Olihan tuo taas rimanalitus Tammiselta. Itse ehkä sählännyt ja vittuilua takaisin. Niin sitä pitää.
Tami ei koskaan sählää, take my word!
Olihan tuo taas rimanalitus Tammiselta. Itse ehkä sählännyt ja vittuilua takaisin. Niin sitä pitää.
My fucking God!Kyllä se Tamin kommenttia on! :D
Tottakai on.Jossain vaiheessa varmaan käynyt pitämässä luennon USA:n olympiajoukkueelle 1980, kuinka Neuvostoliiton maajoukkue kukistetaan.
Hei @Valapatto , oliko kirjan sisältö isolla fontilla? Tämmöisen olen aiemmista havainnut kun olen alelaarista löytänyt ja vilkaissut, laittanut toki takaisin.
Kyllä se Tamin kommenttia on! :D
Olisiko totuus ollut tähän suuntaan, veli Mr. Tsutsumi antoi pelkän menolipun käteen raikkailla saatesanoilla "Painu Tami vittuun!" Palkintomatkaksi se on sitten kirjassa kääntynyt.- Maailman rikkain mies Yoshiaki Tsutsumi oli kiinnittänyt huomionsa Tamiin ja halusi väkisin suuren suomalaistähden Kokudo Keikaduun. Tami löi hinnan pöytään ja sitten mentiin. Peleistä ei Tami mainitse mitään, mutta kauden jälkeen hän sai palkintomatkan Honoluluun.
Kaiken kaikkiaan hyvin todennäköisesti huonoin lukemani urheiluaiheinen kirja.
On se meriitti tuokin että huonoin lukemasi urheiluaiheinen kirja. Senkin voi voitoksi kääntää ja seuraavan painoksen takakanteen maininta, Ainutlaatuinen teos! - Valapatto, Jatkoajan kantava voima
Luulin tuota Tamin vastausta ensin päivänselväksi vitsailuimitaatioksi. Parodiahorisontti on saavutettu.Tässä vielä päivitys linkattuna:
Harvinaisen " sakeaa" (kts. sake, jota mr. Tsutsumi usein tarjosi kun Tamminen laittoi mustaa urakalla häkkiin Kokudossa) tekstiä jopa Tamin asteikolla.
Olisinpa ollut näkemässä. Siinä on saattanut jalat stepata kohtuulliseen tahtiin Matkahuollon ovella. Toisaalta olen pettynyt, että Tami ei mennyt sisään lukoista huolimatta, pientä se olisi kuitenkin ollut itänaapurin kaatoon verrattuna.Rauhallinen la aamu Turun Kuusamakujalla!!
Eilen ( pe 17.06) sain viestin kännykkääni koskien ystäväni Pentti Lidegrenin lähettämää ja Matkahuollon minulle toimittamaa pakettia!! Lähdin tänään ( la ) aamulla noutamaan ns. kukonlaulun aikaan,( 7.50) koska em. tavarat minulle tärkeitä päivän busineksissa ( lue : koulutuskeikka) Mitä tapahtui?: Menin paikalle ( Matkahuolto Turku) huomatakseni, että kaikki ko. asiaa ( noudettavat paketit) hoitavat ovet ja luukut olivat kiinni ja lukot päällä ja lukkojen koko sitä luokkaa , että edes legendaarinen " Dynamiitti " Laine ei olisi niitä aukaissut!! Joten nyt odotan maanantaihin , jos silloin ( toivottavasti ) joku virkailija vaivautuisi paikalle!! Päivän koulutuskeikan asiakkaat eivät saa varaamiaan tavaroita ( kirjoja yms.) joten " näillä mennään" kuten legendaarinen Matti Virmanen ( Jokerit ex- GM ) tapasi sanoa kun uusista hankinnoista silloinen media kysyi!! Pointtini on tässä: Miten ihmessä ko. palvelu - joka minusta kuuluu peruspalveluihin - on meenyt tähän jamaan, jossa olisi nopeampaa mennä noutamaan ko. tavarat Helsingistä Turkuun juoksemalla ; fillarista etc.. puhumattakaan!! Mitähän seuraavaksi!!?? Ehdotankin Matkahuollon hallitukselle ja nykyjohdolle seuraavaa: Antakaa meille asiakkaille yksi ( 1 ) järkevä perustelu ; miksi em. perusbusiness toimii vain 5 / 7 periaatteella!!?? On aikoihin eletty take my word!! ; Br Tami, CEO Eurotam OY, Lion # 79,
Jo on aikoihin eletty. Take my word.
Olisinpa ollut näkemässä. Siinä on saattanut jalat stepata kohtuulliseen tahtiin Matkahuollon ovella. Toisaalta olen pettynyt, että Tami ei mennyt sisään lukoista huolimatta, pientä se olisi kuitenkin ollut itänaapurin kaatoon verrattuna.
Eikös siellä semmoinen ollut?Ois tarvittu "Dynamiitti" Lainettakin kovempi äijä kokeilemaan. Take my word!
Ihan Tamin itsensä puolesta toivoisin että joku läheinen sanoisi laita nyt se läppärin kansi kiinni pysyvästi.
Eiks sellanen laulukin oo että 'läpi lukkojenkin herra tamminen tulla voi'.. vai oliko se joku muu..Rauhallinen la aamu Turun Kuusamakujalla!!
Eilen ( pe 17.06) sain viestin kännykkääni koskien ystäväni Pentti Lidegrenin lähettämää ja Matkahuollon minulle toimittamaa pakettia!! Lähdin tänään ( la ) aamulla noutamaan ns. kukonlaulun aikaan,( 7.50) koska em. tavarat minulle tärkeitä päivän busineksissa ( lue : koulutuskeikka) Mitä tapahtui?: Menin paikalle ( Matkahuolto Turku) huomatakseni, että kaikki ko. asiaa ( noudettavat paketit) hoitavat ovet ja luukut olivat kiinni ja lukot päällä ja lukkojen koko sitä luokkaa , että edes legendaarinen " Dynamiitti " Laine ei olisi niitä aukaissut!! Joten nyt odotan maanantaihin , jos silloin ( toivottavasti ) joku virkailija vaivautuisi paikalle!! Päivän koulutuskeikan asiakkaat eivät saa varaamiaan tavaroita ( kirjoja yms.) joten " näillä mennään" kuten legendaarinen Matti Virmanen ( Jokerit ex- GM ) tapasi sanoa kun uusista hankinnoista silloinen media kysyi!! Pointtini on tässä: Miten ihmessä ko. palvelu - joka minusta kuuluu peruspalveluihin - on meenyt tähän jamaan, jossa olisi nopeampaa mennä noutamaan ko. tavarat Helsingistä Turkuun juoksemalla ; fillarista etc.. puhumattakaan!! Mitähän seuraavaksi!!?? Ehdotankin Matkahuollon hallitukselle ja nykyjohdolle seuraavaa: Antakaa meille asiakkaille yksi ( 1 ) järkevä perustelu ; miksi em. perusbusiness toimii vain 5 / 7 periaatteella!!?? On aikoihin eletty take my word!! ; Br Tami, CEO Eurotam OY, Lion # 79,
Jo on aikoihin eletty. Take my word.
Moni on varmaan nähnyt nurmikolla rytmikkäästi räpylöillään tamppaavan lokin, kuvitelkaa tilalle Matkahuollon ovella reuhtova Tami.Olisinpa ollut näkemässä. Siinä on saattanut jalat stepata kohtuulliseen tahtiin Matkahuollon ovella. Toisaalta olen pettynyt, että Tami ei mennyt sisään lukoista huolimatta, pientä se olisi kuitenkin ollut itänaapurin kaatoon verrattuna.
Olisi jäänyt hyvä kitinä (kts. menolippu Pohjois-Korea) kitisemättä (kts. menolippu Pohjois-Korea) noin vaativan homman myötä. Tamin kioski on 24/7 auki, pitäisi olla muidenkin.Yllättävää, ettei älyllisestikin ylivertainen Ajatusten Aurajoki tajunnut katsoa netistä Matkahuollon aukioloaikoja, ennen ku lähtee toiselta puolelta kaupunkia rykimään lukittuja ovia lauantaiaamuna.
Yllättävää, ettei älyllisestikin ylivertainen Ajatusten Aurajoki tajunnut katsoa netistä Matkahuollon aukioloaikoja, ennen ku lähtee toiselta puolelta kaupunkia rykimään lukittuja ovia lauantaiaamuna.