Juhani Tamminen – Aurinkokuningas

  • 1 579 780
  • 7 287
Tila
Viestiketju on suljettu.

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Eetu on joo astunut nyt pahasti miinaan... Ettei vaan kävis huonosti. Lätkäkaukalossa pitäisin pääni ylhäällä ja grillin jonossa koettaisin olla varuilla, ettei tuu nahkatakkisilta puukkoo
Törmäyskurssille joutuminen Tamin egon kanssa on kuin komeetan tai asteroidin iskeytyminen Maahan. En haluaisi olla Eetun pöksyissä.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Taitaa olla Eetu nuori mies, eikä vielä tiedä ettei tulen kanssa saa leikkiä. Tämä ei tule päättymään hyvin, ainoastaan Madame Tammisen väliintulo säästää Eetun vakavalta ruumiinvammalta.
Toisaalta nyt kun katsoin Eetu taitaa harrastella kamppailulajia Sin Moo Hapkido, ei ole tuttu laji itselle, mutta ehkäpä tämän taidon (itsepuolustus) osaaminen on Eetun massiivisen itseluottamuksen takana ja nuorella miehellä on luja usko, ettei Tami pärjää. Itse en laittaisi kuitenkaan betsejä Eetulle, sillä onhan vain yksi Tami.






Joten olisiko meillä sittenkin ottelu?
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tami kyllä voittaa kaikki räkänokat snägärimyllyissäkin. Nämä veljet eivät olleet silloin vielä edes syntyneet, kun Tami kaatoi Neuvostoliiton ja pelasi änärissä ammattilaisena, ensimmäisenä Suomessa. Tai jos olivat syntyneet, niin korkeintaan silloin taputtivat kakkaa lattialle.

Heistä kukaan ei ole ollut voittajana seitsemällä vuosikymmenellä. Tehkää perässä.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Nyt kun rupes itse muisteleen tota Ässät vs Sport sarjaa, niin eikös Sport todellisuudessa ollut pelaamalla tolpan päässä Liigaan noususta, game 6ssa ?
Pitäiskö käydä kysymässä
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nyt kun rupes itse muisteleen tota Ässät vs Sport sarjaa, niin eikös Sport todellisuudessa ollut pelaamalla tolpan päässä Liigaan noususta, game 6ssa ?
Pitäiskö käydä kysymässä
Kyllä, näin oli. Ja sehän on silloin nousu Tamin mukaan.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Sama Facebookin käyttäjä Eetu jatkaa leikkimistä hengellään, sillä vastaus ei myöskään häntä tyydyttänyt. Ja Eetu heitti jatkokysymyksen. Alkaa nyt jo Eetun puolesta pienesti hirvittää, mitä Don jyrähtää.

Facebook käyttäjä:
Juhani Tamminen Et nää kyllä Sportia nostanu, vaan se nostettiin kabinettipäätöksellä kaudeksi 2014-2015. Hävisitte 2009 Ässille karsintasarjan otteluvoitoin 4-3, jos et satu muistamaan.
Tamin vastine:
Muistini toimii, kysymys Sinulle, montako joukkuetta olet itse nostanut ja montako vuotta olet ollut Leijonien Kapteenina? JT
 

JKyykka

Jäsen
Rauhallinen sunnuntai-ilta Kuusamakadulla , Turun upeassa saaristossa (meri), talossa jonka itse rakensin vuonna 1980 kun palasin maailmankiertueelta (NHL, JPN, etc etc...) takaisin kotiin !! Voin rehellisesti sanoa että Hirvensalon saarella ei toista toista yhtä hienoa taloa löydy - take my word !!!! Päivän TS, HS, IS, IL jne. luettu juuri neljänteen kertaan (illalla tarkemmin !),, Lehdenlukuni kuitenkin keskeytyi sillä sain Facebookkiin (facebook.com) kommentin joka oli täynnä sellaista EPÄKUNNIOITUSTA jääkiekkoleijona #79 kohtaan että OMG! Minulle on jo lapsesta lähtien opetettu kaksi asiaa: 1. KUNNIOITA ( "respect ") ihmisiä jotka ovat saaneet asioita aikaan 2. PYSY FAKTOISSA !!!! Sain kommentin jonka mukaan en (??????) ollut nostamassa Sporttia SM-Liigaan vuonna 2009 ?!?!?! May I ask että mitä paskapuhetta tämä on !?! Pelasiko Sport Liigaa ennen kun minä tulin joukkueen valmentajaksi? The answer is easy: EI PELANNUT! Ja jatkokysymys : pelaako Sport tällä hetkellä SM-.-LIIGAA??? Vastauksen voit katsoa illan Tulosruudusta ellet sitä muuten tiedä - Take my word !!!! Mikäli tämä mustamaalaus ja faktojen vääristely ei lopu: lahjoitan sinulle ystävällisesti lipun to North Korea (huom! vain menolippu) ja ohjaan sinut itse lentokoneen ovesta sisään ja toivotan hyvää matkaa !!! Take my word !!! BR Tami The Great
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Tamin vastine:
Muistini toimii, kysymys Sinulle, montako joukkuetta olet itse nostanut ja montako vuotta olet ollut Leijonien Kapteenina? JT

Huvittava tapa kierrellä ja kaarrella, vaikka on väärässä. Ja sitten tyhjennetään pajatso tällaisella vastauksella. Onko Tami itse asiassa koskaan väärässä vai ovatko kaikki muut aina väärässä?
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Tähän keskusteluun sopisi se vanha sananlasku homostelusta ja sillanrakennuksesta.

"Vaikka rakentaisit miljoona siltaa ja jäisit kerran kiinni homostelusta, ihmiset muistaa sinut aina homppelina sillanrakentajan sijaan"
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
"Vaikka rakentaisit miljoona siltaa ja jäisit kerran kiinni homostelusta, ihmiset muistaa sinut aina homppelina sillanrakentajan sijaan"
Onko Tami siis homo, sillanrakentaja vai sekä että?

Pitäisikö kysyä suoraan Facebookista johtajalta itseltään.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tami ajattelee samaan tapaan kuin eräs palstan takavuosien jokerikannattaja:

Sheddenin sijoitukset liigassa olivat neljäs, toinen ja neljäs. Oli lähellä, että Shedden olisi voittanut kolme mestaruutta putkeen.

Tamilla nämä läheltä piti -tilanteet ovat jo kääntyneet voitoiksi.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
En tiedä mitä Tammiselle sitä tapahtui, Kärppien liiganousun aikaan Tamminen toteaa että "Oli mahtavaa olla yhtenä pienenä palana mukana tässä
Epäilen burnoutin olleen ratkaiseva tekijä Tammisen muutoksessa. Ennen sitä hän oli lähinnä värikäs kiekkopersoona, sittemmin tullut tunnetuksi Suomen parhaana itsensä kehujana. Burnout on karu tila ja jättää aina jälkensä.

Harmillista että Tammiselle on käynyt näin. Hänellä olisi vieläkin annettavaa suomalaiselle jääkiekolle, jos asiat olisivat toisin.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Tähän keskusteluun sopisi se vanha sananlasku homostelusta ja sillanrakennuksesta.

"Vaikka rakentaisit miljoona siltaa ja jäisit kerran kiinni homostelusta, ihmiset muistaa sinut aina homppelina sillanrakentajan sijaan"

Eikös se mee kuitenkin niin, että 1 kerta ei tee susta homoa, 5ttä ei lasketa ja 10s nollaa kaiken
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Päivä kääntynyt jo iltaa kohti!! Urheilustudio ( Yle) menossa , hienot kommentaattorit, Kalle & Musti, on välillä mukava kuunnella " alan miehiä, nykyään kun eri kanavilla ja taajuuksilla valtaosa expertiisi on maakuntasarjan tasoa ja silti kommentoidaan kansainvälistä huippu-urheilua!! Nyt on saunan aika, sitten dinner ala MME Tamminen ja pian on aika " hit the sack" !!
Huomenna taas on Eurotam OY:n todellinen business day; koska monet talks- bullshit walks- take my word!!
Legendaarisen Porin Ässien # 2:n Antti Heikkilän sanoin : " Sulka ylös" !!
Siinä hengessä kaikille voittajille ala Vellu Ketola, Kale Kummola ; Ati Heikkilä, Antsa Mertaranta .. etc.. : " Winner never quits- quitter never wins" ; keep rocking, Br Tami, Lion # 79 CEO Eurotam OY ,227 A maaottelua; tehot niissä n. 150 pistettä; tehkää perässä!! JT

Pieni korjaus: Money talks- bullshit walks!! JT
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Onko Tami siis siltoja polttava homo, jolla on nolla mestaruutta?
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Tamin vastine:
Muistini toimii, kysymys Sinulle, montako joukkuetta olet itse nostanut ja montako vuotta olet ollut Leijonien Kapteenina? JT
Facebook käyttäjä Eetu ei rauhoitu vaan brändin päälle kuseminen jatkuu:
Miksi valehtelit tuosta vuodesta 2009? Minun valmentamisella/kapteeniudella ei ole mitään tekemistä sillä, että teikäläinen höpöttelee täällä ihan mitä sattuu.

Myös Facebook käyttäjä Tarmo liittyy mukaan ja Eetun tueksi:
Et sinä Sportia nostanut. Pätkiikö muisti.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Odotinkin jo, milloin tuo Tami vs. homot -aihepiiri nousee taas esille. Onhan se silti vähän tuoreempi aihe kuin Neuvostoliiton kaataminen 50 vuotta sitten.

Tami ei ole homoja jääkiekossa nähnyt. Ratkaiseva asia tässä on nimenomaan Tamin näkö ja jostain 50-luvulta peräisin oleva homotutka.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Eikös se mee kuitenkin niin, että 1 kerta ei tee susta homoa, 5ttä ei lasketa ja 10s nollaa kaiken
Aikalailla, olen kuullut että ei ensimmäinen kerta homoksi tee, toinen kerta on vain hyvää ystävyyttä. Kolmas kerta toden sanoo, viidettä ei lasketa ja kymmenennestä nollaantuu!

Onko Tami siis siltoja polttava homo, jolla on nolla mestaruutta?
Hyvin paljon mahdollista
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Aikalailla, olen kuullut että ei ensimmäinen kerta homoksi tee, toinen kerta on vain hyvää ystävyyttä. Kolmas kerta toden sanoo, viidettä ei lasketa ja kymmenennestä nollaantuu!

Itse en ole tuota toista ja kolmatta kertaa kuullut. No nyt olen. Kiitos tiedosta
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Hiljaista on Kuusamakujalla kun brändin päälle kuseskelijoita ei laiteta verbaalisesti ruotuun.

Toivottavasti edes huominen postaus sisältäisi vittuilua näille mikkihiirille. Eivät turhaan sotkisi faktoilla näitä Tamin tarinoita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös