Tepsi kelpaa vaikka valmentajana junantuoma heinäkenkä...
Konserttitalossa sit taas junantuomat päättää täyttä sanonko mitä. OMG, tai ei päätä vaikka itse Maestro on antanut heille valtakirjan päättää, slow and steady gets you ready ei taida tässä päteä I Assume
"Rauhallinen torstai ( 23.9.2021) käynnistynyt tyyliin: " Slow and steady- gets You ready"!! Aamun TS luettuna kertaalleen, " case uusi Konserttitalo" pääroolissa TS toimituksen mielissä ja artikkeleissa!! Kaupungin omana poikana jään mielenkiinnolla seuraamaan tämän shown tulevia vaiheita - take my word!! Kun valtaosa nykypäättäjistä on ns."junan tuomia", on mikä tahansa lopputulos mahdollinen!! Jari Heinon , hienon poolitiikan toimittajan pelisilmä haistaa veren jo tässä vaihessa ja siksi otsikko " Konserttitalo etenee salaillen" symboloi hanketta ja sen puuhamiehiä, päättäjiä , meistä veronmaksajista puhumattakaan!!
Heinon kappaleessa " salamyhkäistä meininkiä" ( page 4) on selkokielellä avattu tätä piirileikkiä meille veronmaksajille ja turkulaisille!! Lopputulos on taatusti kuuluisan savuverhon piilossa, Turun kunnallispolitiikassa kun isot päätökset tuntuvat olevan kovin vaikeita ja ennenkaikkea hitaita!! " OMG" sanon minä, joten in case olet saanut meiltä veronmaksajilta valtakirjan päättää- niin PÄÄTÄ!!
Eilen illalla olin Turkuhallissa toteamassa Tepsin voiton , luvut olivat pienemmät kuin kenttätapahtumat, mutta " nykytepsi" on ilmiselvästi oppinut tavan voittaa , vaikka ns.kenttäpeli välpööä tökkii!! Bonuksena on omien juniorien todellinen läpimurto valtakunnan eliittiin, eilen nuoren Rafkinin johdolla osoittivat poikkeuksellista taitoa ja johtajuutta!! Simply great sanon minä!! Nyt Eurotam OY:n perusbusineksen pariin , kirjat asiakkaille by mail, by bus tai tarvittaessa bu Jaguar- kuten eilen!! Joten siinä voittajien ( ala TPS & Eurotam OY) hengessä: " Have A Great Business Day", Br Tami, Lion # 79, TPS # 14 C ( silloin ennen 1966-82) CEO Eurotam OY, lisäää
www.eurotam.com"