Juhani Tamminen – tribuuttiketju

  • 826 508
  • 8 963

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mä ehkä muutan nimimerkkini TamiFani79:ksi. Tai Mannen från Kuusamagränd. Honeysuckle79?

Tami Kaukalo?

Näitä mahdollisuuksia perässähiihtäjän!
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Kyllähän siinä taas hyvästä kiekonriistostaan alkaneessa salamahyökkäyksessä Hintzillä jalat sekä kädet kävivät melko mallikkaan nopeasti ja tehokkaasti. Bäkhänd foorhänd ja bämbäm.

Bämbäm vaan. Minä ainakin pahoitin mieleni tällaisesta klassikon vääristelystä ja brändin päälle pissimisestä.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
" Maakunnan veli" ja " tributeketjun founder" näyttävät vielä olevan vapaina " to name a few" -mutta mennään nyt tällä AB: lla kun siihen on totuttu -take my word!! Br AB
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Oma rouva on luvannut, että viikkoon ei tarvitse kotona näyttäytyä SaiPan mestaruuden osuessa kohdilleen. Tuo on todettava, että helppoahan on tuollaisia lupauksia antaa niillä todennäköisyyksillä, että pääsisin tuota ihmettä näkemään ja kokemaan.
Mulle osasi kyllä rouva sanoa ilman Saipan mestaruuttakin ettei tarvii naamaansa näyttää kun ilta hiukan venähti.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Millainen episodi tää nimimerkin vaihto olisi, josta, I assume tässä on keskusteltu...
Vastaaisiko se kuuluisaa "8-tien vääntöä" josta Tamminen taisi kerran kysyä, että tykkäskö ne ( yleisö ) tästä näytelmästä, vai laitetaanko putiikki taas kiinni?
 

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oli kyllä vuoden tylsin viikko so far, meikäläinen keskiviikosta saakka flunssassa (jäi mm. kevään eka kimppalenkki HEL-POR-HEL väliin), IFK:n naisten kiri ei riittänyt mestaruuteen saakka, duunissa menossa vähän hankalampi vaihe, to name a few!! Mutta se ikävin homma MISSÄ ON MAESTRO!! Tässä alkaa oikeasti olla ikävä!! Mitä jos se oli tässä!! Mitä mä teen jos en pääse enää lukemaan Manun saavutuksista!! Mitä jos en enää koskaan saa raporttia rauhallisesta kahvihetkestä teksti-tv:n, aamu-tv:n, TS:n ja HS:n kera!! Mitä jos en enää koskaan pääse lukemaan kalatarinoita, Buster XXXXL + Yamaha 1500hp hehkutusta, namedroppailua, maakunnanmiesten toimistovierailuja!! To name a few!! AUTTAKAA VELJET JA SISKOT!! BR BAT79 elämän tarkoituksen hukannut heinäkenkä ja tasalakki!!
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Veli @Bat79 tuossa on asian ytimessä. Tää on jo vakavampi keissi, I Assume, kun Kuusamakujalta ei ole mitään kuulunut. Onko oikeasti jotain tapahtunut...
Minäkin kaipaan samoja asioita...

P.S viittaako 79 juuri legendaarisen 79:n leijonanumeroon. Kunnioitatko sillä legendaa? Mä kysyn
 

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Veli @Bat79 tuossa on asian ytimessä. Tää on jo vakavampi keissi, I Assume, kun Kuusamakujalta ei ole mitään kuulunut. Onko oikeasti jotain tapahtunut...
Minäkin kaipaan samoja asioita...

P.S viittaako 79 juuri legendaarisen 79:n leijonanumeroon. Kunnioitatko sillä legendaa? Mä kysyn
Kiitos kysymästä, olisi kiva sanoa että nimimerkkini numero on valittu Maestron kunniaksi, mutta valitettavasti näin ei ole!! Kyseessä on mun pelinumero jolla oon tehnyt "mainetekoja" jääkiekon harrastesarjoissa ja turnauksissa (sekä Suomessa että ulkomailla) to name a few!! BR BAT79 yhdeksäs pakki myös aikana jolloin Maestro käskytti Ranskan välieriin!!
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.

Tässä nyt on kovasti miettinyt, kuinka tuon MME Santonin saisin takaisin. Ehkäpä tuossa olisi ratkaisu? Saatesanoina voisin vielä kertoa, että tuota paitaa käyttämällä pääsee suoraan ykköskentän sisareksi ja voittajien joukkoon- take my word!! Mitä mieltä Jatkoajan world class ladyt ovat asiasta? Kenties yritys on yhtä epätoivoinen, kuin Ragulinin kiertäminen.
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Oli kyllä vuoden tylsin viikko so far, meikäläinen keskiviikosta saakka flunssassa (jäi mm. kevään eka kimppalenkki HEL-POR-HEL väliin), IFK:n naisten kiri ei riittänyt mestaruuteen saakka, duunissa menossa vähän hankalampi vaihe, to name a few!! Mutta se ikävin homma MISSÄ ON MAESTRO!! Tässä alkaa oikeasti olla ikävä!! Mitä jos se oli tässä!! Mitä mä teen jos en pääse enää lukemaan Manun saavutuksista!! Mitä jos en enää koskaan saa raporttia rauhallisesta kahvihetkestä teksti-tv:n, aamu-tv:n, TS:n ja HS:n kera!! Mitä jos en enää koskaan pääse lukemaan kalatarinoita, Buster XXXXL + Yamaha 1500hp hehkutusta, namedroppailua, maakunnanmiesten toimistovierailuja!! To name a few!! AUTTAKAA VELJET JA SISKOT!! BR BAT79 elämän tarkoituksen hukannut heinäkenkä ja tasalakki!!
Veli @Bat79 . Välillä voi ottaa kirjahyllystä jonkun Tamin mahtavan elämäkerran ja unohtaa nämä somepäivitykset. Kirjoista saa sopivasti annosteltuna kerrattua Manun meriittejä. -take my word!! Kahvi koneesta ( mielellään DeLonghi) ja kirja käteen, niin pahin kutka katoaa. -Tymake smail word!!
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Tässä nyt on kovasti miettinyt, kuinka tuon MME Santonin saisin takaisin. Ehkäpä tuossa olisi ratkaisu? Saatesanoina voisin vielä kertoa, että tuota paitaa käyttämällä pääsee suoraan ykköskentän sisareksi ja voittajien joukkoon- take my word!! Mitä mieltä Jatkoajan world class ladyt ovat asiasta? Kenties yritys on yhtä epätoivoinen, kuin Ragulinin kiertäminen.
On kyllä upea paita!

Jos MME Santon kummastelee kuvaa niin sano, että Tami on kestävän rakkauden symboli ja siitä on osoituksena Marin ja Juhanin pitkä liitto! Tehkää perässä!
 

Eetska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Millainen episodi tää nimimerkin vaihto olisi, josta, I assume tässä on keskusteltu...
Vastaaisiko se kuuluisaa "8-tien vääntöä" josta Tamminen taisi kerran kysyä, että tykkäskö ne ( yleisö ) tästä näytelmästä, vai laitetaanko putiikki taas kiinni?
Kiitos viestistäsi! En ole perehtynyt nimimerkinvaihtopolitiikkaan täällä Jatkoajassa.

Aloin kuitenkin katsomaan tarkemmin omaa nimimerkkiäni täällä ja suorastaan kauhistuin!! SKA my god! Tässä maailman tilanteessa tuo aiheuttaa varmasti parranpärinää ja ei varmaan auta jos perustelen nimimerkkiäni: "Ystäväni äiti alkoi kutsumaan minua Eetskaksi n.20v sitten. Onhan kuitenkin sen kolme ensimmäistä kirjainta minun nimestä." Poikkarin pelossa en rupea kuitenkaan arvuuttelemaan omaa nimeäni enempää.

Mitä mieltä palstasiskot&veljet olette, olisiko minulla hyvät perustelut nimimerkin vaihtoon maailman tilanteeseen vedoten?

En uskalla lähestyä vielä Team Moderators & dentist companya.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kiitos viestistäsi! En ole perehtynyt nimimerkinvaihtopolitiikkaan täällä Jatkoajassa.

Aloin kuitenkin katsomaan tarkemmin omaa nimimerkkiäni täällä ja suorastaan kauhistuin!! SKA my god! Tässä maailman tilanteessa tuo aiheuttaa varmasti parranpärinää ja ei varmaan auta jos perustelen nimimerkkiäni: "Ystäväni äiti alkoi kutsumaan minua Eetskaksi n.20v sitten. Onhan kuitenkin sen kolme ensimmäistä kirjainta minun nimestä." Poikkarin pelossa en rupea kuitenkaan arvuuttelemaan omaa nimeäni enempää.

Mitä mieltä palstasiskot&veljet olette, olisiko minulla hyvät perustelut nimimerkin vaihtoon maailman tilanteeseen vedoten?

En uskalla lähestyä vielä Team Moderators & dentist companya.
Höpsis!

Nimimerkkisi on mitä mainioin. Ei ihan turhille kavereille ystävän äiti anna lempinimeä.
 
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Tasuno Tasalakki
Höpsis!

Nimimerkkisi on mitä mainioin. Ei ihan turhille kavereille ystävän äiti anna lempinimeä.
Minulle jääkiekon isä on antanut lempinimeksi my friend!! Mutta en ole tajunnut vielä vaihtaa sitä nimimerkiksi-Mä häpeän!! Täältä Seinäjoelta löytyy myös " kaima"-I assume!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös