Mainos

Juhani Tamminen – Aurinkokuningas

• 1 609 285
  • 7 273
Tila
Viestiketju on suljettu.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Kuka uskaltaisi käydä vinkkaamassa, että jos Lion#79 on ajanut Jaguarilla since 2013, niin sitähän on pyöritty n. 800 000 kilometrin verran pitkin valta- ja kantateitä. Jos nyt yksi vikavalo vähän vilahtaa kerran miljoonassa kilometrissä, niin so fuckin' what. Ite olen ajanut 35 vuotta, yhteensä suunnilleen saman kuin Tami nyt on Jaggellaan puheidensa mukaan kouhottanut, ja on jukoliste palanut vikavalo jos toinenkin...

Omalla kohdallani VAGinakuskina varsinkin moottorin keltainen merkkivalo on hyvinkin tuttu. Sitähän saisi VAG-veljille olla joka päivä soittamassa jos ei itseltä löytyisi vikakoodinlukijaa. Take my word!

Liitteet

• 1359102300.jpg
    1359102300.jpg
    54,9 KB · kertaa luettu: 253

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Mä suosittelen Tamille vähän käytettyä vaihtautoa. Esim. joku Skoda voisi olla hyvä ja luotettava. Huolto helposti saatavilla ja osat paljon edullisempia kuin Jaggeen. Take my word. Koko ajan lähestyy sekin hetki kun arvovaltainen veli ilmoittaa että se on nyt vanhan legendan ajot ajettu ja ottaa leijonakapteenilta kortin talteen. Turha enää panostaa ajoneuvoon kovin paljoa. Take my word!!

Mutta OMG, mitä "palvelua" maestro on veljiltä saanut. Tämä on härskeintä mitä mä olen autohuoltokuvioissa nähnyt. Suomalainen jaggehuolto, missä teidän ylpeys on?

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Joku siellä ehdottaa että " Tami,suosittelen Sinulle sähköfillaria, kun käyt Poris,käytä linja-autoa,kun meet Hesaan hyppää pendoliinon! Niin ystävämme Ikekin kulkee,tsemppiä!! " johon Tami että " Kiitos viestistä, erona Ikeen mulla 227 A maaotteluia!! Siksi autolla !! JT"

Chapeau!!

Tätä olin tulossa postaamaan. Huikea kuitti by Tami ja kaapin paikka tehty selväksi. Vaikka Ike on ns. Tamin kavereita niin poltiikolla ja Aurinkokuninkaalla on vissi ero. Simple as that. TAKE MY WORD!!!

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Tätä olin tulossa postaamaan. Huikea kuitti by Tami ja kaapin paikka tehty selväksi. Vaikka Ike on ns. Tamin kavereita niin poltiikolla ja Aurinkokuninkaalla on vissi ero. Simple as that. TAKE MY WORD!!!
Maaotteluihin voi vedot missä tilanteessa tahansa, 227 maaottelua enemmän kuin Jaguarin huoltopenalla tai sen myyjällä. Koittakaas Inchape Motorsin juipit saada se kiesi kuntoon, menette laitteiden kanssa Kuusamakujalle ja kuittaatte varoitusvalon vilkkumasta, mitään korvaus ette pyydä.

JormaV

Jäsen
Suosikkijoukkue
JyP
Tamilta on tullut opittua semmoiset prinsiipit, että jos ajopeli on peltiä + nimessä kuusi kirjainta ja päättyy ärrään, niin ei kannata ostaa. Joko laite itessään on paskana, tai sitten sen ympärillä touhuavat veljet eivät osaa hommiaan.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tamilta on tullut opittua semmoiset prinsiipit, että jos ajopeli on peltiä + nimessä kuusi kirjainta ja päättyy ärrään, niin ei kannata ostaa. Joko laite itessään on paskana, tai sitten sen ympärillä touhuavat veljet eivät osaa hommiaan.
Totesin tuolla jo aikaisemmin, että kun autoa aletaan julkisesti moittia niin kohta vaihtuu Juhanin auto.

Ihan vinkkinä herralle tulevaisuuteen, että kannattaa perehtyä autonsa huoltopolitikkaan ennakolta, vaikka kuinka luottaa vaununsa erinomaisuuteen. Siltikin voi yllätyksiä tulla.

Siitä vaan Jopon selkään ja kirjoja jakamaan ja tähän Tamin kuuluisa vihellys.

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Nyt sit joku Vinkkaa kaveriaan joka myy autoja, et soittaa Tamille. Mä kuulin, et My GOD sä kuulemma tarviit uuden auton. Tässä ois nyt ihan uus BMW 540d xDrive sedan, 340 heppanen diesel, kiihtyy 4,6 sek 0-100. Eli lähtee kun sun Lämäri vanerilta yläpeltiin. Nyt on erikoiskampanja. Vaan just Sulle. Soitin äsken Meidän pääkonttoriin ( head office ) Müncheniin, et nyt ois Miljoonan taalan tsäänssi hei...
Ne sano sieltä, et nyt painat sellaisen tarjouksen, et vittu Tami ottaa sen auton.
Eli kaikki mahdolliset herkut mitä listalta löytyy siihen autoon, ei maksa mitään. Myydään sillä hinnalla, mitä sen valmistus maksaa. Katetta ei oteta.

P.S mitä vittua oikeesti, TAM-1 rekkari on oikeasti jossain 20 vuotta vanhassa paskassa käytössä. My god, missä kunnioitus, missä ylpeys. Mä kysyn. Ja mä häpeän

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Veli Bottaksen Mersuhan olis myynnissä. Ei olisi samanlaisia muilla veljillä. Olikohan se jotain 190k€. Miljoonaliikevaihdolla ole summa eikä mitään. Ei uniset kytätkään pysyis perässä

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Facessa Tami jo ilmoitti vielä tänään soittavansa tai laittavansa mailia päämiehille eurooppaan. Se on oikein, sanon minä, tässä on kyse sen luokan nöyryytyksestä että "case" pitää eskaloida "as soon as possible" ja päämiesten on syytä ottaa tämä todella vakavasti. Huomenna lienee muutama Inchape Motorsin veli irtisanomisilmoitus kourassa metsässä parkumassa, mutta niin voi käydä kun ei hoida hommiaan kunnolla. Työkkäriin käy sitten näiden veljien tie. Tami tarjoaa kyydin ja antaa lohdutukseksi veljille "My Life" kirjat.

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
" Tami sama ongelma harrietin rangella homma on perseestä range myyntiin "

" Kiitos viestistä, on tämä ( nykyajan autokauppa ) erikoista - take my word!! Rahat pois ja in case asiakkaalla huolia / kysyttävää käsien levitys!! Elämme näköjään " uusavuttomuuden " aikakautta em. kioskeissa!! Mitähän ne päämiehet Euroopassa miettivät, koska sinne lähtee seuraava soitto / mail vielä tänään"" Palaan kun / jos edes sieltä ( Eurooppa ) vaivautuisivat vastaamaan!! OMG, JT"

Taitaa päämiehet Euroopassa saada aika kovaa palautetta tänään, i assume.

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
My GOD mulle tuli mielee, et mitäs jos me siskot ja veljet käydään heittään Tamille tarjous josta se ei voi kieltäytyä...
Eli ollaan vuoronperään sille kesällä kuskina viikko / palstalainen. Kelatkaa, sen ei tarvis ajaa itse... Sais istua takapenkillä ja olla kerrankin kuin oikea kuningas...
Paikkaahan ei tietenkään oteta, riittää kun kertoo aina kiekkotarinoita omalta uraltaan niin pelaajana kuin valmentajana..

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Onpa Tami lyönyt kätensä paskaan tuon autokaupan kanssa, eihän tuon nimikään luottamusta herätä, mikä lie nyrkkipaja. Olisi vanha maajoukkuekapteeni ostanut purkin Gudrun Lesbo-Lupsakkalan* Auto & Moottori -liikkeestä.

*nimi varastettu hyvän ystäväni, Veikko Huovisen tuotannosta.

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suoraan vaan Jagen toimarille puhelua Ralf Speth - Wikipedia näyttää kyllä vähän Sveitsiläiseltä hammaslääkäriltä. Saa Tami kuvasta vähän lisää kierroksia
Näyttää kaverilla olevan oikein Sir arvonimi. No niin on kyllä arvonimi Tamillakin, Aurinkokuningas. "Söörejä" on maailma täynnä, mutta Aurinkokuninkaita ei ihan joka nurkalla olekaan. Ralfille vaan mailia ja in case heinäkenkä ei mitään vastaa, niin toiseen mailiin sitten meriittilista ja pari sanaa siitä miten vanhoja legendoja on syytä kohdella. Ja kun molemmat herrat operoivat kansainvälisillä pelikentillä niin Tami luonnollisesti laittaa mailit ranskan kielellä (en français).

Suosikkijoukkue
Kärpät
Näyttää kaverilla olevan oikein Sir arvonimi. No niin on kyllä arvonimi Tamillakin, Aurinkokuningas. "Söörejä" on maailma täynnä, mutta Aurinkokuninkaita ei ihan joka nurkalla olekaan. Ralfille vaan mailia ja in case heinäkenkä ei mitään vastaa, niin toiseen mailiin sitten meriittilista ja pari sanaa siitä miten vanhoja legendoja on syytä kohdella. Ja kun molemmat herrat operoivat kansainvälisillä pelikentillä niin Tami luonnollisesti laittaa mailit ranskan kielellä (en français).
Siinä kyllä veli Speth on kummissaan kun mailiin tipahtaa aamulla ns. " rapid fire" tyyliin ( illalla paremmin!!) viestiä ilman kappalejakoa, jokainen lause kahteen huutomerkkiin päättyen ja kielen vaihtuessa lennosta kesken lauseen " to name a few" -simply great sanon minä!! Luulisi heinäkengän oppivan kerralla miten legendoja kohdellaan, i assume!! Chapeau!!

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Veli Bottaksen Mersuhan olis myynnissä. Ei olisi samanlaisia muilla veljillä. Olikohan se jotain 190k€. Miljoonaliikevaihdolla ole summa eikä mitään. Ei uniset kytätkään pysyis perässä
Mercedes eli johtotähti olisi sinänsä Tamille oiva valinta, mutta kun Tami autoilee, johtotähti ei, perkele, ole auto vaan Tami itse.

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Katselin Inchape Motorsin sivuilta miltä ko. kioskin organsiaatio näyttää. Sieltä löytyy autotalon johtajaa, myyntimiestä etc. ja niiden lisäksi "showroom host/hostess" tittelillä olevia tasalakkeja. Mitä helvettiä, ei ole ihme jos homma sakkaa, kun siellä pyöritetään jotain showroomia unisen autobisneksen rinnalla!! Olen mäkin showroomissa käynyt, mutta en autotalon yhteydessä. Take my word!!

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Äkkiä se kamelinselkä katkesi jaguarin kanssa. Viime vuodethan on autoa hehkuteltu. Esim. 2 vuotta sitten oli Savon Sanomissa juttu otsikolla "Minulla on Jaguar, ei ole aikaa pyöriä autokorjaamoilla."

Olisko joku näpsäkkä kauppakassi sopivampi Tamin tarpeisiin? Vähän niinkuin pizzakuskin hommiahan nuo bisnekset nykyään on, kun lähinnä kirjoja kuskaillaan Turun ympäristössä.

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Katselin Inchape Motorsin sivuilta miltä ko. kioskin organsiaatio näyttää. Sieltä löytyy autotalon johtajaa, myyntimiestä etc. ja niiden lisäksi "showroom host/hostess" tittelillä olevia tasalakkeja. Mitä helvettiä, ei ole ihme jos homma sakkaa, kun siellä pyöritetään jotain showroomia unisen autobisneksen rinnalla!! Olen mäkin showroomissa käynyt, mutta en autotalon yhteydessä. Take my word!!
Ei kannattaisi luottaa tämmöisiin kermakakkuihin, höttöä ovat.

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No jo on unista touhua, Manun kissapedossa on 3.0 diesel-kone...tuota pannua on käytetty Fordissa ja PSA-konsernin autoissa. Luulis että apua vikavalon nollaamiseen ja vian selvittämiseen löytyisi myös Turusta. TAKE MY WORD!!

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Nyt äkkiä Kuusamakujalle vinkkiä, pitäisi viisukuninkuus palauttaa Suomeen yli 15 vuoden odotuksen jälkeen jos tänäkään vuonna ei natsaa. Siinä olisi mestarille kappale lavashowneen päivineen valmiina:

Kyllähän tuolla viisuissa voisi pärjätä, jos joku Suomen palauttaisi menestyskantaan ja koko Euroopan huulille niin kyllähän se itse mestari olisi.

Pratu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
" Kiitos viestistä, on tämä ( nykyajan autokauppa ) erikoista - take my word!! Rahat pois ja in case asiakkaalla huolia / kysyttävää käsien levitys!! Elämme näköjään " uusavuttomuuden " aikakautta em. kioskeissa!! Mitähän ne päämiehet Euroopassa miettivät, koska sinne lähtee seuraava soitto / mail vielä tänään"" Palaan kun / jos edes sieltä ( Eurooppa ) vaivautuisivat vastaamaan!! OMG, JT"

Taitaa päämiehet Euroopassa saada aika kovaa palautetta tänään, i assume.
Olisin valmis maksamaan aika paljon live streamistä mistä voisi seurata kun Aurinkokuningas yokophonellaan ottaa yhteyttä suoraan Jaguaarin Euroopan pääkonttorin lämpimän officen uniseen toimitusjohtajaan.

Suosikkijoukkue
Kärpät
Nyt äkkiä Kuusamakujalle vinkkiä, pitäisi viisukuninkuus palauttaa Suomeen yli 15 vuoden odotuksen jälkeen jos tänäkään vuonna ei natsaa. Siinä olisi mestarille kappale lavashowneen päivineen valmiina
" Sex sells" tuntuu olevan voittava prinsiippi näissä karkeloissa, joten Saunatanssi voisi myös olla kokeilemisen arvoinen, i assume!!:

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.