Hieno, rauhallinen - so far- aamu Turun Kuusamakujalla!! Eilinen , loistava kauden ( golf) avaus Ruissalon rangella tuoreessa muistissa , suurkiitos ideasta ja peliseurasta, Japi Koivunen ( ex- Lions, TPS, HIFK) .. to name a few!! Se meidän golfhetki ( 3 hours) oli "AG meet the champions " käytännön tasolla , voittihan Japi " The Trophyn" vuonna 1976, minä vuorostani 1977 ja seuraavana vuonna oli " Soccer Star" Raimo Kili Toivasen vuoro ( 1978) !! On ollut hienoa seurata sekä Golfin, että Aura Golfin klubin ja kentän kehitystä ja vieläpä todella läheltä - kentän tasolta!! !! Kun minä liityin klubiin ( 1973) oli meitä aktiivisia pelaajia tuskin viittäkymmentä ( 50) ) , nyt kenttä on ns. "kiinni,"jäseniä satamäärin.. Erityisesti tänään ( A.D. 2021) vaatimukset, etiketti, kuri etc.. nousevat avainrooliin,!! Kentän kunto ja klubin( AG) etiketti ovat koetuksella taas todellisen " The High Seasonin" - lue kesä- syyskuun - aikana!! Olemme olleet ( Aura Golf) onnekkaita ns." leadership" osastolla kautta historian ; nimet kuten Pekka Sivula ( R.I.P.) , Juhani Lunden, Hannu Grandell, Heikki Vaiste ..- to name a few -ovat omana ( PJ) aikanaan huolehtineet niin pelin, jäsenistön kuin ennen kaikkea kentän ja ympäröivien fasiliteettien kehityksestä !! Simply great , sanon minä!! Tänään A.D. 2021 hieno kenttämme kuuluu maamme ja Euroopan ehdottomaan eliittiin!! Joka kesä tulee minunkin vieraakseni kymmenittäin pelaajia ja ystäviä ympäri maailmaa !! Ruotsi, Tanska, Saksa, Ranska, Sveitsi, Italia , Espanja, Japani, Kanada, USA .. to name a few!! Kaikki vieraani - poikkeuksetta - kehuvat kenttää ,sen kauneutta, toimivuutta, joustavuutta , siisteyttä, ravintola & kahvila & caddiemaster palveluja , muusta ilmapiiristä ( Ruissalon uniikki sijainti & luonto) puhumattakaan!!
Joten Ruissalo ja Aura Golf ovat tänään ( A.D. 2021) todellinen Turun käyntikortti " par excellence" - take my word!!
Joten huolehditaan tästä käyntikortista yhdessä taas tulevana kesänä ( summer 2021) !! Siinä paremman ja kehittyvän Turun hengessä: " Have a Great Day", Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY, Aura Golf Team Champion 1977, Team Captain 1982-84!!