Juhani Tamminen – tribuuttiketju

  • 797 639
  • 8 833

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Chapeau @perro ! Oletan, että pelin jälkeisessä lehdistötilaisuudessa tarjosit paikallislehden toimittajalle pikkutakkiasi, yake my word!!
@perro käsittääkseni voitti eli hänen ei tarvinnut sortua tuohon.

Hän saattoi sen sijaan heittää pikkutakin hurraavan yleisön joukkoon. Siinä oli tasalakeilla tappelemista, kuka onnistui saamaan tuon voiton symbolin haltuunsa.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
@perro käsittääkseni voitti eli hänen ei tarvinnut sortua tuohon.

Hän saattoi sen sijaan heittää pikkutakin hurraavan yleisön joukkoon. Siinä oli tasalakeilla tappelemista, kuka onnistui saamaan tuon voiton symbolin haltuunsa.
Damn right Sisar Patarouva!! Toisaalta me emme tiedä minkälaista Mme Jarvaa on paikallislehdistössä töissä, joten perro on saattanut joutua vetämään nopean koulutusbisneksen myös voiton hetkellä, i assume?! Br, Frankie, CEO, EuroFrank Oy
 

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aiemmin mainitsin, että pojallani oli turnaus nyt viikonloppuna. Yhdestä pelistä joukkueen varsinainen valmentaja oli pois ja pääsin tuon pelin ajaksi oman elämäni Juhani Tammiseksi. Ennen matsia pidin joukkueelle puheen, joka tärkeimmiltä kohdilta piti sisällään seuraavat asiat.

”Tästä pelistä on poissa varsinainen valmentajanne pois, mutta mikään ei muutu, MIKÄÄN EI MUUTU!! Sellainen muistutus prässäämisestä, että koko matsin ajan annatte painetta. (Harmittavasti turnauksen pelit eivät kestäneet 60 minuuttia, joten en voinut käyttää 60 minuutin painetta.) Edellinen matsi meni hyvin, mutta yksi parannus on tehtävä: epäröinti pois ja odottaminen loppuu!!

Voitte varmaan arvatakin, että näiden sanojen jälkeen kyseisestä matsista tuli voitto.
My maximum respect veli @perro

Tällä veljellä on valmennuskokemusta tasan kahden pelin verran, junnut tais olla silloin jotain 7-vuotiaita (ten years ago). Näin jälkeenpäin harmittaa että en tajunnut käyttää Maestron prinsiippejä peleihin valmistautuessa, siinä olis räkänokilla ollut ihmettelemistä kun olis ravannut vaihtoaitiota edestakas samalla huutaen "mikään ei muutu".

Sanomattakin selvää mikä oli noiden pelien lopputulos!! Mä häpeän edelleen!!
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Nyt oli kova suoritus veli @perro ei riitä edes hattujen ilmaan heitto. Voittoprosentti, täysi 100. My GOD. Arvostan.
Nyt sit tiedät miten toimit... Ujutat itsesi päävalmentajan tilalle. Kysyt mitkä sun näytöt, mulla voittoprosentti täysi 100. My GOD
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Nyt oli kova suoritus veli @perro ei riitä edes hattujen ilmaan heitto. Voittoprosentti, täysi 100. My GOD. Arvostan.
Nyt sit tiedät miten toimit... Ujutat itsesi päävalmentajan tilalle. Kysyt mitkä sun näytöt, mulla voittoprosentti täysi 100. My GOD

Mites veli Perron voitot pudotuspeleissä?
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Mites veli Perron voitot pudotuspeleissä?
"Se on porukan huonoin."
"No se on eri asia. Mutta se, että mä herätin noi mun veljet, ku ne teki ekassa erässä itsensä pieniks, ku mä tiedän mikä se mun rekordi täällä Huttulan ala-asteella* oli, ku mä koutsasin (= olin koulunkäyntiavustajana), että nää veljet voittaa täälläkin yhden pelin. Niin mä seison sen asian takana."

*fiktiivinen paikka
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
"Se on porukan huonoin."
"No se on eri asia. Mutta se, että mä herätin noi mun veljet, ku ne teki ekassa erässä itsensä pieniks, ku mä tiedän mikä se mun rekordi täällä Huttulan ala-asteella* oli, ku mä koutsasin (= olin koulunkäyntiavustajana), että nää veljet voittaa täälläkin yhden pelin. Niin mä seison sen asian takana."

*fiktiivinen paikka

Mutta te hävisitte pelin! Onko nyt peiliin katsomisen paikka?
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Mutta te hävisitte pelin! Onko nyt peiliin katsomisen paikka?
"Peiliinkatsomisen paikka? Totta kai mä otan tappiosta vähän itseeni, mutta en mä saanut Koistista kentälle, ku se istui jälki-istunnossa, tai Packalenia, kun sillä oli vatsatauti. Tänne hankittiin paras manipulaattori, mutta ei siitä tullut lasta, eikä... noh, lasta ei tullut, että nyt jarrua veli Fiftie ja ala sinäkin heräämään."
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
"Peiliinkatsomisen paikka? Totta kai mä otan tappiosta vähän itseeni, mutta en mä saanut Koistista kentälle, ku se istui jälki-istunnossa, tai Packalenia, kun sillä oli vatsatauti. Tänne hankittiin paras manipulaattori, mutta ei siitä tullut lasta, eikä... noh, lasta ei tullut, että nyt jarrua veli Fiftie ja ala sinäkin heräämään."
Keräätkö sinä arvostusta Huttulan ala-asteelle, itsellesi vai mille?
 

Eetska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Minun oma saavutukseni ei ole mitään verrattuna veli @perro n satumaiseen koutsaamiseen, mutta kerron kuitenkin.

Menin tänään erääseen kouluun tarkastamaan hälytystä. En nyt avaa ammattiani enempää, mutta minulla on univormu päällä ja se saattaa herättää huomiota jossain tasalakeissa. Saavuttuani tuulikaappiin pärähti välituntikellot soimaan ja ulos kirmasi monta luokkaa alle 10v oppilaita. Ykkösketjun veljenä en pystynyt metsänreunaan piiloutumaan ja jouduinkin fanaattisten tulevaisuuden toivojen piirittämäksi. "HEITÄ FISTPUMP!!HEITÄ FISTPUMP!!" alkoi kuulumaan ympäriltäni. Siinä hurmoksessa tarjosin fistpumppia ja koin hetken olevani kuolematon. Oppilaat painelivat lopulta potkimaan palloa ja jäin yksin tuulikaappiin. Meno oli ollut kuin Monzassa. Sitten oivalsin...olin luonut buumin!
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Minun oma saavutukseni ei ole mitään verrattuna veli @perro n satumaiseen koutsaamiseen, mutta kerron kuitenkin.

Menin tänään erääseen kouluun tarkastamaan hälytystä. En nyt avaa ammattiani enempää, mutta minulla on univormu päällä ja se saattaa herättää huomiota jossain tasalakeissa. Saavuttuani tuulikaappiin pärähti välituntikellot soimaan ja ulos kirmasi monta luokkaa alle 10v oppilaita. Ykkösketjun veljenä en pystynyt metsänreunaan piiloutumaan ja jouduinkin fanaattisten tulevaisuuden toivojen piirittämäksi. "HEITÄ FISTPUMP!!HEITÄ FISTPUMP!!" alkoi kuulumaan ympäriltäni. Siinä hurmoksessa tarjosin fistpumppia ja koin hetken olevani kuolematon. Oppilaat painelivat lopulta potkimaan palloa ja jäin yksin tuulikaappiin. Meno oli ollut kuin Monzassa. Sitten oivalsin...olin luonut buumin!
Veli Eetska arvostetaanko sinua koulupiireissä?
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Katsoin IIHF Hall of Fame-nimilistaa. Sieltä löytyy 21 suomalaista nimeä, mutta joukossa ei ole Tamia.
Onko kyseessä kenties painovirhe vai onko hammaslääkäri sabotoinut kunniagalleriaan pääsyn?
Koska kyllähän Tamin kansainväliset saavutukset ovat vailla vertaa, I assume.


Olisi ollutkin komeaa, jos Tami ja Fasel olisivat päässeet osaksi samaa valintavuosikertaa.
 

perro

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Nyt oli kova suoritus veli @perro ei riitä edes hattujen ilmaan heitto. Voittoprosentti, täysi 100. My GOD. Arvostan.
Nyt sit tiedät miten toimit... Ujutat itsesi päävalmentajan tilalle. Kysyt mitkä sun näytöt, mulla voittoprosentti täysi 100. My GOD
Suuntaan katseeni jo isommille areenoille. Sopimustarjouksia tulee faxilla, sähköpostilla, soittamalla, tekstiviesteillä etc. etc. Keski-Eurooppaa myöten lähestyvät. Käyn sopimustarjoukset myöhemmin läpi rauhassa, kunhan olen ensin avannut golf-kauden.
Mites veli Perron voitot pudotuspeleissä?
Oliko muuta?
 

Sepe72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Cleveland Crusaders ja Kokudo Keikaku (vähän TPS)
Käyn sopimustarjoukset myöhemmin läpi rauhassa, kunhan olen ensin avannut golf-kauden.
Millaisessa järjestyksessä olet ajatellut käydä ne läpi? Entä meinaatko käydä jossain ennen käsittelyä?
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Käyn sopimustarjoukset myöhemmin läpi rauhassa, kunhan olen ensin avannut golf-kauden.
Eikö vene kannattaisi laskea ensin vesille. Nyt olisi loistoaika kalastaa kun ammattikalastajat ovat vieneet rysänsä muualle. Soitto telakan unisille veljille, että paatti vesille tai salilla nähdään. Saa valita lajin.
 

perro

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Millaisessa järjestyksessä olet ajatellut käydä ne läpi? Entä meinaatko käydä jossain ennen käsittelyä?

Olen oppinut eräältä erittäin kokeneelta valmentajalta, että sopimustarjoukset käydään läpi siinä järjestyksessä kuin ne on tehty. Ja sitä ennen käydään Lontoossa ja Portugalissa. Portugalissa mamman kanssa.
 

perro

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Eikö vene kannattaisi laskea ensin vesille. Nyt olisi loistoaika kalastaa kun ammattikalastajat ovat vieneet rysänsä muualle. Soitto telakan unisille veljille, että paatti vesille tai salilla nähdään. Saa valita lajin.

Se onkin jokavuotinen ongelma, että kumman tekee ekana: veneen vesille laskeminen vai golf-kauden avaus.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Se onkin jokavuotinen ongelma, että kumman tekee ekana: veneen vesille laskeminen vai golf-kauden avaus.
Ja kuinka monta kertaa kumpikin manööveri suoritetaan.
 

ColCbj

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC Sierre
Se onkin jokavuotinen ongelma, että kumman tekee ekana: veneen vesille laskeminen vai golf-kauden avaus.
Kiitos viestistä!! Suositus Sinulle ; Golf-kausi kannattaa avata Crans Montanan " world class" puitteissa , kaltaisellasi voittajalla on sinne varmaankin elinikäinen ilmainen pääsy -i assume?? CC
 

perro

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kiitos viestistä!! Suositus Sinulle ; Golf-kausi kannattaa avata Crans Montanan " world class" puitteissa , kaltaisellasi voittajalla on sinne varmaankin elinikäinen ilmainen pääsy -i assume?? CC
Vielä ei ole, mutta sen takia junioriurheilussa olen mukana, että se joku päivä toteutuisi.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Vielä ei ole, mutta sen takia junioriurheilussa olen mukana, että se joku päivä toteutuisi.

Pohjalta Tamminen ja Tapola ja Jalonen ( Jukka ) to name a few ovat myös lähteneet.
Kattokaa hei Tapolan statement ja Jalosen speksit... Tai Tammisen. My GOD. Ei Roomaakaan päivässä rakennettu.

Tehkää sama, Te uniset pipertäjät. My GOD
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Nyt on jonkinlaista paluuta normaaliin. Hitaasti mutta varmasti?

Verkkainen aamu menossa Turun Kuusamakujalla!! Eilinen ilta meni Veritaksen upealla Stadionilla jossa TPS vs. Piffen ( 0-2 ) sai haukkomaan henkeäni ka kysymään? : Mitä ihmettä TPS:N jalkapallojohto miettii? ja kuka siellä on todellinen ( number one) päätöksentekijä?? Ellei em . shokkitulos saa nykyistä hallitusta, valmennusta, joukkuetta reagoimaan - niin mikä sitten!! Tämän alemmaksi ei legendaarinen TPS voi näin juhlavuotena vajota- take my word!! Jään odottamaan nykyjohdon reaktioita - take my word!!
Paremman, ylpeän TPS:n paluun ja odotuksen hengessä; Br Tami, CEO Eurotam OY , TPS # 14 C ( jäällä) # 9 nurmella ; Lion # 79
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös