Ilmari Ahde
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Haukiputaan huorakuoro
Wilf Paement muuten pelasi kolmissa MM-kisoissa 28 peliä ja teki 23 pistettä, ei se ihan kädetön sälli ollut vaikkakin kovanyrkkinen.
My maximum respect, "veli" @Fiftie !! Otit itsevarmasti rapid fire-taktiikan käyttöön niin kuin suuret voittajat konsanaan. Etköhän kohta pääse joukkoon johon kuulutkin!!Nyt oli pakko ampua kovilla. Peruin kaveripyynnön ja pyysin uudestaan kaveriksi. Saa nähdä miten Manu reagoi tähän!
My maximum respect, "veli" @Fiftie !! Otit itsevarmasti rapid fire-taktiikan käyttöön niin kuin suuret voittajat konsanaan. Etköhän kohta pääse joukkoon johon kuulutkin!!
Tämän listan mukaan Tami ei ollut edes mukana -77 kisoissa, kai pitää paikkansa:Mitä, mitä?? Voiko tästä vetää johtopäätöksen että Manua pelotti? Ei kai sentään, halutessaan tämä Alfauros olisi lakaissut lattiaa noilla niksmanneilla. I assume
BR Bat79
Parhaat ja syvästi arvostamani onnittelut veli Fiftie - enjoy Your Day, MY Maximum respect!!24.6. Klo 20:14 olen virallisesti siirtynyt voittajien joukkoon! Suoraan ykköskenttään yhdessä Tammisen, Ketolan jne kanssa. Tämä tiedoksi niille, jotka parkuu kovaa elämää lähimetsässä.
Kong-fucking-kratuleissöns! Sitten odottelemaan kutsua golfkierrokselle, soutajaksi verkkojen laskuun ja saunatanssiin.24.6. Klo 20:14 olen virallisesti siirtynyt voittajien joukkoon! Suoraan ykköskenttään yhdessä Tammisen, Ketolan jne kanssa. Tämä tiedoksi niille, jotka parkuu kovaa elämää lähimetsässä.
Kong-fucking-kratuleissöns! Sitten odottelemaan kutsua golfkierrokselle, soutajaksi verkkojen laskuun ja saunatanssiin.
Kannattaa ruveta jo hyvissä ajoin valmistautumaan siihen asianmukaisella Kukkokuurilla!!Lupaan ottaa videolle, jos pääsen saunatanssiin.
Kannattaa ruveta jo hyvissä ajoin valmistautumaan siihen asianmukaisella Kukkokuurilla!!
Arvon "veli" @Fiftie otan huomenna kokonaisen sixpackin Kukkoa (six cocks) ihan vain pelkästään Sinun kunniaksesi!! Keep rocking, you have finally joined the winners, br SterilTäytyy ostaa muutama kukko jääkaappiin, i assume.
24.6. Klo 20:14 olen virallisesti siirtynyt voittajien joukkoon! Suoraan ykköskenttään yhdessä Tammisen, Ketolan jne kanssa. Tämä tiedoksi niille, jotka parkuu kovaa elämää lähimetsässä.
24.6. Klo 20:14 olen virallisesti siirtynyt voittajien joukkoon! Suoraan ykköskenttään yhdessä Tammisen, Ketolan jne kanssa. Tämä tiedoksi niille, jotka parkuu kovaa elämää lähimetsässä.
Onnittelut, veli @Fiftie ! Olet saavuttanut jotain, mistä kaikki me Tasalakit ja heinäkengät, elämän kovuutta parkuvat uniset hiirulaiset ja piipertäjät voimme vain haaveilla- I assume!
Pakko kysyä, millaista siellä voittajien joukossa on? Onko saunatanssi otettu jo haltuun, joko alkaa kertymään 100 000 km ajoa vuodessa?
Nostan lakkia ilmaan (kuten veli ranskalainen sen sanoo- Chapeau) !!!!
My god, jos Juhani saa tietää, että mulla ei oo autoa. Suoraan pois kaverilistalta parkumaan elämän kovuutta!
Näillä vanhoilla staroilla on vakaa usko siihen, että kyllä heidän kultakauden joukkueensa pärjäisi vielä tänäkin päivänä nykypäivän pelaajia vastaan. Onneksi mahdotonta todistaa, ihan vaan sen takia että lopputulos nolottaisi molempia osapuolia.
Aika kultaa muistot ja omat kyvyt, minäkin muistan että olen hypännyt korkeutta reilusti päälle kaksi metriä paljain jaloin ja hiekkakentällä, todellisuudessa nostettiin semmoinen puupönttö pystyyn, kiivettiin sen päälle ja leiskautettiin riman yli.
Tuli itsekin ehkä innostuttua ja aloin vaahtoamaan. Saattaapa noissa Suhosen jutuissa olla hieman huumoriakin mukana ja antaa kehut nykypelaajillekin, toimittaja vähän lypsänyt omakehukommentteja. Mutta Tami on ihan tosissaan.Aika yllättävää tää Hesen pullistelu vanhoilla meriiteillään ja väitökset, että palloa menis edelleen pussiin vanhojen aikojen malliin. Tunnen Suhosen kohtuullisen hyvin osin töiden kautta ja aika monta Palloseuran futismatsia ollaan samassa porukassa Kupittaalla katteltu. Olen saanut Hesestä hyvin sympaattisen kuvan ja usein miettinytkin, kuinka erilaisia persoonia ihmiset voivat olla, just Suhonen vs. Br#79. Hessu toki kertoo erinomaisena seuramiehenä hyviä tarinoita peli- ja valmennusajoiltaan, mutta ei oo koskaan tuonu itseään erityisesti esille, vaikka esim. mestaruuksia hänellä on muutama enemmän mitä Manulla, tod.näk. ikinä rikkoutumattomasta maaliennätyksestä puhumattakaan.
En toki oo Super-Hessua vähään aikaan nähnyt, joten voi olla, että hänelläkin alkaa seniiliys iskemään ja täytyy todistella lähinnä itselleen, että on edelleen kova ukko. Sääli. Silti valitsisin sata kertaa sadasta mielummin Hesen illanistujaisseuraaksi kuin aurinkovalaan.