Kaikkien aikojen juhannus - take my word!!
OMG sanon minä. Onnittelut @jkyykkä. Tervetuloa meidän voittajien joukkoon. Joulu on juhannuksena.
Kaikkien aikojen juhannus - take my word!!
OMG sanon minä. Onnittelut @jkyykkä. Tervetuloa meidän voittajien joukkoon. Joulu on juhannuksena.
Jos olen väärässä niin otan tasaisen lakkini kouraan ja lähden juhannusyöksi huutamaan metsän reunaan, mutta eikö Rauli Virtanen ole vielä elävien kirjoissa?Rauli Virtanen ( R.I.P.)
Onkos Kuusamakujan Maestro antanut mitään vinkkejä juhannuksen viettoon? Grillailussa "invidual effort", naista/miestä iskiessä "four passes breaks any defense". Kukkoa nauttiessa sitten 60, vai 69 (vink vink) minuuttia painetta? (Lots of big cocks!)
Toimittaja Rauli Virtanen on elossa. Se TPS:n kaima on kaiketi sitten kuollut.Jos olen väärässä niin otan tasaisen lakkini kouraan ja lähden juhannusyöksi huutamaan metsän reunaan, mutta eikö Rauli Virtanen ole vielä elävien kirjoissa?
Veli @Fiftie linkkaama seikan uutinen. Mitä vittua, eihän se panostanu vaaleihin. Sano itte ton ja miten muka katosi. Ettekö TE lue facea. OMG mikä häpeä. Ei kunnioitusta.
Nauran teille Seiska-lehti, eikö Yokophone ole vastannut, hähhäh!!
Älkää alkako veljet leijumaan vaikka olette päässyt voittajien ykkösketjuun, en ole kateellinen tietenkään, pois se minusta, mulkut.
Tämä maajoukkueen kakkoskoutsi Rauli Virtanen Lion#234 ei kai Tepsissä ole vaikuttanut, ja on ymmärtääkseni elossa.Toimittaja Rauli Virtanen on elossa. Se TPS:n kaima on kaiketi sitten kuollut.
Joo, toi Lion#234 pitäisi olla hengissä, mutta kai siellä sitten on vielä joku muu samanniminen, joka on kuollut. Joku noista Tamin facekavereista voisi kysäistä, kun ovat nyt päässeet ns. ytimeen. Tai ehkä ei nyt heti kannata liikaa alkaa utelemaan tyhmiä, kun ovat isolla vaivalla piireihin päässeet, ettei tule ns. äkkilähtö metsänreunaan.Tämä maajoukkueen kakkoskoutsi Rauli Virtanen Lion#234 ei kai Tepsissä ole vaikuttanut, ja on ymmärtääkseni elossa.
Leijonat - Jääkiekkoleijona numero 234: Rauli Virtanen
Rauli Virtasen ura pääsarjatason palloilijana jakaantui kesään ja talveen. Kesällä Rauli vieritti nahkakuulaa Ilves-Kissoissa ja Tampereen Palloilijoissa kahdeksan kauden ajan sekä pelasi kauden Kanadassa FC Toronto Estonian joukkueessa. Maaotteluedustuksia Rauli Virtaselle kertyi kaksi...www.leijonat.fi
Joo, toi Lion#234 pitäisi olla hengissä, mutta kai siellä sitten on vielä joku muu samanniminen, joka on kuollut. Joku noista Tamin facekavereista voisi kysäistä, kun ovat nyt päässeet ns. ytimeen. Tai ehkä ei nyt heti kannata liikaa alkaa utelemaan tyhmiä, kun ovat isolla vaivalla piireihin päässeet, ettei tule ns. äkkilähtö metsänreunaan.
Ne hieroo kukkoja (cock) yhteen.Pitääkin kysyä, eli teillä jotka on jo ns. inside väkeä ja joiden ei tarvitse jonottaa kukkoa studio 54 jonossa vaan saatte kukon vaahdon huulille (cock foam in lips) suoraan salissa, niin onko teillä joku salainen tunnusmerkki kun tapaatte livenä? Kuten vaikka kädenpuristus, oma tanssiesitys tai vaikka tunnusta helpottava hillitty asun osa (Tami paita tai kaulaliina)?
Terveisin Tauno Tasapäälakki (ja kateellinen sellainen)
Mitähän seuraavaksi, todennäköisesti joku " vähemmän vastuullinen media " järjestää kilpailun , jossa saat etukäteen arvioida " Juhannuksen hukkkumis & puukotus & häätö & avioero etc.. tilaston
Olen shokissa (in shock) tästä tiedosta! Take my word!My God!! Tamiko muka kuuluu osastoon normal ones, eikä sharp ones!? Eikö hän ole Aurinkokuningas?!
Eikö se pitkäsiima (1000000 hooks) ole vieläkään Airiston syvyyksissä? Johan sitä(kin) on laskettu kuukausikaupalla. OMG
No nyt on Don ollut poikkeuksellisen nöyrällä tuulella nimikkeitä latoessaan. Amateur Fisherman, My God!? Tuohan kuulostaa ihan Tauno Tasalakilta vaikka ykkönen onkin. Kyllä se entinen Haapaluodon Fisherman #1 on paljon arvovaltaisemman ja Tamille sopivamman kuuloinen titteli.Amateur Fisherman # 1 ( Haapaluoto waters)