Juhani Tamminen – tribuuttiketju

  • 795 011
  • 8 810
Suosikkijoukkue
Kärpät
Eniten herätti huomiota eilen illalla, kun joku jatkoajalla sanoi Valavuoren olevan Tamin some mentori!!
Valavuori " Tamin" somementori??!! OMG sanon minä ja O tempora O mores- mylvivät latinot!! Tämä on aivan kuin peliaikoina ; silloinkin ne, jotka eivät uskaltautuneet areenalle, vinkuivat - useimmiten kännissä- seisomakatsomon ruuhkan antaman maskin ja mölyn takaa!! Jokainen -joka on #79 :N sometilejä ( IG , FB,,Twitter etc. ..) silmäillyt edes " rapid fire" tekniikalla huomaa eron Valavuoreen -joke ei ole oppejaan ammentanut " Team PYL;in" riveissä -Simple as that!! Ces`t la differance sanoisi ranskan veljet Philippe Bozonin johdolla!! Siinä- kauhistelun hengessä : " Have A Great Tribute Evening" ans " Enjoy it" !! Br AB, maakunnan veli, tributeketjun founder et c,..
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Valavuori " Tamin" somementori??!! OMG sanon minä ja O tempora O mores- mylvivät latinot!! Tämä on aivan kuin peliaikoina ; silloinkin ne, jotka eivät uskaltautuneet areenalle, vinkuivat - useimmiten kännissä- seisomakatsomon ruuhkan antaman maskin ja mölyn takaa!! Jokainen -joka on #79 :N sometilejä ( IG , FB,,Twitter etc. ..) silmäillyt edes " rapid fire" tekniikalla huomaa eron Valavuoreen -joke ei ole oppejaan ammentanut " Team PYL;in" riveissä -Simple as that!! Ces`t la differance sanoisi ranskan veljet Philippe Bozonin johdolla!! Siinä- kauhistelun hengessä : " Have A Great Tribute Evening" ans " Enjoy it" !! Br AB, maakunnan veli, tributeketjun founder et c,..

Damn right my friend!! Olet jälleen ytimessä!! Näin se menee, kun on ykkösketju asialla!!
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Lähtevien laivojen satama

Minä olen vain satama pieni
joka laivoja rakastaa
jossa aina öisin palaa
pari lyhtyä kalpeaa.
Minun luonani laivat ei viihdy,
olen pieni ja maineeton.
Pois suuria purjeita aina
meri kaunis kutsunut on.

Minä nytkin merelle katson.
Sydän itkeä melkein vois,
sillä syksyllä luotani lähti
tuo laiva ihana pois,
joka suurempi muita oli,
ja jota mä rakastin,
kun saapui se korkein keuloin
ja purjein ylpeilevin.

Sekin laiturit harmaat jätti.
Jäi veteen jäljet vain.
Minä kauan ja ikävöiden
sen valoja mereltä hain.
Tuli laivoja muita kyllä,
tuli soitossa musiikin
ja tuoksuvin hedelmälastein...
Minä niitäkin rakastin.

Mutta niitten lähtöä koskaan
en itkenyt niin kuin sen,
jonka jälkiä vieläkin öisin
sydän vavisten hyväilen,
kun lyhtyni himmeinä palaa
ja mereltä tulevat
vain lokit ja tuulten leyhkät
ja laineet sieluttomat.


Oiva Paloheimo, 1935
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Tuossa aiemmin illalla lähipuodissa poiketessani jouduin kohtaamaan groteskin näyn: yhtään Kukkoa ei ollut hyllyssä. My God!! Mikä skandaali. Ilmeisesti lähialueella on ollut useampiakin world class ladyja sekä veljiä liikkeellä, kun voittajien juomat oli haettu pois. Onneksi Karhua löytyi kuitenkin, sille on kuitenkin Mestari itse antanut ainakin väliaikaisen hyväksyntänsä. Veljet ja siskot- have a great weekend!! Lähikauppa- mä häpeän. Mä häpeän tätä toimintaa.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Tuossa aiemmin illalla lähipuodissa poiketessani jouduin kohtaamaan groteskin näyn: yhtään Kukkoa ei ollut hyllyssä. My God!! Mikä skandaali. Ilmeisesti lähialueella on ollut useampiakin world class ladyja sekä veljiä liikkeellä, kun voittajien juomat oli haettu pois. Onneksi Karhua löytyi kuitenkin, sille on kuitenkin Mestari itse antanut ainakin väliaikaisen hyväksyntänsä. Veljet ja siskot- have a great weekend!! Lähikauppa- mä häpeän. Mä häpeän tätä toimintaa.
Early bird gets the worm - take my word!! Have a Great Weekend, Br Steril
 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Tuossa aiemmin illalla lähipuodissa poiketessani jouduin kohtaamaan groteskin näyn: yhtään Kukkoa ei ollut hyllyssä. My God!! Mikä skandaali. Ilmeisesti lähialueella on ollut useampiakin world class ladyja sekä veljiä liikkeellä, kun voittajien juomat oli haettu pois.
Ettei vaan some-tauko ja kukkojen katoaminen kenties laajemmaltakin alueelta liity toisiinsa?
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Ettei vaan some-tauko ja kukkojen katoaminen kenties laajemmaltakin alueelta liity toisiinsa?


Aikamoista lenkkiä saisi Jaguarilla painaa, jos täältä saakka Kukkoa haetaan. Unisena veljenä asun jokseenkin kaukana Turusta. Ellei Tami ole vetänyt joskus koulutuskeikkaa näillä seuduilla, ja Mestarin oppeja kuuntelijat noudattavat. Tietysti kirjamyynneillä pelkästään on rahaa tienattu sen verran, ettei uniset polttoaineen hinnat tunnu missään, ja laskussahan ne ovat nytkin. No hätä.

Kieltämättä tässä on kaivannut Tamin päivityksiä- ihan vain senkin takia, että tietäisi Mestarin olevan kunnossa. Okei, siksihän niitä päivityksiä ei enää tule, koska ei oletettavasti ole kunnossa. (Heh, tulipas muuten turha viesti). Jotenkin oli monesti levollinen tunne, kun Maestro päivitti kuulumisensa ja päivän ohjelmansa sekä agendansa joita saattoi itsekin noudattaa. Tiesi ainakin, että Kuusamakujalla tahi mökillä on kaikki ok.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Hienoa, että jokainen veli ja sisar täällä on huolissaan ja aidosti lopetti turhan lässytyksen samalla tavalla kun "veli" Fasel luikki vessaan karkuun.
Pidetään ketju laadukkaana niin ykköskenttäläiset tai vilttiketjun sisaret ja veljet.
P.S. Ei saa tippua kakkossivulle.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Hienoa, että jokainen veli ja sisar täällä on huolissaan ja aidosti lopetti turhan lässytyksen samalla tavalla kun "veli" Fasel luikki vessaan karkuun.
Pidetään ketju laadukkaana niin ykköskenttäläiset tai vilttiketjun sisaret ja veljet.
P.S. Ei saa tippua kakkossivulle.

Rauhallinen päivä Seinäjoen joellisissa maisemissa!! Tänään ihmetyttää, että Juhani tamminen - tribuuttiketju, jonka ansiokas veli @aurora borealis on perustanut, niin on ollu monta kertaa valumassa kakkossivulle!! Hienoa on kuitenkin se, että veljet ja sisaret ovat olleet riittävän hereillä pitämässä ketjun ykkössivulla, eli jatkoajan ykkösketjussa!!

Hienoa loppuiltaa kaikille, tällä kertaa jopa kovan elämän parkujille!! Tie vie Pohjois-Koreaan sitten taas huomenna!!
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hieno, rauhallinen ilta ( Evening -in case olette kieliveljiä tai muuten kv. kohdeyleisöä pitkienkin etäisyyksien takaa!!) maakunnassa!! Katsaus tributeketjuun joka juhlii kohta eräänlaista " The Merkkipäiväänsä" , maaginen 200:s sivu alkaa olla lähellä -in case epäselvää!! Ei muuta kuin " Macbook Pro" :N näppäimistölle ja menoksi!! Sitä ennen tietokone piti päivittää , onneksi maakunnassa on huippumies ( maakunnan veli) asialla!! " Saatavilla kumulatiivinen päivitys" kirkui otsikko asetuksissa!! Em. ketjun ( tributeketju ) alati kasvava populariteetti on huomattu myös hakukone Googlen ( by Googlen veljet) toimesta -Simply Great sanon minä!! Em. firman ( Google) kotisivujen ( Google. com) kautta kuvahakuun ja hakusanaksi " tribuuttiketju"!! Wau- THE TIGER IS BACK!!! Simply great!! Tuloksiin mahtuu niin pohjatonta voitonriemua ,, " Tami" kauniita naisia molemmissa kainaloissaan ( kts. liitteet -siellä lisää!!) -ja vilahtaapa arkkivihollinen " Hammaslääkärikin" kuvissa -OMG sanon minä!! Meno on kuin parhaimmassakin kv. trillerissä -ei liene sattumaa; että maakunnan veljen koneelta on aiheeseen liittyvää tributetaidettakin nähty!! Siinä- kuvahaun ja tribuuttiketjun populariteetin hengessä : " Have A Great Tribute Evening" niin Suomessa kuin maailmallakin ( Sveitsi,Ranska , Italia; Pohjois- Amerikka etc. ..)!! Br AB, maakunnan veli, tributeketjun founder .. " to name a few"
 

Liitteet

  • Tami-tytöt.jpg
    Tami-tytöt.jpg
    347,6 KB · kertaa luettu: 84
  • Ohohoii.jpg
    Ohohoii.jpg
    425 KB · kertaa luettu: 91

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Hienoa, että jokainen veli ja sisar täällä on huolissaan ja aidosti lopetti turhan lässytyksen samalla tavalla kun "veli" Fasel luikki vessaan karkuun.
Pidetään ketju laadukkaana niin ykköskenttäläiset tai vilttiketjun sisaret ja veljet.
P.S. Ei saa tippua kakkossivulle.
Unohdit tägit mutta uskon että "kuusamakujalla" vasta veljet heräilemässä
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Kiireinen sunnuntai Seinäjoen joellisissa maisemissa!! Päivän somelukemiset, foorumit yms on nyt luettu!! Nyt on aika kääntää kurssia ja keittää kaksi(two) kuppia(cup) kahvia(coffee) timanttisten Gigantin veljesten myymälästä ostetusta kahvinkeittimestä!! Simply great!!

Siinä hengessä kaikille tämän ketjun voittajille mukavaa loppupäivää!! Kitisijät; Pohjois-Korea odottaa!!
 

Lemiöö66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelikanat, änärin Pingviinit ja kaikki lätkä...
Kiireinen sunnuntai Seinäjoen joellisissa maisemissa!! Päivän somelukemiset, foorumit yms on nyt luettu!! Nyt on aika kääntää kurssia ja keittää kaksi(two) kuppia(cup) kahvia(coffee) timanttisten Gigantin veljesten myymälästä ostetusta kahvinkeittimestä!! Simply great!!

Siinä hengessä kaikille tämän ketjun voittajille mukavaa loppupäivää!! Kitisijät; Pohjois-Korea odottaa!!
Syystä tai toisesta nämä tämän luokan jatkuvat hassuttelut ei enää naurata vaikka veli @Fiftie ykköskenttään kuuluukin. Missä respect. Käsittääkseni viime vuosien toistot ja saman hokemat on nyt tulleet päätökseen "inside" uutisen mukaan joten paluuta vanhaan räiskyvään tuskin enää on. En tällä kommentilla halua tehdä tästä "In memoriam" juttua vaan kunnioittaa meidän Donia joka tuonut monet hauskat hetket meille kaikille palsta siskoille ja veljille. Gurulle toivon vahvasti Tzemiä.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Syystä tai toisesta nämä tämän luokan jatkuvat hassuttelut ei enää naurata vaikka veli @Fiftie ykköskenttään kuuluukin. Missä respect. Käsittääkseni viime vuosien toistot ja saman hokemat on nyt tulleet päätökseen "inside" uutisen mukaan joten paluuta vanhaan räiskyvään tuskin enää on. En tällä kommentilla halua tehdä tästä "In memoriam" juttua vaan kunnioittaa meidän Donia joka tuonut monet hauskat hetket meille kaikille palsta siskoille ja veljille. Gurulle toivon vahvasti Tzemiä.

Kiitos viestistä. Mut siis ihan oikeasti puhuttaessa nämä on vaan jääny vahvasti päälle. Onhan näitä täällä hoettu pitkän aikaa. Yritän ottaa palautteen huomioon ja ainakin vähentää!! Tupla huutomerkistä en silti luovu!!
 

Lemiöö66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelikanat, änärin Pingviinit ja kaikki lätkä...
Kiitos viestistä. Mut siis ihan oikeasti puhuttaessa nämä on vaan jääny vahvasti päälle. Onhan näitä täällä hoettu pitkän aikaa. Yritän ottaa palautteen huomioon ja ainakin vähentää!! Tupla huutomerkistä en silti luovu!!
@Fiftie - tupla huutomerkki on aina hyvä, vähän kuin majoneesi. Sopii joka paikkaan
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Syystä tai toisesta nämä tämän luokan jatkuvat hassuttelut ei enää naurata

Veikkaan syyksi krapulaa ja krapulaisille ei Donilta tule sympatiaa !! Take my word in case epäselvää !! Cheers ei kun jotain,

TK - kakkosviestejä ajalta kun ykkössyöttöjäkään ei ollut ja ne tykkäykset niin !
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Pakko kyllä sanoa, että onneksi Tami on hiljentynyt nyt, kun vauhdissa ovat veljet Selänne ja Valavuori. Noille ketjuille saa luvalla nauraa, eikä Juhani pääse somessa möläyttämään mitään väliin. Jethro voisi ottaa Hirvensalon veljenä paikan noissa sekoiluissa, vaikkei urheilumiehiä oikein olekaan.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Syystä tai toisesta nämä tämän luokan jatkuvat hassuttelut ei enää naurata vaikka veli @Fiftie ykköskenttään kuuluukin. Missä respect. Käsittääkseni viime vuosien toistot ja saman hokemat on nyt tulleet päätökseen "inside" uutisen mukaan joten paluuta vanhaan räiskyvään tuskin enää on. En tällä kommentilla halua tehdä tästä "In memoriam" juttua vaan kunnioittaa meidän Donia joka tuonut monet hauskat hetket meille kaikille palsta siskoille ja veljille. Gurulle toivon vahvasti Tzemiä.
Herranjumala(my god!!) mitäs täällä saa veljet lukea(Lucky Luke)? Laitoin aamulla(morning) viestiä Philippe Bozelle(kavereiden kesken ei muille take my words!!!) viestiä että kyllä taittuu(cars u know) Jaguar!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös