nummenkallio
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KooKoo
Noo, ei se Tamin kommentti näin mustavalkoinen ollut. Tamihan totesi, että organisaation energia pitää käyttää ensisijaisesti siihen, että urheilullinen menestys saadaan kohdilleen. Tamin mukaan juuri nyt TPS:n organisaatiolla ei pitäisi olla mitään muuta fokusta, ja kaikki ylimääräinen on pois tästä.
Tamihan ei millään tavalla torpannut tätä Pride-peliä muulla tavoin.
Tami sanoi ihan sanatarkasti niin kuin kirjoitin. Varmaankin hän tarkoitti ihan aidosti sitä, että organisaation pitää keskittyä nyt urheilullisen menestyksen rakentamiseen, mutta hän käytti Pride-peliä esimerkkinä kaikesta siitä ylimääräisestä. Pride-peli on nimenomaan markkinointia ja brändin rakentamista, ja jos se on jotenkin pois urheilullisen menestyksen rakentamisesta, olen samaa mieltä Tamin kanssa. Silti epäilen, etteivät näitä asioita tee samat henkilöt. Ei sitä urheilullista menestystä missään markkinointi- ja brändiosastolla rakenneta.