Mainos

Juhani Tamminen – Aurinkokuningas

• 1 611 570
  • 7 270
Tila
Viestiketju on suljettu.

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Huomasikohan Tami edes, että Bank ei ole enää sama Old Bank. Toimittaja tajunnut. Enpä ole paikkaa nykymuodossaan tarkastanut, mutta käsittääkseni tuo on sporttisempi kuin ennen. Ehkä olen liian kankea paikallinen, mutta eipä tuolta Marinasta niin kivenheitto Tuomiokirkolle ole. Tami toki päristelee tuon hetkessä. Hänhän myös ui vauhdilla salmen yli, joten puutun nyt aivan vääriin seikkoihin.

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kuusamakujalla on taas joulukuusi viety keräykseen ja veljet hoitavat sen pois. (turun jätekeräys). Pakkaset ei ole vielä tänne jäätä tuoneet, joten soutuveneellä mennään (kts. soutuvene.com). Kirjoja menee paketointiin niin paljon, että madam Tammisen on pitänyt laittaa "Send my books" moodi päälle. Narvin kiuas lämpenee mukavasti (narvi.com) lukiessa omaa elämänkertaa. Nyt kun joulupukki (turunsantaclaus.com) ei päässyt käymään, joten on todettava se, että Neuvostoliitto kaatui parilla lämärillä ennen joulua! On aivan varmaa se, että tässä on allekirjoittajan maaleilla jotain tekemistä (kts. tamikaataja.com). Nuoret leijonat otti vain pronssia! Olisin ollut valmis antamaan veljille neuvoja miten finaaliin mennään. Heillä on allekirjoittajan numero ja (kts. eurotam.com) sieltä löytyy sopivaa pakettia kaikille take my word! Koulutuskeikat on veli koronan vuoksi jäissä, joten Lion #79 löytää parhaiten seiskan (seiska.fi) sivuilta. Siellä annan 60 minuutin paineen kaikille lukijoille.
CEO Eurotam Oy Br. Lion #79

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Huvikseni selailin Internetin kotisivua, eli Tamin facebooksivua, josta löytyy linkit Tamin nettisivuille, joita kiireisellä pienyrittäjällä toki riittää:

www.eurotam.com

Näistä kaksi alinta menee samalle sivulle, mutta tuo ensimmäinen ei ihan istu Tamin bisneksiin ja nimetkin vähän vaihtuu. Onkohan Tamin brändi kaapattu vai väärin linkattu? :D

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tamilla on kirjojen myynnissä riittänyt puuhaa, mutta viime aikaisiin päivityksiin on eksynyt myös muutama ajan hengen mukaisesti vain vihjaileva kommentti.

"Pikkuleijonien pronssi on tässä yhteydessä kunnioitettava saavutus - respect siitä sen tekijöille!! Samalla kisojen valtava huomio ja panosten tärkeys on luonut Suomen järjestelmään yhden erityispiirteen!! Kovin on vähiin pakkautunut nykyinen kiekkoviisaus ja osaaminen kun yhden liigaseuran ( HPK ) edustajat miehittävät voimakkaasti ko. kärkipaikat!! Sitä se Suomen jääkiekon sisäpolitiikka on tällä hetkellä - take my word!!
Jään mielenkiinnolla seuraamaan kehitystä tällä ( sisäpolitiikan) saralla!!"

Sitten hieman kryptinen päivitys ja sen alla oleva selvennys.

") Aikakauden idioottimaisuuksiin kuului se fakta, että muutama ns. Suomalaisen jääkiekon silloinen johtaja - nimiä mainitsematta paheksui em . kaksoisroolia ( by Juuso & Lion # 79) ja kuinka ollakaan aika pian " samat veljet " toimivat kuka Quebec Nordicsien .. etc.. European Scoutin roolissa!! Joten on niitä " kääntötakkeja " nähty ennenkin!!
Joten " uusia innovaatioita " by Suomi Kiekko odotellessa : " Have a Great Day for Hockey", Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY

Valitettavasti postaukseni alku oli mennyt bittiavaruuteen, mutta kannanotto perustui siihen huvittavuuteen, jolla silloin ( 1970-luvun loppu) suhtauduttiin NHL scoutingiin ja pelaajavälitys -( agentti) toimintaan!! Joten - vielä kerran edelläkävijät auraavat polun , jota perässähiihtäjät sitten henkseleitä paukutellen tallaavat kantapäät kopisten!! Ei uuttaa auringon ( NHL ) alla!! Br Tami, Lion # 79 CEO Eurotam
Eurotam Oy "

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
"Juhani Tamminen on kovan luokan ammattilainen monessa sarjassa. Pelaajana Tamin saavutukset ovat omaa luokkaansa. Lisäksi hän on arvostettu valmentaja isolla sydämellä ja aidolla eteenpäin viemisellä. Kouluttajana Tami on vuosien varrella muuttanut lukemattomien tiimien ajattelua ja lisännyt motivaatiota, joka on avain tuloksen tekemiseen."

"Tamin tiimistä kasvaa oikeita voittajia!"

"Jo 40 vuoden ajan Tamminen on vetänyt koulutuksia niin pienille pk-yrityksille kuin globaalien suuryritysten johtoryhmille. Yli 4000 menestyksekästä luentotilaisuutta puhuu puolestaan – nämä valmennukset antavat loistavat eväät yksilöiden ja tiimien kehitykselle."

"Tammisen yksinkertainen valmennusfilosofia perustuu yhteen sanaan – KISS!'

Hattu päästä ja kukko kouraan. Chapeau Tami!

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit

hammerhead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Vähemmän yllättäen kovia lukemia on Tami latonut tauluun.

Keskimäärin joka kolmas päivä on 40 vuotta painettu koulutuskeikkaa, vaikka samaan aikaan on valmennettu RanskassaJapanissaSveitsissä.

Joku epäileväinen saattaisi luulla että tässä(kin) on lukuja vähän liioiteltu, mutta en minä.

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
"Juhani Tamminen on kovan luokan ammattilainen monessa sarjassa. Pelaajana Tamin saavutukset ovat omaa luokkaansa. Lisäksi hän on arvostettu valmentaja isolla sydämellä ja aidolla eteenpäin viemisellä. Kouluttajana Tami on vuosien varrella muuttanut lukemattomien tiimien ajattelua ja lisännyt motivaatiota, joka on avain tuloksen tekemiseen."

"Tamin tiimistä kasvaa oikeita voittajia!"

"Jo 40 vuoden ajan Tamminen on vetänyt koulutuksia niin pienille pk-yrityksille kuin globaalien suuryritysten johtoryhmille. Yli 4000 menestyksekästä luentotilaisuutta puhuu puolestaan – nämä valmennukset antavat loistavat eväät yksilöiden ja tiimien kehitykselle."

"Tammisen yksinkertainen valmennusfilosofia perustuu yhteen sanaan – KISS!'

Mistäs nää arviot ovat peräisin? Speden omilta nettisivuilta vai onks tääkin joku parodia? Kirjoitusasusta päätellen Brother ei ainakaan itse noita ole voinut kirjoittaa.

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Hieno pakkasaamu täällä Turun Kuusamakujalla!!! Lehdet (TS, HS, IL,IS) luettu rapid fire taktiikalla!!! (kts. rapidfire.com) Laitettiin madam Tammisen kanssa sauna (narvi.fi) lämpiämään ja odotellaan Kristan nousua Alpe Cermisille!!! Oli vuosi 1975, kun Itse tämän rinteen nousin pelkät luistimet jalassa ja aika oli alle 5 minuuttia take my word!!! Monet nykyisistä "huippu-urheilijoista" pitävät tätä kovana nousuna, mutta heillä on sentään sukset ja sauvat käytettävissä My god!!! Vuonna 1966 kun heitin hattutempun kupittaalla ja häkki oli täynnä 18000 katsojaa!!! En ymmärrä tätä nykyistä kitisijäsukupolvea. Kehoitankin näitä lajin raakuutta kitiseviä "urheilijoita" lukemaan kirjan "Tami 10 askelta elämäsi kuntoon". Olen ammatikseni huippu-urheilussa 50 vuotta pelannut ja saman verran koutsannut. Neuvostoliiton kaatoon ei kitisijät olisi pystyneet!!! 2+1 heitti allekirjoittanut tuona iltana tehkää perässä!!!! Ei siellä Ranskan, Sveitsin etc. maajoukkueissa pelätty mitään alpeille nousua, vaan sitä nousua haettiin. Oli Kärpät, Ässät, Vaasan Sport just name a few!! Ei se Alpe Cermis ollut silloinkaan mikään issue!!! Nyt ennen saunaa pitää vielä hakea pitkäsiimat (100 hooks) pois, jotta saadaan taas lohta (kts. taminfisut.com) pöytään. Have a great sunday!!! CEO eurotam.fi #Br Lion 79

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
KISS = Koskaan Ilman Suuria Saavutuksia?

No no no. Nyt tuli kyllä aika paskaa suollettua =). Kuten myös veli @LiiAaa on todennut niin Tamihan yksin kaatoi suuren ja Mahtavan Neuvostoliiton.
Kuinka moni muu suomalainen on samaan pystynyt?
Mä kysyn vaan? Teot puuttuu, mutta joka kerta tulee näitä väsyneitä kommentteja =)

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Vielä on sosiaalinen tilaus yhdelle kirjalle. Juhani von Münchhausenin muistelmat.

Kirjan kanteen vois painaa kuvan Tamista.... Ylväänä seisoo kukkulan laella, katse kaukaisuuteen, takapiiska hulmuaa tuulessa kaljun kiiltäessä. Suomen lippu on harteilla ja toisessa kädessä on sirppi josta valuu maassa, jalkojen juuressa olevan raadellun karhun veri. Vasarasta on varsi katkennut ja se on karhun vieressä.
Isku lauseena kannessa vielä, mä kaadoin sen ja ottelun päivämäärä.

Saa ottaa talteen

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Vielä on sosiaalinen tilaus yhdelle kirjalle. Juhani von Münchhausenin muistelmat.

Itse odottelen vielä best selleriä ”Juhani Tamminen - My battle”, joka kertoo Maunon taistelusta järjestelmää, René Faselia, Alpo Suhosta, Turun poliisia, Janni Hussia, Niki Juuselaa, Markus Paateroa, Sari Sirkkiä-Jarvaa vastaan. Jatko-osa sitten vuoden päästä kulkee nimellä ”Montaks peliä oot itte pelannu?” jossa käydään perusteellisesti läpi toimittajapiipertäjien ulinat ja kyvyttömyys ymmärtää pelistä hevon paskaa.

mjarkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tamin kommentit Rene Faselista HS:n jutussa lauantaina. Myös Kummolan. En laita linkkiä koska juttu maksumuurin takana.

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tamin kommentit Rene Faselista HS:n jutussa lauantaina. Myös Kummolan. En laita linkkiä koska juttu maksumuurin takana.

Jutusta löytyy myös Alpo Suhosen ja Kalervo Kummolan kommentit, jotka ovatkin paljon mielenkiintoisempia kuin Tammisen.

Tamminen puhuu lähinnä väärin annetuista potkuistaan Sveitsin maajoukkueesta ja siitä, että ei tykkää tuomareista.

JormaV

Jäsen
Suosikkijoukkue
JyP
MInä olen ihmetellyt tuota Tamin vähän väliä toistuvaa hokemaa "Style is never out of fashion", jonka on Manun mukaan lausunut itse veli Ronald Reagan (R.I.P.), vaan onkohan noin? Mistään en ole löytänyt lähdettä, joka kertoisi Reaganin noin sanoneen. Vai olisiko se sanonut sen suoraan Tamille itselleen Kanada-cupissa vuonna 1987, jolloin ko. veli toimi Amerikan Yhdysvaltojen (US of A) presidenttinä, ja oli luonnollisesti katsomassa Yhdysvallat-Suomi-ottelua eturivissä (front row), ottelua, jossa Tami valmensi Leijonaryhmää (National team) tasapäisesti Rauno (Rane) Korven (Skutsi) kanssa. Jos joku tietää asiasta enemmän, niin kertokoon.

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
MInä olen ihmetellyt tuota Tamin vähän väliä toistuvaa hokemaa "Style is never out of fashion", jonka on Manun mukaan lausunut itse veli Ronald Reagan (R.I.P.), vaan onkohan noin? Mistään en ole löytänyt lähdettä, joka kertoisi Reaganin noin sanoneen. Vai olisiko se sanonut sen suoraan Tamille itselleen Kanada-cupissa vuonna 1987, jolloin ko. veli toimi Amerikan Yhdysvaltojen (US of A) presidenttinä, ja oli luonnollisesti katsomassa Yhdysvallat-Suomi-ottelua eturivissä (front row), ottelua, jossa Tami valmensi Leijonaryhmää (National team) tasapäisesti Rauno (Rane) Korven (Skutsi) kanssa. Jos joku tietää asiasta enemmän, niin kertokoon.

Eiköhän Reagan ja Tamminen ole törmänneet Tamin Ameriikan vuosina. Tami on evästänyt Reagania, joka on sen jälkeen päättänyt lähteä presidentinvaaleihin. Vaatimattomana miehenä Juhani ei ole muistanut kertoa tehneensä Reaganista presidentin.

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Eiköhän Reagan ja Tamminen ole törmänneet Tamin Ameriikan vuosina. Tami on evästänyt Reagania, joka on sen jälkeen päättänyt lähteä presidentinvaaleihin. Vaatimattomana miehenä Juhani ei ole muistanut kertoa tehneensä Reaganista presidentin.
Olin juuri tulossa kirjoittamaan, että tuskin Reagan olisi koskaan ollut edes presidentti ilma Tamia. Mutta kun kiekkoleijona #79:lla on suurtekoja niin paljon, niin ihmekkös tuo jos yksi niistä pääsee kaikkien muiden suurtekojen ohessa unohtumaan.

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Montako ohjauspeliä on joku Reagan laittanut kuntoon?
Tai kuinka monta maalia Reagan on lyönyt Neuvostoliiton verkkoon satojen miljoonien TV-katsojien silmien edessä? Niimpä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.