vastaa :
Kiitos viestistä, vastaus : Kotona Turussa tai kalassa Haapaluodon maisemissa ja koulutuskeikat eri puolella Eurooppaa!! Ensi viikolla kohti Pariisia, Zurichiä , kiekkoasioissa!! JT
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös