Mainos

Juhani Tamminen – Aurinkokuningas

• 1 611 547
  • 7 270
Tila
Viestiketju on suljettu.

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Facen käyttäjä:

"Saatan ajaa pää munissa vastapalloon, mut eikös se Salon reissu ollut koulun järjestämä vaalitilaisuus, jossa Te arvoisat vaaliehdokkaat Olitte undulaattien tentissä? Koska pääni on ottanut osumaa, en hiffaa, et miten se on koulutuskeikka ?
Mä oon aina luullut et se on koulutuskeikka, jossa kerrotaan undulaateille, miten kestetään 60 min paine kun vastassa on esim. Neuvostoliiton tähtikenttä Moskovan painekattilassa ?"

Jokohan Kuusamakujalla näppis sauhuaa?

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
No silloin on jo vuosi 2020, lentäviä autoja ( Jaguar) ja ruoka syödään nielaistavalla kapselilla. Take my word!!"
Puhumattakaan siitä että Neuvostoliitto on kaatunut Tamin maalien ansiosta. 60 minuutin paine oli liikaa Veli Brezneville ja muille unisille.

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Facen käyttäjä:

"Saatan ajaa pää munissa vastapalloon, mut eikös se Salon reissu ollut koulun järjestämä vaalitilaisuus, jossa Te arvoisat vaaliehdokkaat Olitte undulaattien tentissä? Koska pääni on ottanut osumaa, en hiffaa, et miten se on koulutuskeikka ?
Mä oon aina luullut et se on koulutuskeikka, jossa kerrotaan undulaateille, miten kestetään 60 min paine kun vastassa on esim. Neuvostoliiton tähtikenttä Moskovan painekattilassa ?"

Jos Kuningas, jota aurinkokin pitää kuninkaanaan, on vaalitilaisuudessa puhumassa vaalikarjalle totuuksia ja ajatuksiaan, mitä hän valtuutettuna tekisi, niin hänhän samalla kouluttaa niitä kuulijoita. Joten onhan se koulutustilaisuus.

Green Marlin

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
On tullut tätä ketjua silloin tälloin seurailtua, viime aikoina vähän tiiviimmin ja nyt on pakko antaa tälle myös oma panokseni. Olen viime vuosina muutaman kerran työni puolesta "saanut" olla Juhani Tammisen kanssa tekemisissä ja hän on kyllä aika raskas persoona. Mutta alan olla yhä varmempi siitä, että kyseessä on alkava alzheimer tai muu sairaus, ja sen vuoksi tuntuu jopa vähän pahalta tämä hänen riepottelunsa täällä, vaikka keskustelupalstahan tämä vain on. Ei sillä, viihdyttävää näitä juttuja on lukea.

Itsestäni tosiaan tuntuu, että hänen persoonansa on muuttunut selvästi siten, mitä usein tapahtuu muistisairauksien yhteydessä. Lisäksi hänellä tuntuu olevan ihan varsinaisia muistiongelmiakin. Toki mitään tietoa mistään diagnooseista minulla ei ole. Hän on esimerkiksi yhdelle tutulleni käynyt esittäytymässä ja tarjoamassa käyntikorttia kolme kertaa samassa tilaisuudessa. Omalle työpaikalleni hän on soittanut kahtena päivänä peräkkäin ja kysynyt aivan samat asiat. Ollut toisella kerralla täysin tietämätön asioista, aivan kuin olisi ensi kertaa kuullut niistä. Lisäksi hänellä on erittäin rasittava tapa haluta aina jonkun päällikön tai esimiehen juttusille, ihan sama mistä asiasta on kyse. En nyt kerro, mitä teen työkseni, mutta esimerkiksi meillä on ollut tilanne, kun hän oli saanut sovittua tapaamisen meidän päällikkömme kanssa (iso organisaatio) ja lopputulos oli se, että päällikkö talutti hänet meidän osastolle sanoen, että täältä löytyy se asiaan liittyvä tietämys ja osaaminen. Meidän neuvot ja muuta eivät olleet aiemmin missään nimessä kelvanneet. Tuppaa usein olemaan, ainakin isoissa organisaatioissa, ettei se päällikkö tiedä kaikkea kaikesta ja se asiaosaaminen tiettyihin asioihin löytyy vähän alempaa.

Minulla on myös tietoa siitä, ettei hän enää ihan kaikkia asioitaan saa hoidettua niin kuin pitäisi. Kauhistuttaa ajatuskin, että hänen valitaan kaupunginvaltuustoomme sekoilemaan. Itselleni ei tulisi pieneen mieleenkään äänestää häntä, toivottavasti ei tule kovin monelle muullekaan.

Sinänsä Tami on ilman liioitteluakin tehnyt ihan kovan uran ja oli aikanaan mielestäni viihdyttävä kommentaattorikin, mutta nyt hänen touhuistaan on kyllä järki hävinnyt ja hän tuntuu vähän elelevän omassa todellisuudessaan.

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Onko tämä Facebookin tili nyt ihan oikeasti Tammisen hallussa vai onko se joku parodiatili? Olen nauranut kippurassa vedet silmissä näitä tekstejä ja jotenkin olettanut, että kyseessä on padodiaa, mutta ei helvetti jos ihan oikeasti jokaisen viestin takana on Tami??

Never stop the madness ja taas mennään Jaggen rattiin.

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Onko tämä Facebookin tili nyt ihan oikeasti Tammisen hallussa vai onko se joku parodiatili? Olen nauranut kippurassa vedet silmissä näitä tekstejä ja jotenkin olettanut, että kyseessä on padodiaa, mutta ei helvetti jos ihan oikeasti jokaisen viestin takana on Tami??

Never stop the madness ja taas mennään Jaggen rattiin.

Tili on Tamin oma ja tekstit aitoja, ei siis ole parodiasta kyse. Osa tämän ketjun teksteistä on tekaistuja mutta suurin osa suoraan Aurinkokuninkaan facesta.

Glory Hunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Club de hockey Canadien
On tullut tätä ketjua silloin tälloin seurailtua, viime aikoina vähän tiiviimmin ja nyt on pakko antaa tälle myös oma panokseni. Olen viime vuosina muutaman kerran työni puolesta "saanut" olla Juhani Tammisen kanssa tekemisissä ja hän on kyllä aika raskas persoona. Mutta alan olla yhä varmempi siitä, että kyseessä on alkava alzheimer tai muu sairaus, ja sen vuoksi tuntuu jopa vähän pahalta tämä hänen riepottelunsa täällä, vaikka keskustelupalstahan tämä vain on. Ei sillä, viihdyttävää näitä juttuja on lukea.

Itsestäni tosiaan tuntuu, että hänen persoonansa on muuttunut selvästi siten, mitä usein tapahtuu muistisairauksien yhteydessä. Lisäksi hänellä tuntuu olevan ihan varsinaisia muistiongelmiakin. Toki mitään tietoa mistään diagnooseista minulla ei ole. Hän on esimerkiksi yhdelle tutulleni käynyt esittäytymässä ja tarjoamassa käyntikorttia kolme kertaa samassa tilaisuudessa. Omalle työpaikalleni hän on soittanut kahtena päivänä peräkkäin ja kysynyt aivan samat asiat. Ollut toisella kerralla täysin tietämätön asioista, aivan kuin olisi ensi kertaa kuullut niistä. Lisäksi hänellä on erittäin rasittava tapa haluta aina jonkun päällikön tai esimiehen juttusille, ihan sama mistä asiasta on kyse. En nyt kerro, mitä teen työkseni, mutta esimerkiksi meillä on ollut tilanne, kun hän oli saanut sovittua tapaamisen meidän päällikkömme kanssa (iso organisaatio) ja lopputulos oli se, että päällikkö talutti hänet meidän osastolle sanoen, että täältä löytyy se asiaan liittyvä tietämys ja osaaminen. Meidän neuvot ja muuta eivät olleet aiemmin missään nimessä kelvanneet. Tuppaa usein olemaan, ainakin isoissa organisaatioissa, ettei se päällikkö tiedä kaikkea kaikesta ja se asiaosaaminen tiettyihin asioihin löytyy vähän alempaa.

Minulla on myös tietoa siitä, ettei hän enää ihan kaikkia asioitaan saa hoidettua niin kuin pitäisi.

Alzheimer voi alkaa jo kuusikymppisillä joten en yhtään ihmettele jos Merileijonakuningas olisi tästä kärsinyt jo useamman vuoden. Tamminen on luonut henkilöbrändinsä todella hienosti mutta viime vuodet ovat olleet kyllä merileijonalla naurettavaa katseltavaa. Nautitaan nyt tästä Kuusamakujankuninkaan toiminnasta niin kauan kunnes tulee julki se Alzheimerintauti.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pimeä Aitio ja vuosiluvut 1923 & 1897
Facen käyttäjä:

Kiitos viestistä, minulle yrittäjänä se on koulutustilaisuus - take my word!! Järjestäjät vaihtuvat, milloin on kutsujana/ tilaajana vuorossa Nokia, Vacon , Kultaranta Resort, OS/G, Kemianteollisuus R.Y,, eri oppilaitokset, Ranskan jääkiekkoliitto, Sveitsin jääkiekkoliitto, Venäjän kiekkoliitto, Hockey Club Sierre.. Zurich Lions, ECH Visp, to name a few!! Lisää Sinun tyyppisille täydellisille unimateille kts. www.eurotam.com , keskimäärin n.100-130 keikkaa vuodessa vuodesta 1977, jolloin palasin Pohjois-Amerikan ammattilaiskentiltä Suomeen !! Yrityksen ( alkuperäisen ) perustin jo 1970 luvun alussa, jolloin tuotemerkkimme " Pro Hockey School "näki päivänvalon; silloin alku Vantaa, Forssa ,Turku, Kokemäki, Lappeenranta, ( Suomessa ) .. Pariisi, Grenoble, Chamonix,Rouen, San Sebastian ; Tokio, Tomakomai, Sapporo, Nikko, .. etc, silloin Yhtiön nimi oli Eurohockey OY, nimen vaihdos tuli ajankohtaiseksi kun siirryin jään pinnalta luentosalien ja eri yritysten " boardroomien ", ja koulutustilojen ihmeelliseen ja- jään pintaan verrattuna lämpimimpiin -olosuhteisiin!! Yhteinen keikkamäärä yhtiön perustamisesta ylittää kirkkaasti 5000 :n keikan määrän !! Joten jatka ihmeessä ajoasi vastapalloon, voin ( maksusta " tunnin tietoisku") opettaa Sinulle kuinka taklaus ( vastapallo) otetaan vastataklauksella hallintaan!! Hintana Eurotam OY:n " tunnin tietoisku" , detaljit sivuiltani ( www.eurotam.com / koulutukset) !! Tilaa ihmeessä, opit lisää- ja ihmettelysi loppuu- take my word!! Miten se nyt menikään? Oppimisen 4 lakia: Selvitys, demonstraatio, imitaatio, toisto; simple as that!! Have a great day!! JT

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Kiitos viestistä, minulle yrittäjänä se on koulutustilaisuus - take my word!! Järjestäjät vaihtuvat, milloin on kutsujana/ tilaajana vuorossa Nokia, Vacon , Kultaranta Resort, OS/G, Kemianteollisuus R.Y,, eri oppilaitokset, Ranskan jääkiekkoliitto, Sveitsin jääkiekkoliitto, Venäjän kiekkoliitto, Hockey Club Sierre.. Zurich Lions, ECH Visp, to name a few!! Lisää Sinun tyyppisille täydellisille unimateille kts. www.eurotam.com , keskimäärin n.100-130 keikkaa vuodessa vuodesta 1977, jolloin palasin Pohjois-Amerikan ammattilaiskentiltä Suomeen !! Yrityksen ( alkuperäisen ) perustin jo 1970 luvun alussa, jolloin tuotemerkkimme " Pro Hockey School "näki päivänvalon; silloin alku Vantaa, Forssa ,Turku, Kokemäki, Lappeenranta, ( Suomessa ) .. Pariisi, Grenoble, Chamonix,Rouen, San Sebastian ; Tokio, Tomakomai, Sapporo, Nikko, .. etc, silloin Yhtiön nimi oli Eurohockey OY, nimen vaihdos tuli ajankohtaiseksi kun siirryin jään pinnalta luentosalien ja eri yritysten " boardroomien ", ja koulutustilojen ihmeelliseen ja- jään pintaan verrattuna lämpimimpiin -olosuhteisiin!! Yhteinen keikkamäärä yhtiön perustamisesta ylittää kirkkaasti 5000 :n keikan määrän !! Joten jatka ihmeessä ajoasi vastapalloon, voin ( maksusta " tunnin tietoisku") opettaa Sinulle kuinka taklaus ( vastapallo) otetaan vastataklauksella hallintaan!! Hintana Eurotam OY:n " tunnin tietoisku" , detaljit sivuiltani ( www.eurotam.com / koulutukset) !! Tilaa ihmeessä, opit lisää- ja ihmettelysi loppuu- take my word!! Miten se nyt menikään? Oppimisen 4 lakia: Selvitys, demonstraatio, imitaatio, toisto; simple as that!! Have a great day!! JT
Lopettaisi jo ihan oikeasti, eihän noissa jutuissa ole enää mitään tolkkua.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eurotam sivuilla lukee yli 4000 keikkaa, nyt kirkkaasti yli 5000 taas on uusi numero käännetty!

(1)
  • Tykkää
Reactions: Mojo

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Veli @HOOLIGAN_ painoi sellaisen lapun pöytään, että en enää itsekään meinaa noihin uskoa. Olen itsekin välillä heittänyt tänne parodiaa, mutta nyt on jo aika lennokasta menoa Tamilla. Oletan tämän siis olevan aito Tamin postaus.

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Eurotam sivuilla lukee yli 4000 keikkaa, nyt kirkkaasti yli 5000 taas on uusi numero käännetty!
Paljonkohan niitä ajokilometrjä mahtaa nyt jo olla takana? Ei uskalla edes arvailla. Kohta varmaan paljastetaan Turun innovatiivisimman kunnallisvaalikampanjan ydinsisältö, josta riittää puhuttavaa vielä jälkipolvillekin.

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Noita koulutuskeikkojen määriä tutkiessa täytyy kuitenkin muistaa, että Juhanilla on kyky viedä yleinen aikakäsitys kahville. Pelkät aamutoimet kestävät Juhanilla (Ylen ja maikkarin aamu-tv 6 h, Turun sanomat ja hesari 3 h, aamutreeni 2 h, aamusauna 1 h) noin 10 tuntia. Siihen päälle jaguarilla ajellaan se 300 km (4 h) päivässä, istutaan toimistolla aamusta iltaan, painetaan pari koulutuskeikkaa, käydään golfaamassa, kirjoitetaan kirjaa, laitetaan pitkäsiima, kuvataan väärin rantautuneita veneitä, syödään pitkä illallinen MME Tammisen kanssa, käydään pitkässä iltasaunassa, soitellaan lehtiin ja Turun poliisiin ja lopuksi vietetään iltaa mestarien ala Ketola, Antsa Mertaranta, Hodo ja Rantasila kanssa . Tammisen keskimääräinen vuorokausi kestääkin meidän tavallisten kuolevaisten mittakaavassa noin pari viikkoa, eikä tässä kohtaa ole vielä edes alettu laittaa mustaa sisään täpötäydessä Kupittaan häkissä.

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
-Täältä tulisi varma ääni kesän vaaleissa, jos vain asuisin Suomen Turussa. Keep up the good work!

- Great, muuta ihmessä tänne, , tulen Jaguarin ja peräkärryn kanssa auttamaan muutossa!! JT

Tämä siis käyty Facebookissa. Nyt ois oiva sauma hyvät palstaveljet ottaa suunta Turkuun, Tami auttaa muutossa!

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Veli @HOOLIGAN_ painoi sellaisen lapun pöytään, että en enää itsekään meinaa noihin uskoa. Olen itsekin välillä heittänyt tänne parodiaa, mutta nyt on jo aika lennokasta menoa Tamilla. Oletan tämän siis olevan aito Tamin postaus.
Ei tässä ole viime päivinä tai viikkoina tarvinnut paljoa parodioida, sillä itse Don suorittaa sen verran kovalla tasolla! Maxium attack, sixty min pressure, keep rocking!

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ei tässä ole viime päivinä tai viikkoina tarvinnut parodioida, sillä itse Don suorittaa sen verran kovalla tasolla! keep rocking!
Samaa meinasin jo itsekin kirjoittaa. Nyt mestari tekee kaiken meidän muiden puolesta. Kaikki Tamin viimeaikaiset postaukset ovat kuin parasta parodiaa ja loppua näille emme ole vielä nähneet. Sitä odotellessa...

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Ahti jatkaa edelleen Tamin roastaamista (tämä tuli äskettäin sunnuntai-illan postauksen kommenttiin). Katsotaan tuleeko mestarilta tällä kertaa vastapalloon:
Ihan hyvä kun Tami harjoittelee kunnallispolitiikkaa nyt ensimmäistä kertaa siellä sitä vasta valehtelijan lahjat on koetuksella

Eetu taisi jo (viisaampana) luovuttaa.

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Ahti jatkaa edelleen Tamin roastaamista (tämä tuli äskettäin sunnuntai-illan postauksen kommenttiin). Katsotaan tuleeko mestarilta tällä kertaa vastapalloon:
Ihan hyvä kun Tami harjoittelee kunnallispolitiikkaa nyt ensimmäistä kertaa siellä sitä vasta valehtelijan lahjat on koetuksella

Nyt tais Ahti kyllä kusta aika pahasti Brändin päälle. Todellakin pitäisin pään ylhäällä enkä antaisi saumaa vetää vastapalloon puun takaa.

Ja muutenkin aika mautonta. Kunnallispolitiikassa muka valehdellaan. Valtuutetuthan ovat siellä äänestäjien asialla...
My God. Missä Teidänkunnioitus on, missä Teidän ylepys on. Sitä minäkin. Jos Te uniset olisitte edes päivän pelanneet saati coutsanneet niin tietäisitte, millaista se on kun jäähyjen suhde on yhden suhde kahteen. Sen sijaan että tulee näitä väsyneitä.

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs

Tamin vastaus voisi olla luokkaa:

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Voi touhussa jonkinlaista mielen hapertumista olla, mutta en näe Juhanin käytöstä niin outona kuin voisi olettaa.

Niin kauan kuin olen miehen touhuja seurannut olen pitänyt häntä itserakkaana, itseään kehuvana ja estoitta asioita liioittelevana ihmisenä.

Kommentaattorina Don Tami-vitsi osui niin hyvään maaperään, että äijä alkoi elää sitä ihan tosissaan Don Tami- kaulaliinoineen. Netti antoi mahdollisuuden olla esillä koko ajan, kun enää ei ollut töitä missä olisi saanut puhkua energiaansa ulos.

Jos työ ja työyhteisöt ovat ihmiselle olleet kaikki kaikessa niin eläkeikäisenä pitää epätoivoisesti ainakin esittää, että koko ajan tehdään edelleen täysillä hommia.

Rauhoittuisit jo hyvä mies!

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Rauhallinen aamu, vielä Kuusamakujan aamukahvin ja aamuteeveen ( Yle & Maikkari) tarjotessa päivän ensi uutiset!! Hieno päivä edessä, ystäväni Jarmo Koivunen ( TPS, HIFK, Leijonat, Sc Bern, Rosenheim etc.. ) tulee Kuusamakujalle, josta sitten yhdessä kohti Ruissalon golfkenttää- on ainakin minun osalta- kauden avaus kyseessä!! Siinä kaksi Aura Golfin ex - mestaria Japi ( 1976) allekirjoittanut ( 1977) lähtee kierrokselle ns. " into piukassa " tyyliin!! Kentälle ( Aura Golf ) suuntasimme jo vuonna 1971, jolloin olimme saaneet golfkipinän ja ensi opit Talin ( Helsinki) kentällä legendaarisen " Sigge " Nyströmin vastatessa silloin coachauksesta!! Siggen opeista ensimmäinen on jäänyt ikuisesti mieleen: " Kuulkaa nuoret kiekkoilijat: Golf on peli jossa hiki nousee vasta saunassa", siitä opista olen yrittänyt pitää kiinni ja golf on siitä asti ollut ykkösharrastukseni " par excellence" - take my word!! Joten siinä - hienon golfpäivän hengessä: " Have a Great Day", Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY, Aura Golf Champion 1977, Team Captain 1982-84, muutama hole in one ko. kentällä reillä 5 ( silloin 197 m) ja 12 ( silloin 110 m ) ; keep rocking & have A great Day,

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Nythän sieltä puski kohtuullisen tolkullista tarinaa eetteriin. Näyttäisi olevan faktat suunnilleen kohdillaan. Odotin että holareita olisi lyöty koloon liki samaa tahtia kuin mustaa pussiin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.