Goooooood moooorning Leidiiis, kentlemans ünd Pleipois. HE IS ALIVE...
Hieno, rauhallinen sunnuntai edelleen Haapaluodon upeissa maisemissa!! Kevyt länsituuli Airistolta hivelee Haapaluodon kallioita , teksti TV auki, kahvi päälle ja " ready to go" !! Kalastus päärollissa tänään , siksi agendalla hienon - yli 30 v ! Lohi 390 " soutuveneen fiksaus, airot kuntoon, jotta pitkäsiiman lasku & nosto yksin toimii tuulessakin!! Nyt toinen airo on remontissa ja vara-airo on divaritasoa, mutta " slow and steady- gets You ready" konsepti toimii vaikka kärsivällisyyttä se koettelee - take my word!! Tiuraverkko on ollut vedessä nyt 2 päivää, toivottavasti jo tänään illalla on riittävästi tiuroja ( 100 kpl) , jotta saan siiman ulos ja huomenna kuhat & ahvenet + mahdollinen hauki & ankerias saaliina!! Olen innokas savustaja ja siksi jo eilen oli savustamon puhdistus + koeajo, joten silläkin puolella " ready to go" - take my word!! Siinä - kovien kalastajien ( amateusr) hengessä: " Have A G reat Fishing Day, Br Tami, CEO Eurotam OY, Lion # 79, Haapaluodon fisherman # 1 , lisää :
www.eurotam.com"
Ja siellähän on käyty vittuileen kuntavaaleista..
Facehlö: Tami, miten kunnallisvaalit meni? Mikä oli äänisaalis Turussa?
Tami: Kiitos viestistä x vaisu oli saalis, 136 ääntä,toki ilman yhtäkään lehtimainontaa etc.. , Fb sivuillani postasin ja yleisessä ( kaikki ehdokkaat) mainonnassa ( katukyltit etc.. ) olin mukana!! Jos sillä markkinoinnilla irtoaa liikuntalautakunnan paikka?- jää nähtäväksi!! Samalla " case Korona" esti kaikki julkiset esiintymiset, väittely & muut tilaisuudet , joten pelihommista tuttu " momentum" oli nyt vihollisten puolella!! !! Muussa tapauksessa Turussa jatkuu paikallisen mafian vanha "sulle mulle" politiikka ja jokaisella kentällä Turussa edelleen keskellä kenttää helvetin iso rautakyltti , jossa teksti: " Luvaton Palloilu Kielletty" , joten siinä hengessä tsemppiä Sinulle ja kahvia tarjolla kun saanut Turkuun next time!! Keep rocking ; Br Tami, Lion # 79 , CEO Eurotam Oy, gsm: 050 4663701, ps. Vaalimottoni/ lupaukseni oli seuraava: " Jos tulen valituksi ?- tulen kääntämään omakätisesti kaikki em. kyltit muotoon: " Tervetuloa pelaamaan" !! Hyvä puoli asiassa on nyt se, että jäi iso määrä päiviä ( erityisesti maanantai & keskiviikko ) koulutusbusinekseni ( kts.
www.eurotam.com ) käyttöön , joten tiistina ( 22.06.2021) kohti Kotkaa , jossa koko päivän seminaari ( Kotkamills) , jossa olen coachina koko päivän ( 8 hours) , startti Loviisassa jo varhain aamulla ja paluu seuraavana päivänä!! Joten - kuten pelimiehenä tiedät - asioilla on puolensa!! Kaupunginvaltuuston kokouspalkkioilla ei Jaguariin saa edes tankkia täyteen - pitää vaihtaa Jopoon!! Keep rocking ja Porin veljille Vellun johdolla terveiset!! Ps. Kun tulet Ekin luokse seuraavan kerran, ilmoittele niin kahvia tarjolla Eurotam OY:n officessa Turun Pitkämäen huudeilla, kts.
www.eurotam.com , ja officen osoite : Postikatu 2, 20520 Turku , alakerran lady opastaa ( reception ) , hissillä ( 4:s kerros ) - be there!! Br Tami, CEO Euroram OY, Lion # 79
Vittu kuka meistä oli kysyjä