Juhani Tamminen – Aurinkokuningas

  • 1 572 795
  • 7 287
Tila
Viestiketju on suljettu.
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Seven continents, my god !! Vaikka veli @Turder tässä heittääkin kelpo jerryä, niin ei kai etelämanner sentään kuulu Aurinkokuninkaan vaikutuspiiriin, i assume !! Vai onko sittenkin tilanne sellainen että meikäläinen, huolimatta Heideken taustastani, kuulun metsänreunan vilttiketjuun? Olisiko johtaja sittenkin joko koutsannut, myynyt kirjoja tai harjoittanut yrityskoulutusta low there ?!? Mitä enemmän asiaa pohtii, sitä enemmän heinät kutittavat jaloissa. Totta helvetissä HÄN on sinne luonut buumin tai jopa useamman, take my word !!! hattuja ei siellä tosin kannata kannata heittää ilmaan, voi pää paleltua.

Mistä luulit, että Pittsburgh Penguins, Krefeld Penguine, Pirkkalan Pingviinit - to name a Few -ovat oikein saaneet alkunsa?? Eisbären Berlinin ja Norjan "Jääkarhujen" hengessä "have a great boom making day"!!
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Rauhallisuus tuli takaisin, mutta tuleekohan pian kaikkien nähtäville mitä Marlilla on videoitu, Saunatanssia, 159 km/h puisella Koholla tutkaan vai mitä.
Jos haluaa nähdä itse Maestron Turussa niin päivystää joka päivä Nordean konttorin edessä, siellä hän viettää puolet ajastansa.

" Rauhallinen - so far - keskiviikko 22.09.2021 Suomen Turussa!! Aamulla toimistorutiinit, pankki, posti ( tilatut kirjat asiakkaille) .. to name a few!! Koulutusbriiffi / videointi Marli Areenalla alkaen 13.00 ja sen kestosta riippuen kohti Eurotam OY:n päämajaa , Nereis Business Gardenia , see IT.Point.fi- siellä lisää ja 4:s kerros ja Postikatu 2 , 20520 Turku, in case tulet käymään!! Jos tulet?- soita please ennen: 050 4663701, niin ei tule " ohareita" !! Siinä kiihtyvän koulutusbusineksen hengessä: " Winner never quits- quitter never wins" - simple as that!! Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY, www.eurotam.com "
 

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aika väsyneitä päivityksiä ollut nyt useamman päivän. Missä itsensä kehuminen, missä namedroppailu, missä mielensäpahoittaminen heinäkenkien vuoksi, missä kalajutut, TO NAME A FEW!! Mä häpeän.

Mulla on Manulle yks ohje...se epäröinti loppuu saatana nyt, mikään ei muutu!!
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Tepsi kelpaa vaikka valmentajana junantuoma heinäkenkä...
Konserttitalossa sit taas junantuomat päättää täyttä sanonko mitä. OMG, tai ei päätä vaikka itse Maestro on antanut heille valtakirjan päättää, slow and steady gets you ready ei taida tässä päteä I Assume

"Rauhallinen torstai ( 23.9.2021) käynnistynyt tyyliin: " Slow and steady- gets You ready"!! Aamun TS luettuna kertaalleen, " case uusi Konserttitalo" pääroolissa TS toimituksen mielissä ja artikkeleissa!! Kaupungin omana poikana jään mielenkiinnolla seuraamaan tämän shown tulevia vaiheita - take my word!! Kun valtaosa nykypäättäjistä on ns."junan tuomia", on mikä tahansa lopputulos mahdollinen!! Jari Heinon , hienon poolitiikan toimittajan pelisilmä haistaa veren jo tässä vaihessa ja siksi otsikko " Konserttitalo etenee salaillen" symboloi hanketta ja sen puuhamiehiä, päättäjiä , meistä veronmaksajista puhumattakaan!!
Heinon kappaleessa " salamyhkäistä meininkiä" ( page 4) on selkokielellä avattu tätä piirileikkiä meille veronmaksajille ja turkulaisille!! Lopputulos on taatusti kuuluisan savuverhon piilossa, Turun kunnallispolitiikassa kun isot päätökset tuntuvat olevan kovin vaikeita ja ennenkaikkea hitaita!! " OMG" sanon minä, joten in case olet saanut meiltä veronmaksajilta valtakirjan päättää- niin PÄÄTÄ!!
Eilen illalla olin Turkuhallissa toteamassa Tepsin voiton , luvut olivat pienemmät kuin kenttätapahtumat, mutta " nykytepsi" on ilmiselvästi oppinut tavan voittaa , vaikka ns.kenttäpeli välpööä tökkii!! Bonuksena on omien juniorien todellinen läpimurto valtakunnan eliittiin, eilen nuoren Rafkinin johdolla osoittivat poikkeuksellista taitoa ja johtajuutta!! Simply great sanon minä!! Nyt Eurotam OY:n perusbusineksen pariin , kirjat asiakkaille by mail, by bus tai tarvittaessa bu Jaguar- kuten eilen!! Joten siinä voittajien ( ala TPS & Eurotam OY) hengessä: " Have A Great Business Day", Br Tami, Lion # 79, TPS # 14 C ( silloin ennen 1966-82) CEO Eurotam OY, lisäää www.eurotam.com"
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Voisko joku ykköskentän kaveri suomentaa mitä Manu koittaa tässä sanoa? Täällä metsänlaidassa kun ei puhuta seitsemää eri kieltä.
Ehkä se on Turun murretta, jolla junantuomille ja heinäkengille osoitetaan näiden puutteellinen ymmärrys. Turkulaiset tietänevät, missä nyt mennään, joten valistakaa meitä.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Ihan jo tämän mahdollisuuden vuoksi kannattaisi muuttaa Turkuun, funtsatkaa miten hienoa olisi saada kirja toimitettuna kotiin itse Legendan toimesta. MY GOD!!
Damn right my friend, mutten aliarvioisi myöskään toimitusmuotoa ”by bus”. Siinä on Veli Pelle Miljoona ja muut Heinäkengät ihmeissään, kun Express poikkeaa linjaltaan toimittamaan uusinta Lion #79 raamattua voittajille ja muille tuleville ykkösketjulaisille, simply Great sanon minä!!
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Voisko joku ykköskentän kaveri suomentaa mitä Manu koittaa tässä sanoa? Täällä metsänlaidassa kun ei puhuta seitsemää eri kieltä.

Onko veli Wizzö mies vai hiiri?!! Veli Wizzö tulee tänne eteen ja mä tuun sinne esittämään noita viisasteluja!! Montako saatanan ohjauspeliä oot laittanu kuntoon? Mä vaan kysyn!! Mä loin buumin Pohjamaalle, mä loin sen Ouluun, Sveitsiin, Japaniin, Pohjois-Amerikkaan ja vaikka mihin!! Sillä aikaa kun sä parkuit kovaa elämää, niin mä tein asioita mihin ei moni pysty!! Onko kukaan pystyny?!! Jos sä saatanan hiiri et tiedä, mitä välpööä tarkottaa, niin mitä sä tiedät? Mä oon Turun oma poika, ootko sä? No et sä saatana oo, kun heinäkenkähän sä oot, i assume!! Oikeat ja väärät. Tamminen ja Summanen kuuluu vääriin, mutta ilmeisesti Veli Wizzö kuuluu oikeisiin kaikenlaisineen viisasteluineen!! Mä häpeän, häpeän näitä kyselyjä!! Sitten vaan auto(car) alle ja lähimetsään parkumaan!!
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Voisko joku ykköskentän kaveri suomentaa mitä Manu koittaa tässä sanoa? Täällä metsänlaidassa kun ei puhuta seitsemää eri kieltä.
My GOD!

Wiki-, eikun Tamipedian mukaan.

Välppä - estää esimerkiksi vesivoimalassa tai metsän reunassa kaloja, irtotukkeja, heinäkenkiä tms. hiiriä joutumasta turbiinille, tai parkumasta metsän laidasta voitajien eli Kuusamakujan, Marli Areenan ( name a few) suuntaan.

Välpööä tökkii, eli välppä ei toimi, kun jotain junantuomia hiiriä on päästetty edelläkävijöiden organisaatioon.

Mä häpeän. Tuo tiedettiin jo 70-luvulla, kun Manu teki 4+2 ja kaatoi punakoneen yksin Vellu Ketolan kanssa.

Veli Wizzö, tarvitsetko kartan vai löydätkö sieltä Heidekenistä tänne metsän laitaan ihan äänen ( parkuminen) "loud noise from hayshoes" perusteella?

Jatka keinumista & muista ottaa 12 isoa kukkoa mukaan ( Keep rocking & be sure to bring 12 big cocks with you)
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Joku voisi Tamilta kysyä myös, että onko esim. 1994 Turussa syntynyt nuori "junan tuoma", koska on syntynyt Tyksissä? Asunut Turussa ehkä jopa sitoutuneemmin kuin Tami itse.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Joku voisi Tamilta kysyä myös, että onko esim. 1994 Turussa syntynyt nuori "junan tuoma", koska on syntynyt Tyksissä? Asunut Turussa ehkä jopa sitoutuneemmin kuin Tami itse.
En itse laske itseäni heinäkengäksi vaikka olen Tyksissä syntynyt koska äidin päätös ja Tami arvostaa äitejä. Eli älä ole huolissasi, ei meidän tarvi Turkkulaisina mennä minnekkään parkumaan kuhan ei mokata päivämääriä.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät



Kimmo selittelee Tamille miten pisnes menee ja Tami, sun ei tartte sitä mulle opettaa. Damn right. Heinäkenkä jää kyl aika kakkoseksi tässä väittelyssä I Assume

Kun julkaistun äänestyksen lopputulos on Tamin mieleen, hän hymyilee ensimmäisen kerran ja letkauttaa ”Nyt täytyy varmaan lähteä vaaleihin”. My God! Joko Jussi on ymmärtänyt, että äänestää voi vaikka kuinka hölmösti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös