Mainos

Juhani Tamminen – Aurinkokuningas

• 1 609 257
  • 7 273
Tila
Viestiketju on suljettu.

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Ketäs tähän tuomareiksi? Tuomo Kaminen jos kyseessä olisi Suomen tietoviisas tyyppinen rauhallinen tietovisailu. Jortikka voisi olla jonkunlainen kommentaattori tai tuomari. Jos ohjelma olisi Gladiaattorit henkinen action vääntö niin silloin Seppo Mäkelä & Japa Levonen?
Ei Kamista herra paratkoon, mies pitäisi kaivaa haudasta. Tuomarin rooli olisi seremoniallinen, turha koittaa - Tami voittaa, käädyt kaulaan ja pytty palkintokaappiin muiden mestaruuspokaalien seuraan.

Peluuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Ketäs tähän tuomareiksi? Tuomo Kaminen jos kyseessä olisi Suomen tietoviisas tyyppinen rauhallinen tietovisailu. Jortikka voisi olla jonkunlainen kommentaattori tai tuomari. Jos ohjelma olisi Gladiaattorit henkinen action vääntö niin silloin Seppo Mäkelä & Japa Levonen?
Tuomo Kaminen tuomaroi jo taivaallisia tietovisoja..

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei Kamista herra paratkoon, mies pitäisi kaivaa haudasta. Tuomarin rooli olisi seremoniallinen, turha koittaa - Tami voittaa, käädyt kaulaan ja pytty palkintokaappiin muiden mestaruuspokaalien seuraan.

Pahoittelut tästä. En uskonut että Kaminen olisi poistunut keskuudestamme. Otila, Kaminen ja Jukka Virtanen tv.n "tuomareista" lähtenyt. Ja se yks joka juonti ja tuomaroi sitä pictionary arvaus ohjelmaa. Olisikohan ollu kakkosella.

Ehkä tähän sopisi tuomareiksi jotkut klassikko mm-kisa lätkätuomarit. Mikä se paska Ruotsalainen on joka siellä on joka vuosi. Ja se yks venäläinen. Jenkeiltäkin löytyi joku yllättävän jäte ukko.

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Helmisen SaiPalle sympatiat
Mikä se paska Ruotsalainen on joka siellä on joka vuosi. Ja se yks venäläinen. Jenkeiltäkin löytyi joku yllättävän jäte ukko.
Marcus Vinnerborg on tuo hurri, venäläisen nimeä en muista.

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Marcus Vinnerborg on tuo hurri, venäläisen nimeä en muista.
Vjatseslav Bulanov ilmeisesti kyseessä.

Maalituomariksi Peter Andersson. Ei se mitään meinaa, jos vähän läpi verkosta kiekko maaliin menee. Jopa Mertaranta huomasi sen, mikä saattaa ruotsalaisen katastrofaalisen suureen häpeään.

Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Vjatseslav Bulanov ilmeisesti kyseessä.

Maalituomariksi Peter Andersson. Ei se mitään meinaa, jos vähän läpi verkosta kiekko maaliin menee. Jopa Mertaranta huomasi sen, mikä saattaa ruotsalaisen katastrofaalisen suureen häpeään.

Kun Mertsi oivalsi mitä tapahtui, niin taidettiin nähdä hänen selostuksissaan ennätys, kuinka kauan on ollut yhtämittaisesti hiljaa.

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
No nyt kun sitä tästä kulmasta katsoo niin sehän menee läpi verkosta
Tami olisi tosin laukonut niin kovaa, että kiekko olisi takaraudasta takaisin pompatessaan mennyt läpi verkon. Ja näin varmaan on tapahtunutkin. Pitää kysyä aurinkokuninkaalta asiasta. Chapeau off!

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Tami olisi tosin laukonut niin kovaa, että kiekko olisi takaraudasta takaisin pompatessaan mennyt läpi verkon. Ja näin varmaan on tapahtunutkin. Pitää kysyä aurinkokuninkaalta asiasta. Chapeau off!

Tamin lämärin osuessa maalirautaan jäi jäljelle kaksi hohkavaa ja vääntynyttä raudan päätä n. 20 cm päähän toisistaan. Kiekosta ei jäänyt edes tuhkaa tai palokaasuja.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Hieno pelaajasiirtojen (trade) aamu täällä Kuusamakujalla!! Lehdet Ts,Is, Il, Et käyty läpi pikaisesti (rapid fire)!!! Madam Tamminen laittaa juuri saunaa (Narvi.com) lämpenemään (morning sauna)!!Pääuutisena on Patrik Laineen siirto (trade) Winnipegistä veli Keklun (Jarmo Kekäläinen) alaisuuteen Columbuksen hienoon (great!!) organisaatioon!!! Olin itse tuomassa Patea (patrik laine) jääkiekon kuumimpaan ytimeen (heat core!!), kun herra meinasi alkaa ensin pelaamaan koripalloa!!! take my word!! Vanhana maajoukkuueen kapteenina annoin hänelle mailan (hockey stick) ja kiekon (puck) ja sanoin että ala laittaa mustaa verkkoon ja tee hatrickejä (three goals!!). Tämän olin itse tehnyt vuonna 1966 Kupittaan kiekkokehdossa noin 18000 katsojan edessä ja voin sanoa näin vanhana maajoukkueen kapteenina sen että kukaan ei noita hetkiä unohda (forget)!! Veli Keklu kun soitteli allekirjoittaneelle tästä treidistä, niin annoin tälle heti vihreää valoa (green light)!! Itse olin Pohjois-Amerikassa jatkuvasti ns. "kuuma treidi" (hot trade) pelaaja, jolla oli jatkuvasti kysyntää mihin tahansa joukkueeseen Take my word!!! Tunnen tämän jatkuvan 60min treidipaineen (trade pressure)!!! kuin omat taskuni (own pockets)!! Tämän kuuman (heat!!)kysynnän takasi tehdyt pisteet (2+1)!! Neuvostoliittoa vastaan jolloin yksin voitin koko maailman historian parhaan joukkueen!!! Tällä kokemuksella olisi se sitten Kärpät, Ässät, Sport, Ranskan maajoukkue etc.!! voin sanoa veli Keklulle että hyvä siirto (trade)!! Samaa siirtymistä oli havaittavissa Sveitsin maajoukkueessa, kun olin siellä valmentajana (head coach)!! Siirryttiin jääkiekon A-sarjaan (A-series)!! aivan minun valmentamisen (coaching)!! ansiosta. Take My Word!!! Have a great trade day!! br Tami,Lion # 79, CEO Eurotam OY

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Onko Tami ottanut jo kantaa Talvisodan puhkeamiseen Mäki-Bolshunov-casessa?

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Hienoa tammikuun viimeistä viikkoa eletään täällä Kuusamakujalla!! madam Tammisen loihtiessa perunamuusia (smash potatoes!!) ja itse koukuilla (100 hooks)!!pyytämääni turun saariston nieriää (100 hooks is never faild up)Take my word!!! Koska koulutusbisnes(business to coach!!) on koronan vuoksi tauolla (break)!! On nyt hyvää aikaa (great time!!!) keskittyä oman egoni pönkittämiseen. Monet miettivät veli Bolhsunovin tekemää kolausta veli Mäkeen (hill)!! Vanhana maajoukkueen kapteenina voi sanoa sen, että tuollaista veli venäläisen itkemistä en ole nähnyt sitten sen jälkeen, kun heitin kaksi maalia (two goals)!!! silloista Neuvostoliittoa vastaan. Take my word!! Aikanaan oli whiskykola, rommikola etc. eikä näistä kolaamisista puhuttu. Se koski kapteenia, valmentajaa ja toimitusjohtajaa etc. Ei se ollut mikään issue. Nyt täällä kaikenmaailman missukat parkuvat elämän kovuutta ja veli Mäen kolaamista ala Bolhsunov. Itseäni koitettiin kolata Phoenixissa jatkuvasti. Olinhan tuolloin kuumin pelajaa (Star!!) koko silloisessa liigassa.Have a great day!! br Tami,Lion # 79, CEO Eurotam OY

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Rauhallinen sunnuntai Turun Kuusamakujan maisemissa!!Lehdet ( TS & HS) luettuna kertaalleen , illalla tarkemmin!! Hyvä artikkeli ( TS page urheilu sivu 9, jossa toimittaja Timo riihentupa tekee hyvää työtä ja avaa haastattelun ( Heikki Hiltunen PJ Sport & Liigahallitus) muodossa " mistä on kysymys"?? Toivottavasti ko. haastattelu avaa myös päättäjien silmiä, jotta nykyinen idioottimainen ( katsomot säppiin ) käytäntö saa muitakin muotoja kuin nykyisen " easy way out " näkökulman!! Tuskin nykyisessä female kolmikossa ( Marin & K:nit ) on kovin omakohtaista kokemusta ja näkemystä, siitä mihin kokonaisuuteen nykytilanne eri urheilun ja liikunnan saralla liityy??
Samaa ihmettelen median roolia, olisiko tällä hetkellä sopivampaa tilaisuutta sivistyneelle keskustelu ohjelmalle kuin nylyinen " tyhjät katsomot / orastavat konkurssit " .. etc.. Taitaa vaan olla niin , että vaatisi vähän paneutumista aiheeseen ja eikä olisi pahasta , että eri kanavien nykyiset kommentaattoritkin osallistuisivat keskusteluun!! Kyllä eri " ohjauspelit" on tuhanteen kertaan analysoitu jo 1980 luvun alussa kun Ylen veljien Jokinen , Karapalo etc.. studioissa piirtelimme pelin ihmeellisyyksiä lupamaksujen maksajille!! Joten arvon veljet ruudun " sillä puolen" !! Vilpitön toivomukseni: " Please turn the page- its about time"!! Siinä uudistuksen hengessä: " Hockey is the greatest game ever played" - take my word!!

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Putouksessa vedettiin juuri joku Tammis-parodia, kuinka kauan menee että tämä henkilövittuilu selvitetään palaverissa jonka Don itse järjestää?

Hieman ehkä huvitti tuon jutun lopussa tuo "Huumorintajua minulla riittää".

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs

Hieman ehkä huvitti tuon jutun lopussa tuo "Huumorintajua minulla riittää".

"Ainahan se on hauskaa, jos minua vielä jaksetaan imitoida. Monet imitaatiot olen itsestäni jo nähnyt. Paras on tähän mennessä ollut imitaattori Jarkko Tammisen imitaatio minusta."

Tuohon voisi nyt nokkelasti kysyä että mites veli Juusela?

JormaV

Jäsen
Suosikkijoukkue
JyP
Meinasin jo mennä halpaan, kun huomasin Tamin takin: siinä on nimikirjoituksia! Menee ihan väärin päin. Taminhan se pitäisi kirjoitella nimmareita veljien pelipaitoihin. Vaan sitten tajusin, että Tamihan on tietysti myynyt veljille mainostilaa "ajohaalaristaan".

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Verkkainen maanantai ( 8.2) Turun Kuusamakujalla!! " Veli Korona" on siirtänyt tilatut koulutuskeikat kohti tulevaisuutta ; joten on muiden asioiden ja businesten aika!! Tänään ykkösenä hammaslääkäri iltapäivällä ja paikkana Dentori ( J.-P. Melkko ) Suomen Turussa!! Pitkäaikainen luottolääkärini Erik Gråhn on siirtynyt eläkkeelle, joten nyt on JiiPeen aika!! Illalla kotisalin ja treenin aika Kuusamakujalla!! Sinne takkahuoneen lämpöön olen jo vuosien aikana organisoinut pienen kotisalin ( kuntopyörä, penkit ( vatsa & selkä) ja riittävästi pieniä käsipainoja ( 8 kg, 10 kg) , jotta saan pienen tuntuman ns. " tärkeimpiin " lihasryhmiin ( jalat, vatsa, selkä , kädet ) ja periaatteena " slow and steady gets You ready ja painojen suhteen : pienet painot - paljon toistoja ( yleensä 4 x 30 toistoa) !! Joten sillä metodilla viikko liikkeelle ja " mental Coaching" ohjelmani " Ten Steps to become a winner" otan heti mukaani sen ensimmäisen no 1 joka kuuluu : " Asenne alussa ratkaisee lopputuloksen " !! Joten siinä hengessä teille kaikille: " Have a Great Day" ; Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY , lisää www.eurotam.com

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
HPK vs KalPa
  • 3.05
  • 4.20
  • 2.06
KooKoo vs Kärpät
  • 2.48
  • 4.30
  • 2.60
Pelicans vs Jukurit
  • 1.85
  • 4.45
  • 3.50
Sport vs Lukko
  • 3.40
  • 4.40
  • 1.88
Tappara vs Ässät
  • 1.71
  • 4.60
  • 4.00
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.