Mainos

Juhani Tamminen – Aurinkokuningas

• 1 609 160
  • 7 273
Tila
Viestiketju on suljettu.

Lemiöö66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelikanat, änärin Pingviinit ja kaikki lätkä...
Jos tota valmennusuraa katselee edes pikkasen realismin kautta vs. valmennusuran saavutukset, ni kyllä aika pienillä meriiteillä Manu itestään ääntä pitää.
Pelkästään Suomessa on useita kymmenii koutseja, joilla on enemmän plakkarissa, mutta eivät koe asiakseen siitä juuri röyhistellä.

Manu on kyllä outo jannu. Omien ex- pelikaverien piireissä pidetään melko rasittavana henkilönä.

Duunikaveri kehui kovasti Donin kuntoa kun oli vuosia sitten pelannut Golf kierroksen.
Kukaan muu ei kuulemma pysty / jaksa kehua itseään kolmea tuntia putkeen kuten Don...

Jara76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Leijonissa numerolla ( 16 & 14 ) ja numeron # 14 rinnassa " C" kirjain , jota ylpeydellä kannoin
My god, oma pelinumerohan junnuvuosista aina nykyisiin aladivaripeleihin on ollut tämä samainen # 14. Joskus jouduin tyytymään taunotasakkiseen pelinumeroon #24, kun joku muukin oli halunnut olla salibandykenttien Juhani Tamminen.

Tää oli kova tieto tähän perjantaihin mulle. Joskus aina kysyttiin onko toi numero Raipen mukaan, mutta nyt mulla on antaa hieno vastaus jos joku kysyy.

Toisaalta valmistaudun lähtemään metsän laidalle, koska en selvästikään ole tarpeeksi katsonut Tamin kiss kiss boom boom "ylänurkkamaaleja" Youtubesta, kun jotenkin vasta nyt havahduin tuohon pelinumeroasiaan.

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Duunikaveri kehui kovasti Donin kuntoa kun oli vuosia sitten pelannut Golf kierroksen.
Kukaan muu ei kuulemma pysty / jaksa kehua itseään kolmea tuntia putkeen kuten Don...
Toivottavasti duunikaverisi otti tämän vastaan ns. "koulutuksena". Tami on tuosta todennäköisesti kirjannut itselleen koulutuskeikan. Veikkaisin sitä, että duunikaverisi on kierroksen jälkeen lähtenyt kotimatkalle Don Tami kaulahuivin, parin kirjallisen opuksen ja "tonnin seteli" ilmeen kera.

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tällaista tänään:

Hieno, rauhallinen perjantaiaamu ( 28.05.2021 ) lähdössä käyntiin Turun Kuusamakujalla!! Pikainen aamusauna, suihku , aamukahvi + TS pikaisesti ( " rapid fire" tyyliin) ja nyt suunta kohti Eurotam OY:n " townofficea " kts Deskpoint.fi - siellä lisää!! Fyysinen katuosoite : Postikatu 2, 20520 Turku ja 4:s kerros - alakerran ( reception ) lady opastaa perille ( hissillä neljänteen ( 4.) kerrokseen - be there!! Soita please ( 050 4663701) ennen kuin tulet ; koska näin koulutusyrittäjänä ja nyt erityisesti - kuntavaaliehdokkaana ( # 136) - kiirettä ja tilaisuuksia riittää - take my word!!
Päivän agendalla pienyrittäjän ( Eurotam OY ) perusrutiinit , posti, pankki, laskutus & laskut maksuun , kirjat ( tilatut ) laatikoihin ja postiin ,tai Matkahuoltoon tai kuten tänään lähiseudulle ( Turku, Raisio, Naantali ; Kaarina) Jaguarin nopealla kyydillä ; joten siinä " nopeat syö hitaat" hengessä kaikille pienyrittäjille ja tsemppareille: " Keep rocking and NEVER GIVE UP!! Muista !!!: " Winner never quits- Quitter never wins" !! Simple as that!! Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY, Leijonissa numerolla ( 16 & 14 ) ja numeron # 14 rinnassa " C" kirjain , jota ylpeydellä kannoin , sainhan ko. kunnian kahdelta supermieheltä ja hienolta pelaajalta : Lasse Oksanen ( # 14 ) ja Vellu Ketola ( # 13) siitä oli hienoa jatkaa " soihdun" ja esimerkin kantoa eteenpäin , jotta myöhemmin Juti, Saku, Teemu etc.. pääsivät omalla hienolla tavallaan jatkamaan perinnettä ( Leijona) , joka meidän urheilukulttuurissa kuuluu kunniagalleriaan - take my word!! Siinä kunnioituksen ( respect) hengessä: One more time: " Winner never quits- Quitter never wins" - Simple as that!! JT

Säästyisi Tamilta paljon aikaa jos tallentaisi nuo alkujorinat tiedostoon ja copy/pastella sitten heittäisi facebookkiiin. Melkein sama tarina aina rapid fire tyylillä ja ladyn opastuksella. Ehkäpä se tekeekin niin, mene ja tiedä

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Säästyisi Tamilta paljon aikaa jos tallentaisi nuo alkujorinat tiedostoon ja copy/pastella sitten heittäisi facebookkiiin. Melkein sama tarina aina rapid fire tyylillä ja ladyn opastuksella. Ehkäpä se tekeekin niin, mene ja tiedä

Hiirellä ruksailee tekemiset ja valitut tarinat tehosteineen:
[x] rauhallinen aamu
[ ] kiireinen aamu
[x ] sauna
[ x] TS ja HS
...
[ ] Jaguar 100 000km/vuosi
....
[ x] backhand, forehand...
...
[ ] 1970 neuvostoliitto kaatui
[x ] tehopisteet leijonissa
[ ] 170kmh laukaus
...
kone sitten generoi tamimaiseksi tekstiksi. Keep it simple!

kalitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jets, Ässät
Simply great sanon minä! Veli Kuubextra lta loistava idea 1!! Löytyykö Jatkoajan unisten veljien joukosta edes yksi " guru" tuottamaan tämä veli mustaoranssi n hienosti nimeämän Taminaattori'n ??!1 Onhan Lion #79n legacy jätettävä jälkipolvienkin ihailtavaksi, jotta tulevatkin sukupolvet saavat heittää lakkia ilmaan maestron päivitysten edessä!! Tässä voittavien veljien hengessä (ala Kuubextra, mustaoranssi -to name a few - ) " Keep rocking and NEVER GIVE UP!! Muista !!!: " Winner never quits- Quitter never wins" !! Simple as that!! Br Tauno Tasalakki,, #4 CFO OMG! - Älä veli mustaoranssi tee itsestäsi pientä vaan muuta nimimerkkisi Mustaoranssi 'ksi! Ajattelullasi on tilausta voittajien ykkösketjussa - i assume !!!: TT

Barney

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL-SaiPa
Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY, Leijonissa numerolla ( 16 & 14 ) ja numeron # 14 rinnassa " C" kirjain , jota ylpeydellä kannoin , sainhan ko. kunnian kahdelta supermieheltä ja hienolta pelaajalta : Lasse Oksanen ( # 14 ) ja Vellu Ketola ( # 13) siitä oli hienoa jatkaa " soihdun" ja esimerkin kantoa eteenpäin , jotta myöhemmin Juti, Saku, Teemu etc.. pääsivät omalla hienolla tavallaan jatkamaan perinnettä ( Leijona) , joka meidän urheilukulttuurissa kuuluu kunniagalleriaan - take my word!! Siinä kunnioituksen ( respect) hengessä: One more time: " Winner never quits- Quitter never wins" - Simple as that!! JT
Tauno tasalakit laittavat normaalisti "Br:n" jälkeen vain oman nimensä, mutta todelliset mestarit listaavat siihen vielä yrityksensä, uransa pelinumerot, kapteenin statuksen, Lasse Oksasen, Vellu Ketolan, Timo Jutilan, Saku Koivun ja Teemu Selänteen. Simply great sanon minä!!

JormaV

Jäsen
Suosikkijoukkue
JyP
Tällaisia se antaa:
Oudoksuttavaa kyllä, on useasti todettu, että Vanha maajoukkuekapteeni mallintaa kokonaiskuvaa käyttäen hyödykseen esimerkiksi yhä enemmän meitä haittaavia taakkoja. Jos vertailemme lyhyesti asiaankuuluvia ilmiöitä, huomaamme, että 60 minuutin paine auttaa käyttäjää ymmärtämään meihin kohdistuvaa tietotarvetta. Jotta emme unohtaisi yhteisön pyrkimyksiä, todettakoon, että take my word ratkaisee ongelmia tutkittaessa viimeaikaisia absurdeja väittämiä.

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
"Sinne se yläkulmaan sujahti. Näissä asioissa mulla on röntgenmuisti."

Röntgenmuisti - simply great, sanon minä! Mun termi tälle on " supervoima ", joka löytyy vain Kuusamakujan leijonaluolan uumenista. Sen kun yhdistää bluetoothilla ( kts. Harald Sinihammas , aikansa " Solkungen " ) Yocophoneen ja Busteriin - on kyyti kylmää ja Narvia kuumana. Siinä trikoosankarien ( kts. Superman, Batman , Spiderman , Tarzan , Nastamuumio , Peräsmies - to name a few ) hengessä , have a great x-ray day!!!!

Barney

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL-SaiPa

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Näissä Maestron päivityksissä ei kyllä ole mitään jatkumoa, ainoa joka toistuu on meriittilista ja samat fraasit. Esimerkiksi Inchape Motorsin farssiin (Jaggen huolto) ja Kuusamakujan remonttiin ei olla palattu sen jälkeen kun niistä kerran tilannekatsauksissa vaahdottiin. Olisi mielenkiintoista tietää esim. se että vastasivatko Jaggen veljet euroopasta pomon mailiin.

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Näissä Maestron päivityksissä ei kyllä ole mitään jatkumoa, ainoa joka toistuu on meriittilista ja samat fraasit. Esimerkiksi Inchape Motorsin farssiin (Jaggen huolto) ja Kuusamakujan remonttiin ei olla palattu sen jälkeen kun niistä kerran tilannekatsauksissa vaahdottiin. Olisi mielenkiintoista tietää esim. se että vastasivatko Jaggen veljet euroopasta pomon mailiin.
Olisiko käynyt siten, että Jaggen "head officessa" ei ketään kiinnostanut paskaakaan joku Tamin Jaggen varoitusvalon vilkkuminen, vaan häntä on kehoitettu viemään auto huoltoon, kuten tekee kaikki Tauno Tasalakit. Tamille tämä ei tietenkään sovi, koska kukaan Jaguarilla johtotehtävissä oleva ei ole koutsannut tai pelannut päivääkään. Remonttimiehet lienee nostaneet jo päiviä sitten kytkintä, koska ovat kyllästyneet Tamin ohjeistuksiin ja prinsiippeihin. I assume!!

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olisiko käynyt siten, että Jaggen "head officessa" ei ketään kiinnostanut paskaakaan joku Tamin Jaggen varoitusvalon vilkkuminen, vaan häntä on kehoitettu viemään auto huoltoon, kuten tekee kaikki Tauno Tasalakit. Tamille tämä ei tietenkään sovi, koska kukaan Jaguarilla johtotehtävissä oleva ei ole koutsannut tai pelannut päivääkään. Remonttimiehet lienee nostaneet jo päiviä sitten kytkintä, koska ovat kyllästyneet Tamin ohjeistuksiin ja prinsiippeihin. I assume!!
Juu, voi olla että Jaggen head officessa ei vielä paljoa värise kun suomalainen divarikoutsi ja kerran Ranskan lätkämaajoukkueen puolivälieriin vienyt kaveri laittaa mailia ja kertoo että vikavalo palaa & uniset veljet käskee ajamaan auton Helsinkiin huollettavaksi.

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Urheilu247 facebookissa kyselee seuraavaa

Jos nyt iskisi karanteeni päälle ja yksi näistä herroista pitäisi valita kuukaudeksi juttukaveriksi, niin kuka se olisi?
1. Räty
2. Mieto
3. Tiki
4. Litti
5. Rautiainen
6. Tami

My god, tarviiko edes kysyä.

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Urheilu247 facebookissa kyselee seuraavaa

Jos nyt iskisi karanteeni päälle ja yksi näistä herroista pitäisi valita kuukaudeksi juttukaveriksi, niin kuka se olisi?
1. Räty
2. Mieto
3. Tiki
4. Litti
5. Rautiainen
6. Tami

My god, tarviiko edes kysyä.
Häpeällistä että Tami on mainittu listassa kuudentena (viimeisenä), ikään kuin hän olisi vaihtoehdoista vähäpätöisin. Mikä nöyryytys!! Saattaisi olla veli psykiatrille asiaa, kun olisi ollut kuukauden maestron 24/7 paineessa.

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Häpeällistä että Tami on mainittu listassa kuudentena (viimeisenä), ikään kuin hän olisi vaihtoehdoista vähäpätöisin. Mikä nöyryytys!! Saattaisi olla veli psykiatrille asiaa, kun olisi ollut kuukauden maestron 24/7 paineessa.

Missä kunnioitus ja ylpeys. Mä kysyn. Eihän noita vaihtoehtoja voi edes verrata.

- Mietaaa vaikka, sata sadasta sanoo et se on se joka hävis sadasosalla Lake Placidissä. My god.
- Litmanen, joku futismies? Mitkä saavutukset. Hä.
- Rautiainen, suu ja kädet käy. Puheet on kuin omistais euroopan, näytöt mitä se on voittanu?. Mitkä ?
- Tiki, joo 5 mestaruuttako. Hei ME tehtiin se työ 70 -luvulla. Raivattiin tie. Helppo sinne oli mennä kun baana oli auki. Ei ollu ku mentiin. Ne ees tienny missä Suomi on.
- Räty. Mä kysyn, kaveri hölkkää 20 m ja heilauttaa kättä ja huutaa. My god

Mä häpeän. MÄ HÄPEÄN. Mä oon pelannu ja koutsannu vuosikymmeniä. Vaasa, Oulu, Ranska, Japani, Cleveland jne To name a few.
Koskaan ei ollu helppoa. Ei ollu leivän päälle ku ylähuuli. Sieltä noustiin.
Rakennettiin Buumit ja Business. Ei tosiaan ollu helppoa.
My God

Suosikkijoukkue
Kärpät
Kuusamakujan remonttiin ei olla palattu sen jälkeen kun niistä kerran tilannekatsauksissa vaahdottiin.
Tähän saatiin muutama tunti sitten päivitystä kommenteissa:

FB-käyttäjä: Joko veljet on saanu rempan tehtyä?

Aurinkokuningas: Kiitos kysymästä, veljet ahertaa edelleen, mutta ammattiveljiä, joten " slow and steady - gets You ready" toimii Kuusamakujallakin!! Keep rocking, Br Tami

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Tähän saatiin muutama tunti sitten päivitystä kommenteissa:

FB-käyttäjä: Joko veljet on saanu rempan tehtyä?

Aurinkokuningas: Kiitos kysymästä, veljet ahertaa edelleen, mutta ammattiveljiä, joten " slow and steady - gets You ready" toimii Kuusamakujallakin!! Keep rocking, Br Tami
Kohta alan huolestumaan, ettei tästä tulisi samanlainen ikuisuusprojekti kuin Busterin saattaminen vesille. Madame Tamminen pistää hommaan liikettä jos meinaa urakka venymään.

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Tami olisi tietysti itse "rapid fire" tyylillä hoitanut rempan, mutta eihän kiireisellä koulutusyrittäjällä riitä aikaa millään.

Tuli vain mieleeni, ilman vittuilua brändiä kohtaan: mitä ne Solkungenin koulutuskeikat edes ovat?

Omakehua, viheltelyä, omakehua? Käydään samat prinsiipit läpi yhä uudestaan, unohtamatta omia meriittejä. Millainen yritys maksaa noista?

Olen tosin itse Tauno Tasalakki, myönnetään. Pelatut ja valmennetut ottelut: 0! Vedetyt koulutuskeikat: 0! Luodut kiekkobuumit (Cleveland, Phoenix, Sport, Sierre) to name a few...0!

Tiedostan paikkani; olen täällä metsän reunalla yksin parkumassa elämän kovuutta, koska en tule koskaan yltämään Manun saavutuksiin.

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Veli @D.Santon Mä arvostan ja kunnioitan rehellisyyttä. Tulit kaapista ulos ja kerroit aidosti että olet, no Nolla. Siis saavutuksiltasi Don Tamiin verrattuna. Aito ja rehellinen. Ei mitään oma kehua ja hypetystä. Ei värikynää ja silleen. Aitous ja rehellisyys.
Me ketjulaiset arvostetaan sitä. Respect.

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Emanuel David ”Manu” Ginóbili Maccari on argentiinalainen kilpauransa päättänyt koripalloilija.

Jokainen parkujakin tietää keltä on lempinimi otettu. Take my word!

Suosikkijoukkue
Kärpät
Veli @D.Santon Mä arvostan ja kunnioitan rehellisyyttä. Tulit kaapista ulos ja kerroit aidosti että olet, no Nolla. Siis saavutuksiltasi Don Tamiin verrattuna. Aito ja rehellinen. Ei mitään oma kehua ja hypetystä. Ei värikynää ja silleen. Aitous ja rehellisyys.
Me ketjulaiset arvostetaan sitä. Respect.
Juurikin näin veli @Niilo Kaiken ytimessä on respect ; eli kunnioitetaan #79:N osaamista , saavutuksia ja mielipiteitä!! Ja veli @D.Santon - arvostan- MY Maximum respect!! Jos ei respectiä #79:N suuntaan heru , niin metsänlaita on hyvä paikka -take my word!! Vilpitön my Respect molemmille!! Joten tässä - kunnioituksen ( respect) ja osaamisen hengessä " Have a Great Weekend" One more time: My Maximum Respect, Br aurora borealis Respect, sanon minä!!

Viimeksi muokattu:

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tuli vain mieleeni, ilman vittuilua brändiä kohtaan: mitä ne Solkungenin koulutuskeikat edes ovat?

Tässä vain pieni maistiainen Tamin koulutuskeikasta. On tainnut olla jo aikaisemmin ketjussa esillä, mutta kertaus on opintojen äiti. Tätä ohjetta tuntuu itse mestarikin toteuttavan.

Omakehua, viheltelyä, omakehua? Käydään samat prinsiipit läpi yhä uudestaan, unohtamatta omia meriittejä.
Olet tässä veli aivan oikeilla jäljillä.

Millainen yritys maksaa noista?

Ei mikään järkevä yritys. Varmaan joku peräkylän kansantanhuseura pitää tätä Tamin "koulutusta" rahanarvoisena huumoripakettina, joten Tami tilataan heidän kylätalolle heittämään pari tuntinen koulutusta (komiikkaa). Tämän Tamin koulutuskeikan jälkeen voi sitten voittajan elkein mennä paistamaan niitä Ramin lähikaupasta ilmaiseksi saatuja hiillosmakkaroita.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.