mustaoranssi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KooKoo
Täytyy sanoa, että paralympialaiset ei varmaan kovin montaa muutakaan kiinnosta. Naisten jääkiekko toki luulis itse mestaria kiinnostavan, i assume!!
Kun housut pelaa hameet ei pelaa
Täytyy sanoa, että paralympialaiset ei varmaan kovin montaa muutakaan kiinnosta. Naisten jääkiekko toki luulis itse mestaria kiinnostavan, i assume!!
Pientä taukoa on tullut pidettyä Tamin touhuhjen seuraamisesta, mutta hienoa nähdä, että virtaa riittää edelleen. Tästä nostaisin huomiona esiin sen, että Tami on ollut siipiravintolassa "jatkoilla". Mä näen Maestron ennemmin nauttimassa world class dinneriä sivistyneesti Turun hienoimmassa ravintolassa, mutta nyt ollaan siis käyty likaamassa kädet siipipaikassa. Millaisenkohan setin Tami on sieltä ottanut? 75 vai peräti 100 siipeä ja siihen kymmenen olutta päälle?Kävin tsekkaan google mapsilla ja kuvilla paljon puhutun Kuusamakujan. Onkin vissiin jonkin sortin taloyhtiö kun useampi kämppä."Rakensin vuonna X ja Y". Mutta joo - huomenta...
Rauhallinen la aamu Turun Kuusamakujalla!! Aamun lehdet ( TS & HS) postilaatikosta, nopea " rapid fire" silmäys - illalla paremmalla ajalla ja keskitytymisellä!!Eilinen ( pe 1.9.2021 ) TPS Golf tuntuu vielä kropassa "kuin " silloin ennen" !! Golfia en ole ehtinyt pelaamaan kuin pari kierrosta so far ( Marli / Jalostaja Golf )31.8 ja TPS Golf eilen , joten " slow and steady gets You ready " silläkin alueella!! Molemmat upeasti järjestettyjä kisoja hienoine palkintoineen ja dinnereineen!! Joten vielä kerran suurkiitos Lauri Lunden & Team ( Marli / Jalostaja Golf ) ja eilen Tapio Harittu, Kari Kauppila & Team ( TPS Golf ) ja molemmat vielä Ruissalossa " kotikentälläni"!! Hienoja sosiaalisia tapahtumia, joissa pelaaminen on juuri siinä roolissa , jossa sen " harrastuksena" pitää olla!! Liikuntaa, peliä, yhdessäoloa, uusia " vanhoja " tuttavuuksia hienon pallopelin ja upean ympäristön antamalla lisämausteella!! Eilenkin, kisan " jälkipelit " kaupungilla, kuuluisassa " siipipaikassa " Linnankadulla , uutta kulttuuria jo muutaman vuoden takaa Turkulaisessa ravintolatarjonnassa!! Hieno juttu ja respect näille edelläkävijöille , Juha Vuorio & kumppanit johdolla!! Joten jäipähän hieno ja hyvä fiilis upean sporttipäivän päätteeksi!!
Nyt kohti viikonloppua, jossa reissu Haapaluotoon on pääosassa - i assume!! Mutta kunnon viikonlopun hengessä: " Slow and steady- gets You ready" - niin se vaan menee - ainakin täällä Turun Kuusamakujalla!! Keep rocking & Have a Great Day" , Br Tami, Lion # 79, TPS # 14 C ( 1966--83 ) as player ; ( 1985-88) as Head Coach !!
ensin AG:n sauna
Ihan puhtaasta mielenkiinnosta kysyn ( I ask ), et Onko Turun suunnalla oma aikavyöhyke? Mun almanakassa perjantai A.D 2021 oli kylläkin 3.9. Not 1.9. I assume.
Tosin päivien sekaantumisen voi ymmärtää kun välillä eletään menneisyydessä
@Turha Kaukalo tuonko tullessani paksumpaa 'Seppälää' sinne metsän laitaan. Ja eikö siellä ole jo tylsää, kun on koko kesän viettänyt siellä
Nämä kengät kyllä kieltämättä alkaa käymään vilpoisiksi näillä keleillä - take my word!!
Kuka on väittänyt että ne ovat kirjahyllyssä. Epäilen että ne ovat pahvilaatikoissa ja jokaisen teoksen on kirjoittanut J. Tamminen.
Totta, unohdin nuo.On siellä mukana jokunen tuhat Teemu-kirjaa, joiden muodossa Mennander maksoi velkojaan Tamille.
Sienestysreissu heitetty ja parkuminen aina metsän laitaan tultaessa on nyt suoritettu. Ongelmaksi muodostui se, että siskoni oli perheineen mukana. He pitivät minua aivan hulluna, koska huusin elämän kovuutta aina metsän laitaan saapuessa. Yritin heille selittää, että tämä kuuluu kuvioon, jos on arvostellut Tamia Jatkoaika.com:ssa. Heillä ei ollut mitään käsitystä jatkoaika.com:sta saati sitten Maestron meriiteistä. Koitin ns. " ässänä" käyttää -71 Neuvostoliiton kaatoa, mutta kaikki katsoivat minua kuin muikku vasusta. Ajattelin kuitenkin hoitaa homman " alta pois" ja otin etäisyyttä muuhun porukkaan ja hoidin homman kunnialla. Sieniä löytyi taas ihan mukavasti.
Tottahan toki sienireissun hiet pitää puhdistaa hyvissä löylyissä. Sain iso kukko kädessä ( large cock in my hand) todeta kiukaan olevan Harvian!! My God!! Ei tietoakaan Narvin kiukaasta. Meinasin jo kysyä missä kunnioitus ( respect)!! Totesin tämän kuitenkin turhaksi ja jätin vain pesuhuoneeseen Tami - My Life kovakantisen.Oliko sienireissun päätteeksi sauna, ja jos oli, niin menitkö saunaan Kukko kourassa, ja jos menit, niin miten tasalakit asiaan suhtautuivat?
Kai siskosi perheineen liittyi seuraan metsän laitaan parkumaan? MY GOD jos ei tiedä Tammisen saavutuksia!!!! Silloin sietää todellakin mennä metsän laitaan!Sienestysreissu heitetty ja parkuminen aina metsän laitaan tultaessa on nyt suoritettu. Ongelmaksi muodostui se, että siskoni oli perheineen mukana. He pitivät minua aivan hulluna, koska huusin elämän kovuutta aina metsän laitaan saapuessa. Yritin heille selittää, että tämä kuuluu kuvioon, jos on arvostellut Tamia Jatkoaika.com:ssa. Heillä ei ollut mitään käsitystä jatkoaika.com:sta saati sitten Maestron meriiteistä. Koitin ns. " ässänä" käyttää -71 Neuvostoliiton kaatoa, mutta kaikki katsoivat minua kuin muikku vasusta. Ajattelin kuitenkin hoitaa homman " alta pois" ja otin etäisyyttä muuhun porukkaan ja hoidin homman kunnialla. Sieniä löytyi taas ihan mukavasti.
Kuten jo edellä avasin asiaa, niin heillä ei ollut hajuakaan Tamista, saati hänen saavutuksistaan. Olin aivan että My God!! Hoidin asian kuten pitääkin, eli yksin aina sopivassa metsän laidassa. Take my word!!Kai siskosi perheineen liittyi seuraan metsän laitaan parkumaan? MY GOD jos ei tiedä Tammisen saavutuksia!!!! Silloin sietää todellakin mennä metsän laitaan!
OMG, dementian oireita kun lehdet pitää lukea illalla paremmin- I assume. Eikä keikkoja ole vielä kalenterissa, really bad business planning- take my word. Suunnittelun hengessä iso Kukko käteen?Rauhallinen su aamu ,nyt Turun Kuusamakujalla!! Sauna päälle, lehdet pistiluukusta ja " slow and steady- gets You ready" filosofia käytännön tasolle!! TS & HS luettuna kertaalleen, illalla paremmin!! Ensi viikon Eurotam OY:n businekset tarkkailuun ja sitten keikat kalenteriin , koska " hyvin suunniteltu on puoliksi tehty" - take my word!! Joten siinä suunnittelun hengessä kaikille kalenteriveljille ja siskoille: " Have A Great Planning Day", Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY
Joten siinä suunnittelun hengessä kaikille kalenteriveljille ja siskoille