Juhani Tamminen – Aurinkokuningas

  • 1 575 878
  • 7 287
Tila
Viestiketju on suljettu.

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Uniseksi on mennyt Kuusamakujan touhu. Liigaa lätkitty jo yli viikko ja nyt se on muka vasta alkamassa. Ja Rannikon kirjaa ei jaksettu lukea kuin vähän alusta ennen kuin nukkumatti iski.

Joku ykkösketjun veli voisi käydä kysäisemässä FB:ssä Tamin mielipidettä kauden voimasuhteisiin. Ja mikä tämä Korpikoski -case nyt oikeasti on?
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tuli saunatanssista mieleen tanssiminen yleisesti. Eikö Juhani ole ollenkaan noteerannut Veli Ketolan tanssiuutisia?

Vellu Ketola 73, valittiin taannoin HC Ässät Pori Oy:n yhtiökokouksessa kiekkoyhtiön hallitukseen.

SK uutisoi 2.9.

”Kun kosinta esitettiin, kaivoin tanssikengät kaapista. Pohjat olivat yhä kunnossa. Sitten vain joraamaan, Ketola kuvaili valintaprosessiaan.”
 

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
jka pelkään pahinta kun rajoitukset iskevät koko tehollaan!!

Mitä helvettiä? Kun rajoitukset iskevät, eikö kuitenkin "jos".

On se Manu kova luu kun tietää että ne rajoitukset iskevät taas.

Kun näitä päivityksiä lukee niin tulee väkisin mieleen että Fisherman #1 ei enää muista mitä kirjoitti eilen tai toissapäivänä eikä sitten viitsi edes tarkistaa.
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
OMG, merileijona#79 täysin viikkovillissä. Liigaa pelattu viikko, trust my word, mutta tässä vasta alkamassa. Mutta niinhän kiireisellä kirjailija-TJ-kalastajagolfarilla on kaikki alkamassa, koko ajan- I assume.

tuleeko Manu vuoden myöhässä? Rajoituksia ollaan tietääkseni poistamassa eikä uusia olla ihan helposti laittamassa kun rokote kattavuus on riittävä. Aurinkokunkku tuskin rokotusta ottanut kun veli Korona ei pysty Neuvostoliiton kaataneisiin leijoniin, take my word.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
tuleeko Manu vuoden myöhässä? Rajoituksia ollaan tietääkseni poistamassa eikä uusia olla ihan helposti laittamassa kun rokote kattavuus on riittävä. Aurinkokunkku tuskin rokotusta ottanut kun veli Korona ei pysty Neuvostoliiton kaataneisiin leijoniin, take my word.

Siis kuka sä oot? Sä sanot, et Manu tulee vuoden myöhässä. My GOD. Missä kunnioitus ja ylpeys sekä arvostus, arvostus .... Mä kysyn ja häpeän.
Mies joka on

- vaikuttanut ( as a coach ünd pelaaja ) 7 eri maassa ja 3 mantereella
- ollut kapteeni esim. TPS ja maju
- Kaatanut yksin Neuvostoliiton
- Pelannut yli 200 A-maaottelua
- Tehnyt majussa yli 150 pistettä
- Luonut buumit esim. Vaasa ja Oulu, sveitsi ja japani
- Nostanut esim. Kärpät liigaan
- Pelannut useissa ykkösketjuissa, esim Vellun, Hexan, Haggi ( R.I.P ) kanssa
- Kirjoittanut 15 kirjaa, joita on myyty satojatuhansia kpl
- Pitää 200 koulutuskeikkaa / vuosi
- Ajaa 100 tkm / vuosi
- Omistaa Turun upeimman officen, kun tuut kylään, niin please call ensin. Alakerran muija ohjaa sut sit ineen
- Omistaa Buster XXL with Yamaha 150 hv kone
- On Airiston fisherman number Uno yhdessä 100 hook long siiman kanssa
- on member of Aura golf

To name a few

Ois muka ajastaan jäljessä, VUODEN. MÄ HÄPEÄN.
Millainen sun C.V on? Mitkä on sun statsit.
To you, mä sanon, Tee perässä
 

Glory Hunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Club de hockey Canadien
Mahtaako Tami olla ohimennen käynyt laittamassa Pohjois-Korean ohj(a)uspelin kuntoon kun ei ole enää pitkiin aikoihin näkynyt legendaarista ”one-way ticket” to North(pohjois) kOreaan. Kenties Tami soittanu Veli Ungille ja laittanut etäkoulutuskeikallaan maan asiat mallilleen.
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Siis kuka sä oot? Sä sanot, et Manu tulee vuoden myöhässä. My GOD. Missä kunnioitus ja ylpeys sekä arvostus, arvostus .... Mä kysyn ja häpeän.
Mies joka on

- vaikuttanut ( as a coach ünd pelaaja ) 7 eri maassa ja 3 mantereella
- ollut kapteeni esim. TPS ja maju
- Kaatanut yksin Neuvostoliiton
- Pelannut yli 200 A-maaottelua
- Tehnyt majussa yli 150 pistettä
- Luonut buumit esim. Vaasa ja Oulu, sveitsi ja japani
- Nostanut esim. Kärpät liigaan
- Pelannut useissa ykkösketjuissa, esim Vellun, Hexan, Haggi ( R.I.P ) kanssa
- Kirjoittanut 15 kirjaa, joita on myyty satojatuhansia kpl
- Pitää 200 koulutuskeikkaa / vuosi
- Ajaa 100 tkm / vuosi
- Omistaa Turun upeimman officen, kun tuut kylään, niin please call ensin. Alakerran muija ohjaa sut sit ineen
- Omistaa Buster XXL with Yamaha 150 hv kone
- On Airiston fisherman number Uno yhdessä 100 hook long siiman kanssa
- on member of Aura golf

To name a few

Ois muka ajastaan jäljessä, VUODEN. MÄ HÄPEÄN.
Millainen sun C.V on? Mitkä on sun statsit.
To you, mä sanon, Tee perässä

Liput Pohjois-Koreaan hankittu. Lentoa odotellessa huudan metsässä elämän kovuutta. Mä häpeän... itseäni.
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mahtaako Tami olla ohimennen käynyt laittamassa Pohjois-Korean ohj(a)uspelin kuntoon kun ei ole enää pitkiin aikoihin näkynyt legendaarista ”one-way ticket” to North(pohjois) kOreaan. Kenties Tami soittanu Veli Ungille ja laittanut etäkoulutuskeikallaan maan asiat mallilleen.

No ainakin Tami on laittanut Veli Kimille treeniohjelman kun on niin hoikka poika nykyään. Päälle vetänee saunatanssit kera one cock.
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
No ainakin Tami on laittanut Veli Kimille treeniohjelman kun on niin hoikka poika nykyään. Päälle vetänee saunatanssit kera one cock.
No tähän ei tarvita kuin Kimille lähetetty ( nimmarilla) 10 askelta elämäsi kuntoon kirja, jossa Tami näyttää kaikille millaista on treenata huippu-urheilijana. Tami on myös hieno esimerkki Kimille miten kunnon saa pidettyä yllä 50 vuotta ( fifty years). Tamilla nousee edelleen heittämällä penkistä 100kg ja rinnallevetoja tehdään fiiliksen mukaan 70-90kg painoilla. Saunakulttuurin voisi Tami myös viedä " veli" Kimille. Narvi lämpimäksi ( heat) ja yksi iso Kukko kerralla kurkkuun ( deep throating big cock) ja toisella kädellä voi valmistella toista isoa Kukkoa ( preparing another big cock in hand) valmiiksi saunatanssia varten. Buumi olisi heti luotu ja Pohjois-Koreassa vallitsisi demokratia Take my word!!
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Uniseksi on mennyt Kuusamakujan touhu. Liigaa lätkitty jo yli viikko ja nyt se on muka vasta alkamassa. Ja Rannikon kirjaa ei jaksettu lukea kuin vähän alusta ennen kuin nukkumatti iski.

Joku ykkösketjun veli voisi käydä kysäisemässä FB:ssä Tamin mielipidettä kauden voimasuhteisiin. Ja mikä tämä Korpikoski -case nyt oikeasti on?
Kyllähän joku JA:n veli käynytkin kyselemässä, ei ole vielä vastannut joten saamme odottaa mitä tapahtuu.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Saan helposti aasinsiltoja Lempäälästä Kuusamakujalle, eli Niilossa ja Tamissa on oikeasti paljonkin samaa.

Kun näitä päivityksiä lukee niin tulee väkisin mieleen että Fisherman #1 ei enää muista mitä kirjoitti eilen tai toissapäivänä eikä sitten viitsi edes tarkistaa.

Tämähän heissä on selkeä samankaltaisuus. Niilo paasaa samat asiat, joita on monen videon ajan jo paasannut.

tuleeko Manu vuoden myöhässä? Rajoituksia ollaan tietääkseni poistamassa eikä uusia olla ihan helposti laittamassa kun rokote kattavuus on riittävä. Aurinkokunkku tuskin rokotusta ottanut kun veli Korona ei pysty Neuvostoliiton kaataneisiin leijoniin, take my word.

Tällaiselle taisin naureskella juuri. Lempäälän mestari painotti, kuinka hän noudattaa rajoituksia edelleen, tyttöhallitus ei noita pura! Niilolla toki syynä, ettei vaan joutuisi menemään töihin tai muuten ihmisten ilmoille. Tami ehkä haluaa vältellä koulutuksia, joita väittää kalenterissa olevan pirusti. Vai onko molemmilla niin, ettei rokotusta olekaan otettu.

Onko näillä joku sama manageri taustalla?

Joo taidan koko viikonlopuksi jo varata metsänlaita-penkin. Ainiin, mutta sunnuntaina on Turun päivä, ties vaikka Don Tamilla olisi roolia tuolla!
 

JKyykka

Jäsen
Ainiin, mutta sunnuntaina on Turun päivä, ties vaikka Don Tamilla olisi roolia tuolla!
Selasin tuon Turun päivän ( 9.9 ) ohjelman läpi ja OMG - ei minkäänlaista mainintaa Manusta !! Mä häpeän - take my word !! Tosin onkohan tässä nyt käynyt niin ,, että kaikki tietävät Tamin olenvan pääesintyjä ( "the main event ") joten sitä ei tarvitse erikseen mainita - i assume ??
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Selasin tuon Turun päivän ( 9.9 ) ohjelman läpi ja OMG - ei minkäänlaista mainintaa Manusta !! Mä häpeän - take my word !! Tosin onkohan tässä nyt käynyt niin ,, että kaikki tietävät Tamin olenvan pääesintyjä ( "the main event ") joten sitä ei tarvitse erikseen mainita - i assume ??

Tami saattaa hyvinkin veli Kanervan tapaan olla se kaikkien kaveri, joka kiertelee kaikki kojut ja morottelee ylpeänä kaikille. Katson, miten käy.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Selasin tuon Turun päivän ( 9.9 ) ohjelman läpi ja OMG - ei minkäänlaista mainintaa Manusta !! Mä häpeän - take my word !! Tosin onkohan tässä nyt käynyt niin ,, että kaikki tietävät Tamin olenvan pääesintyjä ( "the main event ") joten sitä ei tarvitse erikseen mainita - i assume ??
OMG Veli Kyykkä I assume...
Turun päivä EI missään nimessä ole 09.09.2021, jollet olisi heinäkenkä niin tietäisit koska se on joten osaat varmaankin itse mennä sanonko minne???
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Selasin tuon Turun päivän ( 9.9 ) ohjelman läpi ja OMG - ei minkäänlaista mainintaa Manusta !! Mä häpeän - take my word !! Tosin onkohan tässä nyt käynyt niin ,, että kaikki tietävät Tamin olenvan pääesintyjä ( "the main event ") joten sitä ei tarvitse erikseen mainita - i assume ??
Se on tämä nykyaika tällaista kun kaiken maailman heinäkengät järjestävät Turun päivää. O tempora, o mores!
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tami saattaa hyvinkin veli Kanervan tapaan olla se kaikkien kaveri, joka kiertelee kaikki kojut ja morottelee ylpeänä kaikille. Katson, miten käy.

No niin, tässähän näemme eron Kanervan ja Tamin välillä: Tami ei ole kaikkien kaveri, vaan hankala äijä, jonka paasausta tuskin on ilo kuunnella. Tamin ansiot pitää tietää, jos ei tiedä, niin on tosi tyhmä. Toisaalta Tami luettelee ansioitaan niin innokkaasti että kaikki ne tietävät mutteivät vain enää viitsi kuunnella. Olen sataprosenttisen varma, että Tamia vältellään Aurajoen kukkeilla rannoilla. Ikehän on sellainen, että hän tuntee kaikki. Tami ei tunne edes itseään.

Päätän raporttini metsän reunasta tähän.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
No niin, tässähän näemme eron Kanervan ja Tamin välillä: Tami ei ole kaikkien kaveri, vaan hankala äijä, jonka paasausta tuskin on ilo kuunnella. Tamin ansiot pitää tietää, jos ei tiedä, niin on tosi tyhmä. Toisaalta Tami luettelee ansioitaan niin innokkaasti että kaikki ne tietävät mutteivät vain enää viitsi kuunnella. Olen sataprosenttisen varma, että Tamia vältellään Aurajoen kukkeilla rannoilla. Ikehän on sellainen, että hän tuntee kaikki. Tami ei tunne edes itseään.

Päätän raporttini metsän reunasta tähän.

Joo kuiskutan tämän täällä metsän laidassa: tämähän se oma ajatus oikeasti oli.

Ike on erittäin mukava moroteltava. Näitä Turussa aika harvoja.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Joo kuiskutan tämän täällä metsän laidassa: tämähän se oma ajatus oikeasti oli.

Ike on erittäin mukava moroteltava. Näitä Turussa aika harvoja.

Mä oon jotenkin niin kyllästynyt Tamiin että mulla menee ironia ja sarkasmi ohi, näemmä. Liian monta vanhaa äijää on tullut tavattua...
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Mä oon jotenkin niin kyllästynyt Tamiin että mulla menee ironia ja sarkasmi ohi, näemmä. Liian monta vanhaa äijää on tullut tavattua...

Nytkö se hauska loppui? Vanha äijä suurentelemassa 25-50 vuotta vanhoja juttuja.

Mutta hei golf-kauden avaus, 100 hooks ja large Cock in hand saunatanssi!
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Mä oon jotenkin niin kyllästynyt Tamiin että mulla menee ironia ja sarkasmi ohi, näemmä. Liian monta vanhaa äijää on tullut tavattua...

Muistan taannoin, kun Tami istui yhdellä kävelykatumme terassilla juoden kahvia. Tyyli ei ollut todellakaan mikään kaikille morottelija. Naamalla nuiva ilme, jolle ei voinut mitenkään hymyillä.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Ehkä siinä olisi pitänyt olla Jussilla peili edessä niin olisi voinut hymyillä peilikuvalleen.

No tämäpä. Olen tässä ketjussa verrannut myös esim. Jukka Koivuun ja Kari Jaloseen. Nuo aivan toisenlaisia ihmisten seassa. Tuollainen omahyväisyys tipo tiessään.

Ja joojoo, lupasin pysyä täällä metsän laidassa. Tästä lenkkeilee toisinaan Kai Suikkanen ohi.
 

Bruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pori,Boston,Vaasa
Seilattiin jus Haapaluodon ohi. Ei näkyny saunatanssii. Petyimme kovasti.
Katselin Googlemapsista Haapaluotoa. Merileijona#79 mökki on pakko olla tuo pohjoisrannan mökki missä L-muotinen laituri ja Lohi390 vedetty yhdellä kädellä siihen päälle- trust my word.
Huomioni kyllä herätti se kuinka asuttu/rakenettu tuo snadi saari on. Mutta toisaalta jos kaikki ovat Heidekenin lapsia niin no worries, only winners! Ei ole heinäkengillä asiaa tuolle saarelle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös