Juhani Tamminen – tribuuttiketju

  • 831 054
  • 8 971

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Tami on ottanut tavaksi tarkentaa kommentteihin päivitystään. Nyt tällainen jatko:

Hieno aamu ( 29.03.2022 ) nyt jo kohta ns. " office hours " alkamassa!! Aamun posti tsekattuna , lehdet ( TS ; HS ) luettuna kertaalleen ( rapid fire ) , illalla sitten kunnolla!! Aamun postilaatikolla iloinen yllätys !! Veikkauksen manager Tomi Auremaa oli postittanut hienon kirjeen, jossa kuvat Urheilugaalasta ( Turku ) , jossa olimme vaimoni Marin kanssa vieraina Team Veikkauksen vieraina!! Hienossa kuvassa neljä kokenutt ja meritoitunutta sporttifiguuria Turusta !! Kuvassa oikealta vasemmalle: Tapio Harittu ( TPS) ; Tapio Sten ( Turun NMKY ), Kari Kalin ( Loimu) ja Lion # 79 !! Joten Tomille ja Team Veikkaukselle kiitos!! Style is never out of fashion - take my word!! Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Bonuksena neljän eri maajoukkueen coachaaminen ja johtaminen kaikilla toiminnan tasoilla !!

Palstan kokeneemmat Tami konossöörit osaa varmasti kertoa mikä se neljäs coachattu maajoukkue on: Suomi, Ranska, Sveitsi ja mikä? Tietosanakirjoistani (10 000 !!) ei löytynyt vastausta. Seitsemän sujuvaa kieltä on helppo: suomi, ruotsi, englanti, ranska, sveitsi, turku, japani.

Kukkodu Kekkadu oli varmasti samalla Japanin maajoukkue, ehkä se on tämä mystinen joukkue X.
 

Eetska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Bonuksena neljän eri maajoukkueen coachaaminen ja johtaminen kaikilla toiminnan tasoilla !!

Palstan kokeneemmat Tami konossöörit osaa varmasti kertoa mikä se neljäs coachattu maajoukkue on: Suomi, Ranska, Sveitsi ja mikä? Tietosanakirjoistani (10 000 !!) ei löytynyt vastausta. Seitsemän sujuvaa kieltä on helppo: suomi, ruotsi, englanti, ranska, sveitsi, turku, japani.

Kukkodu Kekkadu oli varmasti samalla Japanin maajoukkue, ehkä se on tämä mystinen joukkue X.
In case epäselvää. Sveitsin A ja B maajoukkueet ovat yhtä paljon sama asia kuin berliininmunkki ja Berliinin munkki.

Siinä herkkuleivoksia syövien saksalaisten uskonnonveljien hengessä: Have a delicious Day!
 

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Bonuksena neljän eri maajoukkueen coachaaminen ja johtaminen kaikilla toiminnan tasoilla !!

Palstan kokeneemmat Tami konossöörit osaa varmasti kertoa mikä se neljäs coachattu maajoukkue on: Suomi, Ranska, Sveitsi ja mikä? Tietosanakirjoistani (10 000 !!) ei löytynyt vastausta. Seitsemän sujuvaa kieltä on helppo: suomi, ruotsi, englanti, ranska, sveitsi, turku, japani.

Kukkodu Kekkadu oli varmasti samalla Japanin maajoukkue, ehkä se on tämä mystinen joukkue X.

Nyt tarkkana veli @Ilmari Ahde tämä on oikeasti helppo, Suomi (miehet ja naiset), Ranska ja Sveitsi...tuosta tulee neljä joukkuetta. Take My word!!
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Nyt tarkkana veli @Ilmari Ahde tämä on oikeasti helppo, Suomi (miehet ja naiset), Ranska ja Sveitsi...tuosta tulee neljä joukkuetta. Take My word!!

Tee ite perässä in case epäselvää tmake my word !!

TK. kaikilla vuosikymmenellä - take my word ! ! Stay my pages golg hole in one venenlasku airiston paras kailamies munakin nousee lyö näytöt tiksiin !!
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Olympiakomitean pallille ilmoittautui eräs toinenkin. I assume -!
Muutenkin meriittilista häikäisee keitä tuossa ketjussa kirjoittelee.

Arto Bryggare:
"Tami, mitä jos minäkin haen?"

Br Lion #79:
"Olen takuuvarmasti tukemassa - take my word!! JT"

Kaarlo Kangasniemi:
"Kyllä aina on kermaperseitä jotka repivät pelihousunsa kun jostain heille sanoo suoraan mitä ajattelee. Suomesta on sanomisen vapaus loppunut kun on siirrytty EU aikaan."

Itse Maestro:
"Damn right Kalle, tsemppiä Sinulle ja Turun suunnalla kahvia tarjolla kun tulet next time!! Tervetuloa,Br Lion # 79"
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Uninen FB:n käyttäjä siellä lässyttää.
"Onko noilla vanhoilla meriiteillä mitään merkitystä - kysyn ilman että saan raivo vastauksen "stay out to my business". Fakta on se että voit hehkuttaa mikä Hienoa mutta viimeisen 40 vuoden aikana on tapahtunut isompiakin asioita kuin Busterin vesille lasku..."
Maestrokin vastasi tuolle uniselle:
"En tiennytkään että omaat noin upean kirjallisen lahjakkuuden!! Ota heti yhteys vasemmistomme laajaan mediakenttään , siellä on Sinun momentum- take my word!! JT"

Uninen sai viel vähän lisää:
"Noin tasapuolisuuden hengessä: Laita omat merittisi tuohon rinnalle , niin jatketaan debattia!! JT"
 
Viimeksi muokattu:

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Tänään on näköjään aikaa päivystää Facen kommenttikenttää. Onko kommunikointi siirtynyt tosiaan Postikadun vierailulta Facebookiin? OMG sanon minä !!!
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Eilen katsoin Ruotsin puolelta kun ex joukkueeni Timrå ja legendaarinen Djurgården taistelivat ja panoksena sarjapaikka!! Uskomaton peli, draamaa sen parhaassa muodossaan!! Miten meillä?? Veljet kabinetissa sulkevat isoimmalla munalukolla sarjan ja kultapossukerhossa kaikilla on niin mukavaa!! Nyt vielä bonuksena Jokerit hamuaa takaisin meidän Liigaan , kun aikanaan haistattivat pitkät kun idän ihmeiden kuiskaus oli niin kiinnostava ja houkutteleva!! Normiolosuhteissa ko. joukkueen ( organisaation ) pitäisi aloittaa alhaalta ( 4:s div) ja sitten " vuosi ja luokka" !! Nyt ei muuta kuin pataatiovista heti kehiin ja vuolemaan kultaa !! OMG sanon minä!! Eikö Teitä arvon kiekkoilumme ns päättäjät yhtään hävetä!! Minulla on kiekkomiehenä se tunne päällimmäisenä kun useamman nousun - pelaamalla - te" sytääjää hneenä kiekkomiehenä nyt sivusta ( lue Turkuhallin aitiosta ) seuraan tätä sulle- mulle piirileikkiä!! OMG , sanon minä!! Br Tami, Lion # 79, 227 A maaottelua, joissa tehot over 100 points, aikana jolloin ei tunnettu ns. " toista syöttäjää" !!
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Tami se siellä kuittailee toisten kirjallisesta lahjakkuudesta, lyöden kuitenkin itse päivityksessään tiskiin ihan mielenkiintoisia ilmauksia: ainakin tuo "pataatiovi" oli itselleni uusi termi, samoin ei oikein aukene tuo "te" sytääjää hneenä". Kuusamakujalla mikään ei muutu!!
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Tami se siellä kuittailee toisten kirjallisesta lahjakkuudesta, lyöden kuitenkin itse päivityksessään tiskiin ihan mielenkiintoisia ilmauksia: ainakin tuo "pataatiovi" oli itselleni uusi termi, samoin ei oikein aukene tuo "te" sytääjää hneenä". Kuusamakujalla mikään ei muutu!!
Ilmankos edellinen kirja olikin omakustanne ja joku muu sen kirjoitti, Tami vaan saneli. Ei missään kustantamossa kukaan halua olla se, joka joutuisi kääntämään tekstin ymmärrettäväksi, joutuisi ehkä jopa soittamaan Tamille ja kysymään mitä "te" sytääjää hneenä" tarkoittaa.
 
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Tasuno Tasalakki
Maestrokin vastasi tuolle uniselle:
"En tiennytkään että omaat noin upean kirjallisen lahjakkuuden!! Ota heti yhteys vasemmistomme laajaan mediakenttään , siellä on Sinun momentum- take my word!! JT"

Uninen sai viel vähän lisää:
"Noin tasapuolisuuden hengessä: Laita omat merittisi tuohon rinnalle , niin jatketaan debattia!! JT"
Maestro kuuluu itsekin vasemmistomme laajaan mediakenttään kehumalla viekkauksen maasta taivaaseen, syynä mukavat gaalat ja toverit, jotka lähettelevät kivoja gaalakuvia. Samaan aikaan veljeä kuitenkin ihmetyttää korruptio niiden osalta, jotka saavat sen vuoksi vähän paksumpaa tuohta. Korruptiosta puhuminen ja lahjuksien edessä sokeutuminen ovat kaksi eri asiaa , harva pystyy moiseen kognitiiviseen dissonanssiin yhtä koomisella tavalla kuin JT-take my word!!

Poistunkin tästä metsänlaitaan, sillä viekkauksen veljet ( manager Tomi Auremaa etc.. ) ovat ostaneet ykkösketjun paikat!!
 

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olympiakomitean pallille ilmoittautui eräs toinenkin. I assume -!
Muutenkin meriittilista häikäisee keitä tuossa ketjussa kirjoittelee.

Arto Bryggare:
"Tami, mitä jos minäkin haen?"

Br Lion #79:
"Olen takuuvarmasti tukemassa - take my word!! JT"

Kaarlo Kangasniemi:
"Kyllä aina on kermaperseitä jotka repivät pelihousunsa kun jostain heille sanoo suoraan mitä ajattelee. Suomesta on sanomisen vapaus loppunut kun on siirrytty EU aikaan."

Itse Maestro:
"Damn right Kalle, tsemppiä Sinulle ja Turun suunnalla kahvia tarjolla kun tulet next time!! Tervetuloa,Br Lion # 79"

Siellä todelliset ykkösketjun nuoret oriit taputtelevat toistensa selkiä, Arto 64, Manu 72 ja Kaarlo 81, take my word!! Eiköhän jätetä tuo vakanssi sellaisille joilla on vielä työvuosia muutenkin edessä, tämä kolmikko voi keskittyä ansaittuihin eläkepäiviin.

P.S. Bryggare on niitä laajan vasemmiston miehiä, ihan vaan Manulle tiedoksi kun ainakin kirjoitustensa perusteella tuo aatesuunta ei hänelle maistu.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Maestrokin vastasi tuolle uniselle:
"En tiennytkään että omaat noin upean kirjallisen lahjakkuuden!! Ota heti yhteys vasemmistomme laajaan mediakenttään , siellä on Sinun momentum- take my word!! JT"

Uninen sai viel vähän lisää:
"Noin tasapuolisuuden hengessä: Laita omat merittisi tuohon rinnalle , niin jatketaan debattia!! JT"

Ja sitten oli eräs oletettavasti voittajiin kuuluva käynyt antamassa tälle uniselle vähän lisäkysymyksiä.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Olympiakomitean pallille ilmoittautui eräs toinenkin. I assume -!
Muutenkin meriittilista häikäisee keitä tuossa ketjussa kirjoittelee.

Arto Bryggare:
"Tami, mitä jos minäkin haen?"

Br Lion #79:
"Olen takuuvarmasti tukemassa - take my word!! JT"

Kaarlo Kangasniemi:
"Kyllä aina on kermaperseitä jotka repivät pelihousunsa kun jostain heille sanoo suoraan mitä ajattelee. Suomesta on sanomisen vapaus loppunut kun on siirrytty EU aikaan."

Itse Maestro:
"Damn right Kalle, tsemppiä Sinulle ja Turun suunnalla kahvia tarjolla kun tulet next time!! Tervetuloa,Br Lion # 79"
Odottelen vähän kauhulla milloin tulen siihen ikään, kun tiedän omasta mielestäni kaikesta kaiken. Tuleeko se hiipien vai herääkö jonain aamuna ja on valaistunut, erehtymättömyys tulvii joka huokosesta eikä sitä voi pidätellä, kaikille on kerrottava vaikkei kukaan halua kuunnella.

Jospa tulisi lähtö ennen sitä päivää.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Odottelen vähän kauhulla milloin tulen siihen ikään, kun tiedän omasta mielestäni kaikesta kaiken. Tuleeko se hiipien vai herääkö jonain aamuna ja on valaistunut, erehtymättömyys tulvii joka huokosesta eikä sitä voi pidätellä, kaikille on kerrottava vaikkei kukaan halua kuunnella.

Jospa tulisi lähtö ennen sitä päivää.

Minä olen jo pitkällä siinä, että kokemuksellani tiedän parista asiasta enemmän kuin heinäkengät. Tehkää perässä! Toki siihen kaikkeen on matkaa.
 

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Odottelen vähän kauhulla milloin tulen siihen ikään, kun tiedän omasta mielestäni kaikesta kaiken. Tuleeko se hiipien vai herääkö jonain aamuna ja on valaistunut, erehtymättömyys tulvii joka huokosesta eikä sitä voi pidätellä, kaikille on kerrottava vaikkei kukaan halua kuunnella.

Jospa tulisi lähtö ennen sitä päivää.
Se on just tämä, Lion #79 on ollut jo tovin "about a decade" tuossa tilanteessa, varmasti raskasta kun huomaa että kukaan muu ei osaa tai tiedä mitään!! Take my word!! Sen verran täytyy kuitenkin sanoa että Manu ei ole suinkaan ainoa eläkeiässä oleva gubbe joka näin ajattelee, niitä on torit ja ABC:n kahvilat täynnä. O tempora o mores sanoisi "latinoveli!!

Siinä suurta valaistumisen hetkeä odotellessa "have a great day" ans "enjoy it"!! T: BAT79 vielä "vajaa" (under) 50v.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Manulla on selkeästi ainakin kolme eri tasoa miten viesteihin vastataan.

1 taso: "Kiitos viestistä"
2 taso: "Damn right"
3 taso: "Damn right my friend"

Itse kuulun tuohon tasoon kolme.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
OMG, mitä vittua! Kaveripyyntöä toiseen tiliin ei oo vieläkään hyväksytty ja tänäänkin sain tylyn vastauksen "Kiitos viestistä".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös