Edelleen vain jankkaan sitä, että markkinointi ja urheilupuoli ovat ihan erillisiä asioita, vaikka toimivat toki yhdessä. Kun urheilullinen puoli kusee pahasti, niin sitäkö pitäisi vimmatusti markkinoida? Tule Tepsin peliin, näet voittavaa lätkää. Juu ei. Kun Tepsillä on mennyt huonosti, niin TuTokin on vittuillut sille markkinoinnissa. Siis kelatkaa, mestisseura vittuilee liigaseuralle.
Paskasta ei saa konvehtia. Uskaltaisin väittää, että Pride- sun muut tempaukset ovat tässä tilanteessa jopa välttämättömiä, jotta saataisiin muita syitä tulla paikalle kuin itse peli. Ja sitten jotkut Tamit sun muut satavuotiaat jäärät itkevät, että tämä on ainakin yksi osasyy, miksei menestytä. Se kertoo siitä, ettei asiasta tajuta yhtään mitään.
Muistaakseni Hannu Ansas-vainaakin sanoi, että kun tuote on kunnossa, niin kaikki muu sujuu aika kivassa myötätuulessa. Se on edelleen totta. Yksikään Pride-peli ei syvennä Tepsin kriisiä, kyllä ne syyt ovat ihan toisaalla. Kuten joku tuossa edellä sanoi, Tami ei ymmärrä, että tässä ei ole enää kyseessä mikään ry ja talkootyö.