Hieno pelaajasiirtojen (trade) aamu täällä Kuusamakujalla!! Lehdet Ts,Is, Il, Et käyty läpi pikaisesti (rapid fire)!!! Madam Tamminen laittaa juuri saunaa (Narvi.com) lämpenemään (morning sauna)!!Pääuutisena on Patrik Laineen siirto (trade) Winnipegistä veli Keklun (Jarmo Kekäläinen) alaisuuteen Columbuksen hienoon (great!!) organisaatioon!!! Olin itse tuomassa Patea (patrik laine) jääkiekon kuumimpaan ytimeen (heat core!!), kun herra meinasi alkaa ensin pelaamaan koripalloa!!! take my word!! Vanhana maajoukkuueen kapteenina annoin hänelle mailan (hockey stick) ja kiekon (puck) ja sanoin että ala laittaa mustaa verkkoon ja tee hatrickejä (three goals!!). Tämän olin itse tehnyt vuonna 1966 Kupittaan kiekkokehdossa noin 18000 katsojan edessä ja voin sanoa näin vanhana maajoukkueen kapteenina sen että kukaan ei noita hetkiä unohda (forget)!! Veli Keklu kun soitteli allekirjoittaneelle tästä treidistä, niin annoin tälle heti vihreää valoa (green light)!! Itse olin Pohjois-Amerikassa jatkuvasti ns. "kuuma treidi" (hot trade) pelaaja, jolla oli jatkuvasti kysyntää mihin tahansa joukkueeseen Take my word!!! Tunnen tämän jatkuvan 60min treidipaineen (trade pressure)!!! kuin omat taskuni (own pockets)!! Tämän kuuman (heat!!)kysynnän takasi tehdyt pisteet (2+1)!! Neuvostoliittoa vastaan jolloin yksin voitin koko maailman historian parhaan joukkueen!!! Tällä kokemuksella olisi se sitten Kärpät, Ässät, Sport, Ranskan maajoukkue etc.!! voin sanoa veli Keklulle että hyvä siirto (trade)!! Samaa siirtymistä oli havaittavissa Sveitsin maajoukkueessa, kun olin siellä valmentajana (head coach)!! Siirryttiin jääkiekon A-sarjaan (A-series)!! aivan minun valmentamisen (coaching)!! ansiosta. Take My Word!!! Have a great trade day!! br Tami,Lion # 79, CEO Eurotam OY