Veikkaan että 3 päivän setistä, koulutusta on 2-3 h. Loput ajasta pelataan Golfia ja illat vedetään märkää ( ei Märkä Simo )
Reippaat 18 minuuttia riittänee, i assume!!
Veikkaan että 3 päivän setistä, koulutusta on 2-3 h. Loput ajasta pelataan Golfia ja illat vedetään märkää ( ei Märkä Simo )
Itse taas veikkaan sitä, että tuollainen kolmen päivän koulutustapahtuma on lähinnä Tamin kuvitelmissa. Madamen kanssa mennään golffaamaan ja se siitä. Toki Tami laskee koulutustilaisuudeksi sen, jos vaikka greenille tai aamupalalle sattuu joku muukin.Veikkaan että 3 päivän setistä, koulutusta on 2-3 h. Loput ajasta pelataan Golfia ja illat vedetään märkää ( ei Märkä Simo )
Juuri näin my friend, havaintosi on Oikea ja olet ytimessä jälleen kerran!! Suurkiitos viestistäsi ja Tsemppiä Sinulle, BR AB, maakunnan veli, tributeketjun founder etc. ..Jahas. Täällä on taas jotkut känkkäränkät nousseet makuupusseista väärällä jalalla. Retkipatja ollut huono nukkua?
Ai niin ja miten se nyt menikään; Rene sucks ja Kuusamakujan hyvä rakastaja f**** ( päätelkää ite!!) -niin se vaan vaikuttaa menevän näillä pelikentillä!! Siinä -rakkauden hengessä: " Have A Great Day" terv. ABPS. Rene sucks
Tai viitsii kuunnella. Koulutuksesta käy myös jos ohjeistaa jotain tasalakkia golfetiketistä I assume.Itse taas veikkaan sitä, että tuollainen kolmen päivän koulutustapahtuma on lähinnä Tamin kuvitelmissa. Madamen kanssa mennään golffaamaan ja se siitä. Toki Tami laskee koulutustilaisuudeksi sen, jos vaikka greenille tai aamupalalle sattuu joku muukin.
Tamihan on varmistanut että sveitsiläinen huippufirma on tilannut tarpeeksi Kukkoa kolmeksi päiväksi - i assume!Veikkaan että 3 päivän setistä, koulutusta on 2-3 h. Loput ajasta pelataan Golfia ja illat vedetään märkää ( ei Märkä Simo )
Vain Manu osaa sekoittaa itsensä HJK:n Veikkausliiga-kauteen i assume? Vastaukset twiittiin taas tasoa metsänlaita, jopa vihjaillaan, että Tami olisi ollut maistissa!! MY GOD!
Onko olemassa asiaa, johon Juhani Tamminen EI saisi kytkettyä omia saavutuksiaan, Busteria, Jaguaria to name a few. Kuten Maestro sanoo, be Tami!!
Tämä -jos mikä - sai kokeneen " Don Tami" suurkuluttajan ja entusiastin veren kiehumaan -take my word!! In case epäselvää : vastauksissa siis vihjaillaan, että pitäisi laittaa korkki kiinni vaikka " Tami" on tunnetusti tölkkimiehiä -OMG sanon minä!! Miten se nyt menikään; " Details create success" -i agree!! Siinä -yksityiskohtien hengessä : " Have A Great Hockey Evening" -nyt se Kärppien nousu alkoi -take my word!! Br AB, maakunnan veli etc. ..Vastaukset twiittiin taas tasoa metsänlaita, jopa vihjaillaan, että Tami olisi ollut maistissa!! MY GOD!
Mä veikkaan ettei edes pääse mestoille - tulee taas üllatüs jokin este kuten kaikkiin tapahtumiin viimeisen kahden vuoden aikana mistä hehkutus. Muistissa Golfit ja Busterit :)Itse taas veikkaan sitä, että tuollainen kolmen päivän koulutustapahtuma on lähinnä Tamin kuvitelmissa. Madamen kanssa mennään golffaamaan ja se siitä. Toki Tami laskee koulutustilaisuudeksi sen, jos vaikka greenille tai aamupalalle sattuu joku muukin.
Mä veikkaan ettei edes pääse mestoille - tulee taas üllatüs jokin este kuten kaikkiin tapahtumiin viimeisen kahden vuoden aikana mistä hehkutus. Muistissa Golfit ja Busterit :)
All inn ja mukana. Kaikki vermeet niin laskettelu vehkeet, hockey varusteet ja siitä sujuvasti kalastus- sekä golfiin jo valmiina farkun kontissa joten I'm so ready...Kiitos viestistäsi mutta se häpeällinen Buster XXL ja Yamaha 150 hv episodi on historiaa.
Tami vaihtoi telakkaa,ne uniset veljet eivät ole enään pilaamassa Airiston parhaimpien vesien kalastusta. Tänä kesänä 100 hook siimasta tulee upeita kalasaaliita koko kesän.
Järjestäisiköhän Tami vaikka meille palstalaisille yhteisiä kalastusviikonloppuja. Maksaisin vaikka 150 € viikonlopusta kun saisi kalastaa ja saunoa mestarin kanssa. Siihen pakettiin tottakai lyhyt koulutuskeikka ja kierros Golfia, tottakai Aura Golfin viheriöillä. My GOD mikä viikonloppu se olisi.
Lähtisikö veljet @aurora borealis @Fiftie @Turha Kaukalo @Lemiöö66 ja siskot @Patarouva @UnenNukkuja to name a few mukaan
Tamminen kylvi siemenet tämänkin illan Kärppien voitolle. Hänhän jo antoi oman sanansa - take his word!!Tämä -jos mikä - sai kokeneen " Don Tami" suurkuluttajan ja entusiastin veren kiehumaan -take my word!! In case epäselvää : vastauksissa siis vihjaillaan, että pitäisi laittaa korkki kiinni vaikka " Tami" on tunnetusti tölkkimiehiä -OMG sanon minä!! Miten se nyt menikään; " Details create success" -i agree!! Siinä -yksityiskohtien hengessä : " Have A Great Hockey Evening" -nyt se Kärppien nousu alkoi -take my word!! Br AB, maakunnan veli etc. ..
Toki Kärpät vs. Ilves tilanteessa 0-2, mutta ex " Kärppäcoachina" uskon, että " tulemme vielä"!!
Damn right, my friend!! Sinulla selvästi on sitä ( eye for detail) ja luonnollisesti verkkokalvoilleni oli piirtynyt nämä kokeneen " Kärppäcoachin" kuolemattomat sanat kun kirjoitin aiempaa viestiäni -take my word!! Raksila on onneksi toipunut jo siitä ( 11.04. 2000 räjähdys) joten Kärppien kotipelejä ei tarvi pelata ulkojäillä!! BR ABTamminenhan kylvi siemenet tämänkin illan Kärppien voitolle. Hänhän jo antoi oman sanansa - take his word!!
Damn right!! Mietinkin jo pitkään, miksi koko illan ajan oli niin vahva tunne siitä, että Kärpät voittaa tavalla tai toisella. Nyt vasta sitten tajusin ja muistin että Manuhan sen tähtiin jo kirjoitti. Voittoisaa illanjatkoa Sinulle, joukkueellasi on jatkoa ajatellen "veli" kohtalon voima selvästikin tukena!! Sääli Ilvekselle, että mestari ei ole sinne voiton siementä aikanaan kylvänyt.Damn right, my friend!! Sinulla selvästi on sitä ( eye for detail) ja luonnollisesti verkkokalvoilleni oli piirtynyt nämä kokeneen " Kärppäcoachin" kuolemattomat sanat kun kirjoitin aiempaa viestiäni -take my word!! Raksila on onneksi toipunut jo siitä ( 11.04. 2000 räjähdys) joten Kärppien kotipelejä ei tarvi pelata ulkojäillä!! BR AB
All inn ja mukana. Kaikki vermeet niin laskettelu vehkeet, hockey varusteet ja siitä sujuvasti kalastus- sekä golfiin jo valmiina farkun kontissa joten I'm so ready...
Kuten kävi myös Erkin tms. synttäreille. Näiden peruuntumiseen paloi koko kesän 2021 koulutusbusineksen " high season". yake my sword!!Mä veikkaan ettei edes pääse mestoille - tulee taas üllatüs jokin este kuten kaikkiin tapahtumiin viimeisen kahden vuoden aikana mistä hehkutus. Muistissa Golfit ja Busterit :)
Don't worry - be Tami...
Mä oon niin väsynyt tasalakki, heinäkenkä ja metsänreunan asukki että en kyllä mitenkään näe Suomi Ruotsi yleisurheilumaaottelun ja Ukrainan sodan välistä yhteyttä.aamuteevee ( nyt Yle) aauki ja uutisdeskillä mennään ja case Ukraina ja Nato pääroolissa!! Seuraan kuin aikanaan Suomi vs. Ruotsi yu maaottelua kesämökkimme transistoriradiosta !! Silloin pääroolissa Voitto Hellsten ( R.I.P.) & team , nyt veljet Putin , Biden, Stoltenberg .. etc.. !!
Yksinkertaista ( Simple); kas tässä : molempia ( Suomi Ruotsi yu maaottelu ja sota Ukrainassa) on seurannut / seuraa muuan Manu Juhani Tamminen -Simple as that!! Milloin välineenä transistoriradio -milloin teevee -niin se vaan menee!! Siinä -urheilun ja uutisten meritoituneiden seuraajien hengessä ; " Have A Great Thursday Morning" ans " ENjoy IT" !! Br AB, maakunnan veli, tributeketjun founder, uutisten ja urheilun suurkuluttaja entusiasti itsekin " to name a few"Mä oon niin väsynyt tasalakki, heinäkenkä ja metsänreunan asukki että en kyllä mitenkään näe Suomi Ruotsi yleisurheilumaaottelun ja Ukrainan sodan välistä yhteyttä.
Auttakaa veljet ja siskot!!
Kiitos veli @aurora borealis arvasin että sinuun voi luottaa.Yksinkertaista ( Simple); kas tässä : molempia ( Suomi Ruotsi yu maaottelu ja sota Ukrainassa) on seurannut / seuraa muuan Manu Juhani Tamminen -Simple as that!! Milloin välineenä transistoriradio -milloin teevee -niin se vaan menee!! Siinä -urheilun ja uutisten meritoituneiden seuraajien hengessä ; " Have A Great Thursday Morning" ans " ENjoy IT" !! Br AB, maakunnan veli, tributeketjun founder, uutisten ja urheilun suurkuluttaja entusiasti itsekin " to name a few"
Siellä on maiden lipuissa samaa väriä, ja Manu elää edelleen transistoriradion aikakautta. Simply as that!! Toki hieman ihmettelen miten Tami ei ottanut kunniaa ko. radion keksimisestä? Kait jo vuonna -40 Ranskassa kuunneltiin Stade De Francella putkiradiosta Saksan hyökkäyksestä ja Ranskan antautumisesta, sekä samalla laitettiin kiekkoa pussiin. Kait siinä samalla olisi transistoriradionkin voinut keksiä. Vai oliko Tami vasta silloin Hesarin kestotilaaja? Menee nämä vuosiluvut helposti sekaisin.Mä oon niin väsynyt tasalakki, heinäkenkä ja metsänreunan asukki että en kyllä mitenkään näe Suomi Ruotsi yleisurheilumaaottelun ja Ukrainan sodan välistä yhteyttä.
Kiitos viestistäsi mutta se häpeällinen Buster XXL ja Yamaha 150 hv episodi on historiaa.
Tami vaihtoi telakkaa,ne uniset veljet eivät ole enään pilaamassa Airiston parhaimpien vesien kalastusta. Tänä kesänä 100 hook siimasta tulee upeita kalasaaliita koko kesän.
Järjestäisiköhän Tami vaikka meille palstalaisille yhteisiä kalastusviikonloppuja. Maksaisin vaikka 150 € viikonlopusta kun saisi kalastaa ja saunoa mestarin kanssa. Siihen pakettiin tottakai lyhyt koulutuskeikka ja kierros Golfia, tottakai Aura Golfin viheriöillä. My GOD mikä viikonloppu se olisi.
Lähtisikö veljet @aurora borealis @Fiftie @Turha Kaukalo @Lemiöö66 ja siskot @Patarouva @UnenNukkuja to name a few mukaan